رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسني
رواية سجينة جبروته وقسوته الجزء الثامن
رواية سجينة جبروته وقسوته البارت الثامن
رواية سجينة جبروته وقسوته الحلقة الثامنة
نور خرجت بعد ما اخدت الشاور
لقت بدر قاعد عل السرير مستنيها
بدر تعالي
نور بصتله بخوف بس راحت عنده وبصوت ضعيف
نعم
بدر قربي اقعدي هنا جنبي
نور راحت قعدت جنبه وهي خايفه انو يض*ربها
بدر جاب علبه مرهم للك*دمات وابتدا يحطلها منها علي جس*مها
نور دموعها كانت بتنزل وهي ساكته
بدر بضيق اووووووف انتي عجبك كده مرتاحه دلوقتي من شكلك شايفه جس*مك عامل ازاي مش قولتلك متعصبنيش مبتسمعيش الكلام وادي النتيجه
نور كانت بتعيط بصوت واطي ومش بترد عليه
بدر اتنهد قومي البسي كلي وخدي الانسولين بتاعك يلا
نور قامت بهدوء عملت اللي هو قالها عليه
ب ر احم ممكن تقعدي النهاردة متروحيش في حته هقول لماما انك مش هتعرفي تيجي النهاردة واروح لها النهاردة عشان ج*سمك ميتعبكيش اكتر
نور كانت بصه في الارض ومش بترد اكتفت بانها حركت راسها بمواقفه
بدر بصلها بضيق وسابها ونزل
نور قعدت مكنها علي الارض فضلت قاعدت كده ساعات مش بتعمل اي حاجه غير انها بتفتكر اللي حصلها في كل حياتها من معامله مامتها ليها وحبها لاختها اكتر منها من باباها واللي كان بيعملوا فيها لحد ما حست ببدر داخل الاوضه
بدر باستغراب نور انتي لسه قاعده في مكانك من الصبح
نور بصوت واطي هي الساعه كام
بدر احنا بقينا المغرب
نور قامت من مكانها عاوز مني حاجه
بدر احم لا تقدري تنامي انا اكلت بره
نور من سكات راحت نامت لحد تاني يوم وصحيت وهي مفيش كلام تقريبا بينها وبين بدر غير كلمات بسيطه
صحيت وبدر وصلها عند منال وهو راح الشغل
نور اول ما دخلت البيت ومنال بتبصلها بقرف ومش طايقها
منال بامر اول حاجه تجري تعمليلي كبايه شاي عشان اشوف هاخليكي تعملي اي
نور ف نفسها اي حكايه العيله دي والشاي بس راحت عملت لها اللي هي عاوزه
منال بصي بقي تروحي المطبخ شوفي في اي يتعمل وتجهزي الغدا وتنظفي البيت كله وفي غسيل عاوز يتغسل بس الغساله بيظه و
نور قطعتها لا حضرتك مش محتاجه تكملي انا عرفت هعمل اي وسابتها ودخلت المطبخ كانت عارفه انها عاوزها تنضف البيت كله من اول ما بدر وداها لحد ما رجع اخدها
بدر احم نور من امبارح وانتي مبتتكلميش تقريبا مش عاوزه تقولي حاجه
نور بصوت واطي لا
بدر طب عملتي اي عند ماما انهارده
نور نضفتلها البيت
بدر اه هي قالتلي
نور هو ممكن ادخل انام عشان انا تعبانه
بدر انتي مكلتيش هناك كلي اي حاجه ونامي
نور لا عاوزه انام
بدر اتنهد خلاص براحتك
وفضلت نور تروح كل يوم لمنال ومنال طبعا مبتوصاش في مضايقه نور وبدر فضل يحاول يتكلم معها طول المده دي بس نور مكنتش بتكلمه لحد اليوم ده
منال انتي يا زفته
مور راحت لها وهي باين عليها التعب جدا نعم
منال هاتيلي طبق مايه سخنه وتعالي ادعكيلي رجلي وجعاني
نور بصوت عالي نعم احنا هنهزر بقي بصي انا مستحمله الاي انت بتعمليه ده بالعافيه بس اكتر من كده وتخلنيش اشغل الجنونه عليكو انتي وابنك وجوزك
ف الوقت ده بدر دخل من بره عل معاد رجوعه وسمه الاي نور قالته
بدر بغضب نور انتي اتجننتي
نور بزعيق اه اتجننت منكوا انا خلاص جيب اخري
بدر بغضب شدها من ايدها حسابنا في البيت واخدها ونزل نور اول ما دخلوا جريت عل الاوضه واترمت عل السرير تعيط بدر دخل بسرعه ولسه هيزعق لها ويتخانق معها لقها بتتكلم بصوت ضعيف
نور بدر الحقني بطني يا بدر هتموتني هموت من الوجع
بدر بصلها بشك بتعملي كده عشان مضر*بكيش صح
نور بعياط وصوتها كله الم لا والله بطني بتتق*طع
بدر قرب منها نور مالك وولفها له وبص عليه كويس لها هدومها من تحت فيها د*م
بدر بفزع نور انتي انتي في د*م علي هدومك
نور بصت عل نفسها بخوف طب اي اعمل مش فاهمه حاجه
بدر نور هي اخر مره جيتلك امتي
نور ها من اول ما تجوزنا مش جتلي
بدر بغضب طب ومقلتيش ليه
نور بعياط ووج*ع مانا معرفش افتكر ان كده عادي ان المتجوزين مش بيحصل لهم كده
بدر بخوف يانهار اسود نور انتي كده كنتي حامل
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية سجينة جبروته وقسوته)