روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم زهرة اللوتس الجزار

موقع كتابك في سطور

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الحادي والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الحادي والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الحادية والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ♥
❤❤❤❤❤❤❤
الكل بصدمه. نور
نور ببتسمه. اي يا جماعه وحشه لدرجه دي
سليم ببتسمه تخطف القلب.قام وراح عندها لا طبعا حلوه
نور بكسوف. شكرا
سلمي. اي رايكم في ابداعي
سليم. اول مره تعملي حاجه صح
سلمي. ياكسفتك يا حازم
ادم. انتي نور فعلا ولا انا بحلم
مازن قرصو من دراعو
ادم بوجع.*اي يا حي*وان انت
مازن. مش انت مش مصدق فقرصتك عشان تصدق
سليم كان ببيص عليها با عجاب ومينكرش انها حلوه
نور انكسفت كتير من نظراتو
نور كانت فرحنا اوي بلبس دا
كانت لبسه فستان اسود وفيه ورد ابيض طويل ووسع وعليه طرحه بيضه وكانت عسوله
راحو كلهم االمحاضرات بتاعتهم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بعد اامحاضره
❤❤❤❤❤
جو كان مستغرب 😑نور وان محدش عمره قدر يغير رايها قبل كده ويخليها تلبس واسع وحجاب اكيد البنت ال معاها لها يد في الموضوع دا انا لازم اتاكد
جو. انسه سلمي ممكن تيجي عل مكتبي
سلمي. اكيد يا دكتور
نور كانت راحها معاها بس جو واقفها. اناقلت سلمي بس
نور بصتله بريبه
سلمي. خلاص يانور هروح وهاجيلك
نور هزت راسها بمعني ماشي
❤❤❤❤❤❤❤
في مكتب جو
❤❤❤❤❤
سلمي خبطت ودخلت
سلمي. حضرتك طلبتني يادكتور
جو. اممم
سلمي بتوتر. هو انا عملت حاجه غلط
جو. لا بس عاوز اعرف حاجه
سلمي. خير 🙂يا دكتور
ججو. انتي صحبت نور
سلمي. اه بعتبرها اختي
جو. ممكن اعرف اي غير راي نور كدا في لبسها
سلمي حكالت له ال حصل كلو
بس ولله يادكتور ميار مش قصدها حاجه
جو. تمام تقدري تخرجي
سلمي. انت مش هتعمل لميار حاجه صح
جو. لا لي شايفني قت*ال قتله
سلمي. لا ولله مقصدش انت فهمتي غلط
جو ببتسمه. عادي ولا يهمك ممكن متقوليش لنور عل الكلام ال حصل دلوقت
سلمي. ببتسمه. حاضر
سلمي خرجت وجو فضل
جو. شكل سليم دا ليه تاثير كبير عل نور وقعدتها حلوه لو بتحبه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور كانت مستيه سلمي بفارغ الصبر
سلمي.هاي يابنتي
نور. هاي هو دكتور جو كان عاوز منك ايه
سلمي. عادي مفيش حاجه كان بيسالني علي المشروع بتاعي
نور بشك. ماشي قعدوا شويه وبعدين روحو
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في مكان اول مره نروحو
❤❤❤❤❤❤❤
كان المقر بتاع فريق المهمات الخاصه بس مش بتاع فريق الاسود
المكان عباره عن اوضه كبيره فيها اجهزه ومعدات تدريب وفبها اجهزت ترقب واجهزت نقل ولبس بتاع الفريق
كانت فيه بنت قاعده عل اجهزت الترقب
اسمها ليزا
دخل الفريق
سليم. ليزا في اي استدعتينا لي
ليزا. في جزيرة بيحصل عليها هجوم معتاد وفيها قوات غير طبيعيه لازم تروحو تشوفوا اي سبب الهجوم دا ومين بيعمل كده
الفريق هزو روسهم وبصو لبعض
الفريق لبسو اقناغتهم ولبسهم وليزا شغلت جهاز التنقل ونقلت الفريق للجزيره
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور ❤❤
❤❤
جو. لازم نروح الجزيرة
نور بستغراب. لي
جو. الفريق هيكونوا هناك ولازم نخلص عليهم وبعدين نمشي
نور بضيق انها ممكن تبعد عن سليم هيا فعلا حبته وانقلب السحر عل الساحر
جو. نور انتي معايا
نور. اه
جو. يلا نجهز انا هروح اعرف دانك
نور. ماشي
جو عرف دانك ونور جهزت وخرجت الطائر بتاعها
دانك. اي دا هيا روز جايه معانا
روز دا الطاىر بتاع نور العنقاء
دانك راح عند روز وحاول يلعب معاها روز عضته. انا مش عارف مش بتحبني ليه
نور بضيق. يلا
وراحو الجزيره
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
الفريق راحو الجزيرة لقيو المكان مدمر
وجه عليهم صوت من وراهم. اهلا فريق المهمات الخاصه
ادم. انتو مين
نور. انا العنقاء
جو. انا ماكس
دانك. انا زانك
العنقاء. انهارده هيكون يومكم الاخير
سليم. استغرب الصوت وان هو سمعه قبل كده
. يعني ايه
ماكس. يعني هنخلص عليكم
وبدات المعاركه
وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى