روايات

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء الثاني الجزء الثامن عشر

رواية هوس سارة الجزء الثاني البارت الثامن عشر

هوس سارة الجزء الثاني
هوس سارة الجزء الثاني

رواية هوس سارة الجزء الثاني الحلقة الثامنة عشر

بعد مرور اسبوعين
شهد: رايح فين يامازن
مازن: عندي مشوار مهم همشي دلوقتي
شهد: ممكن اعرف فين ومسكت ايديه
مازن بيفتح الباب عشان يخرج ومفاجئ
مازن بصدمه واقف مكانو متجمد
هيام اممم انتي جيتي امتي
هيام باستغراب ليه شهد ماسكه ايد مازن
امممم انا جيت امبارح اممم بس وبصت لايدي مازن
مازن فلت ايديه من ايد شهد امممم طيب ادخلي
هيام بعد ماكانت مبسوطه ملامح وشها اتغيرت تماماً
هاجر: مين دي يامازن
هيام: بإبتسامة انا صحبت مازن وا
مازن قطع كلام هيام وصحبتي المقربه كمان
هيام باستغراب بصت لمازن انت كويس
هاجر: اه اه كويس هو بقا كدا من ساعه ما البنت دي دخلت حياته
هيام: بذهول بنت مين
مازن بتوتر بيفرك ف ايديه اممم تعالي معايا نتكلم لوحدنا شويه
هيام: اممم حاضر يلا
هاجر: اممم طيب
هيام قامت وقربت من مازن اوي وماسكت ايديه
شهد واقفه وبصلهم ومضيقه اوي من قربهم
هاجر بصت لشهد روحي جيبي عصير او حاجه وقدميها المفروض يعني
شهد بغيظ دخلت المطبخ مين دي عشان تبقي قريبه اوي منو كدا صحبتو تمام بس دا من اربع سنين لكن دلوقتي لازم تفهم انو بقا راجل متجوز وليه كان متوتر كدا وبعد ايدي عنه لما شافها
واخدت العصير وطلعت 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
عند ساره راكبه العربيه بتاعتها وبإبتسامه انتي عايزه تلعبي معايا ياهاجراممم طيب
احمد: اممم بتفكري ف ايه
ساره حكت لاحمد عن الموضوع وعن كلام هاله
احمد: بصدمه وانت هتعملي ايه
ساره: هساعدها تعمل اللي هيا عايزاها بس مش هضر نفسي برضو المهم هوصل للي فدماغي
احمد: باستغراب اللي هو ايه
ساره لفت وشها وابتسمت هتعرف قريب
عند مازن ف اوضتو
هيام قريبه من مازن اوي اممم وحشتيني وحضنتو
مازن: بتوتر طيب امم انت كمان بس مينفعش ممكن حد يشوفنا
وهنا شهد دخلت الاوضه وشافتهم قريبين من بعض اوي
مازن: اممم عايزه حاجه ياشهد
شهد: بغيظ رفعت حاجبها لا انا جيت بالعصير
هيام: اممم طيب شكرا ياحبيبتي بس ممكن تسبينا لوحدنا بقاا
شهد بغيظ باصه لمازن ومنتظره يرد او يقول حاجه
مازن باصص لشهد اممم لا تعالي يا هيام ننزل الجنينه احسن
شهد: بإبتسامة مزيفه استنا ياحبيبي وقربت منو اوي انت مش هتعرفها عليا ولا ايه
هيام: باستغراب اولا انتي مقربه منو اوي كدا ليه انت مش ملاحظه انك تعديتي حدودك وانت مجرد خادمه يعني وثانيا يعرفني عليكي بصفتك ايه منا عارفة انتي مين
وهنا شهد باصه لمازن وعينيها مليانه دموع وحسا بكسره خاطر ازاي مازن سامع كلام هيام ولحد دلوقتي ساكت
شهد بدموع باصه لمازن مش هتقول حاجه
هيام: بغضب هيقول ايه يعني انتي عايزاه يبهدلني عشانك يعني اطلعي برا
ومازن فضل ساكت
بس باين علي ملامحو الغضب
شهد طلعت من الاوضه وهيا بتجري وبتعيط وهيا نازله علي السلم خبطت ف مصطفى
عند مازن واقف قدام هيام انتي ازاي تكلميها كدا وجري ورا شهد
شهد: بدموع بعد اذنك عن انزل
مصطفى ماسك ايد شهد مالك بتعيطي ليه مش هسيبك قبل ماعرف مالك وبغضب مين اللي زعلك
شهد: بعياط شديد ممكن تسيب ايدي وشدت ايديها منو عشان تنزل
مصطفى: استني بس قوليلي بتعيطي ليه وكان واقف قريب اوي منها وحطط ايديه علي كتفها
مازن بغضب شيل ايدك يامصطفي
مصطفى نزل ايديها من علي كتف شهد وبتوتر اممم هيا بتعيط وو
مازن قريب من شهد
شهد بصتلو بقرف ونزلت
هيام واقفه متغاظه في ايه يامازن انتي مهتمه اوي بيها كدا ليه اومال لو مكنتش خادمه يعني
مازن: بغضب اخرسي بقا ونزل ورا شهد
مصطفى: انتي مين
هيام: بغضب وانت مالك
مصطفى: اممم انا مالي طيب بس اللي بتتكلمي عنها دي مش خادمه انتي فاهمه لما تتكلمي عنها تتكلمي بادب
هيام: بغضب انت ازاي تكلمني بالاسلوب دا انت مين اصلا وهيا اه خادمه اكلمها ازاي يعني
مصطفى: بغضب مش مهم انا مين بس شهد مش خادمه دي مرات مازن ولو مكنتيش بنت كنت هعرف ارد عليكي رد يليق بيكي
هيام: بصدمه هاا مراتو ازاي
مصطفى: زي الناس بقالهم شهر متجوزين
هيام بصدمه جريت علي السلم ونزلت
وبصوت عالي مازااااان مازن انت فين
هاجر: في ايه ياحبيبتي مالك متعصبه كدا ليه
هيام: فين مازن
عند شهد دخلت اوضه مامتها وقفلت الباب وفضلت تعيط
مازن بيخبط علي الباب افتحي ياشهد
افتحي انا هفهمك
هيام من ورا مازن
فاهمني اناا
مازن لف وشو وبص لهيام
هاجر: في ايه يامازن هيام متعصبه ليه كدا
انت مزعلها
هيام باصه لمازن ف عينيه شهد بالنسبالك ايه
مازن باصص لهيام وهو ساكت تماماً
هيام: رد يامازن مين شهد دي
وفنفس الوقت شهد وقف ورا الباب ومستنيه رد مازن
هيام: بغضب رد يامازن
مازن: بتوتر هشرحلك غصب عني والله انا بصراحه مش عارف بس
هيام: بس ايه انت فعلاً متجوزها
مازن حط وشو ف الارض ايوا شهد مراتي بس برضو انا مكدبتش عليكي انا بحبك والله بس الظروف اجبرتني
هيام: بانفعال ظروف ظروف ايه انت كنت بتضحك عليا كل دا ليه مقولتش انك متجوز لما شوفنا بعض من شهر ليه كدبت عليا
مازن:انا مكنتش عايز اجرحك
هيام: بعياط شديد تجرحني تجرحني دا ايه انا انا مش مصدقه انت عملت فيا كدا ليه انت مش كنت بتحبني انا هاا وافعالك كانت بتقول كدا برضو
مازن مسك ايد هيام اهدي انا
هيام:بصوت غاضب انت ايه انت مخداع يامازن ضيعت عمري وانا بحبك اربع سنين وانا بعيد بس عمري ماقربت او فكرت فغيرك وانت هنا عايش عادي ومتجوز انا بقيت بقرف منك
وسبتو ومشت
مازن جري عندها ومسك ايديها وبدون تفكير انا اتجوزتها عشان اساعدها عشان صعبت عليا بس انا بحبك انت مبحبش غيرك
هيام لفت وضربت مازن كف ابعد عني وسبتو ومشت
مازن بصراخ هياااام استني وجري وراها
عند شهد منهاره من اللي سمعتو
اناا انا كنت عارفه كنت عارفه انك مش بتحبني وانك اكيد اتجوزتني عطف عليا مش اكتر بس ليه تجرحني كدا وبصوت عالي انا طلبت منك الطلاق ليه مخلتنيش امشي ليه
وهنا ساره تيجي علي صوت شهد
مالها دي
عبير: بدموع مازن سبها وراح مع البنت اللي جات هنا
ساره: باستغراب بنت مين وخبطت علي الباب افتحي ياشهد افتحي
شهد بانهيار قامت وفتحت الباب
ودخلت ف حضن ساره انا انا كنت عارفه بس ليه يعمل كدا
ساره: بغضب في ايه ايه اللي حصل
هاجر: بضحكه سخريه مازن اختار حبيبتو واعترف انه مش بيحب شهد وان دا جواز زي مابتقول كدا شهد طلع بيعطف عليها
🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى