روايات

رواية استسلم قلبي لحواء الفصل الثاني 2 بقلم وعد ابراهيم

رواية استسلم قلبي لحواء الفصل الثاني 2 بقلم وعد ابراهيم

رواية استسلم قلبي لحواء الجزء الثاني

رواية استسلم قلبي لحواء البارت الثاني

استسلم قلبي لحواء
استسلم قلبي لحواء

رواية استسلم قلبي لحواء الحلقة الثانية

تضحك نغم بخبث وتدخل الاوضة بتتسحب وبأعلى صوت عندها اصحوووووااااااا احمد وعبدالرحمن اى فى اى
احمد: والله ماعملت حاجة
عبدة: صحيت والله صحيت
ونغم وقعت من كتر الضحك واحمد وعبدالرحمن اخدوا بالهم ان دا مقلب من نغم ويطلعوا يجروا ورا نغم بعد ماجروا فى الشقة كلها وحابوا عليها واطيها😹
نغم: اهاااااا مش قادرة هموووووت
يقعد عبدة جمبها منك للة ياشيخة فرهدتينى
احمد: مش هتبطلى بقا هبل يابت
نغم: تؤتؤ
تدخل رانيا يالا يانغم يالا يااحمد انت وعبدة الفطار جاهز يجروا التلاتة على الاكل
بعد مخلصوا فطار
نغم مين بقا الى هيوصلنى وبصت لعبدالرحمن وابتسمت ببراءة
عبدة: لا مش هضعف
نغم: يابودى يابودى انت كدا كدا دكتور فى الجامعة يعنى فى طريقك
عبدة: مانتى بتقعدى تصدعينى وبتبهدلى العربية
احمد ضحك اسألنى انا 😹
نغم نغم بتبص لعبدة 🥺
عبدة: خلاص خلاص انتى هتعيطى ولا اى يالاا ياختى قومى
تقوم نغم مع عبدة يوصلها للكلية
نغم: تسلم على التوصيلة يابودااااااااااا
عبدة خلاص خلاص هتفضحينا😹
نغم: باى يبيبى😂
عبدة: باى يااخرة صبرى هبلة زى اختى وعد وربنا😹
عند البنات
وعد: اى طفحتى
حور: هههههههههههههههههه طفحتى ياختى
نغم: نينينينينينينينينينينينيني باردة
وعد: كدا فاضل صبح عشان ماتزعلش
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياجماعة عشان اللغبطة رانيا مامت وعد
هالة مامت نغم
صبح مامت حور
احمد الرفاعى: اخو وعد مهندس ديكور السن 26سنة عيون رمادى ميالة للزراق شعر بنى بشرة خمرية طول 185سم جسم رياضى بيحب شغلة بيعشق وعد ونغم وحور التلاتة نفس المقام عندوا فرفوش بش فى شغلة مايعرفش ابوة
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عبدالرحمن الرفاعى: اخو وعد دكتور فى الجامعة السن 27سنة عيون رمادى زى مامتة واختة واخوة شعر بنى بشرة خمرية طولة187سم جسم رياضى حاد الطباع مع اى حد الا كتاكيتة الصغيرين وعيلتوا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فى بيت حور
وعد: صبح ياصبح يامااااااامااااااا
صبح اى ياقلب ماما اتأخرتوا كدا لى اومال فين اخواتك
وعد: هههههههههههههههههه مش قادرين يطلعوا السلم الاسانسير عطلان 😹هو العبد لله الى رشيق بس 😂
صبح: ايوا طبعا 😂اومال
وعد وهى بتحضن صبح وحشتينى يقمر 😂
صبح: ايوا ايوا منا لو وحشتك كنتى سألتى عليا وبعدين انتوا ماجتوش من امبارح لى هى رانيا وهالة هياخدو الحب كلو ولا اى
وعد: والله ابداا ياست الكل بس احنا قولنا نباتوا عند هالة وانا وحور فطرنا معاها عشان كنا متأخرين ونغم راحت فطرت عند رانيا وهنتغدوا معاك ياجميل😹
صبح: اها ياختى كلى بعقلى كلى 😹
صبح: هتباتوا معايا النهاردة
وعد: انت بكرا ياجميل رانيا النهاردة
ودخلوا حور ونغم
صبح: يالا ياحبايبى ادخلوا غيرو عقبال مااجهز الغدا وسابتهم ودخلت المطبخ
دخلوا غيروا وخرجوا
وهما خارجين من الاوضة شافوا مالك جريت علية حور ونغم ووعد
نغم: مالك مالك
مالك: اى يانغمى
نغم: يعم مش انت وعدتنا تخرجنا النهاردة واليوم قرب يخلص
مالك حاضر هروح مشوار بسرعة واجى اخدكم
نغم: ماشى ماتغبش
مالك: حاضر وباس راسها
مالك سلام يكتاكيت
البنات: سلام ياباشا
نغم: يارب الحلم دا موترنى
وعد وحور: حلم اى
نغم: ها لا ولا حاحة يالا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياجماعة نغم بتحب احمد وعبدة ومالك اوى زى ادهم بالظبط
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نعرفكوا على مالك
مالك الشافعى: اخو حور ظابط شرطة السن 27سنة عيون زرقا شعر اسود بشرة خمرية طولة 188سم جسم رياضى عضلات جامدة جمودة😹عصبى اوى اوى بس مع عيلتوا وصحابوا بيبى😹وخصوصاً مع بناتو لانه بيعتبرهم بناتو
واحمد ومالك وادهم وعبدة اصحاب جامد
صبح: يالا يابنات الاكل جاهز
حور: يالا ياعيااااال جعاااااانة
وعد: خلاص يابت المفجوعة😹
نغم: يالا
حور: انا شامة ريحة محشى😹
صبح: يالا ياوعد يالايانغم وبصت لحور عملالك ورق عنب ياحورى
حور نطت من مكانها😹
يالهوى انا رايحة اكل😹الكل ضحك عليها😹
بعد الاكل وعد: انا داخلة انام شويا
نغم: خودينى معاكى
حور: ماما قدامى ع المطبخ اشوف الحلوا😹
ياجماااعة صبح مش ام حور صبح ام نغم عشان محدش يتلغبط
فى المطبخ: حور: ماما المانجا الى شيلهالى فين
صبح: هههههههه عندك فى الفليزر
حور: حبيبتى ياصبوح ياقمر
بعد ماكلت وملت بطنها دخلت نامت
باليل
صبح: استر يااارب استر يااارب
وعد صحيت من النوم
وعد مالك ياماما انتى تعبانة
صبح: مالك
وعد: مالة مالك ياماما خوفتينى
ياترى مالة مالك
والحلم وحلم اى الى كانت تقصدو نغم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية استسلم قلبي لحواء)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى