روايات

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل التاسع 9 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل التاسع 9 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الجزء التاسع

رواية أحببت معاقا عقليا البارت التاسع

احببت معاقا عقليا
احببت معاقا عقليا

رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة التاسعة

شروق بفرحة : بابا وحشتنييييي مووووت
احمد بضحك: وانتي كمان يامجنونتي وحشتيييني تعالي في حضني
جاسر بغضب: تيجييي فييين
احمد بستغراب: اية يابني مالك
شروق بوجع : بابا خلية يسيب ايدي بتوجتني
احمد بغضب: جاسر سيب ايد بنتي فورا
إسلام بعدم فهم: لحظة بس هي مين اللي بنتك هي مش مرات جاسر
احمد بردح: نعممممم مراات مين انت عبيط يلاااا دي بنتي
ازاااي
سامي بصدمة: بنتك ازاي يعني اانت معندكش غير جاسر
احمد بغضب: انت عبيط يسامي ولا اية شروق بنتي نفسها اللي كانت عايشة مع محمود علشان خاطر سلمي متعرفش
سامي بتذكر: بس بس هي اتجوزت جاسر ازاي
احمد بعصبية: انتو مجنين ازاي دا حصل واي مأذون قبل يكتب وهما اخوات اصلا
سامي بتوتر: اصل انا زورت ورق لجاسر بأسمي
شروق بصدمة: انتوا بتقولوا اية انا مش فاهمة حاجة يابابا ههو دا ابنك قالت ذالك وهي تشير علي جاسر الواقف أمامها يعني انا اتجوزت اخويا

 

 

 

جاسر بغضب: اية الكلام دا ازاي يعني اختيييي
“الظاهر إن الجماعة دول نسيوا إنهم في مستشفي”
احمد بحزن: اشمعني هي ياسامي
سامي بصدق: انا والله مكنت اعرف ابدا انا كان كل هدفي إنها تعالجة ويرجع طبيعي علشان كنت فاكر إني كدا بنت”قم منه علي اللي عملة في ابني كنت غلطان
شروق بصدمة ودموع: يعني انا اتجوزت اخويا انا حبيته من قلبي
انا فعلا حبيتة مفرقش معايا اذا كان معاق عقليا زي مقالولي ولا حتي مجنون انا حبيته هو حبيت برأءتة وكلامة وكل حاجه فية
احمد بحزن: ششش انتي حبتية بجد وانا مستحيل ادمر سعادتك يابنتي كفاية اللي شوفتية في حياتك بسببي
شروق بدموع: لية يابابا بعدتني عنك لييية
احمد بحزن: حقك علي قلبي يابنوتي بس الحب أعمي وانا غلطت لما سبتك
ـــــــــــــــــــــ فلاش بااك
احمد بفرحة: بجد ياسلمي هتتجوزيني
سلمي: انا بحبك اووي ياحمد وموافقة اكمل باقي حياتي معاك
احمد بفرحة: حملها ودار بهاا بحباااااااااااك بحباااااااااااك
سلمي بضحك: نزلني يامجنون
احمد بحب: ياقلب المجنون
سلمي بتوتر: احمد انا عايزة اقولك علي حاجة
احمد بحب: قولي ياقلبي

 

 

 

سلمي بتوتر: بصراحة يعني اانا احمد انا مش هقدر اقعد مع بنتك مش هقدر اربيها لو قولتلك غير كدا يبقا بضحك عليك
احمد بصدمة: قصدك اية دي بنتي عايزاني ارميها
سلميي بسرعة: لا لا والله مقصدش
احمد بغضب: اومال تقصدي اييية
سلمي: اية رايك تعيش مع محمود ابن عمي وهو مراتة لسة والدة جديد وكانت حامل في ولد وبنت بس البنت اتولدت ميتة وهي دلوقتي عندها صدمة اية رايك هي هتربيها وترض”عها مع ابنها بدل حتي اللبن الصناعي دا وهتكون قدام عنيك دايما وهتشوفها في اي وقت
احمد بتردد: لا هي بنتي لا مش هينفع
سلمي بترجي: علشان خاطري ياحمد اقبل علشان خاطري نفسي ابني عيلة معاك وتكون منك انت
احمد بحب: انا هعمل اي حاجة علشانك ياقلبي بس ابنك
سلمي بحب: هنعيش في حب مش هخليك تحس بية بس وخلاص اهم حاجه انت وافقت
بااااااك
احمد بدموع: فعلا كنت غبي اغبي بني ادم في العالم كنت فاكر باني لما اجيلك كل اسبوع هقدر اعوضك بس كنت اغبي بني ادم في الدنيا
شروق بدموع: انا مش مسمحاك ابدا علي اللي عملتة فيا
ابدا انا بكر”هك بكر”هك اوووي انت دمرتلي حياتي ابويا بجد هو محمود هو اللي رباني وعلمني انا ذ”نبي اية ان امي مااتت وهي بتولدني ذ”نبي اية
احمد بدموع: سامحيني كنت معمي بإسم الحب كان عاميلي عيوني سامحيني يابنتي
إسلام: بس ازاي جاسر اكبر من شروق انا مبقتش فاهم حاجة

 

 

 

احمد بتوجس وهو يترقب رد فعل ابنتة: جاسر ابن سلمي
جاسر بصدمة: يعني انت مش ابويا
احمد بحزن: الاب اللي ربَ وانا اللي ربيتك انت ابني وهتفضل ابني مهما حصل
شروق بدموع: معك حق فعلا الاب اللي ربَ
ووجهت حديثة لجاسر
شروق بدموع : وانت طلقني انا بجد تعبت منكم سبوني في حالي بقا طلقني ومشوفش حد منكم في حياتي تاني انا مبقتش عارفة انا اتجوزت مين دلوقتي يعني انا مراتك ولا لا مبقتش تفرق
بس قبل مامشي عمو سامي ممكن اسالك سؤال
سامي بحزن: اكيد طبعا
شروق برجاء: انت كويس مش وحش ارجوك صلح كل اخطائك لو سمحت كفاية دمار لحد كدا
سامي بصدق: وحياة ربنا يابنتي كل اللي عملتة كلكم عرفتوة
شروق: لسة اللي كنت بتكلمة يوم مسمعتك وانت بتعترف باللي عملتة في جاسر
سامي بتوتر: انا اسف معرفش عملت كدا ازاي انا اتفقت مع عدوي علشان انت”قم من عيلتي
جاسر بسخرية: كمل كمل الصدمات مبقتش بتأثر علينا خلاص
سامي بتوتر: انا اتعاونت مع ابو نرمين
الكل في نفس واحد: ايييييية
“احيانا بيكون الحب دمار للمُحب الحب مش دايما صح علشان تقدر تقول إنك حبيت صح لازم تكون اخترت صح”
كتبت علينا جراح ليست بأيدينا.
وما للهوي بنا نصيب..
اكتب عن جراح قلبي..
وشمسي التي تغيب..
فهل من منقذ من ظلام الليل.
أم ابقي بقاع البئر أنا اسير احزاني..
من حرمان وجفا ليلي الطويل..
كتبت بقلم محب اسقطه الهوي.

 

 

 

فلم أجد نفسي في درب العاشقين اسير.
يا ليت جراح القلب تشفي من الهوى.
…لعلي اجد من الراحة دليل……
شروق الحاوي “كيان”
#يتبع رايكم ياترا سامي بعد كل اللي عملة يستحق السماح واحمد يستحق بنتة تسامحة علي اللي عملة وإسلام غلط ولا كان بيدافع عن حقة

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى