روايات

رواية صغيرة الليث الفصل السادس 6 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث الفصل السادس 6 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث البارت السادس

رواية صغيرة الليث الجزء السادس

رواية صغيرة الليث
رواية صغيرة الليث

رواية صغيرة الليث الحلقة السادسة

مࢪاد بيقر*ب منها
رقيه.. ابعد ارجوك
مراد.. تتجوزيني يارقيه
رقيه بصدمه.. ايه لا مش هينفع اتجوزك
مراد بسرحان بجمال رقيه.. ليه طيب
رقيه بجمود.. انا معرفكش يااستاذ
مراد ببرود.. خلاص اعمل الي انا عايزو من غير جواز ميهمنيش
رقيه بسرعه.. لا لا
مراد.. ايه جواز حلال ولا ورقه عر’في
رقيه.. حلال طبعا عل الماذون يسطا
مراد بضحك.. يلا طيب
رقيه بصدمه… ايه دا انت بتضحك زينا كدا
مراد بجمود.. يلا ومسك ايدها وركبو العربيه
عند ليث وقمر
ليث بجمود.. الدكتوره مرفت موجوده
الممرضه بحترام.. ايوة ياافندم ممكن تتفضل هنا
ليث بص لقا رجال كتير.. لا احنا عايزين نخش دلوقتي قوللها

 

 

 

الممرضه.. حاضر يافندام ورحت للدكتوره
ليث خب قمر ورا ضهرو
قمر بستغراب.. في ايه ياليث
ليث بجمود.. ششش عشان محدش يشوفك
قمر ضحكت عل غيرتو
الممرضه.. اتفضل يافندام
ليث وقمر دخلو
الدكتورة واقفت لما شافت ليث… اتفضل ياليث بيه دخل ليث وقمر
ليث.. المدام بتشتكي من معداتها وبطنها وبترجع
الدكتورة.. اتفضلي اكشف عليكي
قمر نامت عل السر’ير وكشفت عليها
الدكتورة خلصت كشف وقالت.. مبروك المدام حامل بس محتاجه تغذيه
قمر قامت بسرعه وقالت بفرحه… بجد يادكتوره
الدكتوره.. بجد ياحبيبتي
ليث.. مبروك ياروحي وحضنها
قمر.. حضنتو ومشيوو
رواحو الفيلا قمر نزلت بسرعه.. ماما ياماما
كريمه بخضه.. ايه ياروحي في ايه
قمر بكسوف.. انا حامل
كريمه.. يانهار ابيض يابنتي وحضنتها بفرحه
ليث دخل
كريمه.. مبروك يابني ربنا يكملها عل خير

 

 

 

ليث بابتسامة.. الله يبارك فيك ياامي
جاسر.. في ايه
ليث.. قمر حامل
جاسر بفرحه.. لا والله يعني ياجدعان هبقي عم مبروك يامرات اخويا
قمر بصت عل ليث وليث شاور براسه.. الله يبارك فيك وربنا يديك يااخويا بنت الحلال
جاسر.. يارب يارب
الكل ضحك عل جاسر
جاسر.. انا خرج عايزين حاجه من برا
كريمه.. ايوه خد هاتلي لبن عشان اشرب قمر مرات اخوك
قمر.. لا لا انا مش هشرب لبن بجد
كريمه.. اسكتي يابت هتشربي
عند مراد
مراد كتب عليها
رقيه.. انت هتدخني فين
مراد.. ينفع تسكتي
رقيه سكتت
رقيه طلعت من شنطتها صابع روج وظبط المرايه وبتحط روج
مراد بغضب.. متحضيش الروج فاهمه
رقيه طلعت لسانها.. ملكش دعوء يابرد
مراد واقف العربيه في حته مقطوعه
رقيه.. انت خاطفني ولا اي يارجل انت
مراد بسرحان وهو وبيبص عل شا، فيفها.. انا مليش دعوء
رقيه بصوت منخفض.. لا ليك دعوء فرحي
مراد قرب من شا’فيفها وقبل’ها بشغ’ف واتمد انو حط ايدو عل جس’مها
رقيه بتزق فيا
لحد مامراد سبها.. اهدي انتي لسه شوفتي حاجه
رقيه بدموع.. لو سمحت طلقني وسابني في حالي

 

 

 

مراد بضحك.. ههه قال طلقني قال ههههه
رقيه مسحت دموعها.. اه طلقني ماانت اخد الي انت عايزو اهو
مراد بضحك من قلبه..ههههههه يخربيتك انا اخدت حاجه
رقيه بطفوله.. اه بو’ستني
مراد.. عل بو’سه دي صغننه
رقيه.. بس ياض روحني البيت بتعك
مراد بضحك.. ياض بس ماشي ومشي بالعربيه
عند الليث وقمر
قمر بتتكلم في التلفون.. شوفتي ياملاك اهو حملت وتعبانه اوي
ملاك.. ربنا يكملك عل خير انا هجيلك بكرا عشان انتي واحشاني اوي
قمر.. تنوريني والله تعالي
ملاك.. طب اسيبك عشان جوزك وكدا
قمر.. ماشي وقفلوو
ليث.. بتكلمي مين
قمر… صحبتي من الاعدادي
ليث.. امم
قمر.. ينفع تيجي هي
ليث حضنها.. بيتك قبل مايكون بيتي يروحي
قمر.. انا بحبك اوي بجد
ليث.. وانا اكتر
قمر.. يلا ننام بقي

 

 

 

ليث بخبث.. منقعد شويه وغمزلها
قمر.. بس ياقليل الاد’ب
وناموو كل ابطالنا
تفتكرو السعاده دي هتفضل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرة الليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى