روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الثامن 8 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الثامن 8 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الثامن

رواية الحب المستحيل البارت الثامن

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الثامنة

مصطفى. شرط ان شروق الست الفاضله تقضي معا يوم
خلود. تضرب مصطفى بلكف انتا اتجنن شروق مين اللي تقضي معاك يو يا زبالة
مصطفى. وهو يوضع ايه هلي خده تمام انتي اللي جنيه علي نفسك يا حلوه سلام اه والقلم ده تمنه غالي قوي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹عند اسد غوري من وشي ويدخل الحمام
شروق ببكاء وهي خارج من الاوضه تلمح التلفون علي السرير
شروق.. ده تلفون اسد تجري عليه وهي تنظر الي بابا الحمام وتطلب نمره مكرم وهي ترتعش
شروق الو
مكرم. الو مين معايا
اسد. وهو يمسك التلفون من ايد شروق اه يا زبالة اللي فيكي فيكي ايه ويضرب شروق انتي ايه مش قادرة
علي بعاد حبيب القلب يعنى عمرك ما هتنطفي يا زبالة ويضرب شروق بشده
شروق.. حرام عليك سبني انتا عايز ايه
اسد. انا عايز اربكي يا زبالة
شروق.. وهي تبكي انا متربيه احسن منك
اسد.. وهو يشدها من الحجاب مااهو باين انك متربيه احسن مني وحده متجوزه وبتكلمني حبيبها في التلفون انتي ايه ويشدها من يدها وينزل بيها علي السلم ويرميها في اوضه ظلمه
شروق. وهي مش قادره تتحرك من وجع جسمها
اسد. اهو مكانك هتفصل هنا طول عمرك
ويتركها ويذهب الي خارج الغله
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿ويذهب الي الشركه
يجلس في المكتب ويفك رابطه العنف
السكرتيره اتفضلي

 

 

 

اسد.. باشا موجود
السكرتيره.. ثواني اقول ل اسد
تنظر اليها من فوق لتحت
وتذهب وتفتح الباب
صافي بدلع وهي تتمختر الى اسد و تترمي في حضنه وتقول له اسد الحقني بابا غصب عليك اني اتجوز ابن عمي علي اخر الشهر
اسد.. وهو ياخد صافي في حضنه محدش يقدر ياخد مني يا عمري انتي بتاعتي انا وبس
ويخضن وجه صافي بين يديه الجميل ده ما يبكيش انتي تضحكي وبس يا عمري اسد انا هروح لبابا واطلب ايد احلي ملاك انا شفته في حياتي
صافي. بلدلع تملس علي صدره بجد يا صقر انتا هتاجي
اسد. وهو يخضن صافي بجد
يدخل عليهم
اسلام. انا اسفه يا صقر كنت فاكر وحدك
صقر. وهو يبتعد عن صافي تعالي يا اسلام دي صافي حبيبتي وان شاء الله هتجوزها قريب اوي
اسلام .وهو يسلم عليها الف مبروك يا فندم
صافي. مرسي
صافي. وهي تنظر الي اسلام وتغمز بعنها سلام انا دلوقتي يا اسد وتحضن اسدوتقول بصوت واطي انا بحبك اوي بموت فيكى
اسلام. وهو ينظر الي صافي وهي تخض اسد
اسلام. بصوت واطي اموه يا قلبي وانا بحبك تضحك صافي. علي إستغلال اسد ههههه
عند مكرم. وهو يعاود الاتصال علي الرقم الو
اسد. السلام عليكم
مكرم. خضرتك الرقم ده رن عليا
اسداسد. وهو ينظر الي اسلان بغضب لا اكيد غلط في الرقم
اسد. اسلام هديك رقم ياريت تعرف بتاع مين
اسلام . تمام

 

 

 

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜عند مكرم . وهو يتصل علي شروق وبعدين بقا
ليه التلفون مغلق من امبارح ايه في،
ويتصل علي باباة
مكرم بابا فين شروق ليه كل ما اتصل تلفونها مغلق
الاب .بسرعه اصل الخط اتحرق منها وهي رفض حد يجبلها حط جديد غيرك
مكرم. بضحك ههههه تمام ادهالي يا بابا
الاب شروق في المدرسه دلوقتي
مكرم. شروق معاد رجعها من 10دقايق ليه اتاخرت
الاب اكيد تلاقيها مع خلود ما انتا عارف اختك بتخب خلود ازاي
مكرم. تمام انا هتصل شويه كده
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔عند شروق في الاوضه وهي تفوق بعد تلاته ساعات شروق وهي تصرح من الظلمه
يعود اسد.. الي البيت ويفتح الاوضه علي شروق انتي يا زبالة لا وايه لابسه نقاب لا شيخه ويزق شروق برجله اصحي يا ماما انا ما فتحتش جمعه خيريه هنا
شروق __________
اسد. انتي يا زبالة قومي
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️عند مكرم وهو يتصل علي باباه
عادل. وبعدين في الموضوع ده بس يارب
مديحه. قولو شروق حات تعبانه ونامت
عادل. ما هو هياجي بعد كام يوم
مديحه. يحلها ربنا سعتها
مكرم. بابا فين شروق
الاب. شروق جات تعيانه ونامت

 

 

 

مكرم . بضحك تملم سلام عليها
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂اسد وبعد يمسك شروق من يديها ويحركها قومي يا بت
اسد . بخوف وهو استر يارب ده عمي ممكن يموت فيها
اسد. وهو يشيل شروق ويذهب بيها الي المستشفى
انتو يا شويت كلاب
احد الامن المشفي.. اتكلم باحترام خضرتك اسد بصوت عالي انا اسد باشا صاحب الزفت ده
الامن انا آسف يا باشا
اسد. شوف اي زفته دكتوره بسرعه
يذهب الامن وياتي للدكتوره بسرعه
اسد. وهو يترك شروق في غرفة الكشف
ويذهب الي الامن
انتا يا ابني
الام. بخوف انا انا اسف يا باشا
اسد. وهو يمسك من يده اسمعني كويس مش عايز حد يعرف اللي قولته ده تمام
الامن تمام
اسد. خد ده
الامن. لا يا فندم شكرا
اسد. بحده خد بقولك تعالي عندي في المكتب بكره سامع
الامن تمام
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺عند شروق في الاوضه الكشف

 

 

 

 

الدكتوره. ايه ده ده تعدى عليها با لضرب مين المجنون ده
شروق. بسرعه ارجوكي تساعديني
الدكتوره. وهي تطبطب عليها
انا معاكي انا هبلغ عليها الحيون ده اصل مش تصرفا نسان طبيعي ولا مجنون ده كان ممكن يقتلك فين اهلين بنتي
شروق. أرجوكي تلفون امانه عليك اكلم اخويا
الدكتوره. خاضر يا بنتي
شروقتطلب. بسرعه والنبي بسرعه قبل ما ياجي
تطلب الدكتوره مكرم
يدخل. اسد الاوضه ايه تمام دلوقتي
اسد. ايه يا دكتوره
الدكتوره. عنديها إنهيار عصبي ياريت تبعد ان اي حاجه بتعصبها
وياريت راحه تامه
اسد. في نفسه اه ما اكيد مش حامل
اسد. تمام يلا ويمد يده ويمسك شروق
شروق. وهي تصرح ابعد عني انتا وخش انتا هتضربي تاني ابعد عني
اسد مش ناقص دلع انا يا ريت تقومي معايا من سكات
ويشد. شروق
تصرح. شروق بصوت عالي ويقع مغمي عليها
الدكتوره. بعد اذنك ممكن
اسد. اف مش هخلص انا مش خارج
ويحمل شروق علي يده ويخرج من المشفي خالص متوجه الي الفله
🤎الدكتوره وهي تعاود الاتصال بمكرم🤎🤎🤎🤎🤎🤎
الدكتوره. الو
مكرم مين معايا
الدكتوره. ايه انتو حيونات ده الحيوان عنده قلبي عليكم ايه انتو اكيد مش بشر ولا بتحسو منكم لله ايه الدم والرحمه اتنزعت من قلبكم ايه

 

 

 

 

مكرم. ايه في وانتي مين وبتتكلم ليه كيده
الدكتوره . ده كل اللي هماك انا مين انا مين مش مهم بس انا عايز اعرف انتو مين من اي فاه فات الانسان ولا الحيوان بس الحيوان عنده قلب انتو ايه
مكرم. أخرسي وقولي عايز ايه في يوم ده
الدكتوره. انتا مكرم اخو شروق
مكرم. اه مالك شروق فيها حاجه قولي بسرعه مالك شروق انطقي
الدكتوره. مالك والي يشوفك يقول بتخاف عليها بجد ولا ايه هيا تقول كلمي مكرم اخويا
ده لو كان عنديها اخ كلب مش هيعمل فيها كده
مكرم . وهو يصرح بصوت عالي مالك شروق
الدكتوره……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى