Uncategorized

رواية طفلتي العنيده الفصل الخامس 5 بقلم ملك

رواية طفلتي العنيده الفصل الخامس 5 بقلم ملك

رواية طفلتي العنيده الجزء الخامس

رواية طفلتي العنيده البارت الخامس

طفلتي العنيده
طفلتي العنيده

رواية طفلتي العنيده الحلقة الخامسة

Malak Maherآمـبــرآطـوريه لينآ للروآيآت ���
4 أكتوبر الساعة 4:40 م ·
روايـة طفلتـي العنيـده5 😜❤️‍🩹
°°°°°°°°°°°°°°°
بقلمي /ملك مهران ✍🏼
…………………….
ملك بلعت ريقها وقالت: أن..انت بتسأل ليه اصلا
يوسف: واحده واقفه في نص الاوضه في الوقت ده عايزاني اقولك ايه يعني
ملك بغيظ: متقولش …ورمة السكينه علي السرير وراها
يوسف بصله وقال : هدخل اخد دوش جهزيلي الهدوم
ملك ابتسمت له ابتسامه صافره وقالت : حاضر
دخل الحمام وهيا مرسومه علي شفيفها ابتسامة النصر وقالت : عبال ما الخطه تتم علي خير
وبالفعل جابت فوطه وهدون ليه ومسكت الفوطه ومالتها بالمده الحمره دي وطبقتها علي شان ميبنش منها الماده الي في قلبها
راحت جمب بابا الحمام وسمعت صوت المياه وهيا بتنزل وعرفت أنه لداء يستحمه فتحت الباب براحه وشافت هياله وهو جوا الحمام الزجاجي والدوخان اثر المياه السخنه عامل شابوره في الحمام قفلت الحمام وفضلت وقفه أحد ملحظت بالعافيه أنه بداء يحط الصابون علي وشه
مشيت عن المحبس وطلعت السكينه الصغيره من خصرها وبقيت تربط بيه المحبس لحد ما الميا قطعت عن حممهم
يوسف من جوا لقي فجاه لقي ان الميا قطعت استغرب وحاول أنه يخوش الصابون من علي وشه لاكنه مقدرش
ليقول بصوت غاضب نوع ما : ازاي يقطعون الميا عن البيت …ماشي ..يا ملك ..يا ملك
ملك جريت عند الباب وفتحت براحه وقالت وهيا عمله نفسها انها كانت برا: نعم عايز حاجه
يوسف : هاتيلي الفوطه بسرعه الميا قطعت والصابون في عنيا
ملك :, حاضر …وراحت فعلا جبتله الفوطه
ودخلت وادتهاله …وفضلت واقفه وهيا ماسكه باقي الهدوم بالفعل خد هدومه …بصت جنبها بالصدفه لقيت أنها نسيت تفتح محبس الميا ….راحت بسرعه وفتحتها اول مسمعت أن يوسف قفل الميا ….تنهدت وقالت : كويس كده مش هيعرف اني انا الي قفلت عليه الميا …..التفتت وحطة أيدها علي بوقها لمجرد م عينيها جت عليه وهو بيبصلها بنظرات سألته عليها وكأنه هيهجم عليها في اي لحظه
ملك بصت له بعينيها واستكشفته بعينيها عضت شفايفها
وهيا ماسكه ضحكتها بالعافيه علي منظره كان لابس بنطلون اسود وسايب صدره عريان
ملك : احمم …هو في حاجه
يوسف أشار علي جسمه الي اتملا حرفيا الون الاحمر وقال : اي ده
ملك وهيا بتدعي البرائه: اي ده ايه علي جسمك ده
يوسف بغيظ : وحيات امك
ملك ببرود : ايوه انا معرفش حاجه عن الون ده انت مش مصدقني تاني ولا ايه
يوسف بصلها مطولا …وفجاه تلاشت ملامح الغضب من ملامحه وبأن عليه ابتسامه جانبيه وهدوء وسحبها من خصرها لتصتدم بقوه في جسدك الصلب
ملك : انت بتعمل ايه
يوسف بهدوء : ولا حاجه …وفجأه مسك الفوطه الي عليها الون وفضل يمسح بيها وش ملك
ملك كانت بتصرخ وتحاول تفك ايده منها
وسبها يوسف لتسقط أرضا وتحسس علي بشرتها بيديها تجد الون الأمر علي يديها : عمت ايه وشي لا لا
وراحت تجري علي المراه برا الحمام وبصت
ملك ببكاء وغضب : يماااااععععع …وشيي وشي اعوذ بالله ليه كده …دانت رخم رخم
يوسف خرج وعلي وشه ابتسامت النصر وقال: من حفر حفره لأخيه وقع فيها
ملك حولت تمسح الون لاكنه مرضيش يخرج بادوب اتمسح
من حته
ملك بخوف : مش بيتمسح ليه …الوصفه
وفضلت تدور عليها
يوسف بأستغراب: بتدوري علي ايه يا شيطانه انتي
ملك بغضب : احسن منك وانت عامل زي ابو رجل مسلوخه كده
يوسف ببرود :احسن من الشيطان برضو
ملك وقفت وحطط ايديها في وسطها وقالت : مهو الحمار بس الي بيشوف الشيطان
يوسف وقف بغضب وهو بيقرب منها وقال : قولتي ايه ..انا حمار يا جموسه انتي
ملك بغضب: علي أقل الجمويه بيستفادو منها ..مش زي الحمار آخرهم يركبوه
يوسف احمرت عينيه من الغضب وقال : وحيات امك لوريكي يا بنت مهران
وجري عليها ملك صوتت وطلعت تجري من قدامه في الاوضه كلها
ملك : خلاص ..خلاص
يوسف بغيظ: خلاص في عينك اسبتي
ملك نطت من علي السرير وفتحت الباب وطلعت تجري علي برا
يوسف بغضب : ملك استني
بسرعه لبس قميصه وطلع وراها
شدها من أيده ووقفها وزنقها في الحيط وخبتها لجسمه
وكانت إيمان معديه شافتهم وخبت عينيها بسرعه وقالت : وه وه وه …اي يا خوي مش هنه
يوسف بغضب: امشي يا إيمان
إيمان ضحكت وقالت: حاضر اسيبكم انا
ومشيت إيمان وسحب يوسف ملك للاوضه وقفل الباب وزقها لجوه وقال : انتي ازاي تخرجي بالمنظر ده انتي شايفه نفسك لابسه ايه
ملك بصت لهدومها وقال: اسفه ولله مكنتش اقصد
يوسف بغضب: اخرسي يلا روحي نامي
ملك بغيظ: بس انا مش ..
يوسف : قلت روحي نامي
ملك بزهق: يووه ….وراحت نامت علي السرير وخدت المخده في حضنها
يصلها هو وراح وقف في البلكونه شويه وولع سيجاره وابتسم وحط أيده في جيبه وطلع منه علبه صغيره فيها بودره رغويه وكانت هي دي الوصفه الي ملك كانت بتدور عليها علي شان تشيل الون الي علي وشها
يوسف ابتسم وقال : بتلعبي مع مين يا طفلتي ..مع الي رباكي وعرفك اكتر من ابوكي ..بس علي مين ههه
وخرج من البلكونه ولقيها نامت فعلا راح حط الماده دي علي فوطه نضيفه وحط عليها ميا وعصرها شويه وراح عندها وهيا نايمه وقرب منها وعدلها وبقي يمسح وشها براحه علي شان ماتصحاش .وخلص وباس خدها ورح يمسح جسمه
…وبعد دقائق خرج من الحمام وهو عاري الصدر وراح جنبها ونام وسحبها من خصرها وحضنها ..راحت هيا عدلت نفسها وبقي وشها عند وشه
ابتسم هو وحضنها اكتر وقرب منها وباسها
ملك بنعاس : انت بتعمل ايه
يوسف وهو بيتأملها: مراتي وببوسها
ملك اتوبت وقالت: قليل ادب ابعد
يوسف : انسي يا طفلتي
وخدها في حضنه ونامو ….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي العنيده)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى