رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي
رواية حادثة غيرت حياتي الجزء الثاني
رواية حادثة غيرت حياتي البارت الثاني
رواية حادثة غيرت حياتي الحلقة الثانية
اقلعي
ها
ها اي بقولك اقلعي
ااا انت انت قليل الادب ومش متربي ووزبا*له ووانا انضف منك ومن الِ جابوك انت فاكر كل الناس زيك ولا اي
عدى بعصبيه…. الكلام دا ليا انا ﯾ بت
لا بكلم الحيطه… ايواااا انت هو في غيرك فِ الاوضه
محستش غير بايده الي بتشدني من شعري… بقاا حتت خدااامه زيك لا راحت ولا جت تقولِ انااا الكلاااام داااا
ااااه اااه شعري ياااغبي يامتخلف ابعد
زقني قومت واقعه على الارض… انت فاااكرني ماااليش حد ولااا اي وبعدين اناااا مش كداااا انا محترمه وبنت نااس
ههههه ضحكتني حلوه النُكته دي… اووومال داااخله اوضه واحد الساعه 3الفجر ليييه هاااا بتبيعي سبح
انا انا ااا
اي المراا الي فاتت قولتي ان ستي الي قالتلك تندهيلي المراادي اي هااا قولي
ااا انا اتلخبطت بس بين الاوضتين
لا واللهِ… انا جااايبك من نص الااااوضه اي عاااميه
لا اااا بس النور كان خفيف خالص واتلخبطت بس!!!
اسمعييي يبت انتِ عيوووني هتكووون عليكي بعد كدااا 24سااااعه تحت عيييني على الله اعرف حاااجه غلط عنك سااااعدتها هخليييكي تندمي على اليوم الي شوووفتيييني فيييه ساااااامعه……. انطقييييي
س س سامعه
غوووري
غووره تاخدك ياابعيد
دخلت اوضتي بسرعه وانا همو”ت من الخوف….
انا ما بحرمش خاالص.. يلهوي لو كان شافني وانا بفتح الدولاب.. بس اكيد شك اكيد.. المره الي فاتت طنش بس شكله المرادي لا … شك فياا يلهوي يلهوي انا هاخد هدومي واهرب وكده كدا مليش دعوه
بس جاسيكا.. من امته وانا انانيه ولو في حد طلب مساعدتي وماساعتهووش… يااارب خليك معاياااا… انا غلبااانه واللهِ
المره الي فاتت نفدت باعجوبه
فلاش باك
لفيت لقيته واقف ورايا ومربع ايده وريأكشن وشه مش مبشر بالخير بتاتاً
انا اناا انا هقول على كل حاجه يباشا
عارفه عقا”ب اللعب مع عدى الشيهاوي اي…. انتِ ازااي جتلك الجرأه انك بس تكذبي عليااا هااا
بقلمي بسمله بدوي
خوفت من عصبيته وشكله…. انا اناا هقول على كُل حااجه يبااشا انا انا ملييش دعوه واللهِ
لقيته فجأه بيطلع حاجه من ودانه… اي دا ثانيه واحده دي اير بودز… يااعني كان بيتكلم حد تاني مش انا.. اخدت نفس براحه…. الحمدلله ما سمعنييش اوووف
انتيييييي
انااا
اخلصيييي انا مش قايلك مااتسييبش ستي ثانيه واحده صح ولااااا
صح بس بس انا كنت بس
هتبسبسي كتير اخلصي على شغلك
اليوم عدى على خير وانا بحاول قدر الممكن اتجنبه والمكان الي بيكون فيه بمشي منه
كنت في المطبخ اتعرفت على بنت اكبر مني بس حسيتها طيبه اوي
عائشه…. انتي مااكلتيش صح اجبلك اكل
لا تسلميلي هطلب اكل مش عايزه اتعبك
هههه ودا ينفع وانا موجوده وكمان انا واللهِ ارتحتلك وحسيتك طيبه واحنا خلاص بقينا صحاب ولا اي
ههههه انا اطول هههه اصحاب
بقوولك ﯾ توته ممكن بس تعطي لعدى بيه القهوه دي
انا بس بس لا والنبي ابعيدني عنه قدر المستطاع دا انساان بارد ومغرور ونرجسي وغبي ومش متربي فاكر نفسه ملك الكون
واي تاني
وحيوا”ن وو برقت بصدمه.. دا دا هو صح
عائشه بتشاور بعينها من ساعتها ان هو ورايا وانا مش واخده بالي
واي تاني ﯾ استاذه حدوته
توته… توته قووولتلك
بقااااا حتت خدااامه زيك بتتكلم عني انااا كدا
اناااا مش خدااامه.. انا مراعيه كبار سن قوولتلك مليون مره… وبعدين مااالهم الخدااامين يعني مش بشر وانت من غيرهم ولا حاجه…. مين بيعملك تطفح.. ويغسلك الهدوم مش هماااااا
لقيته ريأكشن وشه وعروقه بانت….. تطفح!!!!
اقصد اقصد تاكل تاكل
هاااتي القهوه وورايا على المكتب اخلصيييي
دخل وانا حرفيا هموت من الخو”ف وفي ايدي القهوه
االقهوه
لقيته ببتكلم في الفون وبيشاور لي من غير اهتمام اني احُطها على الطربيظه
بصتله بغيظ بس فجأه ركزت في كلامه اول ما قال…. ايه الي بعتينهااالي دي هاااا… لا ومن امرييكا دي شكلها من شبرا ياااعم
وماااالهم بتوووع شبراااا يا عُمريييييي
لقيته بصلي بتهديد..بمعنى اصبري بس عليا وكمل في الفون .. ورقها والملف بتاعها معايا اهو.
كان بيتكلم وهو ماسك الملفات في ايده…. ماشي… اماا نشوف اخرتها قال من اكفأهم قال
لقيته قام واخد الملف.. وحطه في الخزنه
انا خطفت نظره على الارقام وخرجت بسرعه من غير ما ياخد باله
بليل الكل نايم.. اتسحبت بهدوء ودخلت مكتبه وفرحت انه مش موجود… حطيت الارقام.. وثواني والخزنه فتحت
صقفت بايدي بفرحه…. عاااا وفتحت لولولولولي
فتحت ودورت مافيش حاجه… الخزنه فاضيه
فجأه سمعت صوته بستهزاء….. بدوري على دا….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي)