روايات

رواية نسر القمر الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم آلاء الرحمن

رواية نسر القمر الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم آلاء الرحمن

رواية نسر القمر الجزء الثامن والثلاثون

رواية نسر القمر البارت الثامن والثلاثون

نسر القمر
نسر القمر

رواية نسر القمر الحلقة الثامنة والثلاثون

عند قمرر
قمر بنفسها :معقووول بتخني يا نسر انا سااامعااها بووداااني
قلبها :لا مستحيل نسر مستحييل يخووني نسر بطل الحاااجات دي زمااان
هنا جااالها مسجاااات وصووور بووضعيااات مقررفه لنسررر مع ريتا
قمر فتحت عينيها بصددمه ودمووعها بتنززل وقلبها بينفي ده
قمر بدمووع :مستحيييل مستحيييل انت تعمل فيا كدده مستحيييل انت مستحيل تخوووني يا نسر
وفضلت على حااالتها دخلت عليها لانا وهي بعااالم تاااني
لانا :قمر في ايه مالك
قمر ادتها الفووون ولانا شاافتهم بصدمه :قمر مستحيل
لانا :قمر اوووعي تصدقي ده نسر روووحه فيكي مستحيييل يخوونك صدقيني
قمر بقهر :ما صدقتش الصوور وقوولت يمكن متفبرررك والفيديو الي قدااامك كدب بررضه
لانا ما عررفتش تقووول ايه وقمر بتعيييط بقهر
……………………
عند نسر
فاااق وش الصبح كااانت ريتا جنبه وشبه قاالعه نسر اتنفظ جاااامد وبصررراخ رييييييتا
ريتا اتخضت :في ايه في حد يصحي حد كددده وقرربت عليه بدلع مااالك يا حبيبي
نسر مسك دررراعها بغضب وعيووون زي الجمر من حمااارهم وعروووقه بااارزه :ايه الي حصل وما تقووليش نمت معاااكي لاني مش هصدقك
ريتا بخوووف من هيئته :في ايه يا حبيبي حصل زي ما بيحصل دااايما
نسر مسكها من رقبتها وبثوووواني اعتلاها بيخنق فيها :لووو ما تكلمتيش اوووعدك ان روووحك هتررووح
ريييتا كااانت بتاااخد نفسها بصعوووبه :م ا ح صلش ح اجه عاادي
نسر بعد عنها وبصررراخ :انا آخر حاااجه فاااكرها القهوووه كنتي حاااطه ايه فيها
ريتا قعدت عند رجله بتووسل مزززيف :سااامحني يا نسر سااامحني انا مش متقبله فكررة انك مش هتحبني تاااني انا بحبك يا نسسسر
نسر بغضب :حطيتي ايه في القهوووه
ريتا بتووتر :حبوووب هلوووسه
ننسر ضررربها جاااامد :يا بنت ال……… هرربيكي يا وووسخه
ريتا بعياااط حقيقي :ابعد عني هموووت ابوووس ايدددك
نسر بغضب :عملتي ايييه بعدين انا مش فاااكر حااااجه
ريتا :ولا حااااجه صددقني نمنا عااادي يعني زي زماااان
نسر بصرراخ :الصووور فين
ريتا اتصدمت من تفكيييره
نسر بغضب :انتي لسئ هتتصدمي الصووور فين بقووولك
ريتا :م مفيش صووور
نسر بغضب :اخلصصصصصي ياا…….
ريتا :م مفيش م عرفش
نسر لبس قمييصه بغضب لكن وهوو خااارج مسكها من شعررها كااان هيقلعه باااايده :اقسم بالله يا ريتا لوو عررفت انك صوورتي اوو لعبتي بديلك اوو عمر الوسخ وراااكي وحيااات عياالي الي لسئ ما شفتهم لانحررك من غير ما اسمي وزقها على الارررض وخررج
ريتاا بخوووف :ده مجنووون ومسكت فوونها على عجل وضرربت علئ عمرر
عمر بضحك :الووو
ريتا :عمر ده مجنوون كاان هيمووتني وعاارف انك ورايا وعااارف انه في صووور دمااغه بنت ابلسه
عمر :ههههههه كنت متأكد نسر ذكي وهيعرررف ده
ريتا :بتهزر ده حاالف ليقتلتي اوعى تبعت الصوور لمرراته
عمرر :هههههه انا بعتها والي كان كان ودلوووقت تلاقيها بتحضر شنطها
ريتا :انا هسااافر وانفذ برووحي نسر تهديده يخوووف
عمر بلا مبالاه :اعملي الي عاايزاه انتي خلصتي كل الي عااايززه خلاص والفلووس الي اتفقنا عليها هتلاقيها بحسااابك
ريتا :اوووك سلاااام
……………………………..
عند عدي
روح البيت متجنن وما ردش على نوور الي فضلت تبعتله
وما راحش الشغل في اليووم الي بعده
بدراان :ماالك يا حبيبي بس ليه حاسس همووم الدنيا كلها فووق كتااافك
عدي :لانا حاااامل
ابتسااام بفررحه :بجد بجد يا حبيبي
عدي :عررفت امبااارح
بدران :طيب دي حاااجه تفررح زعلان ليه بقى
عدي بغضب مكتووم:زعلان لانه ابني هيربى بعيييد عني لانا طالبه الطلاق ومصرره عليه وانا اتذليت اوووي على شاان تررجع لدررجة اني دووسة على كررامتي على شااانها وهي ولا هي هنا اعمل ايه تااااني
نور واتحطت بضرووف ربناريعلم فيها وهكوون مش راجل لو ما وقفتش جنبها بالضروووف دي انا قررفت من كل حاااجه
ابتسااام بحنيه :هتتعدل يا ابني هتتعدل انت طيب وربنا بيحبك وهيعدي كل حااااجه على خير صدقني يا حبيبي
عدي :ياااا رب
…………………
عند نسر
روح القصر وهو متجنن دخل كااان الكل مووجود باستثناء لانا وقمرر
نسر بغضب :قمر فين
بدر :الوواحد بيدخل يقووول صباااح الخييير
ميس :في ايه يا حبيبي
نسر طلع اوووضته من غيرر ما يكلمهم ولا يررد عليهم وفتح الاوووضه وقمر شاارده من الشباااك وضااامه رجليها لصدررها
وما بصتش عليه لما دخل
نسر بتووتر :صبااااح الخيييير
قمر ما ابدتش اي رد فعل وكااان السكوون هو الجوواب
نسر قرررب منها :قمررر انتي مش سااامعاااني
قمر قااامت وبصت في عنيه بهدوء :كنت فين
نسر بتووتر :اسف يا حبيبتي كاان عندي ميتنج عمل وواجبررت انام في الفنددق
قمرر مسكت ايده وحطتها على بطنها :احلف بعيااالك ان ده الي حصل
نسر اتووتر
قمر بدمووع مسكت الفوون وفتحت الصوور والفيديووهات وادتهم لنسر :ده الاوتيل الي نمت فيه
نسر غمض عينيه بألم ومسح على شعرره بغضب عرررف انه كمييين ليه واتأكد انه من عمرر بالاتفاااق مع ريتا
قمر بدمووع :ساااكت ليه انت الي بالفيديوو ده ولا لا جاااوب
نسر :انا لكن اسمعيني ارجوووكي ده كمييبن ليا
قمر خبطته على صدرره بقهرر :ايه الكمييين الي يخليك تناااام مع ست تاااانيه
نسر بدمعه خااانته :صدقيني كمين على شااان يبعدوونا عن بعض
قمر مسحت دمووعها وبقوووه :طلقني
نسر بغضب :انتي بتقووولي ايه صدقيني ما كنتش في وعيي
قمر :بقووووولك طلقني طلقني انا مستحيييل افضل معاااك انا تعبت تعبت كل حاااجه اووامر كل حااجه صرراخ وآخررتها تخوووني بعد كل الي مستحملاااه معاااك واخررتها تخوووني انت حلفتلي انك ما لمستش غيري من يووم ما حبتني ليه ليه تعمل كدده ليه تكسر قلبي
نسرر بصرراخ :بقوووولك كمين كمين كميين اعملك ايه على شان تصدقي هااه
قمر سااابته ودخلة الحمااام عيطت جااااامد ونسررر سااب القصرر وخررج وهو عااازم انه هيقضي على عمر وريتاااا
راح لبيت عمر وفضل يخبط محدش رد ولا فتح ضررب على رجااالته قااالوله انه اختفى ومش ظااااهر ابدا
رراح لبيت ريتا كاااان مفتوووح دخل وهو بينده عليها
دخل اوووضة النوووم كاانت ريتا سااايحه على الارررض بدمها
نسر شد على ايده بغضب وعررف انه عمرر بززق عليها وكاااان هيخرررج لكن لقي الشرررطه بوووشه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نسر القمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى