روايات

رواية اغتصاب ولدتي الفصل الخامس 5 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الفصل الخامس 5 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الجزء الخامس

رواية اغتصاب ولدتي البارت الخامس

رواية اغتصاب ولدتي
رواية اغتصاب ولدتي

رواية اغتصاب ولدتي الحلقة الخامسة

 

_لسه نرمين هتبدء ولقينا وشها اتغير وبدأت تعيط من قبل ماتتكلم اصلا بتعيط ع وجع وسنين عمرها اللى هتنتهي هنا ف المكان دا

نرمين: اقولك ياشهد انا حياتي بدأت من وانا ف اهم مرحله ف حياتي كان عندي 18سنه كنت ف مرحله المراهقه وكنت حلوه اه ياشهد كنت قموره اوي بس كنت دايما بحس ان امي بتفرق بيني وبين اخواتي ف كل حاجه حتي بابا كان بيعاملني ع اني عاله عليه كنت ف ثانويه عامه وف يوم كدا ماطلعلوش شمس اتعرفت ع كريم

شهد: ومين كريم دا احكي

نرمين: كريم دا كان حب العمر وغلطه العمر كريم دا كان الحلم اللى كنت بحلم اتعرفت عليه وحبيته ازاي معرفتش بس كان غصب عني اتعرفت عليه بعد ماحياتي وقفت تعرفي انا ف يوم كنت راجعه البيت سمعت بابا وماما بيتكلموا بطريقه مش مفهومه

___________

بابا: نرمين كبرت ولازم تعرف الحقيقه بقي

ماما: اه ياريت علشان انا مش هضحي بحياتي وحياه ولادي علشان مش بنتي هي غلطتك انت وانا تعبت منها

بابا:خلاص هقولها وتروح تعيش مع امها اهو هيبقي حمل وانزاح

نرمين بعياط:هتقولي ايه يابابا انا سامعه ف اي ومالك ياماما بتتكلمي كدا ليه هو ف اي

ماما بارتباك:نرمين انتي هنا من امتي

نرمين:انا هنا من اول ماقولتي انك تعبتي مني يامي

ماما:ماهو انتي كبرتي ولازم تعرفي الحقيقه

نرمين باستغراب:قولي ياامي ايه هي الحقيفه

ماما:قولها انت ياسعد قول لبنتك الحقيقه وقد اي انت كنت وسخ واني بدفع تمن غلطه انت غلطها عمري كله وانت مش الاب العظم وانك واسخ مما نتخيل قول ساكت ليه

نرمين:ف ايه حد يفهمني طيب

بابا بشراسه:اخرسي بقي يافوزيه اخرسي وانا هقولها

ماما:وانت ليك عين تزعق لا انا هحكيلها بص يابنتي ابوك دا كان اوسخ راجل ف العالم بس لغبائي حبيته كنت بنت باشا وهو كان حته واحد شغال عندنا حبيته وخليته راجل وسط الناس وف الاخر عمل ايه خاني اه خاني مع امك متستغربيش انا مش امك امك كانت واحده رقاصه بتكذب ع الناس لحد ماوقعت ابوكي ف حبها وسابني انا علشانها انا عرفت اما انتي كنتي خلاص هتتولدي فهو حاول يرجعلي وانا علشان بحبه سامحته وقولت عادي بس يطلقها وافق وقتها يطلقها لكن كنتي انتي اتولدتي وهي رمتك وقالت مش عايزاكي وكنتي هتترمي ف الشارع

وبعد ضغط منه وافقت اني اجيبك تعيشي معايا واكتبك باسمي انا لكن انا تعبت كنت كل اما ابصلك افتكر عشت عمري كله بتعذب بذنب انا ماليش دخل فيه

نرمين بهستريه عياط:يعنى اي يعني انتي مش امي يعني انا مكنتش بحس غلط يعني انا بنت مين طيب انطقوا دا انا مبحبش حد قدك دا انتي امي وصاحبتي واقرب واحده ليا ماما قولي انك بتهزري والله انا مش حمل هزار دا

تعرفي ياشهد انا لقيت كنت بتمني وقتها الموت كنت بقول يارب يطلعوا بيكدبوا دا انا كنت بموت قدامهم كل يوم من معملتهم ليا

شهد: طيب وهو قالك اي

نرمين: تقصدي بابا ماقلش حاجه والله فضل باصصلي وانا منهاره وبعيط ويقولي انا تعبت منك انتي كنتي اكبر غلطه ف حياتي كان بيعقبني ع غلطه هو انا مكنتش عايزه حاجه غير اني احس بحبه

كنت بعيط وبقولهم حد يقولي فين مكان ماما طيب اروحلها عايزه اشوف ال رمتني دي عامله ازاي

بابا: انا هاخدك اوديكي ليها بكره

فضلت طول الليل اعيط بحرقه ع حالي وع سنين عمري كنت بتمني اموت قبل ماقابل ماما دي لكن قابلتها وحصل اللى محدش ف العالم يتوقعه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب ولدتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى