روايات

رواية عشق متسلسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم دنيا ثروت

رواية عشق متسلسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم دنيا ثروت

رواية عشق متسلسل الجزء الثالث عشر

رواية عشق متسلسل البارت الثالث عشر

رواية عشق متسلسل
رواية عشق متسلسل

رواية عشق متسلسل الحلقة الثالثة عشر

ايوة جوزي مالك مستغرب ليه
آسر : اومال عايزاني اعمل اي اضحك واهزر وخلاص نكمل كلامنا عادي
نورا : اومال تعمل اي عايز تعمل زيه
آسر: قصدك اي
نورا : قصدي انه طلقني ورماني في الشارع اي انت كمان عايز تعمل زيه
آسر : انا مبقتش فاهم حاجه.. نورا فهميني
نورا : انا مش عايزة افهم حد حاجه انت جايبني هنا اخدمك واخدم امك والمقابل ان متطردنيش
آسر : ولي ليييي متروحيش لأهلك ليييي
نورا : انا راضيه ابقي خدامه لأمك لكن مرجعش تاني ليهم ولا اطلع من هنا
آسر بإستغراب: وانتي لو خايفة منهم اي اللي يخليكي واثقه فيا
نورا قربت عليه وهي بتبص في عينه : مش عارفه
آسر: واللي عملته قبل شويه مش يخليكي تعرفي انا هأذيكي ولا لا
نورا : خلاص يبقي نقطع الشك باليقين
آسر: ازاي
نورا : تطلقني وترجع مراتك
آسر بعصبيه : انتي بتقولي اي مستحيللل انتي مشوفتيش بتعامل امي ازاي
نورا :وهنفضل يحد امتي كدا هفضل انا مراتك في العرفي يحد امتي
آسر : انتي اطلقتي امتي يانورا
نورا : يوم مانت جبتني هنا
آسر : خلص عشر ايام ونتجوز رسمي
نورا بدموع : وانت هتقدر تتجوزني؟!!
آسر قرب عليها وهو بيرفع وشها ليه :وانتي اي اللي يعيبك عشان ماتجوزكيش
نورا : انا مبخلفش يااسر
آسر بنظره حنيه تامه :وانا مش عايز منك حاجه ولا هتجوزك عشان كدا
نورا بعدت عنه بهدوء :ممكن تديني فرصه افكر
آسر : براحتك اكيد
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صالح بزعيق :انت اي اللي بتقوله ده دي حامل في ال6
الدكتور :الوقعة قصرت عليها وللأسف المشيمة انقطعت
مديحه : يعني اي يادكتور يعني ايييي
الدكتور :يعني الطفل ما’ت ياجماعه واحنا لازم نعمل عمليه قيصري وهيطلع متو’في
صالح :لا بقول اي خليه في بطنها مش هيحصل حاجه يعني
الدكتور بزعيق :اي المهزلة اللي انت بتقولها دي اللي انت بتقوله خطر على حياتها المريضه ممكن تمو’ت
صالح : يعني اي يعني هو بالعافيه ولا اي ماهو ممكن انت بتضحك علينا وعايز تاخد الطفل
مديحه :اعمل اللي انتي عايزه يادكتور اتفضل
الدكتور بعد مامشيت مديحه بعصبيه وقر’ ف: أنت اي يااخي مش انسان معندكيش انسانيه
صالح:بقولك اي انا بقالي سنين من اول مالبت دي جت وانا بصرف عليها هي اي مبعتش فلوس ولا اي
مديحه :أخرس اخرسس
صالح : لا يااختي مش هخرس قوللها لما تصحي انها مش بنتك ولا بنتي عشان نخلص ونعرف نمشيها…!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
في السج’ن
عبدالله : معقولة في واحد يوم افراجه يكون زعلان كدا
كاظم بدموع مكتومه: مش عارف هخرج اعمل اي ولا اروح فين مش عارف بنت فين ولا اراضيها فين
عبدالله : روح بيتكوو القديم دور في كل مكان وانا في ناس تبعي مستنينك برا
كاظم : خايف ياعبدالله والله خايف
عبدالله :متخافيش يلا توكل على الله بس
بعد مرور ساعتين وهو في العربيه في طريق لبيتهم :ياترا هشوفك يانورا ياحبيبتي
نزل قدام البيت وهو بيخبط
إبراهيم بيفتح وهو بيشرب :عايز اي ياجدع
كاظم بصدمه :انت ساكن جديد هنا ولا اي
نرمين من وراه وهي بتستر نفسها :مين علي الباب ياراجل
بصت في عيون كاظم بصدمه…. =كاظم…!!!!!!!!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
آسر : ها يانورا قرارك اي
نورا وهي ماسكه شنطة السفر : تطلقني وامشي من هنا…!!!!؟؟؟؟؟
(تفتكرو نورا صح؟!!)

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق متسلسل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى