رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة محمود |
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم اميرة محمود
اي هي الفكره
نور ، بص يا سيدي قولهم اللي عايزين يعملوه في مراد يعملوه اصلا محدش عايزه
حسام ،. هو عشان انتي مش طيقاه قولتي تخلصي منه مره واحده
نور ، ياعم هو مش عيل صغير أنه ميعرفش يدافع عن نفسه سيبه وقولهم مش عايزه ومش هتنازل عن حاجه اسمع الكلام بس
حسام ، بس لو حصله حاجه انتي اللي هتبقي مسؤوله قدامي
نور ،. والله انت الكسبان لو خلصت منه
حسام ، ههههه علي رايك
نور ، اخبار حور اي بالحق
حسام ، كويسه الحمد لله
نور ، حساااام
حسام ، في اي يابنتي مانا قدامك اهو خضتيني
نور ، روح لحور بسرعه التهديد اجا عليه عشان يروحولها
حسام ، اووووف راحت من بالي وسابها ونزل جرى اتصل بحور
حور ، ايوه يا حسام
حسام ، انتي كويسه
حور ، اه الحمد لله في ايه نور كويسه
حسام ، اه
حور ، اومال صوتك ماله
حسام ، مفيش أنا حور هو الباب بيخبط
حور ، اه هروح اشوف مين
حسام ، متفتحيش الباب اوعي يا حور
حور ، ليه
حسام ، مراد اتخطف واللي علي الباب دول جايين ليكي
حور ، يعني ايه
حسام ، تعرفي تبصي من العين السحريه تشوفي مين من غير ماتحسسيه انك ورا الباب
حور ، حسام دول جاردات عملاقه
حسام ، متفتحيش يا حور أنا خلاص قربت
حور بخوف ، حسام دول بيخبطو جامد يا حسام شكلهم بيكسروا الباب
حسام ، أنا قربت خلاص اهدي ومتحاوليش تقفلي السكه أنا معاكي متخافيش
حور ، حسام الباب بطل خبط شكلهم مشوا
حسام ، طب اهدي كده وحاولي تروحي تشوفي من العين السحريه تاني
حور ، فعلا يا حسام دول مشيو شكلهم فكروا مفيش حد هنا
حسام ، أنا تحت البيت ومعايا جاردات هبعتلك اتنين هيقفوا قدام البيت عشان محدش يجيلك عما اجي
حور ، انت رايح فين
حسام ، متقلقيش هروح وراهم اعرف مكان مراد
حور ،. بس دول ممكن يقتلوك
حسام ، افهم من كده انك خايفه عليه
حور ، سلام يا حسام
حسام ، ماشي اهربي براحتك سلام دي الوقت بقا عشان مشوا بالعربيه سلام
حسام ، انزلو انتو الاتنين هنا مش عايز نمله تطلع فوق تأذي مراتي أو ابني
الجارد ، تمام يا باشا متقلقش
حسام جرى بالعربيه ورا العربيه لحد ما وصلو المكان
حسام ،. أنا معايا رجاله عايزكم تحموني لحد ما أخرج صاحبي من جوه
الجارد ،، ماشي ياباشا
حسام ، ياللا بينا
فضل ينسحب لحد ما وصل للبوابه لقا تلاته واقفين مسلحين علي البوابه وبيتكلمو
حسام شاور الجارد يضربوا نار وراحوا ضاربين نار عليهم لحد ما وقعوا في الارض حسام فضل واقف منتظر حد يخرج محدش خرج راح جاري واقف ورا البوابه الجارد وراه حاميه بيبص جوه لقا المكان فاضي دخل هو والجارد يدوروا علي مراد لقوا واحد
خرج من ورا عمود وضرب عليهم نار حسام جرى استخبت ورا عمود تاني وراح ضارب نار لحد ما مسدسه فضى
حسام ،. اووف ياربي اعمل ايه
أخرج احسنلك ياللا
حسام استناه يجيله وراح لافف وجاي من وراه عاوج رأسه اجي واحد تاني وراح ضارب نار علي حسام حسام فدا نفسه باللي في أيده الرصاص كله اجا فيه
حسام اخد المسدس من ايد اللي في أيده وراح ضارب نار عليه وراح رامي الراجل اللي في أيده علي الارض فضل ماشي يدور علي مراد في المكان لحد مالقا باب مقفول
حسام ، رعد معلش تعالي اكسر الباب ده
حسام لقا مراد مربوط ومغميين عنيه
حسام ، هههههه حلاوتك يا مراد بيه يا كسفنا
مراد ، تعالي فكيني ياللا اتخنقت
حسام راح يفكه ، هههههه اصورك واورى الصوره لابوك يافرحه ابوك بيك أما بشوفك كده
مراد قام وقف ، وحياه امي ما هرحم اللي عمل كده اعرفه بس
حسام ، هتعمل في ايه يا شملول
مراد ، شملول ماشي يا حسام ماشي
حسام ، طب ياللا عشان كانو رايحين يخطفوا حور بس الحمد لله وصلت في الوقت المناسب البركه في نور
مراد ، نور ازاي
حسام ، اركب بس وانا هقولك في الطريق
مراد ركب العربيه ، قول بقا نور عملت ايه
حسام ، نور فهمتني أنهم هددوك بيها عشان اروحلها عشان يخطفوا حور وابني
مراد ، البنت دي ذكيه ذكاء رهيب هو أنا بحبها من قليل
حسام ، هههههه كانت عايزاني اسيبك ليهم شكلها بقت بتعزك اوي
مراد ، أنا جرحتها اوي يا حسام عارف ضميري بيوجعني كل ما افتكر اللي حصلها بسببي
حسام ، روحلها يا مراد وانا هروح لحور وخلي بالك منها هي جدعه وبجد تستاهل كل خير
مراد ، والله وحشتني اوي بس هروح اول اخد شاور واغير هدومي لو روحت وانا معفن كده هتقرف مني
حسام ، بصراحه اه ريحتك ماشاء الله عطرت العربيه هههههههه
مراد ، اضحك ياعم مانت مقعدتش في زريبه زى اللي كنت قاعد فيها
حسام ، هههههه ده انا دخلت كنت هموت انت بت فيها ازاي ياعم
مراد ، والله اتخنقت ورجعت كذه مره حاجه قرف المهم وديني عند شقتي ياللا
حسام ، ماشي
//////////////
حسام روح لحور
حور سمعت الباب بيخبط خافت وراحت براحه عن العين السحريه لقته حسام فتحت الباب بسرعه وراحت حضناه
حسام ، اي ده في ايه
حور بعياط ، أنا كنت خايفه اوي
حسام ، خلاص يا روحي أنا معاكي متخافيش
حور بعدت وراحت ماسحه دموعها
حور ، ااا أنا عايزه اروح لنور عايزه اطمن عليها
حسام ، كويسه متقلقيش انتي بس
حور ، تمام وجايه تمشي حسام شدها تاني في حضنه
حسام ، عارفه اني اسعد راجل في الدنيا يا حور انهارده
حور ، ليه
حسام ، عشان لقيت حد يخاف عليه اول مره احس ان في حد خايف عليه من قلبه
حور ، مراد بيعيط سيبني اروح له
حسام ، اوووف يا دي مراد اللي طلعلي في الحظ ده
///////////////
مراد اخد شاور و لبس تيشرت اسود وبنطلون اسود ودهن برفيوم وراح نازل رايح لنور المستشفي
مراد لسه جاي يدخل لنور لقا ايمن عندها
ايمن ، انت اي اللي جايبك هنا ده ايه اللي جيبه هنا يا نور
نور ، ااا
ايمن ، هو ايه اللي ااا ده مين وليه دايما معاكي
نور ، ده ظابط بوليس ويبقا صاحب جوز اختي هتلاقيه جاي عشان يعرف الحادثه حصلت ازاي صح يا استاذ مراد
مراد ، لا
نور برقت بعنيها ، يا مراد باشا ده خطيبي وبيسأل حضرتك جاي لييييه
مراد ، جاي ليكي عشان وحشتيني
نور بصدمه ، في ايه يا باشا
ايمن ، لو سمحت مسمحلكش تقول كده علي خطيبتي وشكرا لزيارتك ياللا بالسلامه
مراد ، في ايه ياله ماتتظبط واللا عايزني اظبطك
ايمن ،. تظبطني اوعا تكون مفكر نفسك عشان ظابط فأنا هخاف منك
مراد ، انت اظاهر
نور ، ااااه
مراد جرى عليها ، في ايه
نور ، جنبي في الم جامد
مراد ، انده للدكتور
نور ، ياريت واتفضلوا امشوا انتو الاتنين مش طيقاكم امشوا
ايمن ، نور في ايه
نور ، برررره امشوا بررره
الممرضه دخلت علي صوت نور ، في ايه يا جماعه
نور ، خرجيهم بره أما عايزه اقعد لوحدي
الممرضه ، اتفضلوا يا جماعه كده بره لو سمحتم مينفعش كده المريضه محتاجه راحه
ايمن ، أنا اصلا ماشي خالص يا نور وانسي اي حاجه
مراد ،. يبقا احسن بردك
ايمن بصله وراح خارج ماشي
مراد للمرضه ، اتفضلي دي الوقت هقولها حاجه
الممرضه ، تمام
مراد راح قعد جنب نور علي السرير
نور ، نعم راح ماسك أيدها وراح بيسها
مراد ، والله العظيم بعشقك
نور ، مش هصدقك عمرى يا مراد خلاص
مراد ، بذمتك مقلقتيش عليه أما اتخطفت امبارح
نور ، بالعكس ده انا فرحت جدا
مراد ، لو بتكرهيني بصي في عيني وقوليهالي في وشي يا نور وانا اوعدك اني هبعد بجد
نور بصت له في عنيه جامد ، بكرهك يا مراد بكره كل حاجه فيك حتي البرفن اللي انت حاطه خنقني ومش قادره اشم هوا بسببه بكرهك يا مراد وراحت معيطه
مراد ، ماشي يا نور بس صدقيني أنا هبعد خالص ومعدتش راجع مصر خالص
نور ،. يبقا احسن وراحت ماسكه بطنها بألم ، اااااه
مراد ، نور مالك
نور ، ااااه بموت
مراد خرج جرى جاب الدكتور
الدكتور ، مالك يا نور
نور ، مش قادره يا دكتور الالم نفسه اااااه
الدكتور نده للمرضه تعطيها حقنه مسكنه
مراد ، طب المغص ده سببه اي يا دكتور
الدكتور ، ممكن تكون اتعصبت واللا حاجه
مراد ، فعلا هي اتعصبت جامد
الدكتور ، دي محتاجه مفيش حاجه تعصبها خالص كفايه اللي هي فيه خلاص يا انسه نور ارتحتي
نور ، شويه يا دكتور بس بقيت احسن
الدكتور ، طب أنا خارج أن عوزتي حاجه أنا بره
نور ، شكرا يا دكتور
مراد فضل واقف في الاوضه لوحده وباصص علي نور
مراد ، امشي واللا لا
نور بصت له وراحت ضاحكه علي منظره
مراد ، قوليلي امشي واللا لا
نور بضحك ، مش عارفه انت عايز اي
مراد ، شكلك حنيتي
نور ، هههههه
مراد ، هما عطينك حقنه حشيش
نور ، بحبك
مراد بصدمه ، ايه
نور ، ايه هههههههه
مراد ، أنا سمعت حاجه مش عارف اللي سمعته ده بجد
نور ،. سمعت ايه
مراد ، اللهم اجعله خير بحبك
نور ، يبقا فعلا بتحلم هههههههه
مراد ، نور
نور ، قلب نور
مراد ، لا أنا هاخد اسم الحقنه اللي اخدتيها عشان كل ماتيجي تتعصبي عليه تهدي وتبقي عسل كده
نور ، عسل
مراد ، اه انتي عسل
نور ، ماشي يا حبيبي
مراد ، نور أنا مراد انتي واعيه للي بتقوليه
نور ،. في أي يا بني ليه مصمم تخرجني من المود
مراد ، أنا انشك في قلبي أن خرجتك تاني كملي
نور ، اقول اي
مراد ، اللي في قلبك
نور ، امشي بقا عشان عايزه انام تعبت
مراد ، ماشي يا صاحبي
نور ، ههههه
حسام بيفتح الباب ، اي ده
مراد ، اي ومش المفروض تخبط اول
حسام ، والله ده علي اساس انك تقربلها عشان تقعد معاها وتقفل الباب
مراد ، اه طبعا اقربلها صح يا نور
نور ، واللا اعرفك امشي ياض من هنا روح للرقاصين بتوعك
مراد ،. ياض ورقاصين
حسام ،. هههههه اه ياللا من هنا
مراد ،. ماشي أنا رايح مشوار وجاي حالا
نور ، خلي بالك علي نفسك من العصابه يا بيضه
حسام ضحك بصوت عالي عليه
مراد ، استني عليه أما ارجعلك بس