روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم زهرة اللوتس الجزار

موقع كتابك في سطور

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الخامس والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الخامس والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الخامسة والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
❤❤❤❤❤
سليم انصدم هو ونور لانهم لقو اهليهم واقفين عل الباب
منة جريت عل سليم وحضنته
منة بدموع. انت كويس ياقلبي
سليم مسح دموعها. الحمدلله يا ماما
نور كانت واقفه وراء سليم
جو اول ماشفها ضربها بلقلم واتكلم بغضب. انتي ممنوع تنزلي الارض تاني
نور بصدمه من القلم لانه اول مره جو يضربها
كانت بتبصلو ومش مصدقه ال حصل
جو.بامر. يلا عل القصر
نور. لا مش هنفذ قرارك
جو بغضب اكبر. انتي بتعصي اوامري
نور. لا بس انا عاوز افضل هنا حياتي هنا وبصت عل سليم
سليم اتجاهلها وطلب من مالك انه هو يمشي عشان تعبان
تنزو. نور تعالي دلوقت
سليم مالك ومنة خادوا ورجعو بيتهم
اما نور مشيت مع تنزو وهيا حست انها بتموت
❤❤❤❤❤❤❤
في ارماد
❤❤❤❤
جو بغضب. مفيش خروج من اوضتك نهائي ومفيش ماكس ولا دانك ومفيش روز تاني
نور. بابا مش تحرمني من كل حاجه سوء
جو. انا قولت ال عندي واذا خالفتي الامر منتيش بنتي
امريتا. لا يا جو مش تعمل كده لو سمحت
جو سابهم ومشي
نور. دخلت اوضتها وفضلت تعيط وانها اتحرمت من كل حاجه وهيا مش قادره حتي تبرر لسليم
حاجه
انهارت في العياط اكتر
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤عند سليم
طلبو له تلدكتور وجه كشف عل الجرح وقالهم. احمدو ربنا إن السم انشال في الوقت المناسب لو كانو اتاخروا كان مات
منة. حبيبي مين الي شالك السم
سليم. نور
سلبم. ممكن تسيبوني ارتاح
الكل خرجو
وهو نام بس فضل صاحي مش قادر ينام
ويفكر في نور وياترا حصل معاها اي
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند جو
❤❤❤❤
امريتا بغضب. جو اي ال انت عملتو دا
جو. بغضب. بنتك اتجوزت كل الحدود وكان لازم اعقابها
امريتا. بس انت عارف نور وانها هتعاند اكتر
جو. اذا كانت هيا عنيده انا اعند
ولازم اربيها
امريتا. بس بلاش قسوة
جو. نور متمرده وعاوز ترويد من اول وجديد
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
امريتا كانت عل الباب بتخبط عشان نور تفتح لها بس نور كانت بتعيط ومفتحتش لحد
نور. انا لازم اعرف سليم كل حاجه
والا هخسره
بس الاول لازم اخرج من هنا بس ازاي اكيد بابا حاطت حرس كتير
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
الباقين كانو متعقبين برضو
وكلهم محبوسين في اوضهم ومفيش ليهم خروج
❤❤❤❤❤❤❤
نور يليل
خرجت من اوضتها تتسحب لحد مالقت اتنين من الحرس جاين استخبت ورا الحيطه لحد ما مشيو وبعدين خرجت من مكان سري كانت لتخرج منه لما كانت بتكون عندها مهمه
وخرجت من ااقصر وراحت الارض
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سليم. كان واقف في الشباك وشاف خيال حد
غكروا حرامي
نزل له تحت ومسكو
سليم. كان هيضربو بس هي اتكلمت
نور. دا انا مش حرامي
سليم بصيق. بتعملي ايه هنا وازاي خرجتي من القصر عندكم
نور. جيت عشان ابررلك
سليم. وانا مش عاوز حاجه ممكن ترجع بيتكم
نور. لا مش هرجع غير لما تسمعني
سليم. اووووف خلاص خليكي هنا وانا طالع
وسابها ومشي
طالع اوضته وقفل النور ووقف جانب الشباك عشان يشوفها هتمشي ولا ايه
نور فضلت واقفه تحت البيت وفجاة الجو اتغير وبقي رعد وبعدين مطر
نور فضلت واقفه تحت البيت برضو وهو كان في اوضته وقلقان عليها بس بيكابر
مالك كان واقف وشايف كل حاجه جات منة
منة. مالك واقف كدا ليه هتبرد اقفل الشباك دا
مالك. نور
منة. مالها
مالك. بتحب سليم
منة. بستغراب. وانت اي عرفك
مالك. تعالي وشوفي
منة. راحت وشافت نور واقفه تحت المطر وبتبص عل اوضه سليم
منة راحت عند سليم
منة. سليم
سليم. نعم
منة. واقف كدا ليه
سليم. عادي كنت بقفل الشباك
منة. البنت واقفه تحت حرام عليك انزل خليها تروح
سليم بص من الشباك
منة شورت عل قلبه. اسمع كلام دا مش عقلك
سليم. بتهرب. قصدك ايه وانا اسمع كلام قلبي لي
منة. سليم انت بتحبها مديعهاش من ايدك وحرام عليك الجو بره وحش طيب دخلها جو ه
سليم هز راسو ونزل لها
نور لما شافتو فرحت
. سليم
سليم. لو سمحت امشي
نور بعند. لا
سليم. طيب ادخلي جوه
نور بفرحه. ماشي
سليم مشي خطوتين وبعدين رجع تاني
. وقفه لي
نور. اصل بصراحه انا اول مره اللبس فستان ومش بعرف امشي بيه وهو ناشف همشي بيه وهو مبلول
سليم بعدم فهم. يعني اعمل ايه
نور. شالني
سليم برفع حاجب. نعم
نور ببراءه. شالني
سليم. انا مابشالش حد
نور. يعني العضلات دي عل الفاضي بس
سليم بمكر. امممم طيب تعالي وشالها ورمها في حمام السباحه
سليم. ههههههههههههههه
ها عجبتك عضلاتي
نور بغيظ. ولله انت بارد
سليم. انا بارد طيب خاليكي هنا بقا وشوفي مين هيطلعك
نور. مش عاوزه حد يطلعني وراحت مسكتو من رجلو وشداتو وهو وقع في الميه
نور. ههههههههع كدا اتعدلنا
سليم. بغيظ. طيب تمام وغطس تحت الميه وسابحها من رجليها
نور نزلت معاه لتحت الميه وقربت من رقبته وحضنته جامد جدا
سليم طالع بيها وهو حضنها
. نور مينفعش كده ابعدي
نور. بعياط . ولله كان غصب عني ولله مكان قصدي ازيك ااو ازي حد
سليم. اهدي خلاص
نور. يعني سامحتني
سليم بخبث وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى