روايات

رواية اه من سكر الفصل الخامس 5 بقلم زهرة الربيع

رواية اه من سكر الفصل الخامس 5 بقلم زهرة الربيع

رواية اه من سكر الجزء الخامس

رواية اه من سكر البارت الخامس

اه من سكر
اه من سكر

رواية اه من سكر الحلقة الخامسة

عادل قال بسرعه علشان يغيظ يامن…وانا موافق هنتجوز اول ما تطلقيه
يامن بصلهم بغضب وبص لسكر بنظره مرعبه وقال .سكر …اطلعي فوق..اطلي يالا
سكر بصتلو بضيق وقالت..مش عايزه اطلع و.
بس قاطعها بغضب وقال..بقولك اطلعي فوووق…يلااااااا
سكر ضربت رجلها في الارض بغضب وطلعت فوق
وعادل لسه هيتكلم يامن مسكومن قميصه بغضب وقال..وانت..خليك بعيد عنها وتنساها خالص…دي بقت مراتي ويمكن مأطلقش.. ودفعو بقوه وقعو على الكرسي والكرسي وقع بيه على الارض
يامن طلع قوق ووالدة سكر زغرطت وقالت بسعاده …ربنا ما يفرقكو ابدا
يامن وصل اوضتو بعصبيه ودفع الباب ودخل بغضب شديد
سكر انتفضت بخوف وبصتلو بارتياك وقالت بقوه مصتنعه…احنا..احنا لازم نتكلم و
بس قطعت كلامها لما قفل الباب بغضب وبقى يتقدم عليها وهو مش شايف قدامو سكر بقت ترجع لورا وقالت بخوف..فيه ايه بتبصلي كده ليه..اوعى..اوعى تفكرني هخاف لا..انا..انا ولا بيهمني خليك بعيد عني و
بس قاطعها لما حاصرها عند الحيط وقال بغضب…بقى عايزه تطلقي وتتجوزيه…وفي نفس اليوم كمان
سكر حاولت تبان قويه وقالت..وانت مالك بيا..انت كمان هتطلقني وهتتجوز النخله بتاعتك دي مالك بيا
يامن بصلها بغضب وقال ..انا حر انا اعمل الي انا عايزه لكن انتي ازاي تتجرأي وتقولي كده قدام الكل وتفهميهم اني مقربتش منك ومش هيحصل كمان لحد ما نطلق…ايه متجوزه واحد مشلول علشان تتكلمي بالثقه دي وضرب الحيط وراها بعصبيه
سكر بلعت ريقها بخوف من عصبيتو وقالت برعب بتداريه…مش ده الي هيحصل انت مش مش رفضت وقولتلي ده غلط..احنا كده كده هنطلق
يامن بصلها بغضب شديد وقال..انا الحق عليا الي مهتم ليكي ومكنتش عايز اقربلك واطلقك بعدها كنت خايف اذيكي بالي هيحصل بس بما ان كل واحد بيشوف مصلحتو وبس…يبقى انا كمان اشوف مصلحتي
سكر بصتلو باستغراب وقالت يعني ايه…مفهمتش
يامن قربها ليه اكتر وقال بطريقه مخيفه ..يعني عايز حقوقي…انتي على زمتي ولو هنتجوز يوم واحد ليا فيه حق عليكي وعايزه
بصتلو بزهول شديد وقالت برعب من نظراتو..يامن اعقل واهدي بلاش جنان
يامن قرب عليها وقال..ليه ..المفروض تفرحي هيبقالك عده
سكر خافت جدا ولسه هتجري شدها بقوه ورماها على السرير وهجم عليها وبقى يبوسها بقوه
سكر محاولتش تمنعو وفضلت ثابته بهدوء
يامن بص لعيونها جامد وقال بغضب..انتي. انتي مش هماني ولا عايز اقربلك…بس حبيت اعرفك اني في اي وقت احب اطولك محدش هيمنعني…ووقف بغضب وبص بعيد عنها
بس صدمتو لما قالت…ولا انا همنعك..انا بحب قربك اوي يا يامن..انت بتسحرني كل ما بصلك بس…انت مش بتعاقبني بقربك ..انا جنتي يين اديك لو دقيقه واحده حتي
يامن كان مصدوم بالي قالتو وقلبو بيدق بعنف والتفت لها وهو بيبص لعيونها بزهول وقال ..طب..طب ليه عايزه تتجوزيه
سكر ابتسمت وقالت..انت الي عايز تطلقني…انت الي عايز ترجع لحببتك
قرب منها وقال…ولو قولتلك اني عايزك انتي…ومش هستغني عن وجودك..ولا بقيت اقدر
سكر بصتلو بابتسامه جميله وقالت …هقولك اني ابيع الدنيا كلها علشانك وان كل حته فيها ملكك واولهم قلبي
ابتسم بسعاده وهو بيبصلها بنظرات جميله وهيه قالت …انت عسل يلا
يامن ضحك بقوه وشدها ليه اكتر وقال..انا مش هقدر ابعد عنك يا سكره عايز اقضي عمري معاكي… انا مش هقدر اسيبك لغيري
سكر بعدت شويه وقالت…بس مش هقبل بضره ابدا واضح
يامن ضحك بقوه وقال..مش هينفع اصلا..انتي عايزه قلب لوحدك يا سكرتي
سكر بصتلو وقالت…بجد..يعني انفع معاك ولا عيله وقصيره
يامن ابتسم وقال عيله وقزعه ومجنونه اوي ..لاكن دخلتي القلب واتربعتي فيه وعشق كل ما فيكي ..وعايزك تفضلي جمبي وتمشي في دمي يا سكرتي وقرب منها في اجمل لحظات رومانسيه جمعتهم سوا
مرت الايام وكانو كل يوم بيقربو من بعض اكتر وحياتهم بقت جميله جدا وكل يوم عشقهم بيذيد
يامن ابتدى معاها حياه جديده جميله اعتذر لبشرى وفهمها انو هيكمل مع سكر وهيه اتفهمتو وكملت حياتها
حتى عادل مع الوقت نسي موضوع سكر وعاشو كلهم في استقرار
بعد مرور سنه كان بيتعمل فرح عادل على واحده من زميلاتو في الشغل وكانت سكر بتشتغل في تجهيزات الفرح وكل شويه حد ينادلها لانهم بيحبوها اوي واتعلقو بيها جدا …وجالها يامن وقال بقولك ايه صحابي كلهم بره خدي ابنك صدعني مش بيسكت
بقلم…زهرة الربيع
سكر اتنهدت و مسكت منو الطفل وقالت….انا مشغوله اوي… دلوقتي بقى ابني ما لسه امبارح كنت عايز تجبلو اخ
يامن ضحك وقال ..ايوه اجبلو اخ دي سهله قوي ومسكره اوي..حتى لو ترضي نطلع نجيبو فورا
ضحكت وقالت…ده الي فالح فيه ونادت لامها وشيلتها الولد وقالت…خليه معاكي يا ماما
ولسه هتمشي تكلمل شغل دخل واحد من العمال وقال..يامن باشا الورد ده خصوصي لحضرتك
يامن قال باستغراب من مين يعني
بس سكر جريت مسكت البوكيه بسرع وشدت الكارت وكانت هتتجنن لما لقتو من بشرى قالت بغضب…يا سلام على الروامانسه
شد منها الكارت وضحك وقال..فيها الخير برضو
سكر رمت الورد على الارض وبقت تدوس عليه بغضب وقالت..انت هتشلني حرام عليك بقى حرام عليك
ولسه هتمشي شدها وقال..اهمدي بقى بلاش جنانك ده انهارده..انتي عارفه اني مبقتش شايف غيرك..ولا هشوف
سكر قالت بدموع ..ليه بتبعتلك ورد
يامن ابتسم وقال ..والله هيه اتخطبت اصلا وده نوع من التهنئه مش اكتر هيه صديقه والله و
بس قاطعتو وقالت..لا متصادقش حد
يامن ضحك بقوه و قال..ولا انتي حتى
سكر ابتسمت وقالت..لا انا عادي بس غيري لا..انا بعشقك يا يامن مش يقدر اشوف واحده بتكلمك حتى
يامن قال بحب ..وانا عمري ما افكر في غيرك يا سكرتي انتي بقيتي سكر حياتي واي حاجه حلوه بتحصلي انتي سببها مش بس انا كل البيت بيحبك
سكر ابتسمت وقالت ..انا كمان بحبهم وبحب ابنهم..بعشق ابنهم يا جمال وطعامة ابنهم
يامن ضحك جامد وشدها لبه وقال..طب ريحي ابنهم وخلينا نظلع نريح فيه موضوع مهم ميتأجلش لازم احكيلك عنو
سكر ضحكت وقالت..حاضر هنطلع
وكملت بغيظ وقالت…بس هقطع الورد الاول ولسه هتتحرك شالها بسرعه وطالع بيها وهو بيقول بضحك…هو اتقطع خلاص ده مات والله
صحكت وقالت … بحبك اوي يا مجنون
ابتسم وقال..انا بحبك اوي يا قزعتي وسكر حياتي ❤🥰
شكرا على التفاعل العسل ده
كنتم مع اسكربت 🌹اه من سكر🌹 بقلم زهرة الربيع زهرتكم تحيكم ودمتم في امان الله مع من تحبون❤

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اه من سكر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى