رواية بين يدي الوحش الفصل الثامن عشر 18 بقلم نورهان العطار
رواية بين يدي الوحش الجزء الثامن عشر
رواية بين يدي الوحش البارت الثامن عشر
رواية بين يدي الوحش الحلقة الثامنة عشر
ذهب مازن الي المخزن وما ان وصل حتي ترجل من سيارتة ودخل المخزن وورائة الحراس دخل الغرفة التي بها وليد وامسكة من ملابسة
مازن: انت بتخطف مراتي يابن الكلب
وليد:اة اخطفها امال اطلع من المولد بلا حمص
مازن وهو يشمر اكمام قميصة:انا بقا هديك حقك وزيادة
وليد وهو يرجع الي الخلف:انت هتعمل اي
مازن:هاخد حق مراتي وابني الي قتلتة قبل ميجي الدنيا وضربة مازن لكمية وقع وليد علي الارض اخذ يضربة مازن حتي اغشي علية من شدة الضرب
مازن للحراس:خلو بالكم منة اوعة يهرب هاخد روحك مكانة
الحرلس:متقلقش يا باشا
ذهب مازن وركب سيارتة وذهب الي المستشفى حتي يري كيف حال زوحتة وحبيبتة وصل المستشفى وصعد الي غرفة ندي فري ندي جالسة تنظر امامها بشرود
مازن وهو يقبل راسها:حبيبي سرحان في اي
ندي:اكيد فيك كنت فين
مازن:اي اكتر حاجه انتي بتحبيها
ندي:الشوكولاته
مازن :طيب دخلي ايدك في الجيب دا
ادخلت ندي يدها واخرجت شكولاتة كتير
ندي بفرحةطفولية:الله دول كتيرررر اووووي وبالبندق انا بعشقها
مازن بفرحة لفرحتها:طيب دخلي ايدك في الجيب التاني
ادخلت ندي يديها بسرعه واخرجت كمية اكبر من الشكولاته
ندي وهي تحضتن مازن:انا بحبك اووووي
مازن بصدمة مصطنعة:بتحبيني عشان الشكولاتة
ندي بمرح:اة طبعا امال انا هحكبك لي علشان انت قمور وعيونك حلوة وبدوخني لالا طبعا
ضحك مازن بقوة:طيب كدة انا مخصمك
ندي:لا لا انا اسفة انا بحبك علشان انت جوزي القمر الي هيجبلي شكولاته تاني صح
مازن بضحك:طبعا ياروحي
ندي:طيب ممكن نروح عشان انا مش بحب المستشفيات
مازن:حاضر هروح اشوف ازن الخروج تكوني انتي خلصتي لبس
خرج مازن وخلص اجراءات المستشفى ودفع الحساب وصعد الي غرفة ندي وجدها تجلس تنتظرة اخدها من يدها ولكن وجدها لا تقدر علي المشي
مازن:مالك يا حبيبتي
ندي:مش قادره امشي
مازن وهو يشمر اكمامة:يا معين يارب
ندي:هتعمل اي
حملها مازن فتعلقت ندي في رقبتة بقوى
ندي:اي الي بتعملة دا
مازن:اي مش قادره تمشي شيلتك
ندي:الناس يا مجنون
مازن:محدش لي حاجه عندي انا مازن العمري يعني اعمل الي انا عاوزة
اكمل طريقة والناس تنظر لهما منهم من يحقد ومنهم من يدعي لهم بالسعادة
فتح السائق باب السيارة ووضع مازن ندي وجلس بجانبها وصعد السائق وانطلقت السيارة الي المنزل
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
وبعد مرور الكتير من الساعات اخيرا شقشق نور الصباح استيقظت نور فوجدت من يحاسرها بيدية فنظرت وجدتة اسر اخذت تتاملة ثم رفعت يدية واخذت تمررها علي وجهة
اسر وهو مغمض العينين:انا عارف اني حلوة
نور بكسوف:انت صاحي من امتي
اسر وهو يقوم وياخذها في حضنة:من ساعت مكنتي بتتحرشي بيا
نور وهي تلكمة في صدرة:انت قليل الادب
اسر:مش دي الحقيقه مش قعدتي تحسسي عليا وانا نايم
نور بكسوف وصمت
اسر بضحك:خلاص خلاص هتموتي من الكسوف
قامت نور ولكن اسر شدها فوقعت علي صدرة
نور:انت اي الي ولكن قبل ان تتكلم اخرسها اسر بقبلة حطمت كيانها قطع اسر القبلة حتي ياخذ نفسه وهي ايضا
اسر وهو ياخذ نفسه:تقبلي انك تكوني مراتي
ندي:انا بحبك وعايزه اكون كل حاجه ليك
قبلها اسر:بحبك يا نور ثم قبلها مرة اخري وتسكت شهرزات عن الكلام الغير مباح
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
وصل مازن الي البيت وفتح باب شقتة ودخلت ندي عرفة النوم واراحت ظهرها فكانت متعبة بشدة
مازن:حبيبتي انا هسيك تنامي شويه عقبال معملك حاجه تاكليها
ندي وهي تمسك يدة:اقعد يا مازن
جلس مازن وقبل يديها:متخفيش انا جمبك
ندي:بابا عملت في اي
مازن:هو مش ابوكي دا جوز امك انتي ازاي تخبي عليا حاجه زي دي
ندي:هو الي رباني فا انا بقولة يا بابا قولي هو فين
مازن:مرمي في المخزن
ندي:سيبة علشان خاطري
مازن:لا دا قتل ابني وكان عاوز يقتلك
ندي:مضيعش نفسك علشان واحد زي دا
مازن:نامي انتي يا حبيبتي ومتخفيش عليا
ندي:انت مش هتقتلة صح
مازن بابتسامه:صح بس هعلمة الادب يالا نامي
ندي:حاضر دثرها مازن جيدا وقبل راسها وخرج من الغرفة وذهب الي المطبخ ووقف في المنتصف ولا يعلم ماذا يفعل
مازن بغضب طفولي:اووف اعمل اي انا دلوقتي
وجد من يضحك في الخلف فنظر فوجد ندي تضحك بشدة علية
مازن:انتي اي الي قومك
ندي:مش جيلي نوم اي الي جابك هنا
مازن:كنت عاوز اعملك اكل معرفتش
ندي:طيب اي رايك نعملة مع بعض
مازن:لا انتي تعبانه تعالي اقعدي علي الكرسي وانا الي هعمل الاكل بس انتي قولي اعمل اي
ندي:حاضر ياقلبي بص معايا اخذت تقول لة ماذا يفعل واخذ مازن يفعل الطعام وهو يضحك مع ندي وما انهي طعامة
مازن:يالا انا حطيت الاكل علي السفرة
ندي:حاضر
ذهبت ندي وجلست علي السفرة وتذوقت الطعام ونظرت الي مازن
مازن:اي وحش
ندي بدهشه:تحفه جدا بجد نفسك حلو في الاكل
مازن:اكلك انتي احلي يا حبيبتي
وبعد وقت انهي ندي ومازن طعامهم ودخلو حتي يستريحو بعد الوقت فمازن لم ينام منذ امس اخذ مازن ندي في احضانة وذهبو في نوم عميق وهما في سعاده
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
استيقظ اسر من النوم ونظر بجانبة فوجد نور تنام علي ذراعة فتذكر ما حددث في الصباح ففرح انها اصبحت ملكة قولااا وفعلااا
اسر:نور يالا اصحي احنا بقينا العصر
نور:اسر سبني شويه صغننين
اسر:خلاص هاخد دش تكوني صحيتي
ذهب اسر الي المرحاض واخذ دش وبعد وقت خرج اسر من الحمام فوجد نور لسة نايمة
اسر:نوووور اصحي
نور: شوية بس
اسر بخبث:طيب
حملها اسر بخفة وذهب بها الي الحمام ووضعها في البانيو وفتح عليها المياة
نور بزغر:اي في اي اي الي حصل
اسر:اي كل دا نور
نور:حرام عليك في حد يصحي حد كدة
اسر:اة انا هجبلك هدوم
ذهب اسر واخضر هدوم لنور واعطها لنور لبست نور ثيابها وخرجت وقفت امام المراة ذهب اسر واحضتنها من الخلف
اسر:انتي مالك محلوة كدة لي
نور بضحك:انت الي عيونك حلوة يا روحي عشان كدة شيفني حلوة
اسر وهو يقبل رقبتها:بحبك اعمل اي
نور:وانا كمان بحبك اوووي يا اسر
وفي هذة اللحظة رن هاتف اسر
نور:اسر التليفون بيرن
اسر:سيبك منة دا فقطع حديثة صوت هاتفة مرة اخري
اسر:مين ابن ****** امسك اسر هاتفة فوجدة الحارس رد علية
اسر:عاوز اي يا زفت
الحارس:ــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسر بغضب:اي
قفل الهاتف وذهب بسرعة
نور:في اي يا اسر
اسر:لما ارجع هقولك
ياتري ما الذي حدث مع اسر
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية بين يدي الوحش)