روايات

رواية زواج غير تقليدي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بحر القلم

رواية زواج غير تقليدي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بحر القلم

رواية زواج غير تقليدي الجزء الثالث والعشرون

رواية زواج غير تقليدي البارت الثالث والعشرون

رواية زواج غير تقليدي
رواية زواج غير تقليدي

رواية زواج غير تقليدي الحلقة الثالثة والعشرون

احمد وحور وصلوا البيت احمد اول ما دخلوا مسكها من قفاهه
احمد: بقى انا معرفش اعمل حاجه صح
حور: مين قال كده بس لا عيب
احمد: والله طب تمام تعالى بقى
حور عضت ايده الى كان ماسكها بيها وطلعت تجرى وهو يجرى وراهه لحد مدخلت الاوضه ولسه هاتقفلها احمد حط رجله
احمد: مفكره انك هاتهربى منى
احمد قعد يجرى وراهه لحد اما علقها من هدومها على الجدار
حور: عااااا نزلنى انت معلقنى كده لية هو انا صرصار وبعدين انت ليك عين تعمل الى بتعمله ده مش كفايه الى انت قولتهولى هناك يا قليل الادب لما شلتنى من فوق السحليه سحر
احمد بنظره لؤم: قولت ايه مش فاكر… وقرب منها بخبث فكرينى
حور بشهقه : هااااا انت قليل الادب ونزلني بقولك
احمد بخبث : ولو منزلتكيش يعني هيحصل ايه
حور بغضب : هصوت وهلم عليك الناس
احمد : ههههه صوتي وشوفي مين هيلحقك
حور بنظره يأس : طب نزلني بقي
احمد : هنزلك بس تنفذي اللى هقولك عليه
حور : تاااااني
احمد : هااااا قولت ايه

 

 

حور بنفاذ صبر : ماشي
احمد : طب مش لما تعرفي ايه هو الشرط
حور : ايه الشرط
احمد : انك بكره تقومي في نص المحاضره وتقولي انك مراتي
حور بشهقه : هااا لا طبعا انت بتهزر
احمد بخبث : خلاص في شرط غيره
حور : اييييه هو
احمد : انك تبوسيني
حور بشهقه اكبر : هاااااااا انت قليل الادب
احمد قرب منها وقال : قلت ادب ههه انتي لسه شوفتي حاجه هااااا قولتي ايه
حور بنظرة طفوليه : خلاص خليني متعلقه
احمد : ههههههه
احمد بجديه مصتنعه: يلا يا حور بطلى
حور: ابطل ايه انت اهبل
احمد بصدمه: اهبببل… طب تعالى بقى ا
احمد نزلها وقعد يزغزغها لحد مهربت من ايده وقعد يجرى وراهه فى الاوضه
وبعدين قعدوا على الكنبه من كتر التعب
احمد بنظره حب: شكلك حلو اوى يا حور ولسه هايقرب منها…. حور قامت وقفت
حور: انا جعااااانه
احمد بصدمه: جعانه
حور: اه

 

 

احمد بنفاذ صبر ومشى ناحيه الباب
حور: انت رايح فين بقولك جعانه
احمد: رايح اجبلك اكل يا اختى
حور بنظره طفوليه: طيب
احمد ضحك ضحكه خفيفه ومشي
(( نسيبنا من المجانين دول ونروح عند سلمى وادم ))
عند سلمى وادم
سلمى: ادم
ادم: قلبه
سلمى: انا عاوزه انزل اسكندريه علشان الكليه وعلشان حور وحشتنى
ادم: طب مترنى على حور فديو كول
سلمى: طب والكليه
ادم: الاسبوع الجاي
سلمى: ماشى هاكلمها دلوقتي
سلمى رنت على حور
عند حور قعده بتلعب على التليفون لقته بيرن
حور بحماس: هيه سلمى
حور: سلمى يا كلبه وحشتيني كل ده متسأليش عليا
سلمى بضحك: طب اهدى بس وانا هاجاوبك والله
حور: يلا
وبعد رغى كتير مابينهم احمد رجع لقت احمد داخل عليها الأوضة
حور بعصبيه: مش فى باب المفروض تخبط هليه
احمد: وانا اخبط ليه ان شاء الله ده بيتى ومراتى اخش براحتي
حور بطفوله: رخم
احمد: يلا قومى اعملى الاكل بقى

 

 

حور: ناااعم هو مش انت جبت اكل
احمد: وانا اجيب اكل ليه وانتى موجوده انا جبت حجات بس علشان تعمليها
حور دبدبت على الارض ودخلت المطبخ احمد راح فتح التلفزيون وجاب فيلم اكشن وقعد يتفرج عليه بعدها بدقيقتين لقى خبط ورزع فى المطبخ ولقى صوت حاجه بتتكسر قام بسرعه بلهفه على المطبخ
احمد بلهفه: حور انتى كويسه
حور بزهق: مش عارفه اعمل اكل
احمد بضحك: طب وسعى وانا هاعمل
حور: هيه انت الى هاتعمل الاكل
احمد شال حور حطها على الرخامه
احمد: اقعدى بقة اتفرجى وانا هاعمل الاكل
حور: يلا يا حبيبى ابهرنى
احمد بصدمه: انتى قولتى ايه
حور: مقولتش بقولك يلا ابهرنى
احمد: لا الى قبلها
حور: مقولتش
احمد: لا قولتى
حور: يا احمد مقولتش ويلا بقى علشان انا جعانه
احمد: ماشي يا حور براحتك
حور: طب يلا بقى
احمد عمل الأكل وقعدو ياكلوا

 

 

حور: أحمد كنت عاوزه اقولك حاجه
احمد: قولى يا حور

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج غير تقليدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى