روايات

رواية ملكت الأسد الجزء الثاني الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الجزء الثاني الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الجزء الثاني الجزء الثاني والثلاثون

رواية ملكت الأسد الجزء الثاني البارت الثاني والثلاثون

ملكت الأسد الجزء الثاني
ملكت الأسد الجزء الثاني

رواية ملكت الأسد الجزء الثاني الحلقة الثانية والثلاثون

ياسين مسح على رقبته بتعب وقام يجهز هو كمان
شوي وياسين وفريده خلصوا
ف العربيه
فريده.هنروح فين
ياسين بتفكير.نروح ناكل الاول وبعدين هقولك
فريدة كانت فرحانه ومبسوطة وحاسه أن خوفها من ياسين بدأ يروح
بعد شوي وصلوا
ودخلوا المطعم اللي كان فاضي
فريده.هو في اي
ياسين سحبها بهدوء وقربها منه.علشان نكون لوحدنا
ياسين سحبها علشان يرقصوا
ياسين كان حضنها بتملك وحب
وهو بيتحرك معها بهدوء
فريده كانت بترقص وهي حاسه بيده بتتحرك ع جسمها
فريده بكسوف . ياسين
ياسين.ممم
فريدة بغضب بسيط.عيب كده .إحنا مش ف البيت علشان تعمل كده
ياسين.يعني لو كنا ف البيت عادي.لو كده ممكن نمشي حالا
فريده بكسوف .ا.انت
ياسين دفن رأسها ف حضنه. ارقصي ي فريده
بعد شوي خلصوا وكان الاكل جاهز
ياسين فضل ياكلها بحب
فريده وهي بتبعد ايده . كفايه شبعت
ياسين سحبها.طب يلا
ياسين خدها وركبوا العربيه وطلعوا ع….
……..
عند إياد وتمارا
كان اياد مستنيها بغضب
تمارا اول ما دخلت
اياد بضيق.كل دا مستني حضرتك بقالي نص ساعه
تمارا بضيق .كان عندي شغل لازم اخلصو
اياد بغضب.هو أنا مش قولتلك أن شغلك بيخلص لما أنا اخلص .هااا يعني اي اطلب من السكرتيره تبعتلي الهانم تجي تقولي بتقولك عندها شغل لو عايز تمشي أمشي انت
تمارا.اعمل اي كان عندى شغل قولت
اياد مسح على وشه.تمارا أنا مش هفضل كده كتير ف اتعدلي احسلك
اياد خرج وسحبها معاا
تمارا كانت مضايقه من تصرفات اياد وبدأت تحس انها غلطت فعلاا لما اتجوزت منه
اياد زقها ف العربيه وركب
تمارا بغضب.ما براحه ي حيو*ان ي مت*خلف انت
اياد بصلها طلع
تمارا بصت عليه بخوف ولازقت ف الازاز لحد ما يوصلو
تمارا اتوترت وهي شايفه أن دا مش طريق البيت
تمارا بخوف .ا.انت رايح فين .
……
تمارا.ا.ااياد رجعني الفيلا
اياد .اي يروحي خايفه من اي. دا احنا رايحين شقتي متخافيش الحيو*ان مش هيعمل حاجه ثم أكمل.او ممكن يعمل
اياد زود السرعه وبعد شوي وصلوا
اياد نزل ورح فتح الباب وسحبها بغضب وطلعوا ع فوق
اياد دخل وقفل الباب بقوه.حيو*ان ومت*خلف مش كده
تمارا كانت بترجع لورا بخوف .انت هتعمل فيا اي .أنا عايزه امشي
اياد .حذا*رتك كتير لكن شكلك مش بتفهمي
تمارا كانت بترجع لورا اكتر وهي شايفه نظرات اياد ليها .خ.خلاص .م.مش هعمل
كده صدقني
اياد ابتسم بسخرية بعد ما وصل عندها وسحبها من وسطها وقال بصوت واطي ف ودانها.لاا لازم تتعلمي الاداب الاول .ولاا اي
تمارا وهي بتحاول تبعد.ق.قص.قصدك اي
إياد ببرود .عايز الشقه دي تلمع وتعملي اكل بعد ما تخلصي
تمارا بغضب .لاا .وخليني امشي
اياد ابتسمت وهو بيقرب اكتر منها وقال .إحنا هنفضل هنا ف ي تعملي الشقه ي هنستغل الوقت دا ف حاجات تانيه
كان بيتكلم وهو بيحرك أيده ع خدها وبدأ ينزلها على رقبتها
تمارا زقت أيده بغضب .ابعد خلاص
اياد سبها وقاعد وهي بدأت تروق
……
عند ندي وحازم
كانت ندي قاعدة متوترة علشان تمارا
حازم .ندي مالك
ندي بتوتر .مالي
حازم .بقالي ساعه بكلمك وبقولك أن اسد ومراد مشيوا تحبي نروح إحنا كمان نغير جوا.
ندي .مره تانيه ي حازم
حازم قام واخدها ف حضنه.ليه ي حبيبتي بس احنا بقالنا فتره كبيره مخرجناش سوا ودلوقتي اطمنا ع فريده ف ليه لاا
ندي .واياد
حازم بستغراب.اياد .مالو اياد انتي محسسني أن اياد دا طفل مش هيقدر يعمل حاجه من غيرنا.
ندي كانت عايزه تقول انها خايفه ع تمارا عايزه تفضل جانبها
حازم بحب .هاا ي حبيبتي
ندي قامت بسرعه.معلش ي حازم وقت تاني .بعد اذنك هطلع اكلم تمارا اطمن عليها اصلهم اتاخروا
حازم فضل يبصلها بستغراب حاسس ان في حاجه غربيه فيها
فوق
ندي فضلت تحاول تكلم تمارا لاقت تلفونها مغلف حتي اياد بردك كده
……….
عند ايهاب
اتصلوا عليه من الشركه وقالو أنهم موافقين عليه
ايهاب ابتمست بسعادة وقاعد يفكر في اللي هيحصل مع منه وسامح اللي ميعرفش عنه حاجه دا
..
تحت
كريمه ومنه كانوا قاعدين يتكلموا ويجهزوا نفسهم
كريمه كانت بتتكلم بحماس عكس منه اللي كانت بترد علي قد الكلام بس
كريمه.مالك ي حبيبتي من لما ايهاب قال هيتجوزك وانتي زعلانه أش حال كنتي بتحبي امال في اي
منه بهدوء.مفيش ي ماما .أنا بس تعبانه شوي
كريمه بحب .أنا عرفه ي حبيتي انك زعلانه وفاكره يعني أنه لسه بيحب فريده وأنه متجوزك يعني
منه عينها دمعت
كريمه سكتت وقالت.بكره ايهاب يمشي بلاد علشان يوصلك وبكره تقولي ماما قالت
منه ابتمست بسخرية.
……
عند ياسين وفريده
كان بيلعبوا ف الملاهي
وياسين بيلعب معها زي الطفل بعد ما خلع وش الجمود اللي كان لبسو علطول
ياسين وفريده كان قاعدين يلعبوا كل ألعاب
……
عند حور وأسر .
حور برجاء وصوت واطي .اسر أنا تعبت
يارا بسخرية بعد ما سمعتها .انتي تعبني من اي دا حتي الشغل النهارده بسيط .بس هتلاقيكي مش متعوده لو كده خليكي ف البيت احسن
اسر اضايق من كلام يارا لكن بص ع حور .حاضر يقلبي. خمس دقائق بس وهنمشي كفايه كده انتي فعلا تعبتي معايا النهارده
يارا بصت ع حور بحقد وهي شايفه حب اسر الكبير ليها
حور بصت ع يارا بانتصار
اسر لم الوراق بسرعه .يلا ي حبيبتي
اسر حط أيده ع وسطها وضمها ليه جامد .بعد اذنك ي يارا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الأسد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى