رواية ملاك مرهق الفصل الرابع 4 بقلم ملك رضا
رواية ملاك مرهق الجزء الرابع
رواية ملاك مرهق البارت الرابع
رواية ملاك مرهق الحلقة الرابعة
ابتسمت ملاك بتلقائية وهمت في الذهاب ولكن توقفت حين رأت تلك آلحربـ..اء آلمدعوه سيلا قادمه الي جناحهم
سيلا بخبث … الف سلامه عليك يابيبي بجد زعلت
نظرت ملاك الي عاصي وهمت لتذهب اوقفها صوته آلـحـ..اد .. راحه فين خليكي
ملاك بألم … هسبكو عل راحتكو عن اذنك
عاصي بـحـ..ده … لا خليكي يا ملاك
سيلا بغيظ … لا احسنلها تمشي اصلا ملهاش مكان هنا روحي يلا 😠
لم تنتظر ملاك رده وذهبت فورا وهي تسمع صـ..وت تكسـ..ير قلبها هبتط دموعها عل حالها هل هي وحيده الأن هل فعلا لا مكان لها بحياته 😔
عاصي بغضب … خييير عيذه اي
سيلا وهي تحاوط رقبـ..ته وتقـ..بله … روق يابيبي انا معاك وهبسـ..طك آلنهارده
عاصي وهو يبعدها عنه بأشميئـ..زاز … متقربيش مني تاني يا سيلا ونا خلاص هطلـ..قك بس ناقص توقيـ..عك
سيلا بدموع مصطنعه … اهون عليك ياحبيبي هتطـ..لقني علشنها 🥺
عاصي بجاديه .. سيلا انا صارحتك قبل ماترجعي اني حضرت ورق الطـ.لاق ده حسب اتفقنا؟
سيلا بدموع مصطنعه … بس مش هينفع يا عاصي انا انا ممكن اتطلـ..ق عادي بس بس مستحيل اني اتطـ..لق دلوقتي علشان صعـ..ب وبكت بشده دموع تماسيح 🐊😭
عاصي بغضب … مستحيل وصعب لي ياختي مش ده اتفقنا 😠
سيلا بدموع .. مش هينفع صدقني علشان الي في بطني
نظر لها عاصي باستغراب .. اي الي في بطنك ؟
سيلا بخبث .. اصل اصل يعني انا انا حـامـ..ل 😲
عاصي بصدمه وزهول … ازاي حامل ازاي ومن مين
سيلا بحده ودموع .. ازاي من مين انت ناسي الي حصل
عاصي بغضب … مش ناسي حاجه بس ازاااااي الدكتوره قالت مستحيل
سيلا بتدعي الحزن … مافيش مستحيل عل ربنا ياحبيبي ونا اتمنيتو اتمنيت يبقا جوايا حته منك انا مستحيل اوقـ..ع عل اوراق الطـ..لاق دي
عاصي بصدمه … مستحيل لا لا انتي اكيد كذابه لزم اتأكد
نظرت سيلا اليه بأرتباك وقالت …. ن نتأكد ل لي
عاصي بجاديه .. لزم اتأكد انتي حامل او لا 😠
سيلا بحزن ودموع مصطنعه … اانت مش مصدقني يا عاصي مش مصدق مراتك حبيبتك
عاصي بجمود .. انا هخرج دلوقتي وهبعتلك رحمه تتأكد انك حامل
سيلا بتوتر .. ر رحمه لا لا اتصل عل دكتوره نسائيه لو سمحت
عاصي باستغراب وبرود … وملها رحمه
سيلا بأرتباك ولكن سرعان ماخطرت لها فكره .. اصل انا مش برتحلها جيب دكتوره نسائيه معروفه استنا ولا اقلك انا معايا تحاليل وتقدر تكشف عل التحاليل دي وتعرف لو مزوره
اخذ عاصي منها التحاليل وهو يتفحصها لكنها سليمه وغير مزوره ابتسمت سيلا بنصر وهي تتذكر عندما اخذت تحاليلها الطبيه التي تخبرها بأنها عقيمه وجدت تلك التحاليل لأمرأه حامل بل فعل 🙂
نظر لها عاصي بنظرات غير مفهومه وذهب … 😑
كان عل استعجال من امره وصدم بها وهي تحمل طبق آلشوربه آلسـ..اخن ليسقط عليها آلطبق بأكمله 😔😭
صرخـ..ه مداويه خرجت منها عندما سقط ذاك الطبق عليها …. آآآآآه
نظر اليها بلهفه وخوف .. ملاااك انتي كويسه تعالي معايا لم ينتظر ردها واخذها الي الحمـ..ام عل الفور وهم بأن يخلع ملابـ..سها لكن اوقفه صوتها الباكي
ملاك بصوت مخنوق بالبكاء … آبعد عنـ..ي اطلع ونا هخفف وجعي لوحدي انا مش محتـ..اجاك معايا 😭😲
وقعت تلك الجمله عليه مثل الساعقه دمرت كل حصونه قال بنبره تائهه … م مش اي مش محتـ..اجاني؟
دارت وجهها إلي الجهه الاخري وقالت بجمود … آآه مش محتـ..اجاك قرفـ..انه منك بقـيـت بكـ..رهك يا عاصي
امسك كتفيها آلآثنان بقوه وهو يغرس يديه الخشنه يـهزها بعنف قاألا … انتي مش محتاجاني يا ملاك معدتيش محتاجاني دلوقتي قال هذا بمنتهي العصبيه وخلع ثيابـ..ها جميعا اوقعها ارضا واصبحت ملاك عاريـ..ه امامه وهي تدفعه بيديها الصغيرتين قاألا … انتي مش محتاجاني صح اااااااي يا ملاااااااااك فوقي انا عاصي حبيبك انا الي حبيتيه انا الي ربيتك عل ايدي وانتي طفله انا اول واحد نبض قلبك بأسمه دلوقتي بتقولي مش محتاجاني قرفـ.انه مني بتكـ..رهيني انا هعرفك معنا الكلام ده دلوقتي 😠
ملاك بخوف .. ع عاصي هت هتعمل ايه اابعد
لم يسمع الي صوتها المرتـ..جف وهو يقبـ..ل كل آنش بجسـ..دها بعنـ..ف حتا اصبح كتفـ..ها ورقبتـ..ها حمـ..راوين 😭
دفعته بقوه ليسقط ارضا وركضـ..ت الي خارج الحمام وهي تبحث عن ما يستـ..ر جسـ..دها اخذت ملائه السرير ولفتها عل جسدها قاألاه برعب .. عا عاصي اانت هتعمل ااي
لم يسمعها واقترب منها وهو يحاول آلأعتـ..داء عليها بعنـ..ف شديد ووحشـ..يه ضربته برجلها في منتصف قدمه ابتعد عنها وهو يتألم وتراجعت هي الي اخر السرير برعب ودموعها تسيل مثل الشـ..لال وشفتـ..يها تنزف🩸 بشده وجسـ..دها بأكمله يرتـ..جف عجزت الحروف عن النطق وهي تنظر اليه وكأنه شخص اخر لم يعد من احبته وعشقته لم يعد عاصي الذي اعطاها قلبه بل وحـ..ش ذيئـ..ب متوحش 🥺😭
… البت ملاك مظلومه اوي يا جماعه انا هعيط 😭💔
نظر إلى حلتها كانت ترتـ..جف وشـفـ..تيها تنـ..زف وهي تضـ..م ركبتيها اليها وتنظـ..ر اليه برعـ..ب وتبكي بشده كاد ان يقترب منها ولكنها تراجعـ..ت مره اخري قاألاه برعب .. بالله عليك ابعدد عاصي اانا خايفه منك اانت مش كده
وكأنه عاد الي صوابه اقترب منها وهي تبتعد لم يعد هناك اي مسافه للأبتعاد اغمضت عينيها بعنف ودموعها تسيل مثل الشلال وهي ترتجف بشده ولأول مره خائفه منه لهاذا الحد 😭💔
اخذ تلك الملائه المرميه ارضا وغطي بها جسـد ملاك وهو يسحبها الي احضـ..انه قاألا بهدوء مريب .. علشان تحرمي تقولي الكلام ده تاني 😒
نظرت اليه بدموع وصدمه .. كيف له ان يقول هاذا بعد ما فعله اليس من المفترض ان يعتذر منها يطمأنها يعتـ..صرها بين ضلوعه ويربط عل ظهرها بحنان اهاذا هوا من عشقته ملاك اهذا هو حب الطفوله المؤلم تسمر جسدها حين شعرت بدموعه لأول مره عل جسدها قاألا بصوت حزين متعب … انتي تعبتيني يا ملاكي مبقتش عارف اعمل ايه تعبت انا باذيكي غصب عني مبقتش عارف اعتذر حتا اانا استحق الموت عارف اني مش شخص ميثالي بس انا متوحش انا اول مره اعرف اني زبـ..اله اوي كده 😔💔
لم تجبه بل تمسكت به وهي تبكي بشده مثل الاطفال لا تتحدث فقط تضمه اليها فاهو ملجأها الوحيد هو ألمها ومعانتها وخوفها ومأواها وحمايتها وحب طفولتها هوا كل شيء بالنسبة اليها انهو شريك الروح
وبرغم خوفها منه لم تجد ملجاأ الي اليه بين ضلوعه ويربط عل ظهرها بحنان هذا هو ماتريده غابت عن العالم وهي في ثبات عميق احس بأرتخاء جسدها وضعها برفق عل السرير واحضر بيجاما حريريه بلون الزهري وهو يلبسها اياها برفق وحنان وضعها مره اخرى عل السرير وغطاها وذهب وهو يلـ..عن نفسه مئه مره عل ما فعله 😔😭🥺💔
في فيلا ادهم المنيري
كانت ترقض في انحاء الغرفه بفزع وهي تراه يرقض خلفها ويمسك تلك الحقنه اللعينه 💉😂
همس بخوف طفولي .. ادهم ياحبيبي اعقل انا بخاف من الحقن جيب حبوب ونا هخدها عادي 🥺
ادهم بضحك … دوختيني ياقلبي انزلي من عل السرير علشان وقت الحقنه 💉😂
قالت برعب … لا مستحيل والي تقدر عليه اعمله 🙄😝
نظر اليها وضحك بصوته الرجولي وهو يسحبها لتسقط عل قدمه قاألا بهدوء وهو يقترب من بنطلها … لا ماهو انا اقدر اعمل كتير 😉 بس خلينا مؤدابين وهديكي الحقنه ونا عاقل لكن اقسم بالله هتجري وهتعيطي همسكك ارنك علقه وبعدين هتاخدي الحقنه بردو بس هيبقا الحقنه و•••• معاها 🙂
نظرت اليه بصدمه وخجل .. ادهم انا مش صاحبك بطل قله ادب انا بتكسف بردو 🙂
نظر اليها وهو يقبلـ..ها ليمنع صوت الشهـ..قه القويه التي خرجت منها عندما سقط البنطال عنها ووضع ادهم الحقنه برفق 🙂😲💉
ابتعد عنها ونظر اليها وضحك عندما راءها غاضبه فاهو يستمتع بغضبها ايضا قامت من عل قدمه وهي تتمتم بغضب وتسبه 😠😒😝 ذهبت الي السرير وهي غاضبه منه بشده ونامت وجدته بجوارها ورتعبت من تلك الابتسامة فاهي تعلمها جيدا 🙂
ادهم بمكر … اهم حاجه بعد الحقنه اني اصالحك لزم اعمل ••• بقا ياقلبي 😁
نظرت اليه بخجل من جرئته وغتط رأسها وهو هبط فوقها وقبلـ..ها وهي لم تمنعه تجاوبت معه بحب واخذها الي عالمهم الاخر 🩷🤗
في فيلا عاصي
ڪان يجلس عل مكتبه في الفيلا يتفحص اوراق مهمه جدا فاتح آلتآب يقوم بمڪالمه فيديو 📲 …
عاصي بحده … يعني ايه مش لاقي عارضـه آزياء شڪلها وسنها مناسبين يا شادي ؟
شادي بتوتر … يافندم الشروط بتاعت العقد كتير وفي منهم مش موافق وحضرتك عايز عمر العارضه من 15 لـ 18 ومافيش حد بالموصفات الي حضرتك طلبتها يباشا 😕
عاصي بغضب … اتصرف يا شادي لزم تلاقي العارضه دي
شادي بـتوتر … حاضر يا فندم
قفل عاصي آلتاب .. آوووف يعني مافيش وحده بالموصفات دي لي هي حوࢪيه بحࢪ ونا معࢪفش 🤦🏻♂️
نهض وهو يستعد للعوده الي الجناح …
دخل الي الجناح بلا سابق انزار او حضور وتسمر جسده حين رأها 😳
كانت تقف امام التسريحه تجفف شعرها وهي تلف منشفه قصيره جدا عل جسدها الممشوق … 😗🤭
ابتلع مافي جوفه بصعوبه عندما راءها هكذا كانت كتله اغراء
عاصي بهيام … آﻤـمـمـم 🙂
لم تتحرك من مكانها بل اكملت في تجفيف شعرها وهي تحاول اخفاء خجلها 🤭…
اقترب منها وهو يأكلها بعيناه ينظر الي كل انش بجـ..سدها قاألا بتوتر … آﻤـمـم ملاك
نظرت لأنعكاسه بل مرئاه قاألاه … نـعـم
آقـتـربـت آنـامـله من خـصـ..ࢪهـا وهـو يـطـ..بـع عده قبـ..لان عل ࢪقـبـتـهـآ بࢪغـ..به جامـ..حه 😋🤤
تـذڪࢪت ملاك ما حدث اصبح وجهها شاﺣـب ومتـلأت عيناها بدموع 😔 ابتعدت عنه وهي تفك يداه القويه من حول خـصـ..ࢪهـا قاألاه … عاصي ابعد لو سمحت
نظر اليها بصدمه فڪيف لها ان تعطيه آلإشاره للأقـ..تࢪاب منها وآلأن تبعده ….
تنهدت ملاك بدموع اخذت فستان متوسط الطول وآسـع جدا وذهبت إلي الحمام لكي ترتديه عادت وهي تتجنب النظࢪ إلي عيناه كان يجلس عل الآريكه يضع اللب ويعمل عليه ونظࢪاته بأكملها وترڪيزه عليها
ذهـبـت إلي السرير ونامت ورفعت الغطاء حتا غطي وجهها تنهد بغضب حيـ..ن سمع صوت ضعيف لشهقاتها ونحيبها وعلم انها مازالت خائفه منه قفل اللب وجلس بجانبها قاألا بهدوء … ﻤـآلك
لم ترد عليه مسح عل وجهه بعنف وغضب قاألا بصوت جوهـ..ࢪي آࢪعبها … لم آكلمك تقعدي وتكلميني مش تخبي نفسك من امتا الخوف ده قومــــــي 😠
انتفضت بࢪعب حقيقي من سماع تلك النبࢪه وبكت اكثࢪ ..
آقتࢪب منها بحذࢪ وهو ينزع آلغطاء قاألا بغضب .. انطقي في ايه بتعيطي ليه
آرتجف جسد ملاك بࢪعب قاألاه … م مش بعيط اانا ڪويسه 🙂
نظر بعيناه اليها ادارت وجهها ونامت وهي تغطي جسـ..دها ووجهها وداࢪت اليه ظهـ..ࢪها تنهد بيأس وهو يعلم انها خائفه منه مࢪه اخࢪي قفز من فوقهـ..ا ليصبح امامهـا انتفضت من اثاࢪ تحࢪڪه المفجئ وࢪفعت الغطاء ࢪأته آمامـها سحبها لتلتصق بصـدࢪه قاألا بنبره حزينه .. لسه خايفه مني صح
خفضت رأسها وهي تتحاشي النظࢪ اليه وهي تلعب بأصابعها مثل الاطفال 👈🏻👉🏻 … آنآ آنآ
ابتسم وهو يضمها اليه .. انتي آي
نظࢪت ملاك لعينيه بهيام مثل الغاࢪقه … آآآ 🤭
نظࢪ إليها من تآثيࢪ عيناه عليها مثل آلمخدࢪ آستغل آلفࢪصه وآخذ يلتهـم شفتيها بشࢪآهه وهو يضمها بين ضلوعه استسلمت اليه بضعف لأنها بحاجه إلي قࢪبه ولكنه لم يستغل ضعفها بل ابتعد عنها بصعوبه ورفع آلغطاء ليغطيهما معا ونامـو بعمق 🫂😴
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك مرهق)