روايات

رواية ادخلي الى ديني الفصل الرابع 4 بقلم روان وليد

موقع كتابك في سطور

رواية ادخلي الى ديني الفصل الرابع 4 بقلم روان وليد

رواية ادخلي الى ديني الجزء الرابع

رواية ادخلي الى ديني البارت الرابع

ادخلي الى ديني
ادخلي الى ديني

رواية ادخلي الى ديني الحلقة الرابعة

يوسف بصدمه شال ام هنا ونادى على الدكتور وقال حد يلحقها بسرعه
الدكتور جه ومعاه الممرضه وقال السكر عالى اوي وبسرعه عمالولها اللازم
يوسف قعد مصدوم وزعلان على هنا
كان فاكر انه خلاص هيتجوز اللى امتلكت قلبه لكن قدر الله اقوى
وعدا اياد ولسه يوسف مقيم معاها في المستشفى وامها كمان والعم عتمان خد جزاته وراح السجن
الدكتزر بعمليه استاذ يوسف عايزك
يوسف خير ي دكتور
الدكتور الانسه هنا اه في غيبوبه لكن تقدر تسمعكو وممكن تفوق لو سمعت حد بتحبه واتكلم معاها
يوسف تمام انا هدخلها
دخل يوسف ل هنا وقال هنايا انا عارف انك سمعانى انا بحبك ي هنا اوي حبيتك من اول ما اتعينت فى الكليه لكن الفرق بينا كان الدين بس انا لسه بحبك ي هنايا لسه بعشقك بجنون اصحى يهنا لو مش عشانى يبقى عسان مامتك ي هنا يلا اصحى ي هنايا وقبل ما يمشى سمع صوت ضعيف يكان يكون مش مسموع وقالت ي و س ف
يوسف بص لهنا بسرعه لقاها بتحاول تتكلم
صرخ بسرعه والدكتور جه وقال طب اتفضل بره ي استاذ
يوسف خرج بتوتر شعور مختلف ما بين الفرحه والتوتر
وبعد شويه خرج الدكتور وقال ليوسف وام هنا
مبروك الانسه فاقت
وهما الاتنين دخلو لهنا وامها جريت بسرعه وحضنتها وقالت بنتى حبيبتى منه لله عمك منه لله
وقعدت تحصن وتبوس فيها
يوسف قال حمدالله على السلامة 😍
هنا بكسوف وتعب الله يسلمك
وفجاء دخل العم الكبير
وقال حمدالله على السلامة ي بت اخوي عمك عتمان اخد جزاته وبهدلته انا كمان لكن يبنتى لازم تتخطبى لاستاذ يوسف حدينا فى البيت بعد ما تخفى طوالى عشان كلام الناس يبنيتى
وحضنها وباس راسها حقك عليا وعمك بردو بعتلك الاسف
وقال انا هروح اشوف الدكتور واساله هتخرجي امتى عشان نروح البيت
وراح سال الدكتور وقاله
ممكن تاخدها ي حج النهارده بس نفسيتها وحشه خلو بالكو منها
العم الكبير بتفهم تمام ي دكتور
وعند هنا و يوسف كانت هنا بتختلس الانظار على يوسف لانها سمعت كل كلمه هو قالها وكانت مكسوفه ومصدومه وفرحانه لانها كانت معجبه بيكى
وجه تانى يوم🌅
وهنا راحت بيت عمها ويوسف مبقاش يشوفها ودا كان هيجننه لانه كان بيحبها لكن بيعمل نفسه كريزما
بعد عده ايام هنا بقت كويسه
وخلاص هيعملو خطوبه ويوسف كان فرحان جدا
وجه الوقت اللى هنا بتتجهز فيه ولبست وحطت مكياج خفيف بس كانت خايفه من موضوع فرق الدين
اما يوسف كان فرحان جدا
ولبس بدلته وحط بيرفيوم جذاب وحلو
وجه الوقت وبدات الخطوبه بمزيكا حلوه وكلام جميل وجه خلاص وقت نلبيس الشبكه يوسف كان مصدوم من جمال هنا ولبسها الشبكه وسط زغاريط وفرحه الكل الا ام هنا اللى مكانتش عايزه يوسف عشان مسلم مع انها اتجوزت مسلم لكن مش عايزه اللى حصل فيها يحصل في بنتها الوحيدة
ويوسف استاذن عمها وقال هيخرحو
وعمها بعد محيلات كتير وافق وقال تمام لكن انا اديتك امانه حافظ عليها
يوسف من عنيا طبعا
يوسف خد هنا وراحو مطعم حميل وحجزه كلو ليها
يوسف قال الف مبروك ي هنايا مبروك عليا انتى حاسس انى معايا اجمل بنوته في الدنيا
هنا بكسوف شكرا
يوسف قال بجديه بس ي هنا عشان جوازنا يكمل عايزك تأسلمى
هنا بصدمه وعصبيه اييييه
ووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ادخلي الى ديني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى