روايات

رواية أحببت خدامة الفصل السادس 6 بقلم ملك حمدي

رواية أحببت خدامة الفصل السادس 6 بقلم ملك حمدي

رواية أحببت خدامة الجزء السادس

رواية أحببت خدامة البارت السادس

احببت خدامة
احببت خدامة

رواية أحببت خدامة الحلقة السادسة

ادم:يعني اي
نور:هتتجوزني
آدم:م فونه رن
آدم :الو
ندي:الو يا آدم بيه
آدم:في اي
ندي:مامت حضرتك و اختك حضرتك جايين من السفر و كونت عايزه اسأل حضرتك اخلي مين يروح يجبهم
آدم:انا تروح احبهم بس عايز عربيه ذياده للشنط
ندي:تمام
آدم:حاجه تاني
ندي:لا شكرا سلام
ادم:سلللام
نور دا كله واقفه مستنيه يخلص
نور:ها خلصت
ادم:ايوا
نور:ها هتعمل اي
آدم:نور ممكن بس نتكلم بعدين عشان عندي شغل و كمان مامتي و اختي جاين من السفر و عايز اقول للخدم يحضرولهم الاوض

 

 

نور:مينفعش
آدم بزهق:يا نور قولت هقولك بس بعدين
نور:تمام ب لو متجوزتينش مش هيحصل كويس تمام
آدم: تمام
و مشي بس نور قاعدة في الجنينه و بقيت الخدم شافو الشغل
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكاتبه:ملك حمدي💓🌍
في مكان تاني
مجهول1:ها عملت اي
مجهول2:مفيش اتعصب و بعدين اخدها الاوضه بس صحيت لقيتها بتعيط و بتصوت
مجهول1:انتي عرفتي منين
مجهول2:سمعتها
مجهول1:اه …تمام
مجهول2:هو الي تمام
مجهول1:عايزه اي
مجهول2:عايزه حلوتي
مجهول1:اه تمام خودي و ادها ٦٠٠٠
و مشت
مجهول 1:الو
مجهول3:ايوا
مجهول1:اي الي حصل
مجهول3:مفيش مامته و اخته جايين
مجهول1:تمام سلام

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند آدم مكنتش مركز فالشغل و قاعد مركز في موضوع نور
ندي:ادم بيه
آدم:لا رد
ندي:آدم بيه
ادم :اي اي
ندي:مفيش قاعده بنادي علي حضرتك من سعتها ونت مش معايا
آدم:عايزه اي
ندي:في ان ريم المتولي رجعت من لندن
آدم بصدمه:اييييي
ندي:هو ده الي حصل
ادم :تمام هي فين
ندي:هي دلوقتي لسه راجعه علي بتها و الي عارفته ان بليل عندها حفله
آدم:متعرفيش فين مكان الحفله
ندي:لا و الله
آدم:تمام روحي شوفي شغلك
ندي:تمام
آدم خلص شغله و طلع علي القصر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكاتبه:ملك حمدي💓🌍
في القصر آدم دخل لقه نور قاعده في الجنينه قرر أن مش ان مش هيروح ليها عشان ميتكلمش معها لأن لسه مكررش طلع آدم علي أوضاع و اخد دوش و قاعد في البلكونه بيفكر و جاله تلفون
آدم:الو
سليم:عامل اي ياصحبي
ادم:تمام يا صاحبي ونت

 

 

سليم:تمام.. بقولك
آدم:خير في حاجه
سليم:لا بس في حفله و كدا هتيجي بس اي لازم يكون معاك مزه كدا ماشي
آدم:تمام هشوف كدا
سليم:تمام
ادم:استني….لو هاجي اجي الساعه كام
سليم:١٠ كدا
ادم:تمام عايز حاجه
سليم:لا يلا سلام
ادم :سلام
آدم فكر و بعد كدا نزل لنور
ادم:نور
نور:نعم..قررت تتكلم
ادم:لا..بس عندي حفله و كدا عايزك تيجي معايا عشان حتي لو سكرت تبقي عارفه و تطلعي علي الاوضتك علي طول
نور بتفكر:تمام هفكر…هي امتي
آدم:انهارده بليل
نور:الساعه كام
آدم:١٠
نور:هشوف
جه من وراهم صوت
……:يلا يا بيه عشان الاكل
ادم:تمام يا بسمه
ملحوظه(بسمه لسه بتشتغل عندهم ممشتشي)
آدم لنور:يلا
نور:مش عايزه
آدم:يلا عشان انتي تعبانه و الدكتور قال لازم تتغذي
نور:قولت مش عايزه
آدم شدها من ايدها و دخلها علي السفره و قعده و اكلها علي عنها
آدم بينه و بين نفسه :اي الي مخليني مستني معاكي اي بنت يرميها الا انتي ياتره في اي شكل كدا هتجوزك
نور و الاكل فبقوها:كفايه
ادم :تمام.. ها قولتي اي عشان الحفله
نور:تمام هاجي
آدم:طيب
خالصه اكل و كل واحد طلع علي الاوضه بتاعته
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

للكتابه:ملك حمدي🌍💓
في اوضة نور
اخدت دوش و طلعت و هي مش عارفه هتلبس اي فتحت الدولاب(خليها مفجأه)
نور خلصت و آدم خلص آدم و هو طالع من اضوته لقه نور طلعت من اوضتها و كانت جميله كدا بفستها الاسود الجميل و الهيلز الاحمر و المكياج الجمل و شعرها المفرود
و طبعا آدم بطلته الجذابه بقميص الابيض و بنطلون السود و بليزر نبيتي و كان جنتل مان اوي آدم و هو بيقرب منها
نوربخوف:انتي بتقرب ليه
ادم رجع خصلت شعرها لوره :كدا احلا
نور بتوتر:تمام
ادم:يلا
اخدها آدم و راحو علي الحفله(هتسألوني عرف منين مكان الحفله هقلكو معرفش)
آدم اخد نور و كسها من ايديها و كان شكلهم جميل و يلفت كل الانظار
آدم اول مدخل………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت خدامة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى