روايات

رواية نغم وجاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم يارا أحمد

رواية نغم وجاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم يارا أحمد

رواية نغم وجاسر الجزء الرابع عشر

رواية نغم وجاسر البارت الرابع عشر

نغم وجاسر
نغم وجاسر

رواية نغم وجاسر الحلقة الرابعة عشر

جاسر بحب:دا ذوقك جنان
غرام:لا دا عادي عشق هي المحلياه..بقربو منهم..عشق
عشق بتفرح لما تشوف جاسر:استاذ جاسر ازيك؟
غرام بتبص على جاسر:استاذ جاسر؟؟
جاسر:انا كويس الحمدلله..ببص على غرام..اصل قولت لها بلاش تناديني عمو..على فكره دا انتي طالعه شبهه سندريلا اوي اليوم بجد طالعه قمر
نغم:حصل..بس دي معاكسه ي عمو
عشق بغيظ:نغم!!
نغم بتضحك:اسفه
غرام بحب:بجد طالعه قمر ي عشق
عشق بحب:شكرا..دا علشان ذوقك
غرام:لا طبعا ي حبيبتي انتي اصلا المحليه الفستان
نغم بغيظ:ااا هنبدا
غرام بتضحك:غيره و روح شريره
نغم:صح انا بغار بس مش منها عليها فبطلي تقربي من عشق هي ملكي انا وبس
بضحكو عليها
عشق:ما خلاص ي نغم انتي كبرتي على حركات العيال دي
نغم:لاااا مش كبرت انتي عشقي انا وبس
عشق:خلاص خلاص فهمنا
نغم بتبص على غرام:متكونش حاطه عينك على عشق وعايزه تخدها لخوك احب اقلك عشق مش مفكره تتجوز ومش هتسيبني
جاسر و غرام بتفاجو من كلامها بعدها ببصو لبعض ويضحكو جامد
غرام:لا دا انتي روحتي بعيد ي نغم
نغم:احسن..بتكمل ببراءه..بس انا ممكن اتجوزه عادي
جاسر:مش على اساس مش عايزه تبعدي عن عشق
نغم ببراءة:ما ابنك عسل و سكر اعمله ايه
عشق بتضحك:يبقا تسيبني علشانه
نغم:هتشوفيه وتعذريني
غرام:انتي بتعرفيه لما كنا عيال شوفيه لما كبر الاول
نغم:القلوب عند بعضها تلتقي ي ستي
غرام بتضحك:نشوف
بعدي الوقت ونغم بتقطع الكيكه وبتاكلهم كلهم لما تجي تمد القطعه لجدها
اسير:انتي بتعملي ايه
نغم:افتح واكلها واتوكل على الله ي جدو
اسير بفتح بقه و بياكل وهو ببص عليها باستغراب
اسير بهمس:مش على اساس انك بتكرهيني
نغم بهدؤ:لا انا بحبك ي جدو خصوصا بعد ما سيبت عشق معايا
اسير:انتي بتحبيها اوي؟؟
نغم:اومال هحب مين غيرها؟؟مش على اساس انتو عايشين حياتكم بدوني هي الاهتمت بيا وانتو مش اهتميتو مع اني بنتكم انما هي مفيش حاجه بتجمعنا اصلا..حاجه بتوجع اوي انو الغريب يكون سندك اكثر من القريب ي جدو..علشان كدا انا بحب عشق وهفضل احبها اكثر منكو كلو..بتروح
اسير بتنهد وبيخد نفس عميق وبروح جنب جاسر
اسير:يلا ي جاسر
جاسر:حاضر ي خالي..بروحو
نغم بتبص على عشق البتكلم مع غرام و بتضحك بتطلع برا و بتصل على يمنى
يمنى بترد:الو
نغم:منمن
يمنى بدموع:نغم!!عشق قالتلي كل حاجه انتو كويسين؟؟حد زعجكم
نغم بتضحك:لا ي ستي كويسين اوي..اكيد وحشنك
يمنى بزعل:اوي انا بقيت وحيده اوي..بتكمل بمرح..بس لو انتو مبسوطين انا مبسوطه..اه كل سنه وانتي طيبه ي قلبي
نغم بحب:شكرا ي منمن..يمنى هو انا عايزه طلب ممكن
يمنى:طبعا دي تبقى هديتي ليك اصلي ممنوعه من المصروف بسبب الست هدى وبنتها
نغم بتضحك:هو الموضوع دا لسه مخلصش
يمنى بتضحك:لا دا لسه بدا
نغم:وابن عم حمزه لسه متعرفيش اسمه
يمنى:نحن هنعديها تريقه ي بنتي اخلصي عايزه ايه
نغم:رقم فهد
يمنى بمناوشه:هاه هاه
نغم بغيظ:متفهميش غلط بس عايزه ادفعله فلوس الجزمه هاتي الرقم
يمنى بياس:ماشي..بتقلها الرقم..نغم هتجو تزورنا صح
نغم بتضحك:اكيد ي منمن دا نحن مستحيل نفترق..بعدين انتو عيلتي قبل كل حاجه
يمنى بتنسط:كدا كلو تمام..طب اقفل انا اتصلي على حبيب القلب..بتقفل
نغم بتنهد بياس بتصل على فهد
فهد برد:الو
نغم:الو
فهد:نغم؟؟بكمل بفرحه..نغم انتي كويسه؟؟عامله ايه؟؟
نغم بتبتسم رغما عنها:انا كويسه الحمد لله وانت ازيك
فهد بتعب:كويس
نغم:حصل حاجه؟؟انت صوتك تعبان؟؟
فهد:لا انتي وحشتيني مش اكثر..نغم بتسكت بحرج..كل سنه وانتي طيبه
نغم:شكرا
فهد:اتصلتي علشان موضوع فلوس الجزمه
نغم:اه ازي عرفت؟؟
فهد بضيق:مش عايزهم ي نغم ومش هخدهم
نغم:بس ي فهد
فهد بضيق:مبسش نغم لو مش عايزني ازعل وابطل اكلمك انسي موضوع الفلوس دي
نغم حسته انه صادق ودي اول مره يكلمها كدا
فهد:يمكن انا مفرقش معاك
نغم:انت بتقول كدا ليه؟؟مالك في حاجه؟؟
فهد:انا عارف انك مش هتقدري تجي عندنا اكيد اهلك مش هيسمحولك ي نغم
نغم بضيق:هو مين بقدر يمنعني
فهد:نغم انا كنت جايبلك هديه بس هرميها لانك مش محتاجها بعد الهدايا الهتوصلك اليوم
نغم بضيق:فهد انت بتقول ايه..بلاش تقلل من نفسك قدامي ممكن..اولا انا هجي اخد هديتك قبل ما ينتهي اليوم ثانيا لو سمعتك بتتكلم عن نفسك كدا تاني مش هسامحك
بتقفل بتدخل وهي مش عارفه هي مضايقه اوي ليه
عدي:مالك في ايه حد زعجك
نغم:لا مفيش كنت بتكلم في الفون الاتصال نرفزني شويا شويتين تلاته
عدي بضحك:ماشي بس اهدئي
بدخل شاب بدقن تقيل شويا و لابسه بدله سودا قميص ابيض و عيونه زرقا ومعاه شاب وراه لابس زيه و شايل هديتين
الشاب ببص على الموجودين بشوف غرام و عشق ببتسم و يقرب منهم وبلحقه الشاب التاني
نغم بصدمه:دا..دا مش معقوله
عدي بضيق:اهو رجع تعالي..بقربو منهم
غرام مش واخده بالها منه وبتكلم عشق
الشاب بمسك ايد غرام
غرام بتفاجا بايد المسكتها فحاه وبتبص عليه:غ..غسان؟؟
غسان بحب:غرامي..غرام بترمي في حضنه
غرام بحب:وحشتني اوي اوي
غسان:واضح اوي صدقيني..ببص على عشق و ببتسم..هي مين القمر دي
عدي بضيق:غسان احترم نفسك
غسان ببص عليه:وانت مالك انا بكلمك انت؟؟
غرام:اوفف هنبدا
عدي:لا مش هنبدا ولا حاجه علشان نغم
غسان ببص على نغم و ببتسم:نورتي الفيلا برجعتك..كل سنه وانتي طيبه ي نغم
ااااا مش قادره ي جماعه جمالهههه بقتلني
نغم بابتسامه:شكرا ي غسان
غسان:لا عادي..ببص على عشق..اسمك ايه؟؟
عشق باصه عليه ومش بترد
غسان:هو انتي زعلتي مني انا مقصدش..برده مش بترد
غرام:غسان دي عشق
غسان ببتسم:انا غسان المالكي اتشرفنا
مش بترد كمان ببص عليها باستغراب
غسان:رعد قدم لنغم الهدايا
رعد:ماشي..بمدهم لنغم..انا رعد المالكي ابن عم الاخ ده اكيد مش متذكراني علشان نقول اتشرفنا ي انسه نغم
نغم:ليا الشرف..بتمسك الهدايا..مكنش له لزوم دا انت حضورك بحد ذاته هديه
غسان:لا له لزوم طبعا ي بنت خالتي هو انا معنديش غيرك و غير غرام علشان ادلعهم..ببص على عشق
عدي بضيق:نغم مش محتاجه منك حاجه
غسان بتجاهله:غرامي بابا فين؟؟
غرام:راح مع جدو المكتب هو انت مش شفته
غسان:لا انا ورعد نزلنا من الطياره قبل دقائق..ومحاولتش اروحله الشركه ولا الفيلا علشان عارف انه هيكون هنا مع نغم هو صراحه كويس انو اليوم عيد ميلادها لاني هقدر اشوفه دا بابا وامير دول مش بتلقو ابدا تحس مرات الأرض بتنشق وتبلعهم
غرام بتضحك:لا في دي معك حق
رعد:طب انا هروح
غسان:ماشي
عدي:ما تبقى شويا انت امتى جيت
رعد:معليش ي عدي اصل خالتي اكيد منتظراني..شريف مش هنا
#بقلمي_يارا_احمد
عدي:اهو هناك..باشر عليه
رعد:يبقا كدا معليش هخده معايا
عدي:لا خده بدون استئذان هتكون ريحت دماغي
رعد بضحك وبروح جنب شريف و يسلم عليه و بروحو
غسان ببص على عشق:عشق..عشق بتبص عليه ببتسم..من بكره الصبح هتشتغلي عندي في الشركه
عشق انصدمت وكانت هتكلم بس بجي جاسر
جاسر:البيه رجع وبقى يخد قرارت بدون ما اعرف
غسان:بابا انا عايز عشق تشتغل عندي
جاسر:هي وافقت لا يبقى طلبلك مرفوض
غسان:بس هي مش رفضت
نغم بتبص على عشق
غريبه انها ساكته على كلامه
غرام:سيبها تشتغل معاه ي بابا
غسان:غرامي حبيبتي انا
غرام:ااا بس بشرط انو عشق تكون مع رعد مش معاك
غسان بغيظ:ايه ليه وانا مالي؟؟لا عشق هتكون جنبي انا و بس.. جاسر و غرام ببصو عليه بضيق..قصدي يعني تكون قدام عيني لانها يمكن تغلط وانا هساعدها
غرام بضيق:عشق هتختار
جاسر:انا هسافر فبفضل انو عشق تكون مع غسان لحد ما ارجع
غسان:انت بتكرهني ولا حاجه ي بابا من انا رجعت هتسافر؟؟هي دي حاجه مقصوده
جاسر بسخريه:ما اصلك سايبلي الشغل وراجع
غسان بضيق:انا كملت كل العليا ورجعت
غرام بضيق:غسان صوتك وانت بتكلم بابا
غسان بضيق:هروح اشوف جدو وخالتي..بروح
غرام:عشق لو مش عايزه..
عشق:لا هو الاستاذ جاسر شايف اني احسن اشتغل معاه هشتغل
جاسر بحب:هتفهمي كل حاجه و تعرفي اني كل حاجه بسبب ي عشق
كيان بتصطدم بغسان:انت رجعت
غسان برسميه:قبل دقائق..هنتكلم بكره عن موضوع الشراكه
كيان بتغاظ من اسلوبه:امتى انت مش حددت موعد
غسان:انسه كيان الزمن بتحدديه انتي لانك العمل الاقتراح دا
كيان بتضايق من كلمه انسه:مش انت صاحب الشركه الكبيره طب انت البتختار
غسان:لا ي انسه مش كدا..وانا اصلا مش فاضي علشان احدد معليش سيبي الشغل لمكان الشغل نحن هنا مش بنعرف بعض هروح اشوف جدي
كيان:مش بنعرف بعض ماشي..بتبعد عن طريقه
غسان بعدي من جنبها وبروح لسيرين الواقفه جنب فريده و نهاد
غسان:خالتو
سيرين بتحضنه:حبيبي وحشتني اوي
غسان بحب:وانتي كمان وحشتيني اوي
سيرين:شفت نغم و غرام وعدي
غسان:اه شفتهم هروح اشوف جدو..ببص على فريده ونهاد ازيكم!!
فريده بضيق:كويسين الحمد لله
نهاد:الحمد لله
غسان:هو فين رحيم و قصي مش شايفهم
فريده بسخريه:كان تسال مراته محدش شافه
غسان بتجاهلها وببص على نهاد:فين قصي ي خالتو؟؟
فريده بتغاظ منه وتروح
نهاد:معرفش
غسان:ماشي انا رايح اسلم على جدو..بروح
رهف بتبص على غسان:يااااااه على الهيبه
بسمة:بجد غسان احلى ولد شفته في حياتي كاريزما و وسامه وغني دا مثالي اوي!!
نسمة:انتو اتجننتو
رهف:هو في بنت مش بتجنن لما تشوف غسان المالكي شخصيا جنبها ي بنتي انتي مش عارفه البنات بجنو لما يعدي من جنبهم بس دا لو واحده بص عليها بالغلط مستعده ما تقفلش عيونها ابدا
بسمة بتضحك:ولو واحده لمس ايدها بالغلط مش هتغسلها ابدا
نسمة بتنهد بياس:مجانين وهتفضلو كدا
غسان بوصل مكتب اسير بدق الباب
اسير:ادخل..غسان بدخل
غسان:جدو عامل ايه
اسير:كويس انت ازيك؟؟رجعت امتى
غسان:الحمد لله..قبل نص ساعه
اسير:جبت لنغم هديه
غسان:طبعا جبت دي في النهايه بنت خالتي الوحيده
اسير:هتعمل شراكه مع شركه عدي
غسان:انا مش قصدي اعادي شركتك ي جدو بس قصي ازي اقلهالك هو مثالي بس عيبه انو مش عنده طموح كبير يعني مش عايز يزيد الارباح انما عدي اسد في الحاجات دي وصراحه انا من الناس البحبو يطلعو لقدام وانت عارف انا عمري مش فرقت بين عدي و قصي وانت عارف دا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نغم وجاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى