رواية أحببت معاقا عقليا الفصل العاشر 10 بقلم شروق السيد
رواية أحببت معاقا عقليا الجزء العاشر
رواية أحببت معاقا عقليا البارت العاشر
رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة العاشرة
جاسر بغضب: ليييية ياعمي لييية معقول الانتقام عمي عنيك لدرجة تتعاون مع عدونا
سامي بندم: والله انا وقتها مكنتش قادر افكر غير في الانتقام واني ارجع حق ابني
شروق بحزن: تعرف انت مغلطتش ابدا انت كنت بتدور علي حق ابنك مش رميتة وربيت ابن حد تاني علي حسابة
احمد بحزن: سامحيني يابنتي انا كنت غبي سامحيني علشان خاطر ربنا
شروق بجمود: مش معقول احمد بية الحاوي بذات نفسة يطلب السماح
احمد بحزن: احمد بية معقول انا حاولت علي قدم مقدر مقصرش في تربيتك انا كنت معاكي دايما لية بتقولي كدا
شروق بعصبية: كنت معايا فين هااا معايا فين انت تعرف عني حاجة اصلا تعرف انا دخلت كلية اية ولا عندي كام سنة انت عمرك خرجتني انت صحيح كنت بتجيلي علي طول مقصرتش معايا في الفلوس كنت بتصرف عليا بس انا كنت محتاجة حنانك مش فلوسك عايزة احس بحنان الاب الحقيقي بس تعرف بابا محمود مخلنيش احس لو للحظة اني مش بنتة الحقيقية
احمد بحزن: انا عملت كدا علشانك علشان مخس…….
شروق بعصبية: بس بقا كفاية كذب تعبت من ام الكذبة اللي بقالك سنين بتقولها تعبت منها وهي اني كنت مولودة ضعيفها ومحتاجة رضاعه طبيعية كفاية لو سمحت
جاسر بحزن: انا اسف ليكي انتي بسببي اتحرمتي من حنية الاب انا اسف
شروق بغل: انت متت……. قاطعها حديث اسلام
إسلام بسرعة: جاسر قدرنا نحدد مكان نرمين يلا بسرعة
شروق بخوف: استني انت تعبان هتروح فين
جاسر بإبتسامة: خايفة عليا بعد كل دا متقلقيش هبقا كويس
شروق بسرعة: هاجي معاك
إسلام: يلا مفيش وقت
وركضوا للخارج واستقل اسلام قيادة السيارة وركب بجانبة جاسر وشروق بالخلف ووصلوا للمكان المطلوب
شروق: انتو هتعملوا اية وانتوا لوحدكم كدا هي اكيد مش لوحدها انا هبلغ الشرطة
جاسر: انا وافقت تيجي معانا لحد هنا انما اكتر من كدا لا هتفضلي هنا وملكيش دعوة باي حاجة بتحصل مفهوم
شروق باعتراض: لا طبعا انا
جاسر بعصبية: بت انتي متعصبنيش انتي تترزعي هنا لحد منرجع فاهمة ولا لااااا
إسلام: لو سمحتي استني هنا شوية بس ومتقلقيش هو هيبقي كويس….. وتركوها وغادروا
ــــــــــــــــــ عند نرمين
نرمين بعصبية: يعني اية يابابا روحتلة وسبتة عايش
والدها بغل : عايزاني اعمل اية يعني اقت”له هو كمان حرقت المكان بس نفد منها
نرمين بغضب: ايوا اومال نستني لما يقت”لنا اهووو احنا لازم نخلص علية
والدها بزهق: بت انتي تتكلمي معايا بصوت واطي مفهوم ولا لاااا
نرمين: يابابا لو احمد دا عرفك من صوتك وقال لجاسر احنا هننتهي
والدها: هيعرفني ازاي بقا يست نرمييين
نرمين: يابابا دا احمد الحاوي وانت اكتر واحد عارف مين هووو انت مش فاكر لما هددته ببنتة عمل فيك اية لا وكمان خفاها ومحدش قدر يوصلها لحد دلوقتي
والدها بغل: انا مش هنسي اللي حصل ابدا انا بسببة قعدت علي كرسي متحرك 9 سنين والبت بنتة دي هوصلها لو انطبقت السماء علي الارض انا صحيح قت”لت مراتة وجن”نت ابن مراتة وهو نفد مني المرة دي بس المرة الجاية مستحيل
جاسر بغضب: مفيش مرة تانية يادسوقي انتو خلاص كدا لعبتكم انتهت
نرمين بصدمة: جاااسر
جاسر ببرود: اااه شوفتي جاسر المجنون رجع تاني
إسلام: ومش لوحده
والدها بخبث: وانتوا بقا جايين عايزين اية نرمين مش كدا خدوها اهية
نرمين بصدمة: بابا
جاسر بسخرية: كنتي فاكرة هتبقي علية بس انا جاي النهاردة عايز حق امي اللي قت”لتها وكمان هحاسبك علي كل جرايمك كلها واقتحمت الشرطة المنزل وتم القبض علي نرميين ووالدها
جاسر بإنهيار: هو اللي قت”لها يإسلام قت”لها هو السبب اللي خلي بابا احمد يسيب بنتة علشان يحميها منه ااااااه بس مش هرحمة
شروق بصدمة: قصدك اية ان بابا بريء
جاسر بعصبية: انتي مين نزلك من العربية هااا انا مش قولتلللللك تتنيلي تفضلييي لحد مرنجعلللك اييية اللىي جااابك ولا انتييييي بتحبي السرمحة وقلة الاد…..
إسلام: كفاية ياجاسر
شروق بدموع: انا ميهمنيش كل اللي قولتة انا اللي يهمني دلوقتي الراجل ابو نرمين دا هو اللي هدد بابا بيا
إسلام بهدوء: شروق اهدي يلا لازم نمشي اوعدك هفهمك كل حاجة يلا
لم يتحركان معه وظلوا يتطلعون ببعضهم البعض دون حراك وعيونهم تتحدث بالاف الكلمات
إسلام باستغراب: يابني يلاااا بابا دلوقتي هو عمي في البيت يلا علشان نرجع البيت
وتحركوا لمنزل احمد الحاوي
ـــــــــــــــــــ في المنزل
سامي: مقلتش لشروق الحقيقة لية ياحمد
احمد: عايزني اقولها اية اني مكنتش قادر احميها من الدسوقي وشره اقولها اية اني اول مسمعت عرض سلمي مترددتش ثانية ووافقت علشان دي فرصتي الوحيدة اني احميها
شروق بدموع: بابا
احمد: شروق يابنتي انا…..
شروق بدموع:انا اسفة يابابا سامحني انا اسفة وركضت لاحضانة انا بحبك اوووي يابابا اوووي
جاسر بغيرة: مخلاص بقا اية دا هتفضلوا حضنين بعض كدا كتييير
احمد بغيظ: وانت عايز اية يعني بنتي وانا حر فيها
جاسر بغيظ: صبرني يارب
سامي بتوتر: احمد انت كاتب جاسر بإسمك لية
احمد وهو ينظر لجاسر: بصراحة والدة لما توفي وصاني علية وعلشان عارف عيلتة مش هتسيبة في حالة كتبتة بإسمي علشان حمايتة
سامي: بس هو دلوقتي بقا اكبير ولازم يتكتب باسم ابوة الحقيقي وكمان هو بقا جوز بنتك
شروق بجمود: لا هو مش جوزي ابدا مش هتجوز واحد مش معروف هو مين اصلا
جاسر بصدمة: انتي مش قولتي انك بتحبيني
شروق ببرود: انا مقولتش حاجة ولو سمحت طلقني
جاسر بحزن: انتي طالق ياشروق طالق
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)