رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي
رواية حادثة غيرت حياتي الجزء الرابع
رواية حادثة غيرت حياتي البارت الرابع
رواية حادثة غيرت حياتي الحلقة الرابعة
انا كُنت همشي بسرعه مش عايزه احس نفس الحساس الِ بحسه كل اما بشوفه.. وكمان خوفت ليجرحوني ويقولولي كلمه كده ولا كده قدامه بس فجأه صدمني اما قال… انا خطيب توته
دقيقه سكوت مافيش غير صوت الاغاني و نظرات صدمه… اندهاش.. حب.. حقد.. غيره..
مصطفى: ده حقيقي
غمضت عيوني لحظه.. فتحتهم وبصيت على عدى نظراته كانت مطمناني رديت بثقه… ايوا
منال… دي مابتضيعش فرصه يا حبيبي اهم عندها.. قاطعها عدى بعصبيه… غمضت عيوني امنع دموعي انها تنزل مش عايزه ابان اني ضعيفه مش عايزه احسسهم بكسر’ه نفسي مش عايزه احسسهم انهم نجحوا فِ ضعفي وحزني مش عااايزه كل دااا لسا هجري على براا مش عااايزه اسمع حاجه كل الي عيزااه ابعد عنهم لقيت عدى مسك ايدي بصتله ودموعي نزلت وقولت بصوت واطي…. سيبني.. اتجاهلني ووجهه كلامه ليهم……
اسكتي خااالص مسمحلكيش تنطقي بكلمه واحده مش كويسه عنهاااا فاااهمه… هي انضف واحسن واجمل واحده بنسبالي … وبعدين وفري كلاامك لنفسك احنا بس جايين نعمل الواجب.. ومسك. ايدي وخرجنا
فضلنا نمشي لحد ما وقفت عند البحر.. قعدت اعيط… ليه انا… وبعدين كل دا كذبه.. وليه هيا
بتحبيه اوي كدا.. بصتله لقيته بيبص على البحر وابتسامه حزينه مرسومه على وشه…. مش عارفه
يعني اي مش عارفه!!! اومال زعلانه ليه وبتعيطي
سِكت.. انا بعيط على الاشخاص الغلط الي قابلتهم فِ حياتي وانا حبتهم من كل قلبي وعاملتهم بطيبه وحسن نيه وماشوفتش منهم غير خذلان وكذب..ههه تعرف انا مَعدش عندي ثقه فِ نفسي ههه اه واللهِ زي ما بقوولك كدا.. بقعد افكر ليه عملوا كده معقوله انا مستهلش حد يحبني.. وهل العيب مني… يعني دي كانت صحبتي البيست وده كان مش بس جاري لا كان صاحبي وكل حاجه ليا وبسبب مشكله بسيطه تافهه سابني وكل دا عشان قولتله اخلص تعليمي الاول
الي بيحب بيستحمل وبيتمنى الخير لشخص التاني ولو بيحبك كان هو الي اصر تكملي تعليمك
هههه دا لو بقا هههه
طب وصحبتي… سابتني ليه.. كل دا عشان اي… عارف لييه هههه عشان مش عيزاني احسن منها وعشان جبت درجات احسن منها.. تصدق انها قالتلي اني بكذب عليها وبذاكر من وراها … طب وانا هكذب ليه!!! ..
هرجع واقولك لو كانت بتحبك كانت اتمنتلك الاحسن وفرحتلك وكمان لو كان خيرا لبقى… المهم الوقتي بتحبيه
بعد الي حصل دا بقيت مش عاايزه اشوفه..
حلو
بقلمي بسمله بدوي
بصتله لقيته مبتسم بفرحه… هو ايه الي حلو
حلو انك مش عيزاه
وده يهمك
طبعا يهمني
.. لي ليه بتقول كدا
يمكن عشان بحبك
لو سمحت مش عايزه احس اني صعبت عليك او زعلان عليا وو ااا انت انت قولت اي
ب ح ب ك ي توته
هاا
هاا اي بقولك بحبك
م م مرسي
واللهِ هو دا ردك عليا
قلبي بيدق بسرعه ليه كدا… انا حاسه اني فرحانه اوي ليه كدا
ماخلااص قولنا مرسي عاايزني اقولك اي يعني وانا كمان
هههههه ايوا هي دي توته الي اعرفها ام لسان ونص انما البت الكيوت الضعيفه دي مش لايق عليكي خالص
والله
هههه واللهِ
بقوولك اي انا اجاي اشرب عندكم شاي مع الحج
ليه.. هو الشاي خلص عندكم
الشاي خلص!!!… امشي قدامي
طب ماا تزقش طاااه
هههه حبيت هبله يانااس
انت الي اهبل وستين اهبل كمان هه اسكت بقاا عشان انا على اخري ومكتأبه… صحيح في سؤال هموت واعرفه
اشجييني
هو انت عرفت ازاي اني مش جاسيكا
بالذمه ده شكل اجنبيه لا وكمان مش بتعرفي تكذبي قفشتك من اول مره هههه سمعت فِ الفون وانتي بتتكلمي
وليه مش قولتلي
الصراحه… كنت عايز اقضي وقت كتير معاكي يتوته
…. باارد.. يااشيخ حراام عليك دا انت كنت معيشني في رعب
ههههه تستاهلي المهم يالا عشان الحق الحج قبل صلاه العشا
ومين قالك اني موافقه
متقدااريش اصلا ترفوضيني هو انا اترفض اصلا وبعدين انا عارف قدراتي كويس
مغروور نرجسي بااااارد …. لقيته برق… اسفين يااريس
“بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير”
فجأه لقيته شالني ولف بيا…. بحبك من اول ما عيني جيت عليكي خطفيتني بشقاوتك وطفولتك وطيبتك
اقوولك على سر
قولي
وانااا كمان بحبك من اول يوم هههه بس مش تقول لحد سر
سر!!!! انا بقيت جوزك ههههه هبله يناااس اتجوزت هبله.
واللهِ
واحلى هبله شوفتها فِ حياتي وراضي بيها كمان
ههههه بحبك ﯾ ولا
ههههه بعشقك يا قلب الولااا
“وتظل سراً بين الورقِ وقلبي.. ويقرءونك سطراً وانت بداخلي رواية… ♥”
#تمت
#حادثه غيرت حياتي
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي)