رواية عشق الأدهم الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى شريف
رواية عشق الأدهم الجزء الخامس عشر
رواية عشق الأدهم البارت الخامس عشر
رواية عشق الأدهم الحلقة الخامسة عشر
ادهم: نغمممم
انتي فيييين
قعد يدور عليها في كل حتة بس ملهاش اثر
كأن الارض بل*عتها
قعد يدور لغاية ما جه بليل وهو فقد الامل
قعد يمشي ف الشوارع وهو مش عارف يعمل ايه
رجع فيلته لكن لقي حراس كتير جدا عليها
استخبي بسرعة وبص عليهم براحة وبعدين خرج تاني
كان معاه الكريد كارد بتاعه وراح قعد في فندق
نام ع السرير وفتح موبايله وشاف صورهم مع بعض
ادهم: انا عرفت اني بحبك
بحبك اوي صدقيني
مش عارف انتي فين بس عايزك تاني ترجعي وتسامحيني
تسامحيني لاني مش هقدر اعيش من غيرك..
نام والموبيل في ايده من كتر التعب
زينب: يعني ايه لسه مرجعش
=زي مابقولك ياهانم ادهم بيه لسه مرجعش
زينب بقرف: طيب يلا غوروا روحوا بيتكم والفلوس هتنزل ف البنك
=ماشي ياهانم
ومشيوا
مشي ادهم من الفندق وراح الفيلا كل يوم حراس يجوا يدوروا عليه وهو ينزل المخبأ بتاعه في الفيلا
لغاية ما زهقوا ومجوش تاني
ادهم دقنه طولت
حالته اتغيرت
بقي مقصر في شغله
حياته اتد*مرت
بقي مش بينام
فقد كل حاجة حلوة في حياته
اكتشف ان الوقت الي قعدهم معاها اجمل حاجة في حياته السو*دا الي مليانة قر*ف
بعد 3 سنين
نغم قاعدة علي مكتب حلو جدا في شركة فخمة
عمر: نغم هاتيلي ملفات الوفد الكوري
نغم: ثواني ياعمر بيه
عمر: يادي النيلة يانغم قولتلك انا عمر عمررر بس
نغم ببتسامة: تمام ياعمرر
عمر بضحك: ايوه كدة
وجهزي نفسك علشان هيبقي فيه شراكة مع شركة تانية
نغم: تمام ان شاء الله
عمر: بليل هنتغدي في مطعم *** مع مدير الشركة دي هستناكي
نغم ببتسامة: حاضر ياعمر ب.. عمر بس
عمر: ايوة كدة يلا روحي شوفي وراكي ايه
فلاش باك 🎬
مشيت نغم من قدامه واستخبت في بيت كبير
وكانت نازلة بنت وشافتها
هدير بقلق: انتي مين؟؟
نغم بخوف: انا اسفة جدا والله دخلت من غير قصدي
هدير: طيب يلا امشي
نغم: طب مينفعش اقف هنا 5دقايق بس علشان…..
هدير بقلق: طب تعالي معايا
مشيت نغم معاها وهي خايفة ومرعوبة
طلعت فوق شقة كبيرة مش اوي بس دافية بحنان الاهل
فريدة(ام هدير وقاعدة علي كرسي متحرك): مين دي ياهدير
هدير: ثواني ياماما نشوفها مالها
حكت لهم نغم علي كل الي حصل من اول الصفر لغاية دلوقتي
فريدة: انتي شكلك بنت ناس يابنتي ومش حمل مر*مطة شغل
انا هخلي ابني يشغلك عنده لسه بيبني شركة ومحتاج ناس يمكن تشتغلي السكرتيرة ولا حاجة
نغم بحزن وامتنان: شكرا جدا ليكم بجد انا اسفة
فريدة: ولا اسف ولا بتاع وانتي هتعيشي هنا لغاية ما تشوفيلك شقة كويسة تقعدي فيها
يلا ياهدير فضيلها اوضة
هدير ببتسامة: تعالييي
باااك 📽
جه بليل
وجهزت نغم وكانت شبه الملاك
رفعت شعرها ولبست فستان طويل احمر زي شعرها وبيعكس لون بشرتها
عمر: ويييييي
ايه القمر دةةة
نغم: اشش يلا نمشي
عمر بضحك: يلا
وركبوا العربية ووصلوا
دخلوا المطعم ولقوا ادهم
بصلها وبصتله بصدمة
بلع ريقه بصدمة وعدم تصديق
عمر: فيه ايه انتوا تعرفوا بعض
نغم: ل..
ادهم: نغم!
نغم: مين حضرتك
دمعت عينه بعدم تصديق
عمر: طيب ممكن نتفق
قعدوا كلهم واتفقوا علي الشراكة وادخم عينه متشلتش من علي نغم
خلصوا وكلوا
نغم: ثواني هدخل التواليت
عمر: تمام هستناكي برا متتاخريش
نغم: تمام
دخلت نغم ومسكها ادهم ودورها وخلي ضهرها ليه وحضنها وقعد يشم في شعرها ويعيط
ادهم: انتي مشيتي ليه
انا مش قادر ابعد عنك
ارجعيلي! انا بحبك اوي
زقته بعيد عنها
نغم: انت اتجننت ياادهم
قعد علي الارض وحط وضم نفسه وهو بيعيط
جت بسرعة قعدت جمبه وضمته ليها
ادهم: متسبنيش تاني
انتي بتحبيه هو صح
نغم بضحك رغم الالم الي جواها: لا طبعا دة مخطوب وبيعشقها
ادهم: ارجعيلي
مسحت دمعة وقعت منها غصب عنها وبعدت عنه
نغم: معرفش هرجع ولالا بس الي عارفاه اني هسامح سبها لظروفها
وقف ادهم ومسح دموعه وقال بتحدي: وانا هخليكي ترجعيلي
في مكان تاني حد بياكل تفاحة وووو بيري!!
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الأدهم)