رواية زواج مغصوب ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملك
رواية زواج مغصوب ولكن الجزء الخامس عشر
رواية زواج مغصوب ولكن البارت الخامس عشر
رواية زواج مغصوب ولكن الحلقة الخامسة عشر
بمرور لشهووور و انتهي العاام الدرااسي و ندي بالمرتبه الاولي و اميره ايضا
و ندي كانت تكلم فهد
فهد بصرااااخ : انتي ماااااالك
ندي نفس النبره : انا مالي ازاااااي
وصل الجد والجميع
الجد : خيييير في ايه ؟؟؟
ندي بغضب : اساال الاستااذ
فهد ببرود : مفييش
ندي بصرااخ : مفييش ازاااي
الجد بصراااخ : اتكلموااا عدل احسنلكم وبلااش الغااز
ندي : البيه عاااوز يسااافر انجلتراا
اميره : طب وايه المشكله ؟؟
ندي : نعم …… منتي عااارفه انه كاان وعدناا انا و انتي نسااافر معااه لاننا جبناا المرااتب الاولي بامتحاان اخر السنه
فهد ببروود : الشغل اهم طبعاااا ؟؟
ندي ببرود : عندك حق
فهد بصدمه قليله: نعم …اناا هرروح اجهز الشنط
وعندماا هم بالخرووج
ندي بخبث: انااا هروووح لاهلي اقعد هنااك واخد اميره
التف فهد ونظر لهاا نظره حااده و ندي ايضاا نظرت له نفس النظره
فهد بعند : مش مواافق
الجد : وانااا مواااافق
ندي كانت تطير من السعااده واميره ايضاا لانها ستذهب معهاا
هممهم فهد فقط ولم يهتم فهو يعلم انه لا يستطيع ان يعااند فهد
ثم اكملت ندي بخبث اكثر : والله اصحابي وحشووني و مروان وحشني و الله يا تري عامل ايه
فهد نظره لهاا نظره ثم قاال : ميين ده ؟؟
ندي ببلاهه : مرواان صديقي الحبوووب و اخو فااطمه
فهد بعنااد : مفييش روحه
ندي : اوماال نعد هناا طوول الاجاازه
فهد بدوون تفكير : تعاالوا معايا انجلترااا
ندي : يااا هوووو …اوووك
فهد بعد ان فهم ماا فعله ضرب يده براسه
ذهب فهد
امييره بعدم تصدييق كاانت فقط تنظر بصدمه و الجد ايضاا
اميره : ازاااي
الجد : ازاااي
ندي : هفهمكم بصواا..امباارح عرفت انه مساافر انجلتراا و عملت معااه مشكله النهااارده علشاان يواافق نروح لاهلي وبعديين اناا قلت استغل الموضوع و قلت مرواان صااحبي و هوا اصلا اصغر مني ب 5 سنين و هوا اصلاا ميعرفش و خليته يواافق اننا نرووح معااه و بس
كااانت امييره تبحلق بصدمه و فمهاا كااد يصل للارض
اما الجد كااان فخوووور
الجد بفخر : اناا قلت محدش هيعرفله غيييرك
ضحك الجمييع علي جمله الجد
…… ………… ………… ……… ……. ………
ذهبت ندي و امييره لتجهييز شنطهم
اتصلت ندي باهلها واعلمتهم بالطبع رفضواا ولكنهاا اقنعتهم بذلك
ذهبت ندى وامييره وفهد الي المطاااار
و كاانت الصحاافه بكل مكان
وركبوا طاائرتهم الخااصه كاانت ندي سعيده بشده
ندي : فهد …فهد …فهد
فهد : امممممم
ندي: جعاااانه
اميره : انااا كمااان
فهد بعد ان لف عينيه : اطلبواا من اي حد
ندي : امم بصرااحه هما شكلهم اجنياات فلو قولنالهاا عن كميه الطعااام الي عوزنهاا سيغمي علبهاا بدون شك
فهد ببرود : طيب استنواا لما ننزل
ندي و اميره : لسه قد اييه
فهد : 4 ساعات
ندي : يوووه بت ياا اميره مش مراات عمك كانت عاامله حله محشي
اميره بفرح : اه …تصدقي نسيت
فهد : استغفر الله العظيم اناا عاارف انهاا هتبقي سفريه زفت
طلب فهد لهم كيه طعاام كبيره تكفي خمسه و بداوا بالاكل
….
وصل الجمييع الي المطاار بالتااميد اتبعتهم الصحااافه
كاانت ندي ترتدي هذاا 👇👇👇👇
فكااانت تشعر بالبرد الشديد لان الجوو. باارد واميره عملت احتياطتهاا و كاانت تلبس ملاابس ثقيله
ندي كاانت ترتعش برداا فخلع لهاا فهد الجاكت خااصته و وضعهاا لهاا
كاانت الصحاافه تصورهم و هياة فرحه
كاان فهد يمشي ممسك بيد اخته بيد و ندي بيد اخري
بعد الانتهااء من الصحاافه
اخذهم فهد الي فيلاا اخبرهم انهاا له هناا كاانت فيلا علي الطرااز الغربي جميله و كبيره
كاان الخدم جميعهم ينتظروهم
ذهب فهد الي غرفته
اماا ندي و اميره ذهبواا الي غرفهم ولكن ندي ناامت مع اميره لانهاا تعبه جداا
استيقظت ندي و اميره بنفس الوقت
نزل الفتيااات الي اسفل ليفطرن بعد ان ارتدين الحجااب
سالوا عن فهد اخبروهم بانه ذهب الي الشغل
ندي : يوووووه احناا هنعد كده كتير
امييره : ده شكلنا هنقضي الشهر كده
ندي بخبث وشر : بقالنا كتير اووي معملنااش خطط شريره
اميييره بخبث و ضحكه شريره علي وجهها : عندك حق
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج مغصوب ولكن)