رواية قدري ونصيبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي الجزء الحادي عشر
رواية قدري ونصيبي البارت الحادي عشر
رواية قدري ونصيبي الحلقة الحادية عشر
حور حضنت عائلتها
منال. ايه اللي حصل معاكي
حور حكتلها كل حاجه وهي بتحكلها افتكرت محمود وفجاه حور قامت ودخلت غرفه الملابس ومارفن خاف من اللي هي هتعمله
منال. ايه اللي حصل مع حور
مارفن . لاتخافي حور حور افتحي الباب حووور
بعد وقت
حور طلعت وخدت المسدس بتاعها
مارفن . حور انتي هتعملي ايه
منال. بنتي انتي لابسه كدا ليه
حور طلعت من غير أما ترد علي حد
مارفن. حور حور مسكها من ايديها انتي مش هتروحي مكان
حور بجمود. مارفن اترك ايدي
مارفن. حور انا عارف انتي رايحه فين انتي ناويه تعملي ايه
حور . متوقع هعمل ايه اكيد هقتله
الكل بصدمه . ايههه
يامن. حور انتي بتقولي ايه وهتقتلي مين
حور. محمود الدسوقي
يامن. حور انت مارفن بمقاطعة
مارفن. عاوزه تقتليه صح يلا روحي اقتليه انا ما رح امنعك بس اما تقتليه هتستفادي ايه أما تقتليه مش هتعرفي مين اللي قتل هازال أو الزعيم مين
حور. وانا مارح غير قراري
مارفن .حور لو هتروحي انا هكون معاكي مستحيل اتركك لوحدك
حور . مارفن انا قلتلك قبل كده انا خسرت هذال ومش مستعده اخسرك
مارفن. حور بس قاطع كلامه رن تليفون حور
المجهول
حور. انت متاكد
المجهول
حور. ماشي تمام
وبعدين قفلت
حور بابتسامه. خلاص مش هروح مكان
مارفن. حور انتي محليه ايه لانو مستحيل تقتنعي بسهوله
حور. هقولك بعدين بس جهزو نفسكم علشان حفله النهارده
منال حفله ايه وايه السبب
حور احنا تجمعنا بعد كل السنين دي فلازم اعمل حفله واعرف عائلتي صح
منال. حور بس محمود
حور بابتسامه. ده اول شخص هيجي الحفله
يامن.حور انتي هتعملي ايه بطلي غموض
حور. يامن هتعرفو كل حاجه في الحفله
مارفن. راح حضن حور
مارفن. حور انا خايف من اللي هتعميله وانتي بتعرضي حياتك للخطر
حور مسكت ايديه. مارفن لا تخاف انا بخير ومش هيحصل حاجه
يامن. مارفن شكرا علي كل حاجه عملتها مع حور
مارفن. انت بتقول ايه من اول أما حور دخلت حياتي وانا حاسس اني في مسلسل غموض
حمزه واقف متنح. انتو بتقولو ايه انا مش فاهم حاجه خالص
حور . هتفهم انتا كمان بعدين يلا بقي جهزو نفسكم لانو حفله الليله مش هتنتنسي ابدا
مارفن. ربنا يستر بس اهم حاجه حياتك متبقاش في خطر
حور. لا تخاف ماما هروح انا ومارفن مشوار بس فين ملاك
منال. هي بالبيت
حور. يامن ممكن تجيب حور وإيمان وشهد لاني اشتقتلهم
يامن. ماشي
منال . انت حمزه
حمزه. اه
منال. ممكن اسالك سؤال
حمزه. اه اتفضلي
منال. حور ومارفن بيحبو بعض
حمزه. حتي انتو عرفتو امتا هما يعرفون بقي
يامن. قصدك ايه
حمزه. هما بيحبو بعض بس مش عاوزين يعترفو
منال. انا هخليهم يعترفو
عند حور
مارفن.حور هتعملي ايه
حور
مارفن بصدمه. ايهه انتي متاكده
حور. اه اكيد
في المساء
حور لبست فستان اسود وكانت قمر
مارفن . ايه القمر ده
يامن. انا اختي قمر انتي لو مش اختي كنت اتجوزتك
مارفن بغيره. تتجوز مين
حور. بطلو بقي ويلا
في الحفله
محمود الدسوقي دخل
محمود. اهلا انسه حور
حور. اهلا بجحيمك بس انا مبسلمش علي أعدائي
محمود باستغراب . قصدك ايه
حور . هتعرف كل حاجه دلوقتي انتا عارف ايه سبب الحفله دي اكيد لا هقولك انا انا واخيرا اتجمعت بعائلتي بعد عشر سنوات اكيد عاوز تشوفهم ماما بابا يامن
منال ومحمد ويامن راحو لحور
حور. متستغربش ايه معرفتهمش صح هعرفك انا دول وكانت بتشاور علي امها وأبوها الاستاذ محمد الجارحي والمدام منال الجارحي الاسامي ده مبتفكركش بحاجه
محمود بخوف. انا ا ا
حور. لا اهدي وده وكانت بتشاور علي يامن ده اخويه اخويه اللي مكنش بعرف يشوف عائلته غير مره في السنه بسيبك وانا اتحرمت من عائلتي عشر سنين بسببك بس صدقني لدفعك تمن كل تانيه كنت فيها بعيده عن عائلتي
محمود.
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدري ونصيبي)