رواية الأسد الإمبراطور الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الأسد الإمبراطور الجزء الرابع والأربعون
رواية الأسد الإمبراطور البارت الرابع والأربعون
رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الرابعة والأربعون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
الدكتور جه وكشف عل منة وقال ليهم انهيار عصبي وكتب ليها ادويه ولازم ترتاح
الكل كان حزين 😔عليها وقلقانين عل سليم ونور
راحو كلهم مكانالحادثه وبقيت حور وكيارا مع منة في البيت
كانو بيبصوا عليها وعل وضعها
😔😔😔😔😔😔😔
😔😔😔😔
مالك كان عامل زي الضايع وهو شايف عربيه ابنه متفحمه وهو بيدعي من قلبه يكون دا حلم وهيصح منه بس دا كان حقيقه
الشرطه جات وفتحت العربيه بس ملقتش جثه سليم فيها العربيه كانت فاضيه
الضابط. استاذ مالك جثه بنك مش فيها في احتمالين الاول يكون نط من العربية والتاني وسكت
مالك بحزن. والتاني اي يا حضرت الضابط قول وكمل بجنون. مستحيل ابني يكون الاحتمال التاني مستحيل انت فاهم
كريم وزين جهم بعربيتهم ورا مالك وهما مش فاهمين حاجه
نزلوا جري عليه
زين. في اي يا مالك وعربيه مين دي فهمني يا مالك
مالك بضياع. س سليم
كريم بقلق. مالو سليم انطق
مالك. دي عربيته
زين بقلق ولهفه. بس اكيد مش هو ال جواها صح سليم في الفندق هو ونور انت بتهزر صح
مالك كان باصص عل العربيه وبيعيط
كريم راح للضابط. قولي سليم كان فيها
الضابط. انا مقدر وضعكم دا بس إن شاءلله نلقيه
كريم ببعد الامل. يعني ممكن يكون لسا عايش صح
الضابط. اممم مش هقدر اجوب حضرتك دلوقتي لما لبحث يخلص وهعرف حضرتكم
زين كان ساند مالك لانه كان هيقع ورجله مش مستحمله حتي تشيله
كريم. كان في بنت معاه
الضابط. اه جات الاسعاف وخدتها
عل مستشفى ****
كريم. شكرا وبلغنا باي تتطورات
كريم راح عند مالك وزين
. مالك رد عليا سليم ادام مش في العربيه يبقي اكيد كويس إن شاءلله خالي املك في ربنا كبير وإن شآء الله هنلقيه
مالك. يارب يارب اذا كنت عاوز تعقبني عاقبني انا بلاش ولادي
زين. طيب ونور
كريم. جات الاسعاف خدتها
زين. طيب يلا نروح ليها
وإن شاءلله هنلقي سليم هو كمان
مالك. انا مش هسيب ابني
زين. مالك اسمعني اديق شايف الشرطه بتدور عليه واحنا هنا
مالك. بزعيق. مش هسيب ابني ال عاوز يمشي يمشي
. كريم روح انت خاليك مع نور في المستشفى
كريم هز راسو ومشي
. زين روح طمنهم في البيت انه مكنش فيها
زين كان هيتكلم بس مالك سكتو
مالك. قولتلك روح انا كويس
زين مشي وفضل مالك والشرطه بس
يدوروا عليه
كل دا وفي حد بيراقبهم
😔😔😔😔😔😔😔
في المستشفى
😔😔😔😔😔
كانت نور في عالم تاني
نور كانت بتحلم بسليم وبعد كدا صرخت بسليممممم كان معاها سلمي وميار ومايا جوه وبره ادم ومازن وماكس
ال عرف تنزو وجو مكان المستشفى وجهم جري عليها
جو وامريتا وياسمين وتنزو جهم عليهم
امريتا بعياط. فين بنتي
ادم بحزن. جوه مع البنات
امريتا. وياسمين دخلو جوه وفضل جو وتنزو بره
كان جو ضعيف ومش قادر يدخل ليها وسامع صريخها وهيا بتقول سليم سليم ضاع مني يا ماما
جوه
امريتا حضنه نور وبتعيط معاها ونور عامله تصرخ والبنات بيعيطو معاها
نور بصريخ. انا السبب انا السبب انا ال قولتله تعالي نخرج انا السبب وبتصرخ اكتر
امريتا بعياط. اهدي ياروحي اهدي يابنتي
سلمي مستحملتش وخرجت تجري بره المستشفى كلها
ادم. سلمى سلمى ريحه فين
سلمي مرتش عليه ونزلت الجنينه بتاعت المستشفى وفضلت تعيط بحرقه
لقت ايد بتدمد بمنديل
. امسحي دموعك
سلمي. نطرت ايده وقامت كانت هتمشي بس هو مسكها
. بلاش عياط
سلمي. بعياط وجنون. وكانت بتضربه في صدره. انت اي جابك ورايا ها ومش عاوزني اعيط عل اخويا دا حته من روحي
وانت جاي تقولي بلاش عياط
وانهارت ووقعت في الارض وبتعيط. انا لحد دلوقت انا مش عارفه اذا هو عايش او لا
احنا تؤام وجينا الحياه سوء بيق نفرقها سوء مش لوحده لو جرالو حاجه انا هموت نفسي مش هقدر استحمل اعيش ثانيه واحده من غيره انت فين ياقلبي
. بص عليها وقعد جنبها وخدها في حضنه. اشششش اهدي إن شاءلله هيكون كويس وهيرجع لينا
سلمي. يارب يارب يا ماكس
😔😔😔😔😔😔
في البيت
😔😔😔😔
حور وكيارا وماريا زين ونور راحو لمالك وفضلو معاه
حور بدموع. يارب يرجعك بسلامه يا بني
كيارا. يارب
ماريا. هو الدكتور قال هتفضل قد اي نايمه كدا
كيارا بحزن وبصت عليها. ساعه
ماريا. يكون في عوانها انا هروح اكلم نور واشوفهم عاملو ايه
كيارا. وانا هكلم كريم واشوف نور وضعها اي
حور هزت راسها وبقت تملس عل راس منة
😔😔😔😔😔😔
ماريا كلمت نور
نور. الو
ماريا. الو لقيتو حاجه
نور. بحزن. لسا بندور
منة عامله ايه
ماريا. لسا نايمه
نور. ربنا يكون في عوانهم يارب
ماريا. يارب
منة صحيت وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)