روايات

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء الثاني الجزء السابع عشر

رواية هوس سارة الجزء الثاني البارت السابع عشر

هوس سارة الجزء الثاني
هوس سارة الجزء الثاني

رواية هوس سارة الجزء الثاني الحلقة السابعة عشر

ف الفيله
ف اوضه ساره اخدت البرشمه بتاعتها
والباب خبط
ساره راحت فتحت الباب
هاله: معلش انا عارفه ان الوقت متأخّر بس لازم اتكلم معاكي ف حاجه مهمه اوي
ساره: حاضر بس تعالي ننزل تحت عشان احمد نايم
ونزلو
ف الجنينه
ساره: هاا اتكلمي
هاله: بصراحه في حاجات بتحصل من وراكي ف الفيله
ساره: تقصدي ايه
هاله: مدام هاجر بتحاول تقنعني اخدعك انت وسيف
كانت عايزني اخلي سيف يمضي ورق تنازل عن نصيبو ف الاملاك وبتقول ان دا حق مازن لوحدو ولما رفضت حولت تلعب ف دماغي بانك ممكن ترميني برا البيت عشان سيف قريب مني انا ف لو بعدت سيف يقرب منك
ساره: بذهول بجد كل دا يطلع منها
هاله: حولت اقولك اكتر من مرا بس مكنتيش بتسمعيني
ساره: اممم طيب ياهاله بجد شكرا اوى ليكي كنت عارفه انك مستحيل تخذليني
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عند مازن وسيف
سيرين: اممم انا انا اللي هسالك يامازن
امممم عايزه سؤال حلو
طيب لاقيتو شهد بتفكر فيها ازاي هيا ايه بالنسبالك
مازن باصص لشهد اممم شهد بنت مفيش منها ومتزعليش من كلامي بس يعني شهد صحبه واخوات وابنه مستحيل تتكرر هيا دايما بتكون قد الثقه جديره بالثقه يعني بتقدر قيمه العلاقات
حنينه اوي طيب عواطفها بتغلب غضبها
هيا طفله ونداجه ف نفس الوقت
سيرين: يااااا ايه دا
اتعلم ياسيف
وهنا سيف بضحك بص لمازن ايه يعم انت بدأت تحبها ولا ايه
وكانت رده فعلو غير متوقعة لان العلاقة بينهم مش احسن حاجه يعني
سيرين: طيب طيب لف الازازه
سيف: اممم انا هسألك
لما اتخطبتي لابن عمك عملت كدا عشان تنتقمي مني ولا كنت موافقه
سيرين: ليه السوال دا مش شايف انه غريب حبتين
بلاش السؤال دا
سيف: لا جوابي
سيرين: بصراحه كنت عايزه اثبتلك انك غلطان او اندمك بس انا محبتش غيرك
ويلا بقا انا نعست عايزه انام
بعد شويه مازن: طيب يلا ياشهد ننزل اوضتنا
واخدها ونزلو
وسيف وسيرين نزلو اوضتهم
عند مازن عارفه انا المفروض اكون قاعد بذاكر دلوقتي فاضل عشر ايام بس علي الامتحانات
شهد: طيب نرجع بكره
مازن: اممم هشوف سيف برضو عشان الجامعه بتاعتو
شهد: اممم طيب انا هدخل اغير هدومي
ف الحمام
شافت قميص لونو وردي وكان قصير بس شكلو حلوه حبه تلبسو
وبعد شويه خرجت
مازن قاعد علي طرف السرير بالبنطلون وبدون قميص او تيشرت وصدره مكشو*ف
وكان مميل ضهرو لورا ومسنود علي دراعتو
لما شاف شهد خارجه من الحمام انصدم بنت جميله حسا ان مش دي شهد كانت لابسه قميص قصير
وشعرها مفرود علي ضهرها
كان اثر الحرق باين ف جسمها بس دا ميمنعش انها جميله
مازن: اممم ايه دا
شهد: بخجل لاقتو بين الهدوم عجبني حبيت اجربو
مازن: اممم الحرق مش جامد اوي زي ماكنتو بتقولو مش للدرجدي يعني بلاش كلمه مشوها دي تاني تمام عشان مزعلش منك
شهد بخجل بتشد ف القميص لتحت لانه قصير جدا ومازن شاف الحرق
مازن بضحك قام وراح لشهد انتي بتعملي ايه علي اساس دي اول مره مانا قبل كدا شوفت بالهدوم القصير لما كنتي لابسه الهوت شورط بس بصراحه مخدتش بالي زي دلوقتي لان القميص قصير جداً
هنا شهد وشها احمر اوي وغمضت عينيها
مازن ابتسم وقرب منها با*سها ف خدها اه بس انت طلعتي حلوه فعلاً مش هكدب عليكي لما كنت بقولك انك حلوه قبل مانتجوز كنت بحاول اخفف عنك لان حالتك النفسيه كانت مش احسن حاجه لكن دلوقتي مش بهزر
شهد بصدمه اممم مازن
مازن: نعم علي فكره رايحه البرفيوم بتاعتك حلوه اوي
وكان بيتقرب منها اكتر
شهد: مازن انا شهد انت كويس
مازن: اممم انا عارف واخدها وراح عند السرير
وبعد شويه بقت شهد مرات مازن شرعاً وقنوناً
🙃🙂
تاني يوم
سيرين واقفه علي
طرف اليخت من فوق وباصه للبحر
شهد: صباح الخير
سيرين: تعالي انت صاحيه بدري ليه
شهد: اممم مش عارفه انتي واقفه هنا من بدري
سيرين: من نص ساعه
مازن لسه نايم
شهد: ايوا
سيرين: اممم وسيف نايم كان بيقول عايز يرجع عشان الكليه
شهد: ايوا ومازن برضو بس انت مش بتدرسي برضو
سيرين: لا انا معايا دبلوم ودخلت معهد بس مكملتش
وانتي
شهد: لا انا طلعت من الاعدادي وضحكت
سيرين: اممم يلا اهو ف الاخر اتجوزنا وخلاص
بعد شويه
سيف جاه انتوا بتعملو ايه
سيرين: ولا حاجه بنتكلم شويه مع بعض
سيف: اومال فين مازن لسه نايم روحي صاحيه عشان هنرجع دلوقتي
شهد: اممم حاضر
عند مازن صحا وقعد بيفكر ف اللي حصل امبارح بينو وبين شهد ازاي حصل كدا
وفجاه الباب انفتح وشهد دخلت
وكانت باين عليها اوي انها محرجه
مازن قام من مكانو وقرب منها انا انا ياشهد مش عارف اللي حصل بس هو انت اضيقتي
شهد بإبتسامة خجل هزت رأسها بلا
مازن: باستغراب لاا اممم طيب بس انت اضيقتي لما كنا ف البيت اشمعنا
اممم طيب خلاص
شهد: سيف بيقول اننا هنمشي دلوقتي
مازن: طيب انا هقوم اغير هدومي ونمشي
واخد هدوم ودخل الحمام
بعد كام ساعه كانو وصلو الفيله
ساره: باستغراب ايه دا انتوا رجعتو انهارده ليه
مازن: عشان الجامعه لازم نهتم بالدراسه الكام يوم دول
ساره: المهم انبسطو
مازن: امممم اه فعلاً
سيف: شكرا يا م
ساره بإبتسامة باصه لسيف هااا شكراً ياايه عشان خاطري
سيف: انا تعبان من السفر وعايز انام هطلع اوضتي انام شويه تعالي ورايا ياسيرين
سيرين: حاضر وقربت من ساره متزعليش ف اقرب وقت كل حاجه هتتصلح
ساره: ابتسمت وطبطبت علي كتف سيرين
اطلعي شوفي جوزك عايز ايه
مازن: طيب انا كمان هطلع اوضتي عايزه حاجه
هاجر: بإبتسامة مش هتيجي تحضني وحشتني
مازن: اه بس اللي غبتو عن البيت يوم واحد مش اكتر
هاجر: وفيها ايه وحشتيني برضو
مازن راح لهاجر وحضنها طيب انا هطلع اوضتي عشان اذاكر
شهد: طيب ماما ف المطبخ صح هدخل اشوفها
ساره: تعالي ياهاله عايزكي
وطلعو اوضتها
هاجر: باستغراب هتكون عايزه منها ايه دي
احمد: رايحه فين ياحبيبتي
ساره: شويه وراجعه
امنيه: طيب انا هقوم اساعد عبير ف المطبخ
ف المطبخ
شهد واقفه بتعمل فنجان قهوه لمازن
امنيه: بتعملي اية
شهد: قهوه اعمل حسابك
امنيه: لا ياحبيبتي
ف اوضه مازن قاعد بيذاكر بس مش مركز ف المذكرة وكل تفكيرو ياترا اللي حصل بينو وبين شهد امبارح صح ولا غلط وحصل ازاي اصلا هو مكنش عايز العلاقه بينهم تتطور خصوصا ان هيام راجعه بعد عشر ايام ومش مستعده للي هيحصل وقتها وايه رده فعلها لما تعرف انه متجوز وخبا عليها
الباب خبط
مازن: ادخل
شهد دخلت اممم انا عملت فنجان قهوه عشان تصحصح وتعرف تذاكر وحطت الفنجان جمبو وقعدت علي الكنبه
مازن: اممم انت هتفضلي قاعده قدامي كدا
شهد: باستغراب يعني ايه
مازن: بدون تفكير مش هعرف اذاكر كفايا مش عارف اشيلك من دماغي اقصد اممم
شهد: بابتسامة خجل اممم خلاص مش هعطلك وخرجت من الاوضه
مازن خبط كف ايديه علي رأسو مجنون دلوقتي تفكر اني بحبها ومهتم بيها يووووا
عند سيف
سيرين قاعده جمبو علي السرير وهو بيذاكر حبيبي عايزه اتكلم معاك ف موضوع
سيف: اجلي الموضوع لو مش مهم عشان بذاكر
سيرين: لا دا مهم اوي
هو بخصوص ماما ساره
سيف برفع حاجب دا كدا مهم
سيرين: امممم انا ملاحظه انك بدأت تتقبل مامتك
سيف حاول بتهرب من الكلام طيب بعدين مش فاضي
معلش
سيرين: اممم طيب انا هنزل او هروح اقعد مع شهد
جمب اوضه مصطفى
شهد كانت معديه واتزحلقت مصطفى ماسكها انت كويسه
شهد: اممم ايوا شكراً وبعدت عنو
مصطفى: كانت خروجه حلوه
شهد: ايوا
سيرين: شهد شهد استني وراحت عندها بتعملي ايه
شهد: ولا حاجه
سيرين: طيب تعالي انا زهقانه تعالي نتكلم شويه ف اي حاجه او ندخل المطبخ نساعدهم ونزلو
مصطفى: بضحكه سخريه زهقتي اااه ياقلبي انا هتجنن من الناس دول دي مش لسه جايه من سفر ونزل
😒😒😒😒
ف اوضه ساره
بصي انت تقوليها انك موافقه وتاخدي منها المستند وانا هعمل الباقي
هاله: حاضر يامدام ساره 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى