روايات

  رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم اميرة محمود

  رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم اميرة محمود

أنا جهزت اي رايك
حسام ، مش اوي
حور بحزن ، بجد
حسام ، بهزر معاكي يابنتي ياللا بينا ننزل
حور ، اوك ياللا
حسام ، شايفه القمر اللي هناك دي هي دي صاحبه الشركه اللي هنمضي معاها العقد
حور بصدمه ، هي مش سقعانه ايه اللي لبساه ده واي الميكب ده
حسام ، هما مبيفرقش معاهم سقعه اسكتي بقا وصلنا
حور ، ماشي
حسام بيسلم علي كريستينا راحت حضناه وبيساه
حور ، دي قلت ادب
كريستينا ، وات
حور ، وات يوتوطك
كريستينا ، يعني اي
حور ، اي ده تعرفي عربي
كريستينا ، شويه شويه
حسام حس أن حور بدأت تغير عليه
حسام ، نتكلم في الشغل بقا يا جماعه
كريستينا ، اوك هبيبي
حور ، يارب صبرني
كريستينا لحسام ، مين دي
حور ، السكرتيره يقلبي
كريستينا ، اوك
حسام قعد يكلم كريستينا في الشغل لحد ما خلصوا
كريستينا ، تعالو نسهر بليل سوا في هنا نايت كلاب
حسام ، اوك
حور ، انت هتروح
حسام ،. اه
كريستينا ، تعالي معانا اهو نحتفل سوا سوا بالعقد
حور ، اوك ماشي
حسام ، مراد بعتلي الايميل علي الموبايل تمام كده خلصنا
حور ، هو مراد في الشركه مع نور
حسام ، اه
حور ، طب عن اذنك
//////////
حور قامت اتصلت بنور
مراد ، أنا بعت الايميل لمراد وكده خلصت شغلي كله ياللا تعالي معايا
نور ، اجي فين ثواني هرد علي حور
نور ، ايوه يا حبيبتي
حور ، ازيك ياقلبي
نور ، تمام الحمد لله
حور ، هو مراد في الشركه
نور ، اه خلصنا شغل وهو ماشي اهو
حور ، نور ورحمه ماما ابعدي عنه خالص بلاش تحتكي بيه خالص
نور ، خلاص ماشي يا حبيبتي سلام
نور ، عن اذنك مراد بيه
مراد ، تعالي معايا بس نتغدي بره
نور ، لا
مراد ، أنا دي الوقت مديرك وبأمرك
نور ، مديري في الشغل فقط عن اذنك
مراد ، انتي حره وراح معدي من جنبها وماشي
/////////////
في غرفه حور وحسام
حور ، انت هتروح مع كريستينا بجد
حسام ، اه طبعا الواحد محتاج يخرج شويه من الكبت اللي هو فيه ويخرج مع انثي
حور ، هي الانثي بالنسبالك عريان وميكب
حسام ، اهم حاجه الرقه عارفه رقتها شدتني بطريقه بصي احتمال اقضي الليله مع كريستينا
حور ، تقضيها يعني قله ادب
حسام ، هههههههه اه يا حور
حور بصت له يقرف ، طب ياللا بالسلامه من اوضتي انزل هاتلك اوضه تانيه
حسام ، طب انتي بتزعقي ليه
حور ، هو كده ياللا بره وراحت زقاه وقفلت الباب
حسام ، شكلها بتغير واللا ايه
حور راحت قعدت قدام التلفزيون وحاسه بنار في قلبها
حور ، ياترى بيعملوا اي دي الوقت وبعدين دي انثي عشان اللي هي عملاه في نفسها ده طب والله لانا قايمه لبسه وهوريك مين اللي انثي يا حسام
حور قامت لبست الدريس الاسود الجلد اللي حسام جيبه لبسته من غير باضي هو كت وفردت شعرها ورا ضهرها وحطت توكه ورده حمرا علي الجنب في شعرها وحطت ميكب خفيف بس تقلت الروج حطت روج احمر كانت قمر بمعني الكلمه
حور لنفسها ، والله قمر يا حور قمر وراحت باعته لنفسها بوسه في الهوا قدام المرايا وراحت نازله النايت كلاب فضلت تدور بعينيها لحد ما وصلت لحسام
حور جايه وبصه علي حسام
حسام فضل باصص باستغراب
حسام ، مين القمر اللي جاي عليه ده
حور وصلت قدامه ، حسام بيه أنا لقيت نفسي زهقانه قولت انزل اغير جو معاكم
كريستينا ، واو فانتستك أنا معرفتكيش
حسام ، ولا أنا
كريستينا ، حسام اوم نرقص
حسام حب يغيظ حور ، اوك ماشي وقام يرقص معاها
حور ، بتسيبني وتقوم معاها ماشي
انسه ممكن ترقصي معايا
حور ، اوك ماشي وراحت قايمه ترقص معاه
حسام لقاها بترقص مع واحد عمال يسبل لها وبدأ يمشي أيده علي ضهرها ساب كريستينا وراحلها
حور ، لطشته بالقلم انت قليل الادب
حسام راح عطاه بوكس في عينه وشد حور وراح خارج بره النايت
حسام ، انتي ازاي تسمحي لنفسك يا محترمه انك ترقصي مع واحد يعمل فيكي كده
حور ، علي اساس انك كنت بتصلي
حسام ، وبعدين ايه اللي انتي عملاه في نفسك ده
حور ، كان نفسي أبقا انثي يا حسام بيه وسابته ومشت طلعت غرفتها ونامت عالسرير وفضلت تعيط جامد
حسام فتح الباب ودخلها
حسام ، علي فكره الانثي مش بالعريان دي الوقت مش سقعانه
حور قامت وقفت قدامه وسرخت فيه ، ايوه مش سقعانه وملكش دعوه بيا اللعبه خلصت خلاص انت مضيت علي الصفقه خلاص بقا ابعد عني أنا حره
حسام ، لا بس الروج جامد الصراحه
حور ، برررره
حسام ، تؤتؤ وفضل يقرب منها وهي ترجع لورا
حور ، حسام بيه اعقل
حسام ، حد يشوف الجمال ده ويبقي لسه فيه عقل
حور ، لو قرب
حسام قاطعها بقبله لشفتيها تطفئ النار التي في قلبه
حور افتكرت اللي كان عمله فيها راحت بعداه بكل قوتها
حور ، انت اتجننت رسمي صح
حسام قرب تاني منها والتهم شفتيها بعنف
حور قعدت تزق فيه والدموع نازله من عينها لحد ماقدرت تبعده
حور بدأت تترعش جامد من كتر الخوف حسام وصلها لشعورها يوم آلاغتص*اب
حسام بخوف عليها ، حور اهدي اهدي يا حور والله اسف والله غصب عني اهدي وانا خارج بره هنزل اشوف غرفه تانيه
حور ، امشي بره
حسام ، أنا همشي خالص وهأجر غرفه تانيه وبكره الصبح نرجع بقا الفيلا
حور ، لا أنا هرجع بيت ماما
حسام ، براحتك اللي عايزاه اهدي دي الوقت وانا همشي وراح فاتح الباب وخارج
حور لنفسها ، بتعيطي ليه ماانتي اللي عملتي كده بسبب كلامه ليه نزلتي وليه لبستي كده عجبك اللي حصلك وفضلت تعيط طول الليل لحد ما نامت
/////////
تاني يوم في الشركه
مراد ، صباح الخير
السكرتيره ، صباح النور
مراد ، هي الانسه نور فين
السكرتيره ، أنا هنا مكانها هي قالتلي أن وراها امتحانات ومش هتعرف تيجي الفتره دي
مراد بضيق ، ماشي تمام ودخل
//////////
نور خلصت الجامعه ومروحه البيت
ام شريف ، ازيك يا بت يا نور
نور ، الحمد لله تمام
ام شريف ، اومال اختك وامك فين
نور ، حور اتجوزت مديرها في الشغل وماما الله يرحمها
ام شريف ،. لا اله الا الله بجد امك ماتت وماتت ازاي يابت
نور ، تعبت شويه وماتت الله يرحمها وعن اذنك بقا عشان جايه من الامتحان وتعبانه ودخلت وقفلت الباب
////////////
حور وحسام
حسام راح يخبط عالباب
حسام ، حور حور افتحي وقعد يخبط لارد فتح ودخل يدور عليها ملقهاش اخد بعضه ونزل جرى علي الاستعلامات
حسام ، هي مدام حور فين
خرجت من شويه يافندم
حسام ، خرجت راحت فين
معرفش بس شوفها كده عالبحر
حسام ، مش معقول ده الجو تلج هتروح عالبحر ازاي وبعدين خرج يدور لقاها واقفه قدام البحر سرحانه
حسام ، انتي ايه اللي موقفك هنا في التلج ده
حور ماشلتش عينها من علي البحر
حسام ، حور ردى عليه في ايه مالك انتي بتعيطي ليه وبص في أيدها ايه اللي في ايدك ده
حور بصت له وعنيها حمرا من كتر العياط
حور ، ده تست حمل
حسام بصلها بصدمه ومنطقش
حور رميته في البحر وراحت سيبا حسام وماشيه
حسام مشا أيده علي شعره وراح رافع رأسه للسما
حسام ، ياااارب يااااارب
حور طلعت لما هدومها حسام اجا وراها فتح ودخل
حسام ، حور انتي هتعملي ايه
حور ، هنزله
حسام ، طب مش ممكن تسيبيه ونحاول نكمل مع بعض جايز يكون علامه من عند ربنا لينا احنا الاتنين
عشان نكمل مع بعض
حور ، تؤتؤ مش عايزه اكمل معاك ولا عايزه ذكرى منك انا مبكرهش حد في حياتي قدك
حسام ، بس انا بقولك اعطيني فرصه اعطي قلبك فرصه تانيه
حور ، وأما اخلف ابني أقوله ايه عرفت ابوك ازاي اغتصبني واعطيته قلبي لا طبعا مش هعطيك قلبي أنسى انسى يا حسام بيه هنرجع من هنا هنطلق وكل واحد يروح لحاله وانا هاخد الفلوس اعيش بيها أنا ونور وهنسيب البلد دي خالص
حسام ، وانا مش هطلقك يا حور مش هطلقك افهمي بقا
حور ،، افهم ايه
حسام ، أنا بحبك يا حور بحبك ومش هطلقك وابني اللي في بطنك مش هينزل وراح سيبها وخارج راح اوضته
حور قعدت مصدومه من كلام حسام وراحت ماسكه تليفونها بتفتح الفيس بوك لقت الفيديو بتاعها كذه حد مشاركه ومكتوب عليه
رجل اعمال مشهور بيستغل سكيرترته ويقوم باغتص*ابها داخل مكتبه
حور خرجت جرى تخبط علي حسام وهي منهاره
حسام فتح ، في ايه مالك في ايه وراحت واقعه في الارض مغمي عليها
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى