رواية زواج مغصوب ولكن الفصل التاسع 9 بقلم ملك
رواية زواج مغصوب ولكن الجزء التاسع
رواية زواج مغصوب ولكن البارت التاسع
رواية زواج مغصوب ولكن الحلقة التاسعة
جري فهد ورااء ندي كانهم اطفاال
ونزلواا من علي السلم
ندي بصرااخ : عاااااااااا جدي عاااااااااا الحقني
ندي تحتمي بالجد
فهد : ابعد يا جدو والله لاقتلها محدش اتجرا ينرفزني وهياا عملت
الجد : اهدي بس يا بني اهدي لساتها صغييره
فهد : لا لازم اقتلها
الجد بحزم : انا قلت ايه ! اطلع علي غرفتك
فهد : حااضر يا جدو
اعطي نظرات قاتله لها وهيا طلعت لساانها
ذهب فهد الي غرفته و ندي جلست مع جدها
اميره : انتي عملتي ايه يا مجنونه
الجد : احكي عملتي ايه
ندي : بصوا (حكتلهم الي حصل )
الجد والاميره ضحكوا بطريقه شديده
اميره : شابو ليكي
ندي : احم احم شكراا شكراا
الجد : اوماال فين الشوكلااطه
ندي بفزع : الشوكلاطه راحت فين
اكيد لسه فوق
اميره : لا اوعي ممكن يتهور ويقتلك لما نرووح هجبلك الي عوزااه
ندى : لا والف لا دي دليل علي تفوقي بالنرفزه
ندي طلعت جري علي السلالم 💃💃
#فهد
البت دي غبيه ولا ذكيه انا مكنتش متوقع انها كده طفوليه بس والله لو شفتها قداامي الوقتي لاقتلها بس ههه كانت حلووه اووي وشجااعه وطفوليه لا وكماان ذكيه في دراستها اكيد وحيده من نوعهاا بس ….
قاطع التفكير انها سمع صوت فتح الباب وقادم للغرفه ( لا بجد البت خلاص هتمووت دي حتي مخبطتش علي الباب 😂😂)
ندي : فهد انا …
فهد بصرااخ : انتي تااني ازااي تدخلي هناا كده
ندي : بس انا جاايه اخد الشوكلاطه وامشي
فهد بتعجب : نعم 😤😤يعني مش جاايه تعتذري
ندي وهيا تلتقط الشوكلاطه من علي السرير : لا طبعااا
فهد : لا بقا انتي اكيد غبيه صح
ندي : لا ……باااي بقا
فهد لنفسه : لا هيا مش غبيه اكيد مجنونه يا خبتك النيله يعني هعيش مع مجنونه
………تسريع للاحدااث ………….
اميره : يلا يا ندي نجهز علشاان نروح نشتري الهدووم
ندي : طبعاا …مااشي اوك
ندي واميره جهزواا
ندي : ميرو مين هيجي معانا
اميره : احم ..احم ..ف ..هد
ندي بنرفوه : نعم !!! والله ما هنعرف نشتري حااجه دي هيقف بالزور
اميره بنرفزه بردك ( شكل البتاعه دي وراثه😅😅 ) : منتي السبب الي عملتيه امباارح مش سهل
ندي : خلاااص ..خلااص يا سااتر استر
اميره : يلااا هنعمل ايه يعني !!😣😣
ندي بخبث : نيهيهاا هيا ( ضحكه شريره ) ايه رايك بشغل البناات
اميره بخبث : وليه لأ نيهااهيهااا
((واتفقواا علي خطه ))
# فهد
والله لاوريكي الشغل علي اصووله مش انا فهد محمد الغواري الي يتعمل فيه كده
جاائت ندي واميره
اميره: صبااح الخير يا ابيه
فهد : صبااح النوور يا حبيبتي
ندي : صباااح الخير يا فهد
فهد : صبااح النور وعلي فكره انا اكبر منك ب 10 سنين يعني ابيه لو سمحتي
ندي : لا طبعاا انا خطيبتك اقولك ابيه ازاااى فهد : طيب ماااشي
اركبوااا يلا
في الطريق
فهد : هتبدؤا بانهي محل
ندي : هنبدأ بمحل الكتب والحاجاات المدرسيه
اه صح ….. المدرسه اسمها ايه ؟؟
اميره : ****** الخاصه
ندي : نعم !!! خااصه ليه ؟؟
فهد : قصدك ايه انتي عاايشه معاانا لازم تبقي في احسن المداارس في البلد لانكم بناات عيله الغوااري
ندي : وهوا يعني انا متفوقتش لما كنت حكومي انا كنت متعلمه كويس بردك
فهد بحزم : الموضوع انتهي سمعه !!
ندي : طيب مااشي اوووف كل حاجه متحكم بيه
…
وصل الجمييع للمحل اشترت ندي واميره ما يلزمهم
فهد : عوزين ايه تااني
ندي بخبث : محل الملاابس بقاا
اميره بخبث ايضا : اه محل الملاابس
فهد : اوووك بس تكوون سريع
اميره وندي : طبعاا..اكيد
وصلواا للمحل
كانوا يختااروا ولا يعجبهم جعل فهد يجلس ويضع راسه علي الارض من كثر التعب
👇👇👇👇نفس الوضعيه ولكن ليس هوه
فهد : خلصتوا
ندي : اه طبعاا خلصني هدووم لسه لاحذيه
فهد بتهرب : هبعتلكم محمد يكمل وراايا شغل
ندي : لا طبعاا لازم تكمل هتسبنا ازااي
فهد: انا قلت هبعت محمد
ندي : اه محمد اوووك حتي هواا لطيف جداا مش زيك
فهد : يلا علشاان نكمل
ندي بسرهاا : yes .yes .هخليك النهارده تقول يريتني ما رحت
ذهبوااا جميعهم الي المحل ووصلوا جميعاا السااعه 10 مسااءاا بعد خروجهم الظهر
كاان الجميع جاالس
والد فهد : ايه الي اخركم كده
فهد : اسالهم انا طاالع انام
الجد : ها اتاخرتم ليه
اميره : حراام عليكي يا ندي مكنش لازم اسمع كلامك شكله تعباان اوووي
ندي: اه ..فعلا …
الجد : مش هتقولولي
اميره : هحيلك ( حكت له ما حصل )
الجد ضحك بشده : هههههههن ولا هه وشفنا حد يعذبك يا فهد
ندي بتفااخر : احم احم ان كيدي عظيم
اميره : طب يلا نطلع علشاان ننام
ندي : اوك ..تصبحواا علي خيير
الجد والجميع : وانتي من اهله
ذهبت ندي الي غرفتهاا ووضعت الاشياء بمكاانها
ندي : انا فعلاا عذبته معاانا يحراام شكله عمره مخرج مع بناات يشتري ياه بس كااان طيب اوووي اممم شكله ممكن هيبقاا في فرصه ان اتعرف بيه
وظلت ندي تفكر حتي اصبحت منتصف الليل والجميع نياام
و سمعت ندي شي يكسر فوقها وهوا جنااح فهد
ندي : في ايه الي بيحصل فوق انا لازم اطلع فووق اشوف في ايه لا مينفعش انا مش عااوزه اعصبه اكتر من كده
ثم سمعت شي يكسر مره اخري احست بان قلبها يقبض واحست بضيق لبست بسرعه عبايتها وحجاابها وصعدت مسرعه الي فوق
ندي تطرق البااب لكن لا يوجد رد
ندي : فهد افتح ..فهد ..افتحلي
…لا …..رد
ثم وجدت البااب مفتووح فتحته مسرعه
وجدت ……….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج مغصوب ولكن)