روايات

رواية وقدرت تبعد الفصل السابع 7 بقلم أيات الرحمن

رواية وقدرت تبعد الفصل السابع 7 بقلم أيات الرحمن

رواية وقدرت تبعد الجزء السابع

رواية وقدرت تبعد البارت السابع

وقدرت تبعد
وقدرت تبعد

رواية وقدرت تبعد الحلقة السابعة

ناظلى: تعالى معايا ياتييم
تييم: على فين وه
ناظلى: هتعرف دلوقتي
تييم مشي مع ناظلى وهو مش عارف هى واخداه على فين هى بس ماشيه وهو معاها
لحد ما وصلوا اوضه من اوض الفيلا اللى هما فيها
ناظلى خبطت على الباب والشخص الموجود في الاوضه أمر أن هى تدخل
ناظلى: مساء الخير
الشخص: مساء النور على اجمل ناناه في العالم
تييم اول ماسمعه بيقول ناناه رفع حاجبه
وناظلى لحظت كده
ناظلى: هههههه طبعا انا جدته هو كمان
الشخص بيبص لتييم من تحت لفوق : مين ده
ناظلى: اممم مش عارفوه

 

 

الشخص: لا بس حاسس انى قابلته
ناظلى: بس دى تقريبا اول مره تتقابلوا من ٢١ سنه
تييم: يعني انا قابلته قبل كده
ناظلى: ايوه اعرفكم على بعض دا يبقى تييم ودا يبقى تيام اخوك الكبير
تييم: تيام
تيام: تييم
كانت دقات قلوبهم بتزيد ودموعهم بدءت في النزول تيام راح لتييم وحضنه جامد اوي وكإن روحه رجعت ليه من جديد
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
روايات كامله 😍💙
ناظلى: حبايبى كان نفسي قبل ما اموت اعرفكم ببعض والحمد لله ربنا طول في عمرى لحد ماجمعتكم تانى
تيام: ربنا يخليكي لينا يا اجمل ناناه في العالم كله
ناظلى: ربنا يخليكوا ليا انتوا الاتنين وما يحرمنيش منكم ابدا
تييم وتيام اتعرفوا على بعض واتكلموا وضحكوا كتير اوي كمان
وقاعدين في الجنينه بتدخل طفله في عمر ٥ سنوات مع بنت هنعرفها دلوقتي.
الطفله : بابى بابى بابى
تيام جرى عليها : روح قلب بابى وعمره
تييم: نورهان
تيام: اعرفك الطفله دى تبقى نوران بنتى ودى نورا مراتى
تييم: مستحيل
تيام: هو ايه اللي مستحيل
تييم: نورهان

 

 

ناظلى وقفت جنب تييم وحطت ايديها على كتفه : دى تبقى نورا اخت نورهان
تييم: انا مش فاهم حاجه
تيام: انا هفهمك كل حاجه بس الاول اوعدنى بإنك هتسمعنى للأخر
تييم: اوعدك
تيام: لما جيجي حاولت تقتلنى وانا صغير واغمى عليا وفكرت انى متت وقتها ناناه انقذتني لما لقيت لسه فيه نبض بعدتنى عن القصر وحياتهم لما كبرت كنت براقبهم من بعيد لبعيد من غير ما حد يعرف حاجه عنى
مرت سنين طويلة وقتها انت كنت مريض بالكانسر كنت مش عارف اعمل ايه
تييم: بس لما اتقابلنا ناناه قالت اننا ما اتقابلناش من ٢١ سنه
تيام: اسمعني للآخر وهجاوب على كل اسإلتك
لما انت دخلت المستشفى كنت بزورك دائما لحد ما قابلت نورا كانت منهاره لان اختها الأصغر منها تعبانه اتعرفت عليها وعرفتنى على اختها نورهان واتفقنا ان نورهان لازم تكون قريبه كصديقه المهم أن هى تدخل حياتك ودا هيكون مقابل مبلغ كبير اوي غير علاج نورهان
كان لازم يوافقوا لأنهم محتاجين الفلوس وكده
وفعلا كل حاجه تمت واكتر كمان
انت اتعالجت وخرجت ونورهان بعدك كانت بتدور عليك عشان وقتها كانت حبيتك لكن أنا كنت اتجوزت نورا وسافرنا ولما عرفت بخروجكم رجعت مصر وقتها نورهان كانت عايزه تشتغل لكن مفيش حد وافق يشغلها عشان ظروفها الماديه
اتكلمت مع صديقه مقربه لوالدة نورهان وقولت ليها تقول لنورهان ان فيه شغل في قصر لسه مسكون جديد من حوالى شهرين تلاته كده وكلمت نورهان وقولت ليها أن انت ساكن في القصر وفعلا اتقابلوا واتجوزتوا كمان
بس كان فيه مشكله واحده قدامنا هى الاوضه المقفوله والصوت اللى خرج منها
نورهان كان عندها فضول تعرف مين اللي جوا وقتها عرضت عليك الموضوع وانت وافقت ودخلت معاها وفى حد ضربكم على راسكم

 

 

انت فوقت بعدها بكم ساعه لكن كنت كل ماتفوق يخدروك في المحلول لحد ما مر الوقت
#بقلمي_أيات_عبدالرحمن
تييم: ونورهان فين
تيام: قولت اسمعنى للآخر
تييم: كمل
تيام: جيجي خبطتك على راسك انت ونورهان
وخرجتك من الاوضه وخرجت شخص كمان اللى هو كان محبوس فيها وكان واضح في الكاميرات اللى زرعتها في البيت أن الشخص المحبوس ده واحده ست بس واضح عليها علامات التعب لكن نورهان ما خرجتش من الاوضه خالص
بعدها عرفت أن الست اللى كانت محبوسه دى تبقى ماما والدتك الحقيقة
تييم: ايه
تيام: ايوه زى ماقولت ليك
جيجي كانت بتعذبها لكن أنا بطريقتى قدرت أخرجها من القصر واجيبها هنا
وفعلا ده حصل
تييم: وهى فين
تيام: ههه هخليك تشوفها
تييم: ونورهان
تيام: أ. تييم اسمعنى عارف ان انت بتحب نورهان وهى كمان بتحبك اوي
لكن أمر ربنا أن الحب ده ما يكملش نورهان ياتييم اتوفت
تييم: انت بتقول ايه
تيام: لما كنتوا مع بعض في الاوضه وجيجى ضربتكم على راسكم وقتها فقدتوا الوعي
جيجي سابتك عايش لكن خدت نورهان بعد مافاقت وعذبتها كتير اوي عذبتها بطريقه انا مش قادر اوصفها ليك لأنها مرعبه جدا وفظيعه
تييم: مش فاهم وضحلى اكتر
تيام: ما اقدرش يا تييم ما اقدرش
تييم: ليه ما تقدرش
تيام: عشان مش هتقدر تتحمل تسمعها

 

 

تييم: ارجوك احكيلى يا تيام
تيام: ارجوك يا تييم سيبنى اكمل
تييم ضغط على تيام عشان يحكى ليه قتلتها ازاى
وتيام فعلا وافق وحكى ليه كانت طريقه وحشيه
تييم: كفايه كفايه ليه القسوه دى ليييه
تيام: أهدى انا قولت ليك بلاش وانت اللي صممت
يمر الوقت وتيام وفى بوعده وخلى تييم يشوف والدته وطبعا تييم قرر يعيش على زكرى نورهان وما اتجوزش خالص عمهم ومراته عمهم اتقتل لأنه كان بيتاجر في المخدرات وخلف بوعده معاهم فقتلوه وجيجى عملت حادثة خطيره وفضلت كم يوم تحت الاجهزه وبعدها ماتت
الأملاك كلها رجعت لتييم وتيام بالنسبه لتيام هو متجوز نورا اخت نورهان وبقى معاهم نورهان الصغيره
وناظلى عاشت مع تييم وتيام ونورا ونورهان الصغيره ووالدة تييم وتيام وبكده انتهى ظلم جيجى وجوزها وانتهت قصتهم وكل حاجه رجعت لتييم وتيام
ودى كانت نهاية القصة بتمنى تعجبكم

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية وقدرت تبعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى