روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الحادي والعشرون

رواية الحب المستحيل البارت الحادي والعشرون

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الحادية والعشرون

عادل… بنتي ويفتح يده
شروق… من علي الباب وهي تنظر الي عادل ثم الي مديحه
مديحه.. روحي يا حبيبتي
تجري شروق علي عادل وتترمي في حضنه وتبكي وتضم عادل بشده
عادل ببكاء .. ويمسك يده شروق سمحيني يا ضنايا انا اسف والله حقك علي راسي
شروق.. وهي تنظر اليه انا اللي اسف اني خليتك تحس اي احساس وحش انا اسف وتنزل وتبوس ايد عادل
مديحه وهي تحضن شروق حقك عليا
مديحه… وهي تكلم شروق بصوت واطي
بس اهو الموضوع مش وخش اوي يعني اديكي ختي اللي بتحبيه
شروق .. يعني الكل عارف بس هو البعيد حمار
عادل.. اه ما هو باين عليكي يا قلبي علي شان كده ان استأمن هو عليكي بس انا معرفش انو هو هيعمل كده
شروق… وهي تخبي وجها في حضن مديحه وتضحك وتقول في سرها بس المهم ان دلوقتي بقيت مراتو
بس الزفت صافي تغور والله لا اربيك يا كلب قالي اسد ده الكلب احسن منك علي الاقل بيحس
عادل .. وهو ينظر اليها وهي تضحك
خير يا شروق ناويه علي ايه
شروق . ههههه كل خير
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
ابرام … يمسك يد زينب ويجلس علي الكرسي
ابرام.. ماما انا فاهم كل حاجه من نظرة عنيكي وعارف ان هنا مش قربتك بس انا مش معانع ان نقعد معاكي بس اول حاجه لازم نعرف هي مين وليه هيا حامل ومش بتقول لحد ممكن يا ماما تقوليلي انتي شفتي هنا فين
زينب… وهي توضيع راسها في الارض،
انا شفتها في الطريق وكان في شباب بيضيقوها
وانا اتخنق معاهم وبعدين ان تعبت وهي اتصلت بيك بس
ابرام… يعني هي مش قربتك صح
زينب … صح انا ماليش قرايب
ابرام…. تمام
زينب .. انتا هتعمل ايه دلوقتي والبنت باين عليها تعبانه
ابرام… ما تخفيش يا ماما انا هتصرف بس انتي خاليكي هنا معاها تمام
زينب … تمام
يكلم ابرام الدكتور وبعدين يذهب من المشفي واخد هنا الصغير معاها
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
مروه… بخوف وهي رايحه جايه
ابرام… من داخل الفله داده يا داده
داده… نعم يا ابني
ابرام…. مروه هنا
الداده… اه يا ابني من امبارح وهي هنا هيا فوق هي وامها
ابرام…. بعد اذنك خدي هنا بعيد شوف
الداده… تمام 👌
ابرام… وهو يطلع السلم بسرعه ويدخل علي مروه
مروه .. بخوف ابرام
ابرام… بصوت عالي ممكن افهم ايه اللي انتي عملتيه ده
مروه انا انا ما عملتش حاجه
ناهد… مالك بس يا ابني ممكن افهم في ايه
ابرام… بنتك الهانم المحترمه بتروحي المدرسه ونتخانق مع الناس
ابرام.. وينظر الي مروه بتتخانق مع الناس ليه علي شان الهانم خايفه علي بيتها وبنتها ما لو صح ما تراعي بيتك وتاخدي بالك من بنتك لا هي تروح النادي ونتفسح وخفلات وبس جوزهاا وبنتها اخر همها
مروه انا
ابرام . اخرسي مش عايز اسمع صوتك وغوري
ناهد . استهدي بالله بس
ابرام … ونعم بالله بس بنتك مالهاش مكان معايا تاني
ناهد يعني ايه
ابرام بنتك طالق
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اسد… صافي حبيبتي انا رايح الشغل دلوقتي عايزة حاجة
صافي… وهي تنظر للسقف الاوضه ولا ترد علي اسد
اسد … صافي ياعمري رد عليا ما تعمليش كده انتي بيقطع في قلبي
صافي … في سرها اطلع بقا انا اتخنقت من الكتمه دي بقا
اسد… وهو ينظر اليها ويبوس علي راسها ويخرج من الاوضه سلام دلوقتي وانا هجبلك داده سعديه لو احتجتي حاجه تمام ويترك الاوضه وانزل الي الاسفل
صافي… اف بق اخيرا خرج ده انا كنت هتجنن من الخنقه دي اوق يفا
اسلام وهي يكلم صافي في التلفون
اسلام….. ايه الاخبار يا قلبي
صافي كله تمام 👌
اسلام … يعني الخطه نجحت
صافي…. بضحك اه لا وايه ده بعتذر منك كل شويه ههههههه
اسلام تمام اوي بس هو ميتها يتمم الجواز
صافي .. بكره او بعده بكتير
اسلام …. تمام بس انا بصراحه يا عمري مش قادره اقعد ده كله وما شفكيش يا عمري
صافي … اهدي بس هو اول ما يكتب الكتاب انا اكيد هتصرف وهاجي عندك
اسد وهو يقف بجوار الاوضه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹عند وفاء
مكرم… وهو يدق الباب علي وفاء
مكرم … انتي يا زفته افتح اخلص
وفاء… وهي تقوم من علي الارض وتفتح الباب
وتزعق بصوت عالي علي مكرم
وفاء … انتا ازاي تقول اني مراتك يا استاذ يا محترم
مكرم… ههههه والله وطلع ليكي صوت اهو امال انا ليه افتكرت ان لسانك كلته القطه
وفاء…. ههههههه دمك خفيف جدا جدا
مكرم… ما انا عارفه
يتصل اسد علي مكرم وهو يبكي
مكرم….. الو
اسد… مكرم انا محتاجك
مكرم … انتا فين ويجري علي اسد
اسد… يقف علي البحر ويصرخ بعلو صوته ايه انا يحصل معايا كده ليه ده انا حبيت اسلام اكتر من نفسي ده كنت بقول اخويا وحبيبي وصحبي وسط الشده ايه يعمل كده ده لو قال هات عمرك كنت هديلو وانا مبسوطه ليه وينزل علي ركبه ويبكي اه يا ربي
مكرم… اهدي يا اسد مش كده انتا لازم تقف علي رجلك وترد ليه الضربه بتنين
اسد… مش هقدر اقف ده كسرني يا مكرم عارفه يعنى ايه كسرني عارفه يعني أيه تكون بتحب حد اكتر من نفسك وفي الاخر هو اللي يضربك في ظهرك عارف لمه تكون بتبديه علي نفسك وفي الاخر يكون بيخونك عارفه اسلام ده ده كان اقرب من نفسي ليه انا لمه كونت باعمل اي حاجه كان هو اول واحده يعرف
ده انا لمه حبيت صافي كان هو اول واحد يعرف قبل بابا وقبلك انتا اه يا وجع قلبي اه
مكرم… فوق يا اسد ده واحد واطي فوف واقف علي رجل من تاني وشوف مين حبيبك ومين عدوك قوم انا معاك يا اخويا
اسد .. انا مش عارف مين معايه ومين عليه
اكرم … وهو ياتي من بعيد انا عليك يا واطي وينزل ضرب في اسد
مكرم … بس كفايه بفا ايه انتا مش ناوي تعقّل خالص
اكرم… وهو يبص لي اسد بعدين واالله لا اموتك يا كلب
اسد وهو مرمي في الأرض برحتك اهي فرصتك وانا جمبك اهو اعمل اى حاجه مش هنطق بكلمه واحد بس
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
صافي وبعدين بقا ليه اسد بقالو كام يوم مش باين بعني راح فين
انا هروح اشوف اسلام ولو اسد جيه أقول رحت النادي علي شان انا اديقت من قاعده البيت دي
وتقول صافي وتجهز وتذهب الي بيت اسلام
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
اسلام… أهلا اهلا بيكي يا هنايا انا
هنا… اسلام انا اديقت من الكلام معاك في التلفون ينفع نتقابل في اي مطعم
اسلام.. تمام 👌
بعد ساعه تاتي هنا الي المطعم
هنا ازيك عامل ايه
اسلام … تمام اخبارك انتي ايه
هنا.. بصراحه انا اديقت من العلاقه دي يا تاجي تتقدم ليه يا نفركش ما ينفعش نبقا كده
اسلام… انا هاجي بس ممكن كام يوم علي شان انا لسه معايا موضوع مهم جدا جدا جدا
🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
اسد … ايه يا مكرم
مكرم… كله تمام زي ما انا عايز بلضبط
اكرم . اسد عمك عاوزك
اسد.. خاضر
بقوم اسد مع اكرم ويتجه الي بيت عمه
يفتح اكرم الباب
شروق اكرم جيت وتجري علي اكرم حبيبي يا اكرومي
اسد وهو يقف خلف اكرم وينظر الي شروق
شروق …..
اسد….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى