رواية ارهقتني عيونها الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم نورا كرم
رواية ارهقتني عيونها البارت الرابع والعشرون
رواية ارهقتني عيونها الجزء الرابع والعشرون
رواية ارهقتني عيونها الحلقة الرابعة والعشرون
وفي المساء في غرفه فريد
كانت تنام ريتال بحضن فريد ولكن كانت تحلم بعذاب سحر
لتاوهت بالم وكانت تتساقط حبات العرق منها وتشعور بخوف شديد وهي بين احضان فريد
استيقظت مفزوعه ببكاء
=لاااااااا
وقفت من علي السرير وهي تركض ليستيقظ فريد بفزع منها وهو ينظر لها بخوف
وقعت ريتال علي الارض من شدة الخوف وهي ترتجف برعب =فريد فريد أنا شوف..فتها تاني كانت هتموتني
بصلها فريد بصدمه من حالتها ودموع=ريتال حبيبتي انتي هنا معايا في الأوضه بتعتنا ده مجرد كبوس يا حبيبتي
ريتال بدموع وهي ترتجف نفيت برأسها=لا يا فريد لا انا..انا شوفتها كانت هتموتني….
احتضنها فريد حتي تشعور بالأمان تمسكت به وهي تبكي بحرقه والم =ااااه فريد أنا مش قادره يا رب خودني مش قادره اتحمل الوجع ده اااه كلو يارب
اخذ فريد يبكي عليها بضعف ولاول مره يرها بهذه الحاله حوط وجهها بيده قائلا بدموع=اهدي يا حبيبتي متجبيش سرت الموت ارجوكي يا ريتال أنا مقدارش اعيش من غيرك لحظه ارجوكي أنا اموت من غيرك
رجع حضنها مره تانيه ببكاء
بعد قليل مسك أيدها وحطها علي طرف الفرش وهي تبكي برتجاف جلس بجانبها وهو يحتضنها وضع رأسها علي صدره ويقبل رأسها بحنان ودموع
كانت شارده وهي تجلس بين يديه تنزال دموعها ولا تجف ليشعور فريد بالم شديد اغمض عينه بالم وهو يرها بهذا الالم
تحدثت بالم وهدوء =أنا خسرت كل حاجه يافريد
فريد بهدوء ودموع= ريتال انتي لو قصدك البيبي احنا نقدار نجيب غيرو مع الوقت ياحبيبتي
ريتال بالم اكبر ودموع=مش هيحصل
استرسلت بوجع=عشان هما قصولي الرحم
فريد جحظت عينهُ بتفاجوء=اي….
ريتال بهدوء والم=أنا مش هقدر اخلف تاني يا فريد
نزلات دموع فريد وهو يكور ايدو بغضب مفرط حاول يتمسك بس من جوه بيتوعدلها
تحدثت بهدوء منافي الالم الي هي حاسه بيه=أنا فقدت كل حاجه
استرسلت بالم ودموع=تعرف لي
…. قولتك متعملش فيها حاجه
عشان بابا عمل فيها كل حاجه حصلت فيا
فريد بصدمه =انتي بتقولي اي يا ريتال !!!!
ريتال بوجع ودموع=ايوه يا فريد
بابا كان يعرف الست دي قبل حتي ميعرف ماما
حتي ابوك يعرفها
لا رد من فريد غير انو لسانو اتشل عن الحديث مبقاش في عيونو غير صدمه ودموع وغضب كبير بيتكون جوه وفي نفس الوقت مش عارف يخرجوه عشانها بس من جوه بيتواعد لكل واحد أذها
تحدث بصدمه=بابا
يعني بابا كان يعرف ومقليش
ريتال بالم قصت عليه كل محدث بها وهي تتحدث بهدوء عكس الالم الي جوها والانهيار الي هي حاسه بيه و عن الرجل الي حاول يغتصبها وعن الي سحر قالتو عن ماضي ابوها والي عملتوا فيها من عذاب واكنت انزال دموعها بتلقائيه بدون شعور
كان ينظر لها فريد بدموع وبكاء غزير = انتي استحماتي كتير اوي اوي استحملتي كل ده لي قولتلي ياريتك مقولتي حاجه ياريتال ياريتك ….
بصلها بغضب=صادقيني مش هرحمهم ولا واحد فيهم
ريتال بدموع سكتت قليلا لتتحدث بهدوء =وهتنتقم من ابوك بردو
فريد سكت اتشل لسان عن الكلام وبصلها بحزن
=انا هشوف بابا
سكتت ريتال وبصيت النحيه التانيه
رجع فريد بضهرو ليجد جرحها ينزف
فريد بهدوء منافي الغضب الذي بداخله=تعالي اغيرلك علي الجرح
ريتال بالم انو ممكن يشوفها كده=لا يا فريد بلاش
فريد بهدوء=لي نتي مكسوفه مني يعني
ريتال بنفي ودموع=لا بس مش عايزك تشوفني كده
فريد بحب وهدوء=علي فكره انا شفتو كزه مره لاني كونت بغيرلك عليه في المستشفي
ريتال باستغراب=انت
فريد هز راسو بالاجابه=ااااه أنا
ريتال بهدوء هزت راسها بالإجابة وادتو ضهرها
قام فريد جاب ادوات الاسعافات وجلس خلفها وهو يتفحصها بالم شديد وهو بيغيرلها علي الجرح وجوه غضب والم كبير وهو شايف قد اي هي اتعذبت في بعدو
كانت تشعور ريتال بالم لتنزل دموعها بتلقائيه
ريتال=شكلو وحش صح
فريد مسح دموعو تحدث بهدوء يحاول يطمنها=لا يا حبيبي ده جرح سطحي خالص
ريتال بالم وحزن=انا مش هعجبك تاني أنا بقيت وحشه اوووي يا فريد وكمان مش هقدار اجبلك اطفال يعني أنا معدش ليا لزمه في حياتك صح…
فريد بتعجب وحزن=لي بتقولي كده وبعدين وحشه اي أنا مشوفتش في جمالك وجمال روحك مهما حصل هتفضلي احلا واجمل ست في حياتي ريتال انت بحبك بجد بعشق كل تفصيله فيكي مهما كانت صغيره
نظرت لها ريتال بالم ودموع=بس انا بقيت وحشه اووي
نظر لها فريد بحب وهدوء=هحبك مهما حصل هفضل اعشقك
طبع قبله خفيفه جانب شفتها بحنان
اكمل وهو يقبل كل انش في وجهها بالم ولهفه
ورغبته تتكون بداخله بها يوريده اشتاق اليها بجميع الطرق يتمني لو يخرجها من جميع الالم
لا يستطيع تحمل حزنها دمعها ولا حتي المها يشعور باضعافه عندما يره دموعها والم الذي تشعور به
واقفتو بحزن=فريد ..بلاش
قبل فريد الجرح الموجود بوجهها بعشق =كل جرحك هشفهلك بطريقتي أنا
ريتال نظرت لها بعشق وارتسمت ابتسامه خفيفه علي شفتها
نظر لها بعشق وهو يتأملها
نظر لها بدمع وبالم=أنا اسف اوووي
انا الي كان المفروض اكون مكانك مش انتي خالص
ريتال بالم=كونت بردو هتوجعني
فريد بدموع =علي الاقل مش زي دلوقتي انتي بتتوجعي اكتر دلوقتي
ريتال بحزن=حتي انت موجوع
فريد بدموع=عندي أتوجع بدالك العمر كلو ولا اشوف فيكي اذه ياحبيبت قلبي
وضعت ريتال رأسه علي صدرو بدموع=أنا بس كونت محتاجلك أو يا فريد كونت محتاجه اطمن كونت حاسه اني هموت من غير مشوفك مره اخيره ودي الحاجه الوحيده الي كونت بفكر فيها اني ابعد من غير مشوفك وتودعني
فريد بحزن ودموع=الحمد لله يا حبيبتي ربنا ستر ورجعتلي بخير وانا عارف اني مهما اتسافت مش هوفكي حقك وقد اي انا حاسس بذنب من نحيتك نفسي اكون مكانك
ريتال بحزن ودموع=أنا شوفت الموت بعنيه يا فريد عذبوني اترجتهم كتير مرحمنيش
فريد بدموع وغضب بداخله =وربنا لدفعهم تمن كل حاجه عملوها معاكي وربنا ما هرحمها .
ريتال بحزن=هي خدت جزءها الباقي والدور علي الي مخدش جزاءو في الدنيا
نظرت له بحزن=اكيد بابا بيتعذب دلوقتي في قابور بسبب الي عملوا صح
فريد بحزن=لي بتقولي كده يا ريتال
اطلبيلو الرحمه
ريتال بنفي=بس هو مرحمنيش لي
فريد بحزن=مكنش يعرف العواقب
ريتال بحزن شديد=أنا انصدمت صدمه عمري في بابا يا فريد صدمت عمري
فريد بهدوء منافي لالم الي داخله=خلاص يا روحي متفكريش خاليكي قويه أنا عرافك يا ريتال
ريتال بحزن=أنا ضعيفه اوووي يا فريد
فريد بحب=بالعكس انتي اقوي حتي مني
نزلت دموع ريتال وهي بتبصلو بحزن
ليمسحها بانمله ويطبع قبله عميقه علي عينها ثم خدها الناعم =بحبك اوووي يا ريتال
ريتال بهدوء ودموع=وانا كمان بحبك اوووي ي فريد ارجوك متسبنيش ثانيه من غيرك معرفش اعيش
فريد بحب وهو يحاوط وجنتها=مستحيل اسيبك لحظه مش ثانيه طبع قبله خفيفه علي كتفها وهو يدفن وجهه في عنقها يستنشيقها بعشق لتغمض عينها بالم ودموع
بعد قليل كانت تجلس ريتال شارده تحدثت بخجل=فريد هو ممكن اخوش الحمام استحامه
وانت تساعدني تاني
فريد بحب
=من عنيا
تعالي معايا مسك أيدها وهو بيمشي معها برفق احلسها علي البانيو مره آخره واخذ يخلع عنها سيبها لتصبح عاريه أمامه شعرت بخجل لغلق عينها اقترب فريد منها وهو يحاوطها=متتكسفيش مني انا زي جوزك بردو
ابتسمت ريتال ابتسامه خفيفه
طبع فريد قبله رقيقه علي عنقها اقترب منها أكثر وكأنه يحتضنها حتي لا تشعر بالخجل
كانت تضع كفها عل صدره العاري وهي تغمض عينيها ليطبع فريد عدت قبلات متفرقه علي
عنقها براغبه شعرت ريتال بخجل شديد لتختبئ بين أحضانه حط عليها الميه بحذر عشان متجيش جنب الجرح نظر لها فريد بعشق وحوطها بمنشفه بورنس كبيره وخدها وطلع بره الحمام وقفها في غرفه الملابس وهي تقف أمامه كا الطفله أخرج لها منيامه حريه صيفيه خفيفه ارتدتها ريتال بمساعدته احتضانها بعشق =حسه ببرد
ريتال بنفي=طول مانا في حضنك لا….
شالها فريد ووضعها على السرير برفق وطبع قبله حنونه علي شفتها برقه ودفن وجهه في عنقها بعشق
تحدث بهدوء=ريتال
ريتال =نعم
فريد بهدوء=أنا حجزتلك في عياده دكتور نفساني زي مقولتك
ريتال بهدوء هزت راسها بالاجابه=ماشي
استيقظت ريتال صباحا مره آخره علي كبوس ببكاء لتنظر بجانبها علي فريد النائم
أغمضت عينها بالم ودموع =يارب ارحمني يا رب مش قادره استحمل
فتح فريد عينو نص فتحيه ليجدها تبكي قام بخوف =في أي يا ريتال بتعيطي لي
تمسكت به بقوه وهي تبكي =فريد انا تعبت من الكوابيس دي مش عارفه انام
فريد بحنان ربط علي كتفها وهو يحوطها بحنان=هوووووش بس ياروحي بس اهدي بوصلي كده انا فريد اهو قدامك ومش هسيبك ابدا تمام اهدي اهدي يقلبي
ريتال بحزن=متسبنيش يا فريد
فريد بحب =مستحيل
غمضت عينها بالم ليشعور فريد بدموعها تتساقط احتضانها بعشقق وطبع قبله خفيفه علي رأسها =هووووش اهدي اهدي يا قلبي
بعد قليل هديت ريتال وهي بين أحضانه
ابتعدت قليلا =فريد أنا هدخل الحمام
فريد بحب=تمام تعالي خاليني اساعدك
ريتال بخجل شديد =لا انا هخوش المرادي المره الي فاتت قولتك عشان مكونتش قادره
فريد بهدوء =خلاص تمام خوشي انتي وانا هروح اجيب الفطار
هزت ريتال رأسها بالإجابة=تمام ماشي
قامت ريتال بمساعدته وصلها لحد الحمام
دخلت الحمام
ولكن قبل خروج فريد من الغرفه فتحت باب الحمام بخجل=فريد
فريد بحب=حبيبي
ريتال بخجل شديد=ينفع تجي تساعدني اقلع عشان أنا مش قادره ارفع ايدي
فريد بحب=حاضر
دخل معها الحمام ابتسم بمشاغبه=طب منا قولتك اساعدك
ريتال بخجل=اتكسفت
فريد بحب حوط خصرها=دلوقتي لا
ريتال بابتسامه خفيفه وخجل=يعني شويه
خلع عنها سيبها ليغمض عينه بارهاق
عندما يرها أمامه ولا يستطيع لمسها حتي
طبع قبله حنونه علي عنقها لتتحول الي عدة قبل منفرقه بحنان علي كل انش بوجهها
ريتال بخجل=فريد معلش ساعدني
اجلسها علي البنية برفق وهو ينظر إلي جروحها بحزن كبير طبع قبلة حنونه علي كل جرح من جراحها الموجوده فهو لا يشفي الجروح الظاهره فقط بل كان يشفي جروح قلبها أيضا اقترب منها وهو يضع عليها قطرت الماء برفق حتي لاتمس الجرح طبع قبله حنونه علي كتفها
انتهي من استحمامها وهي تحت تأثير قبلاته الحنونه الذي تنسيه جارحها تماما
خرج من الحمام وأخذ يمشط لها شعرها بحنان
ويجعله في هيئه ديل حصان طويل
طبع قبله علي رأسها بحنان
فريد بحب=جهزه تروحي لدكتوره
ريتال بخوف وارتباك=مش عارفه حسه اني هرجع تاني لنفس الوجع
فريد بحب وهو ينظر لها بالمراءه=مهما كان حجم وجعك أنا هشفهولك حتي لو هدفع عمري ليكي
ابتسمت ريتال بحب ودموع=ربنا يخليك ليا يارب
وقفت من جلستها بتعب طب أنا هدخل البس
فريد بحب=طب تعالي نفطر الاول أنا طلبت الفطار من بدري
ريتال بحزن هزت راسها بالاجابه=لا يا فريد مش جعانه مليش نفس خالص
مسك فريد أيدها وهو يجلسها علي قدمه =مفيش حاجه اسمها كده انتي هتكلي معايا متحوليش
كانت لسه هتتعترض لكن اتفجاءت بيه يضع الطعام داخل فمها بحب
بعد قليل
ريتال=خلاص يا فريد أنا كلت كتير اوووي وانت مكلتش حاجه
فريد بحب طبع قبله علي عنقها=المهم انتي تأكلي
وحشتني اوووي يا ريتال
ريتال بحب وهي تحوطه=وانت كمان يا فريد وحشتني
دفن وشو في عنقها وهو يستنشقها بعشق ورغبه
وبعد قليل كان يساعدها في أن ترتدي سيبها
خرجوا سويا من الغرفه إلي الأسفل
لتنظر لهم سهير بفرحه وهي تذهب إليهم
=ريتال حبيبتي
ريتال بحزن=خالتو عامله اي
احتضنتها سهير بدموع والم وهي محوطهت=حبيبتي وحشتني اوووي يا ريتال انتي لو تعرفي قلبي كانت هتقف عليكي ازي
ريتال بحزن وحب=متخافيش يا خالتو أنا بخير فين مايا
سهير بتنهيد =في الشغل بتاعها يا حبيبتي
كان يقف خلفهم عثمان الذي لا يقدر أن يتقرب منها خطوه نظر له فينظره لم يفهمها ابدا
ثم مسك ايد ريتال بحنان=بعد اذنك يا ماما أنا رايح مشوار أنا وريتال
سهير بخوف=اني يا فريد البنت تعبان
فريد =احنا هنروح لدكتور كمان
سهير بحب هزت راسها بالاحابه=ماشي يا حبيبي خالي بالك من نفسك ومنها
هز فريد رأسه بالاجابه بعد نصف ساعه كان واصل فريد أمام العياده
حس بخوفها من رجفت أيدها
مسكها بحب وطبع قبله حنونه عليها=يلا يا روحي
ريتال بخوف=بلاش يا فريد أنا مش عايزه افتكر اي حاجه من الي حصلت
فريد بعشق=مانتي لزم تتغلبي علي خوفك ده وده حاجه في مصلحتك عشان كميه الكوابيس الي بتجيلك في الحلم
ريتال بخوف وقفت قدامه بحزن=انت شايف كده
طبع قبله حنونه علي جبينها =اااه يلا
مسك أيدها ودخلت الي العياده لتستقبلهم السكرتير باحترام
=اهلا يا فندم حضرتك ليك حجز معين
فريد=اااه حجز باسم ريتال
السكرتيره باحترام=ايوه يا فندم اتفضل لحظه هقول الدكتوره انكو وصلتو
فريد بهدوء=طيب
بعد قليل اذنك الدكتور لها بالدخول
ريتال بخوف=تعالي معايا يا فريد
فريد بحب=انت واقف هنا مستنيك تمم عشان مينفعش اخوش معاكي
ريتال بخوف هزت راسها بالاحابه وهي تتنهد برتباك
دخلت ريتال لتنظر لها الدكتور بابتسامه=اهلا وسهلا بحضرتك
ريتال بارتباك ابتلعت لعبها=اهلا بيكي
الدكتور لحظت ارتباطها من تعبيرها =انتي خايفه لي كده خاليكي ريلاكس خالص
قوليلي=انتي اسمك ريتال صح
ريتال بهدوء وتوتر=ااااه ريتال
الدكتور وقفت من جالستها وهي تجلس أمامها بهدوء اتنهدت =قوليلي بقا يا ريتال انتي اي بظبط الي جابك هنا اي الحاجه الي قصرت فيكي لدرجه انك قررتي تستشيري دكتور نفسي
هو بوصي اولا كل حاجه هنا محدش بيعرف عنها حاجه تمم
يلا بقا احكي
ريتال بهدوء=هو طبعا أنا مش عارفه ابدا منين
بس انا اتعرضت الصدمات كتيره اخر فتره
عشت عذاب خسرت حاجات كتير في يوم وليله
نزلت دموعها لتناولها الدكتور منديل قائلا بهدوء=اتفضلي امسحي دموعك
واحكيلي كل حاجه براحه والتفصيل وانت معاكي متخافيش وسمعاكي كمان
ريتال بدموع وحزنه ت رأسها بالاحابه وهي بتاخود نفسها بصعوبه وهي مش قادره تنسي اي تفصيله فهذا اليوم المشئوم=أنا كونت طفله بتحب بابها جداا خدتو هو قدوتها وحمايتها طول حياتها كان بابا بنسبالي الاب والام والاخ لأن ماما ماتت وانا صغيره …كونت ديما بشفو احسن انسان في الوجود كان حنين جدا
لكن متصدمت فيه لقيت أن الأب الحنين ده كان قناع بيحطو بس قدامي بس من وره وحش بنهب ومبيخفش من ربنا
اخذت ريتال تقص عليها ما حدث معها بتفصيل تحت نظرت الذهول الدموع وهي شيفها قد اي اتعذبت
حدثتها عن عذاب سحر طول حياتها ليسهل فقط في هذا اليوم من لما مات ابوها
وعن طريقه العذاب الي اتعرضتلو واغتصابها
تنظر لها الدكتور بدموع وحزن علي هذه الفتاه الجميله المسكينه
مسحت دموعها بعدما انتهت ريتال من الحديث وكانت ريتال تبكي بحرقه
حتي وقفت وهي تحتضنها بحنان=اهدي اهدي هووووش براحه اهدي يا حبيبتي
ريتال ببكاء والم=أنا مش قادره اعيش تاني. في الحياه دي صعبه جدا عليا
الدكتور بهدوء وحب=اهدي يا ريتال مينفعش تقولي كده
وتعالي اقعودي واسمعيني
تنهدت الدكتوره بعنق وهي يتمسح دموعها=قوليلي يا ريتال من اكتر انسان كونتي بتفكر فيه في الوقت ده
ريتال بدموع=فريد
الدكتور ه بهدوء=فريد ده جوزك
ريتال هزت راسها بالإجابة=ااااه….كان هو الوحيد الي بفكر فيه وقتها
كونت خايفه اموت من غير مشفو
الدكتور بتنهيد=ومين اكتر حد بيحبك
ريتال بهدوء=فريد
الدكتور =ومن اكتر حد كان معاكي في الفتره الي كونتي تعبانه فيها لحد دلوقتي
ريتال بهدوء=فريد
وانتي اكتر انسان بتحبيه هو مين
او تقدار تبيني قدموا ضعفك وحزنك
ريتال بهدوء=فريد
اتنهدت الدكتور بهدوء وهي تبتسم =طيب يا ريتال
يبقا انتي جايا لي
انتي كل الاستاذه محيطه لفريد والي هو جوزك هو سندك وضعرك وهو الوحيد الي كان بيتالن في بعدك وعلي دموعك
يبقا ربنا بياخود من هنا ويدكي من هنا ربنا خد منك احلام ورسمه كونتي رسمها لبابكي الرجل العظيم في عينك
وداكي راجل بيحبك ويحتويكي ويكون جمبك في حزنك قبل فرحك
ده فرصه عشان ترسمي رسمه تانيه لرجل عظيم والي هو فريد جوزك
ابتسمت ريتال من بين دموعها=انت بحبو جدا وهو كمان بيحبني ولا عمري اشوك فيه ولا اخلصو ليا يعتبر ده هو الانسان الوحيد حاليا بثق فيه
الدكتور بتنهيد وابتسامه=يبقا انتي عندك الدافع انك تخروجي من الماضي الأليم ده وتعيش حياه جديده بذكريات حديديه رجعوك من الموت يعني فرصه جديده عشان تعيشي
عيشي يا ريتال عشي مع جوزك والنور ذكريات حلو مع بعض تقدارو تبنو فيها ذكريات جميله
ريتال بدموع=أنا عندي مشكله تانيه
انت حاليا مبخلفش بسب. انهم لما كانو خطفني يعني ………..اصتقصلو الرحم وسقطوني
الدكتور بتفجوء=اي
دمعت عينها بحزن=اظي في ماااس موذيه بطريقه زي دي
ريتال ببكاء=أنا شايفه انو فريد ليه الحق انو يكون اب وهو مش عايز يكون محد غيري
الدكتور بهدوء=يبقي خليكي معه بدال هو الي طلب وعلي فكره انتي ممكن تتبني طفل لو انتي عايزه اطفال وممكن ربنا يخليك معجزه انتي عارفه ربنا رب المعجزات وتخليفي
زي مقولتك يا ريتال عيشي
وبعد حديث طويل بينها وبين الدكتوره
خرجت الي فريد وكأنها وحده جديده وهي تبتسم بحب لتركض إليه وتحتضنه بعشق=انا بحبك اووووي يا فريد
فريد بتعجب ولكن ابتسم بحب=وانا كمان يعيون فريد
مسكت ايدو وهي راحه نحيت السياره نظر لها فريد بذهول لتبدله النظره بحب
فريد =انتي عملتي اي مع الدكتور
صعدت السياره وهي تبتسم
تعالي ولما نروح هحكيلك كل حاجه
ابتسم فريد بحب وتحرك بالعربيه وصلو القصر في زمن محدد
طلعت ريتال هي وفريد الي غرفتهم وهي حاسه بفرحه استغرابها فريد بشده
وقف قدمها بذهول
الدكتوره قالتك اي
ريتال بحب =فريد أنا عايز ابعد انا وانت
لمكان بعيد عن كل الناس عايز اكون معاك لوحدنا مفيش غيرنا
ابتسم بلطف وقبل جبتها بسعاده وهو يرها تبتسم بفرحه =من عيني يا قلب فريد
اقترب ت منه بخجل وهي بتفكلو اول زررين من قميصه لتطبع قبله رقيقه علي عنقه وتهمس =وحشتني
اغمض فريد عينه براغبه وهو جوه نااار نفسو فيها بكل الطرق =ريتال انتي تعبانه
طبعت ريتال قبله علي خده بعشق=بحبك
فريد ابتلع لعابه براغبه = ريتال أنا مش عايز اذيكي
خلعت عنه القميص بهدوء وهي تدفن وجهها في عنقه وتقبله قبلات متفرقه =أنا عمري متاذي طول مانا في حضنك
فريد أنا محتجالك اووووووي
غمض عيونك وهو يوقفه لتنظر له بحزن والم=فريد هو انت مش عايزني
فردي بهدوء وحب=أنا عايزك بطريقه انتي متتصورهاش بس خايف عليكي انتي لسه تعبانه
طبعت ريتال قبله علي شفته عميقه بدون خبره
ليلتقطها فريد بعشق وحب وعمق
ابعد عنها وهو يهمس=بحبك اووووووووي يا ريت الي
ريتال بحب وهي تدفن وجهها في عنقه=وانا كمان يا روحي
ليلتقط شفتها مره آخره في قبله عميقه طويله تبدلته معه بحب لتتوه ريتال معه وياخوذها فريد الي عالمهم الخاص يعلمها فنون العشق
ويخبرها كم يعشقها بين الحين والآخر ويحاول أن يكون حنونا معها بقدار الإمكان
عندما تتالم يقبلها بعشق ويهمس بلطف=أنا اسف يا حبيبتي مش قصدي
ليرجع مره آخره يسحبها معه الي عالمهم الخاص وهو يلتقط شفتها بعشق …….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ارهقتني عيونها)