روايات

رواية اكاذيب العشق الفصل التاسع 9 بقلم شهد وائل

رواية اكاذيب العشق الفصل التاسع 9 بقلم شهد وائل

رواية اكاذيب العشق الجزء التاسع

رواية اكاذيب العشق البارت التاسع

اكاذيب العشق
اكاذيب العشق

رواية اكاذيب العشق الحلقة التاسعة

الياس بحب وف ايده باقة ورد وشوكلاته اي قدرتي تبعدي عني الفتره دي كلها طب أنا مقدرتش وجيتلك اهو
نوران بغيظ اي اللي جابك ي الياس لو سمحت اخرج برا بابا مش موجود
رجاء مين ي نوران وطلعت مين حضرتك اتفضل
الياس أنا دكتور نوران ف الكليه و واللي انقذتها
رجاء اتفضل اتفضل نورتنا ابعدي ي نوران عشان يدخل ونوران بعدت وهو داخل وقعد علي كنبه
الياس امال فين عمي عادل أنا واخد معا معاد وقالي اجي ف الوقت ده
رجاء زمانه جاي يبني في حاجه ولا اي حصل حاجه
الياس لا مفيش حاجه متخفيش خير ان شاء الله وخبر هيفرحكم اوي
رجاء بابتسامه يسمع منك ربنا يبني ثواني افتح الباب وفتحت كان يونس وداخل علي نوران
يونس خالتو نوران أنا جيت انتي فين وحشتيني اويي
نوران وحضنته وهي بتلف بيه وحشتيني اوي كدا شهر مشوفكش في ازعل كدا منك
نسرين معلشي يختي جبنالك اهو حبيب قلبك اللي قرفتي امي بيه
نوران ملكيش دعوه انتي قولي اخبارك اي بتاكل كويس صح
نسرين يخوفي تحبي ابني اكتر من عيالك وشكلها هتحصل
نوران بحب يونس ده حبيب خالتو نور عيني ده
الياس بإحراج احم طب شويه وهاجي ي طنط يكون عمي عادل جي
عادل أنا وصلت ي دكتور اتفضل ادخلوا جوه ي بنات واعملي حاجه لدكتور ي ام نسرين
رجاء حاضر يلا يابنات ويونس قعد قدام الياس وهو باصص علي
الياس امم شكلك تعرفني صح قرب ي صغير انته
يونس وقرب وقعد جنبه اه اعرفك مش انته ايسو والياس والغامض
الياس وضحك شكلك تعرفني اوي كمان وتعرف اي تاني يصغنن
يونس امم انك بتحب خالتو نوران مثلا والياس وكتم بوقه
الياس احم طفل جميل اوي ي عمي عادل أنا كانت جاي لحضرتك ف موضوع كدا
عادل اتفضل ي دكتور إلياس متكسفش يبني
الياس انا كانت جاي اطلب ايد الانسه نوران بنت حضرتك وانا والله هشلها بين عيوني
نوران وخرجت من الاوضه بانفعال وانا مش موافقه واتفضل خد حاجاتك دي وأخرج برا
عادل بزعيق نوران احترمي نفسك مهما كان ضيف عندنا ادخلي اوضتك يالا أنا اسف يبني
الياس ممكن اقعد معاها خمس دقايق ي عم عادل بعد اذنك طبعا
عادل تمام وبص لنوران اتفضلي اقعدي وساب معاهم يونس وخرج برا لرجاء
نوران اتفضل عايز اي وياريت بسرعه عشان مش فاضيه
الياس بهدوء نوران أنا فعلا بحبك ودي كانت قرصت ودن بس مش اكتر بعرفك أن الحياة مش كلها حلوه وانا مكنش قصدي والله
نوران بزعيق فعلا مكنش قصدك تلعب عليه لعبه وسخه من بتوعك وتقولي مكنش قصدي يخي ملعون ابو الحب اللي يجي بطريقه دي
الياس بهدوء ينفع صوتك يكون واطي ي نوران مبحبش حد صوته بكون عالي عليا
نوران بزعيق اكتر والله شايف نفسك راجل اوي ي دكتور الياس لا انسا ي بابا واتفضل اخرج برا من غير مطرود ومشوفش وشك هنا
الياس وجاب اخره وصفعه انتي وحده انانيه مبتشوفيش غير نفسك انا غلطان اصلا اني كانت بحميكي كانت سبتك يوسف اللي مفكره مكنش عمل فيكي حاجه ده انا لحقتك علي اخر لحظه
نوران وكتمه دموعها طب بدل ما أنا كدا بتحبني لي ي استاذ الياس
الياس بزعيق مفكرتيش عملت كل ده لي أنا حبيتك من اول يوم شوفتك حبيت طفولتك ضحكتك الجميله هدواك الجميل
نوران بدموع اخرج برا مش عايزه اشوفك ف حياتي تاني اخرج براااا
الياس قبل ما هخرج صدقيني مش هوريكي وشي تاني ي نوران وخرج ويونس قرب من نوران وحضنها وهي سبته وداخلت اوضتها وقفلت الباب عليها وفضلت تعيط وجتلها رساله من الياس برقم جديد
الياس انا كانت ماسك فيكي الآخر نفس فيا ي نوران مش هعيش مع وحده مش عايزاني قبل ما تحكمي عملت كدا لي اسالي نفسك الف مره لي ي نوران
نوران بدموع لي ي الياس لي عملت فيا كدا اتفضل قولي
الياس انا حاولت معاكي مره واتنين انك تبعدي عن يوسف كانت كل مره بساعدك فيها وانتي بتروحي برجلك لي
نوران مش فاهمه قصدك فهمني اكتر معلش
الياس افكرك فلاش باك
نوران يوسف انته رايح فين كدا مش ده مكان بيتي
يوسف ومسك ايديها لا هنروح علي بيتي وباس ايديها متخفيش ي نوران انتي بتاعتي ومش هاذيكي يعني
نوران بحب طبعا يحبيبي وبعد وقت وقف بعربيه في حاجه ي يوسف
يوسف لا ي حبيبتي هنزل اجيب عصير وحاجات نكلها عشان جعان مش هتاخر تمام ونزل وجاب عصير وحط في حاجه وداخل العربيه واتفضلي يروحي
نوران وخدت العصير وشربت وبدأت تدوخ بس محطتش ف دماغها وبعد وقت وقفت العربيه عند بيت يوسف
يوسف ومسكها وطلعها البيت ورماها علي سرير ونوران فقدت الوعي ويوسف بدأ يقرب بس الباب خبط وفتح وكان الياس
الياس ومسكه من رقبته أنا حذرتك الف مره ي يوسف صح متقربش منها العبها بعيد عنها مفهوم
يوسف وبياخد نفسه بصعوبة حاضر سبني طيب والله ما هقرب منها
الياس اعمل اللي اتفقنا علي انته فاهم وشويه وحاول تصحيها عشان وقت مش يتاخر مفهوم وخرج الياس ويوسف نفذ كلامه
الياس باك يوسف كان اوسخ واحد انا حاولت احميكي منه مكنتش عايز اخلي يقربلك وهددته اول يوم عرفه فيكي والفلوس بتعمي زي ناس كتيره وخد قرشين حلوين
نوران بدموع يعني اي انا مبقتش فاهمه حاجه انته كانت بتساعدني
الياس اسالي نفسك سلام ي نوران وقفل معاها وكسر الخط وساب الكليه وسافر برا
نوران وبدأت تركز ف دراستها واتخرجت وعددت سنتين ونوران لسه بتفكر ف الياس كل يوم وحبها لي بيزيد وفتحت مشروع ليها صغير
نوران وكانت واقفه ف محل الورد بتاعها وبتبيع وداخل زبون وهي لفه ظهرها
الياس ممكن ورده لو سمحت نوران ولفت وهي عارفه صوت ده كويس
نوران بفرحه الياس وخرجت من المكتب وحضنته بفرحه وهو حضنها وكانت فرحانه انته رجعت كانت عارفه
الياس وحضنها ورفعها رجعت عشانك ينوراني وباس راسها بحبك اوييي ينوراني
نوران بفرحه وحب وانا اكتر ي ايسووو ولف بيها بفرحه
تمت
نوران كانت غلط ف حاجات كتيره اوي واليأس كمان بس الياس حاول يساعدها وهي غلطت لما فكرت تسلم نفسها لشخص
يوسف كان شخص طماع ومش حبها وكان عايزها عشان غرض معين
انما الياس ف هو حبها بجد حتي لو كانت معيوبه وحاول يساعدها
يونس ده بقا كان الشخصيه اللي بتحاول تفوق الىي قدامها حتي لو بكلام وهو طفل بس فعلا ساعات الاطفال بتفهم
وداليا وسليم اتجوزو ف سنتين دول والحب انتصر
عصام ف ده مات ابشع موته بسبب عمايلو
حبيت اعرفكم حاجه اختاري راجل يكمل معاكي حياتك يكون معاكي لما تكبري يكون سندك أبوكي اخوكي جوزك حبيبك ابنك يكون كل حاجه ليكي حتي صاحبك اختاري صح دمتم بخير

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اكاذيب العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى