رواية كيف احببتك الفصل العشرون 20 بقلم أميمة تيتو
رواية كيف احببتك الجزء العشرون
رواية كيف احببتك البارت العشرون
رواية كيف احببتك الحلقة العشرون
تولين: بخجل فادي عيب احنا متفقناش علي كدا
فادي: هو كان ينفع اتفق معاكي كنت روحت المستشفى
تولين: ابعد عني انا بحذرك
فادي: لا والله طيب لو مبعدتش هتعملي ايه
تولين: بعياط لا يافادي لا انا بحبك عشان خاطري
فادي: وانا بموت فيكي
تولين: طيب انت ليه لابس بنطلون بس فين التيشرت
فادي: انتي بتتكلمي بجد انتي هبله يا بنتي
تولين: بص انا هنام هنا وانت نام علي الطرف التاني
فادي: اه طيب
وقرب منها با*سها ف راقبتها
تولين: بخجل لا يافادي
فادي: ياقلب فادي متخافيش والله هضر*بك
تولين: بعياط تضربني
فادي: لا لا انا بهزر حقك عليا والله
طيب خلاص نامي
وراح نام علي طرف السرير التاني
تاني يوم
تولين صحت الاول
وقامت دخلت الحمام واخدت دوش واتفجت ان الب….
تولين ايه دا دا مش وقتها ليه كدا اكيد من التوتر 🥹🥹
لبست دريس وخرجت
ورشت برفيوم وعملت ميكب خفيف وراحت قعدت جنب فادي
بعد شويه
فادي صحا
تولين: صباح النور ياقلبي
فادي: صباح العسل
ايه انت رايقه انهارده صح مش خايفه ومش متوتره
فادي قرب من تولين
وباسها ف خدها
وكان بيقرب منها اكتر
تولين: لا مش هينفع
فادي: باستغراب ليه بقي
تولين: انا مينفعش وخلاص
فادي: مش فاهم
تولين: بص اليومين دول مينفعش تقرب مني
فادي: ليه دا بقي ان شاءلله
تولين: عشان انا تعبانه
فادي: مانتي كويسه اهو عندك ايه
تولين: بص انا مينفعش اصلي افهم بقا
فادي: مش فاهم ليه برضو
ااه فهمت تولين انت بتهزري 🥹
تولين: لا بتكلم بجد
فادي: وامبارح كنت خايفه عشان كدا
تولين: لا
فادي: يعني امبارح كان عادي
تولين هزت رأسها بمعني ايوا
فادي: بغيظ الله يسامحك ياتولين الله يسامحك
وقام دخل الحمام
تولين كشرت وشها
فادي طلع من الحمام وقعد علي السرير
تولين: انزل احضرلك الفطار
فادي: لا وياريت تسكتي بقي
تولين: بدموع حاضر
فادي: انت بتعيطي ليه
تولين: انت زعلان منى
فادي: بصراحه ايوه
تولين: انا اسفه
فادي: طيب خلاص وحضنها انا مقدرش ازعل منك اصلا
بس متلبسيش حاجه قصيره
تولين: ماشي
فادي: اشمعنا امبارح لبستي بيجامه
قومي غيري هننزل نفطر مع ماما
وبعد نص ساعه
كانو تحت وبيفطرو
وبعدين تولين لمت الاطباق ودخلت المطبخ
مني: سيبيهم انا هغسلهم
بس ايه فادي شكلو مضيق وانت مش مبسوطه برضو في حاجه
تولين: بصراحه وحكت بقي
مني: بضحك يالهههوي حرام عليكي يابت
تولين: اممم اللي حصل
مني: طيب متخلوش يفضل زعلان
تولين: اعمل ايه
مني: اطلعي خدي جوزك واطلعو فوق
تولين: حاضر
وطلعت
تولين: فادي ممكن تاجي فوق عايزاك
فادي: في حاجه
تولين: مسكت ايديه تعالي بس
فادي قام وطلع معاها
تولين دخلت غيرت هدومها ولبست هوت شورت وبدي قط
فادي فضل باصصلها
تولين راحت قعدت جنبو وقربت منو
وبا*ستو ف خدو انت لسه زعلان منى
فادي فضل باصصلها وساكت
تولين: حقك عليا متزعلش منى بقي
فادي: طيب مش زعلان بس مش هينفع اللي بتعملي دا دلوقتي
تعالي نسمع فيلم
وقام فتح الشاشه وجاب علي فيلم وتولين دخلت ف حضنو وفضلو يسمعو
الفيلم سوا
بعد ساعتين
تولين: ااه فادي بطني بتوجعني
فادي: ليه
تولين: اعملي حاجه سخنه اشربها
فادي: حاضر ونزل جاب كوبايه ينسون وطلع
خدي اشربي براحه
تولين: شربت الكوبايه شكرا
فادي: بقيتي كويسه
تولين: ايوا
فادي: طيب نامي شويه
وفادي قعد شويه علي الموبايل وبعدين نام
تاني يوم
تولين صحت
وقربت من فادي وبا*ستو ف خدو
ودخلت الحمام اخدت دوش وغيرت هدومها وطلعت
وقربت من فادي قوم بقي كفاية نوم
فادي: انت كويسه
تولين: ايوا الحمدلله
احضرلك الهدوم عشان تغير هدومك
فادي: لا انت تعبانه
تولين: لا هقوم احضرلك الهدوم والحمام
وبعدشويه فادي دخل الحمام اخد دوش وغير هدومو
وطلع
انا عندي شغل مهم هخرج وارجع بعد ساعتين كدا
تولين: تمام وقربت منو با*ستو ف شف*يفو ترجعلي بالسلامه
تحت
تولين قاعده مع مني قدام الشاشه
وبيتكلمو
تولين: لا انا مبسوطه اوي معاكم
انا بحبك اصلا
مني: ياقلبي وانا بحبك
الباب خبط
تولين: هشوف مين
وطلعت فتحت الباب وهيا لابسه دريس قصير
فادي: انت مجنونه ازاي تطلعي كدا
تولين: وفيها ايه عادي مانا كنت بلبس هدوم قصيره قبل مانتجوز
فادي: ايوا بس مش كدا وبعدين ساعاتها كنت بضيق بس كنت بسكت عشان مليش كلاام عليكي
تولين: بحنيه حاضر مش هعمل كده تاني
فادي: طيب انا جعان
تولين: حاضر هدخل احضر الاكل
فادي:ااه يا قلبي
تولين حضرت الاكل
وقعدو يتغدو سوا
وبعدين فضلو يتكلمو شويه
لما الليل جاه فادي اخد تولين وطلع
تولين: دخلت الحمام واخدت دوش ولبست قميص قصير وطلعت
فادي: تولين ايه دا مش قولتلك مينفعش تلبسي حاجه قصيرة الفتره دي
تولين: ايوا
وقربت من فادي وحضنتو و باستو ف راقبتو
فادي: قرب منها مش هينفع
تولين: لا الفتره عدت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
واحنا بقي يلا
تاني يوم فادي صحا لاقي تولين نايمه ف حضنو
با*سها ف خدها وفضل يلعب ف شعرها
تولين: صباح الخير ياقلبي
فادي: صباح الورد ياروحي
تولين قامت دخلت الحمام واخدت دوش فادي فادي معلش نسيت الفوطه والهدوم ممكن تجيبهم
فادي: حاضر واخد بشكير اتفضلي
تولين: والهدوم فين
فادي: معرفش هتلبسي ايه اطلعي خدي الهدوم اللي عايزاها انا هنزل
وراح فتح الباب وقفلو عشان تولين تفكر انو نزل
تولين: شكلو نزل وطلعت من الحمام وهيا لفه بشكير علي جسمها
وبتلف وشها لاقت فادي يا كداب
فادي: بضحك انت هبله انتي مراتي
تولين: اطلع برا
فادي: لا
تولين قربت منه وحوطت راقبتو بايديها انا بحبك اوي وبا*ستو ف شف*يفو ومسكت ايديه وشدتو وطلعتو برا الاوضه
وقفلت الباب
فادي: ضحكتي عليا افتحي
تولين: بضحك استنا شويه
ولبست بنطلون وبدي قط وفتحت الباب
فادي: ملكيش دعوة بيا ودخل الحمام
بعد شويه
فادي: بضحك تولين نسيت الهدوم يخربيتك
تولين: مليش دعوه اطلع خدهم
فادي: بجد يعني اطلع عادي
تولين: بصوت عالي لالا ثواني واخدت الهدوم اتفضل
بعد يومين
فادي: انا هروح الشغل بقي
تولين: ليه بلاش
فادي: لا مينفعش دا كان شرط اخواكي عشان اتجوزك
تولين: طيب احنا اتجوزنا خلاص مترحش
فادي: يعنى ابقي كداب لا
تولين: طيب ماشي بس خلي بالك من نفسك ولما ترجع هنذاكر سوا المحاضره بتاعت انهارده
فادي: ماشي ياقلبي بأي
تحت
تولين: ماما انا عايزة اطبخ انهارده
مني: انت تعرفي تطبخي
تولين: لا انتي قوليلي اعمل ايه وانا هنفذ
مني: طيب
ف المطبخ
تولين نفذت كلام وتعليمات
مني
بعد ساعتين الباب خبط
تولين فتحت الباب
فادي: عايز انام
تولين: مسكت ايديه تعالي انا عماللك مفاجأة
فادي: ايه
تولين: شدتو من ايديه ودخلت
وحضرت الاكل
وبداو ياكلو
تولين: انا اللي طبخت
فادي: انت تعرفي تطبخي اصلا طبختي ازاي
مني: انا علمتها
وداقت الاكل وسابت المعلقه
تولين قاعده بتشوف الاكل عجبهم ولا لا
فادي: فضل ياكل وبعدين عينيه احمرت وفضل ينفخ بابوقو
تولين: في ايه
الاكل حلو
فادي: حلو اووي بس هاتي مياه
تولين: داقت الاكل ايه دا حراق اوي
مني: انت حطيتي شطه امتي
تولين: لما خرجتي قولت هيبقي كدة احسن
مني: بضحك طيب هقوم اعمل حاجه اكولها
تولين لمت الاكل
ودخلت المطبخ اعمليلي اكل معاكي
فادي دخل مسك كوبايه وفضل يشرب مايه
بعد ساعه
فادي وتولين طلعو فوق
تولين: انا اسفه
فادي: محصلش حاجه بس خدي بالك بعد كده ابقي اتعملي تطبخي صح
تولين: حاضر وبا*ستو ف خدو
بس انت كنت بتاكل الزاي والاكل حراق كدا
فادي: شوفت لمعه ف عينيكي ف مكنش ينفع ازعلك
تولين: اوه بحبك
فادي: بموت فيكي 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
ويلا احنا بقي
بعد اسبوعين
تولين: فادي فادي
فادي: نعم
تولين: في بيبي
فادي: هاا
تولين: بفرح انا حامل
فادي: بجد
تولين: ايوا بجد
فادي: شالها ولف بيها انا مبسوط اوي
بعد تمن شهور
مني: اقعدي بقي يابت هتتعبي
تولين: لا انا هطبخ انهارده انا اتعلمت الطبيخ عشان فادي
مني: يابت هتولدي
تولين: لا لا انا هطبخ
فادي: بضحك انت هتعقلي امتي
انا لما اتجوزتك كنت عاقله
تولين: لا قبل مايحصل اللي حصلي من مصطفى وهاجر وهدي كنت بضحك علي طول
بس لما لاقيتك رجعتني لنفسي زمان
فادي: حضنها ياقلبي ربنا يخليكي ليا وبلاش تجيبي سيره الناس دي تاني
وكمان انت غيرتيني انا اتغيرت عشانك
وبسببك بس للاحسن
تولين: بصراخ اااه
فادي: مالك
تولين: شكلي بولد 😬😬
فادي: ايه
مني: تعالي بسرعه قعدتها ودخلت غيرت هدومها وطلعت وراحو المستشفى
ف المستشفى
الدكتور: مش دي نفس البنت خطيبتك انت اتجوزتها وبقت حامل
فادي: بضحك اه هيا بس وقتها مكنتش خطيبتي كنت بهزر كانت مش بطقني اصلا
تولين: اااه مش قادره وبتوجع وانتوا بتضحكو
الدكتور اخدها ودخل والممرضات اوضه العمليات
بعد ساعتين
الدكتور خرج
فادي: ايه يادكتور كويسه مراتي كويسه
الدكتور: ايوا بس مش قادر اصدق ان وقتها مكنتش بتحبك دي كانت خايفه عليك اوي كان واضح تلاقيها كانت بتحبك وعامله نفسها مش طيقك
علي العموم خد جيب الادويه دي والف مبروك
الممرضه: مبروك بنوته حلوه اهي
بعد ربع ساعة
فادي: مبروك يا حبيبتي
تولين: بعياط انا كنت خايفه اوي
فادي: معلش يا قلبي عارفه الدكتور قال ايه ان لما كنتي معايا ف المستشفى لما كنت تعبان كنتي بتحبيني وعامله نفسك مش طيقني
تولين: انت مجنون انا موجوعه وانت بتهزر طلقني يا فادي انا مش هولد تاني😕😕
والكل ضحك
بعد ساعه
ف البيت
مني: هحضر الاكل عشان تاكلي وتاخدي العلاج
فادي: انا مبسوط اوي
تولين: وانا مبسوطه اوي كمان
فادي: هنسمي بنتنا ايه
تولين: انا كنت عايزة ولد
فادي: اسكتي هتسمعك وتزعل منك
تولين: لا ياروحي ماما بتحبك انا بهزر
فادي: انا اصلا كنت عايزاك تجيبيلي بنت واسميها لين
تولين: بضحك فاكر لمه قولتلي قولي تو لين
فادي: اه انت لسه فاكره
تولين: يومها فهمت كنت عايز تعمل ايه
فادي: ولو كنت عملت كدة كنت هروح المستشفى صح
تولين بضحك: اه بصراحه
ايه تو ووقتها فادي باسها ف شفيفها
اهو انا كنت عايز اعمل كدا
تولين: اه صح
انا بحبك يا فادي
فادي: وانا بموت فيكي
وبعدين لين
عيطت
فادي ولين ضحكو واحنا بنحبك والله ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيف احببتك)