روايات

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات الجزء الرابع

رواية عشق ظابط المخابرات البارت الرابع

عشق ظابط المخابرات
عشق ظابط المخابرات

رواية عشق ظابط المخابرات الحلقة الرابعة

عند ليليان ومعاذ فى الجامعة
دخل معاذ إلى المحاضرة
ليليان بغضب اووووووووف هو يوم باين من اوله
مريم بمرح مين الواد الحلوة ده ده مز اوووى
ليليان بغضب من صديقته ده الحيوان اللى انا قولتلك عليه اللى بتقولى على مز اوووى قالت ذلك وهى تلوي فمها بغيظ
مريم بصدمة بقا ده الدكتور بتاعنا اوعى بقا على كده احنا هنركز فى الشرح والا فى الجمال ده كله
ليليان بغضب اخرسى يا جزمة ربطه مفكوك
معاذ بغضب الاتنين اللى بيتكلموا وراء الدكتورة ليليان واللى معه
وقفت ليليان باحراج هى وصديقته مريم
معاذ اتفضلوا اطلعوا برا انتو الاتنين كملوا كلامكم بره
خرجت ليليان هى ومريم وبعدما وصلت ليليان عند معاذ قالت على يعني طردتنا من الجنه يعني يلا يا مريم
معاذ بغضب انا هعرفك يا ليليان وهسقطك فى الدرجات بتعتك وقبلينى لو جبيتى تقدير
ليليان بمرح نينينينيني 🙄 وفيه ايه يا عنى لو جبت مقبول ربنا يجعلنا من المقبولين على الأرض
فضحك الجميع على ما قلته ليليان
معاذ بغضب برااااااااااااااا قال ذلك قبل أن يفقد صبره على هذه الفتاة التى ستسبب له الجنون خرجت ليليان هى ومريم من المحاضرة
معاذ احب اعرفكم بنفسى انا دكتور معاذ اللى هكون معاكم وهساعدكم فى الأبحاث العلمية بتاعتكم ومنكم اللى هيقدم احلى بحث هيسافر يعمل دكتوره فى الخارج قال ذلك ثم بدأ فى الشرح لهما وكانت الفتيات يتهمسن على وسامته
عند ليليان ومريم
مريم هنعمل ايه ياختى بعد ما اطردنا بفضلك
ليليان بمرح هنروح نشرب بيبسى بدل اللى الحيوان ده وقعه لي
مريم بمرح اه لو يسمع انك بتقولى عليه حيوان هيعمل منك شاورما فى أول محاضره اطردنا المرة الجاية هتبقا رافد
ليليان بمرح بس ما تقطعيش بس
مريم هههههههههههه والله انتى مجنونة خلينا نروح نشرب بيبسى. ياختى
ليليان بمرح ايوه كده بلا تعليم بلا بطيخ
وذهبوا الاثنين
عند معاذ فى المحاضرة
معاذ كده خلصنا انهاردة اشوفكم بكرا سلام
الكل سلام يا دكتور
تليفون معاذ رن
معاذ الو
رامى الو ايوا يا معاذ انت فين
معاذ انا فى الجامعة رايح دلوقتى البيت تعاللى على هناك
رامى اوك
عند ليليان ومريم
ليليان بمرح يلا سلام يا مريومة اشوفك بكرا
مريم بمرح سلام يا روح مريومة
ليليان بمرح اوعى تلبسى الجيبة السوادء ده تانى
مريم ليه؟
ليليان عشان بغير عليكى من الاسود اللى هياكل حته منك يا جميل يا حلو انت 😉😉
مريم هههههههههههه هههههههههههه والله هتموتنى سلام
ليليان بضحك هى الآخرى سلام وبعد وقت وصلت ليليان اللى منزله
ليليان بصوت عالى ماااااااااامااااا ععععععععع انتى يا ست
رحاب بخضة مالك يا بت
ليليان اسكتى متعرفيش ايه اللى حصل
رحاب فى ايه حد مات
ليليان اكتر واكتر يا رحوبة
رحاب فى ايه يا بت انطقى
ليليان هتسقط السنادى
وضعت رحاب يده على صدره وقالت يا مصيبتى ليه ايه اللى حصل عاملتى ايه يا مصيبة انتى
ليليان بمرح هحكيلك يا رحوبة وبعد ما قصت عليه كل ماحدث ذهبت مسرعة إلى غرفته وأغلقت الباب عليه من الداخل
رحاب بغضب اطلعلى وحياة امى لانا لانتى انهاردة دانتى ليلتك سودا معايا
ليليان بمرح أهدى يا ماما ليجيلك شوجر
رحاب يا رب ريحنى منه عشان انا جبت أخرى
ليليان بمرح من الداخل لو مش عجبك طلقنى طلقققنى.
رحاب من الخارج يا ررررررب
عند معاذ كان فى شقته ووصل له رامى
رامى مالك يا معاذ متعصب كده ليه
معاذ بغضب هحكيلك وحكى له
رامى بضحك هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه مش قادر هموت بجد بقا هى تعمل فيك كده
معاذ بغضب متعصبنيش انت كمان يا حيوان وبطل ضحك
رامى وهو يحول كتم ضحكته احم احم خالص ماشى هنعمل ايه
معاذ بكرا هنروح الجامعة مع بعض وانت هتبات معايا انهاردة
رامى بمرح لا خطيبى بيغير عليه يا بيبى
معاذ يلا ياض بلاش السهوكة بتاعت البنات ده

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لفراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ظابط المخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى