روايات

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدى زايد

موقع كتابك في سطور

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء الثاني عشر

رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت الثاني عشر

تزوجت اختي الصغيرة
تزوجت اختي الصغيرة

رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة الثانية عشر

وتأني يوم وقبل السافر بكام ساعه
كارما كانت بتلبس بس جواها حزينه عشان زي ما قال مازن أن
اللي ادهم في مجرد انبهار مش اكتر وحمد ربنا انها مقالتش حاجه الادهم وكمان لبسها
وقبل مانزل حالها بوكيه ورد جميل اوووووووووي ومعاه ورقه مكتوب عليها
اعتذر لعدم وجودي بس انتي عارفه المكان كويس هشوفك في أول مكان
جمعنا سوه
كارما / يااااه للدرجتي مش قادر تبعد عنها طب اسالني هعرفه ولالا
يالا الحمد لله علي حال انا لازم امسك نفسي هو ده نصيبي
كارما نزلت وفي الاستقبال قالوه إن في سواق هيوصلها للمكان اللي هتروحه
كارما ركبت العربيه وكانت بتتعامل معامله الاميرات
وجلها ا تصال من مازن كارما كانت بتحكي كل حاجه لمازن وكانت خلاص مش قادره
لكن مازن قالها أن اللي لي نصيب في حاجه هيشوفها والمهم انها عاشت التجربه للاخر وعرفت واتعلمت وان ربنا اكيد شايل الاحسن
في اخر كلامهم قال إنه في مفاجأة في انتظارها اول ماتنزل مصر
وقفلت معاه عشان وصلت المطعم واول مانزلت من العربيه
أغلقت الانوار وقام واحد وقدم لها بوكيه ورد
وادها ورقه مكتوب فيها
اذا احببت شئ تمسك بيه الي النهايه
وهي مش فاهمه يعني بس قالت إن خلاص الوقت فات
وبعدها بشويه وقبل ماتفتح الباب جه واحد وقالها
قدم لها بوكيه تاني من الورد وقالت بمزح بالتركيه
انني سوف افتح محلا الورد من كثرة هذة الورود هههههههههههه
ومعاه ورقه مكتوب عليها
امضي عيونك وحاولي تنسي اي تخليكي حزينه
وفعلا عملت كده وتخيلت أن كل اللي هي في ده يطلع حلم ويكون ادهم ليها هي وبس
واول مادخلت من الباب
شافت ورود كتير اووووي وبلالين كتير اووووي ومكتوب عليها
بحبك وبموت فيكي
ونظرت الي الارض لقت ماابكها
مكتوب بالشموع والورد تتجوزيني
وهناغنلها اغنيه
من الدنيا دي انا بتمنك ومفيش كلام يوصف هواك لو قلتلك اني بموت فيك يبقي انا كده مقصر معاك حبك خلاص أصبح في دمي
ومعاك ياحبيبي بنسي همي وبخاف لحسد نفسي عليك اول مابشوفش باسمي بحبك انا
وبعد ماخلص الاغنيه قال احبك اعرفك بزوجتي المستقبلية
كارما الزيني
كارما / ادهم انا
مسح دموعها وقالها
ادهم / اشششششش مش عايز اعرف حاجه انا كفايه عليا انك معايا
نظر في عينها وقال
ادهم/ بحبك أمتي فين ازاي مش مهم المهم أن انا بحبك
تتجوزيني ياكارما
كارما بمزح / بس انا عايزة افكر الاول انت من شويه كنت هتعرفني علي حبتبتك ودلوقتي بتقولي اتجوزني
ادهم / طب ماهو انتي حبيبتي وروحي وعمري كله اوعي تكوني فاهمه اني مش عارف انك بتحبني ولا التغير اللي حصل ليكي عشاني انا
لا انا عارف انك بتحبيني بس انا كنت ببعد عشان اناو نتي مش مناسبين لبعض
كارما / ازاي يعني
ادهم /بصراحه كده عشان فرق السن كبير
كارما /ومين قالك أن فرق بيني وبينك
ادهم / يعني مش هتيجي تتندمي بعد كده
كارما / انا لو عشت من غيرك ياادهم
بس قولي انت خالتني أمتي
ادهم / تعالي ناكل وبعد اقولك
كارما وهي بتاكل بتسمع ازاي وامتي حابهاوقالها
ادهم / انا حبيتك من الحفله اللي عملتيها لمازن ساعتها عجبتني اووووي وكان نفسي انا في الحضن ده علي فكرة أنا عايز اقولك على حاجه
كارما/ قول ياحبيبي
ادهم/ ياايه
كارمايخبث /ياادهم
ادهم / لا والله عايز اسمعها تاني عشان معملش حاجها ناهموت واعمل من ساعه دخلتي
كارما بكسوف / حبيبي حلوة دي
ادهم / همشيها بشكل مؤقت
ادهم / هو ينفع نحد من الهزار شويه مع مازن
كارما / لاطبعا مازن ده كل حاجه في حياتي
ادهم / انا مبقولش متتكلميش معاه بس نخفف الهزار لاني بصراحه بغير
وبعدين هو أكيد هو اللي هيقولك كده
كارما / بص بلادهم مازن مش مجرد اخ ده ابويا وامي واخويا واختي كل حاجه أما أنت
ادهم / انا ايه
كارما / انت حبيبي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى