روايات

رواية طفلتي العنيده الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك

رواية طفلتي العنيده الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك

رواية طفلتي العنيده الجزء الحادي عشر

رواية طفلتي العنيده البارت الحادي عشر

طفلتي العنيده
طفلتي العنيده

رواية طفلتي العنيده الحلقة الحادية عشر

يوسف قال بصوت حاد : بلا برا بقى
مليكه : يوه مانت كنت كويس
يوسف بغيظ: امشي يابت انتي من هنا
كريمه ابتسمت: خلاص يا بنات تعالو نطلع ونسيبهم لوحدهم شويه
طلعوا كل البنات من الاوضه وادهم سحب ندى الي بتتهامس هيا وملك من بعيد لبعيد وطلع وقفل يوسف الباب وظهرت علي وشه تعابير البرود واتنهد بديق
ملك قامت وقربت منه وحضنته وقالت : كنت عايز تقولي اي بقى
يوسف سكت شويه ثم أبعدها عنه بخفه وقال بكل برود : متقربيش مني
ملك بأستغراب: اي…يعني اي يايوسف
يوسف بغضب: عملتي كده علي شان تلوي دراعي
ملك بصدمه من تغيره : عملت ايه انت اي الي حصلك
يوسف شدها ليه من درعها جامد وهيا مسكت أيده بوجع وقالت: يوسف انت بتعمل ايه انت بتوجعني
يوسف بغضب: رغم اني محذرك من موضوع الخلفه ده لاكنك عاصيتي اومري للمره التانيه
ملك بخوف منه : مش بأيدي انت اتجننت
فجأه سقتط علي الارض وامسكت بطنها قبل أن تلمس الأرض من شدة الصفعه التي انتتها منه نزلت دموعها وشفيفها جابت دم
يوسف نزل لمستواها وقال: لسانك هقطعه قريب بس استني عليا ….انتي لازم تتخلصي من الطفل ده
ملك بخوف : لا لا مستحيل ..مستحيل اعمل كده
مسكها من درعها ويحبها بقوه وقال : هينزل يعني هينزل انا مش باخد رأيك
ملك بدموع وكسرها: قلت مستحيل …امال مش عايزه قلت ليه أنك موافق نحتفظ بيه وعشمتني
يوسف بصله وقال ببرود : لأن لو امي عرفت اني مش عايز الطفل ده هتزعل وتتعب وانا مش عايز كده انا كلو الا امي فاهمه ..فلو عرفت انك قلتلها اقسم بالله يا ملك خوربك وش يوسف المنشاوي علي حق
ملك بصت له بصدمه وقالت بوجع: انا بكرهك انت شطان بكذا وش
يوسف : هتشوفي الشيطان قدامك دلوقتي
ملك بخوف قامت وبقيت ترجع لورى محاوله أنها تبعد عن نظراته الشيطانيه ليها : ابعد عني …ارجوك انا مش هنطق بأي حاجه صدقني
يوسف وهو بيقرب منها : مش هصدقك تاني.. انتي كدابه
سحب منها النقاب واتقطع وبعد الخمار بعنف
ملك بدموع وهيا بتحاول تزقه بعيد عنها : ابعد عني بقولك ولله مهقول صدقني..
يوسف زقها وقعت علي الكنبه وانت بألم كانت هتقوم لاكنه تفجأة بيه بيحاصرها علي الكنبه بسرعه غير طبيعيه منه شد القميص وخلعه وبقي عاري الصدر
قرب منها وهيا بتترعش من الخوف ودموعها بتنزل
خط وشه في رقبتها واول ملمسها ارتعش جسما من لمسته وانفاسه المشتعله التي تضرب بجسدها
انتفضت لما مسك حزام فستانها وشده ورماه
ملك بدموع: وعد ..وعد صادق وصريح مش هقول لحد
يوسف توقف ونظر ليها بتمعن وسرعان مجتله ذكره
FLASH BACK «««««.
ملك كانت قعده بتلعب في جنينا بيت المنشاوي بعروستها
جيه وقف قدمها طفل في سنها : ملوكه لعبيني معاكي شويه
ملك : ماشي يا يزن بس بشرط
يزن بغيظ: عارف ….خدي وطلع شكولاهه من شنطته وادهلها وهيا ابتسمت دانتي مفتريه
ملك بغيظ: مش عجبك متلعبش معايا
يزن بخبث : تعالي نلعب استغمايه والي يخسر يطلب من التاني طلب ولو منفزوش يبقى ليه عقاب
ملك بمرح : اوكي موافقه
فضل يلعبون ويزن غش ومغمضش غنيه وشاف مكان ملك …ومسكها
ملك بغيظ: انت غشاش
يزن : لا انتي هتكذبي
ملك بغيظ: انا مش كدابه
يزن بخبث: يبقى تنفزي طلبي بقي
ملك بغضب: هممم
يزن : شرطي انك تديني بوسه في خدي
ملك بغضب: انت عيل قليل ادب
يزن : دي لعبه يا ملك ..ولا تتعقبي
ملك بغيظ: قولي العقاب
يزن : انك تشربي مانجا ملح
ملك : لاا مانجا وعندي حساسيه كمان بملح
يزن : يبقى تنفزي الطلب
ملك بقرف : ماشي …..وقربت منه وكانت لسه هتبوسه من خده …فجأه تسمع صوت بيقول بغضب: ملااك
بصت بخوف لقيته واقف وليبصلها بغض شديد ..اترعبت
قرب يوسف بغضب منها وقال : كنتي بتعملي ايه يا هانم
ملك بخوف : كن..كنا بنلعب صدقني
يوسف بغضب: لعب اي ده الي في انك تبوسي ولد من خده يا محترمه
ملك ببكاء : متزعقش اولا ثانيا ..شهقه…وحكتله كل حاجه
بص يوسف ل يزن بغيظ وغضب وقال وهو بيمسك يزن من قفاه : غور ياض عند ابوك يا سافل ومش عايز اشوف وشك حواليها تاني
يزن : ماشي يا سيادة العمده ..وطلع يجري
بصلها بغضب وهيا كانت بتعيط حضنته وقالت بطفوليه: خلاص بقى متبصليش كده انا اسفه ولله مش هلعب معاه تاني
يوسف اتنهد ونزل علي ركبه وخلاها قدامه وهدي عشنها لأن دائما هيا الي بتعرف تهدئه بحضنها ده : بصي يا ملاكي
ملك شهقت وبصتله : نعم
يوسف بحنان : انتي عارفه اني بدايق لما حد يقربلك لانك ملاكي انا ومحدش يلعب معاكي ولا يبوسك غيري لانك بنوتي وانا الي مربيكي صح
ملك مسحت دموعها : صح
يوسف : يبقي توعديني انك متلعبيش مع ولاد تاني ولا يتكرر الي شفته ده
ملك بابتسامه طفوليه : وعد
يوسف أبتسم علي ابتسامتها وقال: وعد صادق وصريح
ملك : وعد صادق وصريح ..وشلها وهيا ضحكت
وادها شنطه مليانه حلويات وحجات بتحبها وفضل يلعب معاها ……
back »»»».
ملك : صدقني
يوسف بص لهعنيها الي غرقانه بالدموع وقام من فوقها : هصدقك المره دي بس
ملك هزت راسها وهيا بتمسح دموعها
مسك قميصه ولبسه وبصلها وقال : مش عايز اشوفك برا الاوضه بعد كده لحد مأسمحلك انا
ملك : ح حاضر
بصل لملامحها الحزينه ومناخيرها وشفايفها وعينيها الي محمرين من البكاء وخرج من الجناح وهو مدايق جدا
ملك حركت شفايفها برعشة بكا لاكنها قالت: لا مفيش بكا تاني …كل مره ابكي بسببه بس دلوقتي خلاص مفيش بكا تاني يا ملك ومسحت دموعها ولمست بطنها واتنهدت : طول م أنت معايا انا هعمل اي حاجه صدقني بوجوده أو من غيره انا هحميك …بس اتمنى أنه يغير وجهت نظره عنك …ودخلت الحمام بعد مأخدت هدوم مريحه ليها لتأخذ دوش ليريح أعصابها المتلفه….
عند ندى وادهم
ندي بغيظ صفعته وقالت : يلا يا قليل الادب يا سافل
ادهم سحبها ليه اكتر وقال بغضب: انت ازاي تتجرائي دانا هقتلك
ندى بغيظ: تستاهل
ادهم بغيظ: بقى كده ماشي انا هوريكي….
فتحت عينيها بصدمها عندما قبلها بعد أن امسك بيديها خلف ظهرها وباليد الأخرى وضعها بين شعرها وقبلها
ندى حولت تبعده وتفلت ايديها لاكنه ماسكها جامد
حولت كتير لحد مغصب عنها بكت ومعرفتش تتحرك من كلبشته ليها …….بعد نصف ساعه
ابتعد عنها وهيا بقيت تكح ودموعها لسه بتنزل من انعدام الأكسجين
ادهم پابتسامه خبيثه مسك دمعتها بصبعه وقال: اخيرا شفت انجازاتي
ندى بغضب: انت حيوان ابعد عني
ادهم بعد عنها وكانت هتضربه بقلم لاكنه مسك أيدها وقال بمكر: لو كنتي عايزاني أفقد السيطره عليكي جربي تعملي كده تاني او تكلميني بأسلوب ميعجبنيش …المره الجايه مش هتكون بوسه بس
ندى سحبت أيدها منه وبصتله بغضب وخرجت من الاوضه بغضب وهيا تبكي وبتتوعدله: اقسم بالله يا ادهم الكلب لاندمك علي الي عملته ده يا حيوان
وبقيت تلمس مكان شفايفها : ربنا ياخدك …ودخلت اوضتها ورزعت الباب وراها …
………………..
عند ريم كانت ماشيه بعربيتها والسواق بيسوق
وكانت معاها شنط كتير من التسوق …وهيا ماسكه الفون فجأه لقيت رقم غريب بيرن عليها
ريم بأستغراب: مين الي بيرن ده
فتحت
ريم : مين
مجهول : مش مهم مين
ريم بغضب: انت هتسطعبط
مجهول ضحك بسخريه وقال: هتعرفي كل حاجه …ولينا نفس الهدف يا مرات يوسف المنشاوي المستقبليه
ريم انصدمة : قصدك ايه
المجهول ابتسم بخبث : تعالي في العنوان الي هبعتهولك ده وهفهمك كلللل حاجه اتشرف بزيارتك ليا
ريم بتردد: او…اوك
قفل الخط وبعد دقائق جتلها رساله بلوكيشن المكان للشخص الي كلمها
ريم للسواق: خدني علي الموقع ده
السواق: امرك يا هانم
ريم بتسائل واستغراب شديد: ياترى مين الشخص ده وليه قال هدفنا واحد ….اتكأت علي زجاج السياره وفضلت تفكر
………..
ياترى مين الي كلم ريم ؟؟
وقصده ايه بجملت ” هدفنا واحد “؟؟
وهل الشخص ده يقصد ملك ولا يوسف ؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي العنيده)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى