روايات

رواية وقعت في حب صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم مارينا عبود

رواية وقعت في حب صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم مارينا عبود

رواية وقعت في حب صعيدي الجزء التاسع

رواية وقعت في حب صعيدي البارت التاسع

رواية وقعت في حب صعيدي
رواية وقعت في حب صعيدي

رواية وقعت في حب صعيدي الحلقة التاسعة

اسيل بصدمه؛حقيقه ايه
يامن ؛انى بحبك وعمرى ما حبيت غيرك
اسيل بدموع ؛ولله وسوزى
يامن بابتسامه؛سوزى كنت خاطبها علشان شغل وكنت عارف انها عاوزه تاخد فلوسى بس مكنشى ينفع اقولك واليوم إللى اتهمتيها انا كنت عارف انك مش بتكدبى بس مكنشى ينفع اقولك الحقيقه علشان كنت عاوز امسك عليها دليل وانا مفشلكتش الخطوبه زى منتى فاكره انا سلمتها للشرطه وانا إللى طلبت من جدى يعلن جوازنا
اسيل بحزن؛بس انا مش قادره اسامحك
يامن برجاء ،فرصه انا مش عاوز منك غير فرصه وحده
اسيل بصت الناحيه التانيه ودموعها نزلت
يامن مسك ايدها ونزل على ركبه ودموعه نزلت؛انا اسف سامحينى اقسم بالله بحبك وعمرى ما حبيت غيرك وكل اللى عملته كان خوف عليكى علشان خاطرى فرصه وحده

 

 

اسيل بدموع وبراءه؛ مش هتزعلنى تانى
يامن رفع رأسه وبصلها بفرحه؛ابدا عمرى ما هزعلك
اسيل قربت وقومته؛خلاص موافقه اديك فرصه تانى
يامن ابتسم وحضنها بقوه ودموعه نزلت ؛انا اسف حقك عليه يا بنوتى حقك على قلبى
اسيل بادلته الحضن وفضلت تعيط
يامن طلعها من حضنه ومسح دموعها وباس جبينها ؛بحبك
اسيل بدموع؛وانا كمان
يامن ابتسم وشدها لحضنه ودقايق وفرح دخلت
واسيل بعدت عن يامن
فرح بضحك؛اوبس شكلى قطعت اللحظه يا جماعه
اسيل وشها احمر من الكسوف وطلعت جرى على أوضتها
يامن بضحك؛خدى يابت استنى
فرح بابتسامه؛ايه يا باشا كله تمام
يامن ابتسم وراح حضن فرح ؛شكرا اووى بجد
فرح طلعت من حضنه وضربته على كتفه؛بس يا ولااا احنا من امته بينا شكرا يلاه انا هروح انام علشان اروح المطار بدرى
يامن؛ليه انتى هتسافرى قبل الفرح
فرح ؛لا الولد زين جاى بكره
يامن بخبث ؛ااااه قولى كده حبيب القلب وغمزلها
فرح بضحك ؛حيوان تصبح على خير
يامن بضحك؛وانتى بخير
فرح طلعت ويامن قفل باب الاوضه وراح نام وهو فرحان
❤___________________❤
فى الخارج
رحيم ؛يلاه وصلنا
ميرا بابتسامه؛شكرا
رحيم ؛على ايه
ميرا:على كل حاجه عملتها وانك فرحتنى النهارده
رحيم بحب؛ المهم عندى تكونى فرحانه
ميرا ابتسمت ونزلت ورحيم نزل واخدها ودخلوا وكل واحد راح أوضته
فى صباح يوم جديد
فى المطار
فرح كانت واقفه بتبص حوليها وفجاه حد حط ايده على كتفها

 

 

فرح التفت واول ما شافته عيونها لامعت وحضنته
زين بحب؛وحشتينى يا مجنونه
فرح ؛عااا وانت كمان
فرح طلعت من حضنه؛يلاه بينا جدى مستنيك
زين بابتسامه ؛يلاه
زين وفرح طلعوا من المطار وركبوا العربيه ومشيوا
وبعد وقت وصلوا الفيلا ودخلوا كان الكل قاعد بيفطر
زين بهمس؛بت يا فرح هو ف ايه هنا هى العيله ديه بتتكاثر ولا ايه
فرح بضحك؛يخرب بيتك انت ناسى انه فرح
رحيم ويامن وف ضيوف
زين؛ااه صحيح نسيت
فرح ؛مش هندخل
زين ؛ندخل يا باشا يلاه
الجد بفرحه؛ ايه ده زين حمدلله على السلامه
زين ساب شنطه وجرى على جده حضنه
الجد عثمان ؛كويس يا ولدى انك جيت حمدلله على سلامتك
زين بحب ؛الله يسلمك يا جدى وبعدين ازاى محضرش فرح رحيم ويامن وراح ل رحيم وحضنه
رحيم بفرحه؛وحشتنى يالااا
زين بابتسامه؛وانت اكتر يا صاحبى
يامن؛ايه يسطااا نسيتنا ولا ايه
زين ضحك وراح حضنه وسلم على الكل
ميرا بهمس؛رحيم مين ده
رحيم بابتسامه؛ده زين ابن عمتى وخطيب فرح
ميرا؛ايه هو العيله كلها هتتجوز بعضها
رحيم بضحك ؛اسكتى يخرب بيتك
الجد عثمان؛امال امل مجتش معاك ليه يا زين
زين؛ هى وبابا هيخلصوا شغل يا جدى وهيجوا على اول طياره
عثمان بحب؛ماشى يا ولدى روح دلوقتى ارتاح
زين بابتسامه؛حاضر يا جدى واخد شنطه وطلع أوضته
❤___________________❤
مر يومين دون أحداث تذكر

 

 

يوسف ورنا بقوا صحاب ويوسف بدأء يحب رنا ورنا بدأت تحس بمشاعر اتجاه
ويامن واسيل علاقتهم رجعت قويه
وميرا بدأت تحب رحيم وتتعلق بيه
اما زين وفرح ف طول الوقت عاملين زى القط والفار
وجه معاد الحنه وكان الكل بيجهز والبنات قاعدين والكل فرحان والضيوف ماليه البيت والرجاله بره مشغلين الطبل وبيحتفلوا اما الشباب ف كانوا فى أوضهم بيجهزوا وبعد وقت خلصوا وطلعوا
فرح بصدمه ؛ينهار اسود ايه ده
ميرا بضحك؛ف ايه يا مصيبه انتى
فرح؛بصوا فوق كده
البنات بصوا لفوق واتصدموا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب صعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى