رواية دكتور قلبي الفصل العشرون 20 بقلم ملكة زماني
رواية دكتور قلبي الجزء العشرون
رواية دكتور قلبي البارت العشرون
رواية دكتور قلبي الحلقة العشرون
عمر بصدمه ليان وجري عليها اتلقه وشها شاحب زي الميته وغرقنه في دمها
عمر شلها بي ايد بتترعش ونزل بيها جري على المستشفى وهو في اطريق رن علي مالك
مالك بنوم الوو
عمر بخوف الوو مالك الحق ليان بتروح مني
مالك قام بخوف مالها
عمر انا في طريقي لي المستشفى تعالي بسرعه
مالك مسافه السكه واكون هناك
ادم وصل عند الشقه وخبط جامد سمع صوت
نور وهي بتعيط بصوت عالي وبتستنجد بي اي حد راح زقق الباب جامد كسره ودخل اتلقه جوزها بيضربها ووشها كله مليان دم
ادم راح عليه بغل وفصل يضرب فيه بق انت يابن**
تمد ايدك عليها و
نور وقعه على الارض زى الجسه الهمدا
ادم فضل يضربه لغيت لما اغم عليه
ادم راح على نور بخوف اتلقه اغم عليها شلها وخدها معه البيت
عمر دخل المستشفى اتلقه مالك في استقبله
مالك بصدمه اول لما شاف ليان غرقنه دم قال بسرعه على اوضه العمليات
دخل هو وعمر حولو على قد مايقدر انهم ينقزو ليان عشان كانت حالته صعبه جدا وعندها نزيف شديد
عمر مالك حاول توقف النزيف بسرعه النبض ضعيف
مالك بق يحاول يوقف النزيف
وعمر بينعش القلب عشان ميقفش
وهو هيموت على حبيبته الي بين الحياة والموت
ادم دخل البيت ساره راحت عليه بصدمه ينهار اسود مين الي عمل في نور كده
ادم بخوف اطلبي الدكتور بسرعه
ساره حاضر
جه الدكتور ضمض ليها الجروح الي في وشها
ادم بلهفه هي عامله ايه دلوقتي
الدكتور عندها جروح كتير في وشها وجسمها وحالتها صعبه هتاخد وقت عبالت ما تصحه وجسمها ضعيف جدا يريت تهتم شويه بي اكلها وانا كتبتلها على علاج
ادم خد منه الروشته ووصله ونزل جاب العلاج
بعد مرور ساعتين
مالك حط ايده على كتف عمر بحزن ربنا يعوض عليك
عمر هز راسها بهدوء
مالك بصله بحزن وخرج
عمر قعد وهو ماسك ايد ليان وخايف من رضيت فعلها لما تقوم وتعرف أنها خسرت الجنين وبيفكر مين الي عمل فيها كده عشان حاله ليان كانت بينه انها اتعرضيت لعنف شديد
تاني يوم
نور بتفتح عنيها اتلقت نفسها في اوضه غريبه
ساره دخلت عليها بابتسامه حمدلله على السلامة
نور بتعب الله يسلامك انا فين
ساره بغمزه في اوضه ادم
نور انا جيت هنا ازاي
ساره والله ماعرف أنا اتلقيت ادم داخل عليا وهو شايلك وانتي وشك مليان دم
نور عيونها دمعت
ساره راحت عليه بخوف مالك انتي تعبانه اندي ادم
نور هزيت رسها بي لا انا كويسه في دخول ادم
ادم بخوف مالك انتي تعبانه اجبلك دكتور
نور بصت عليه بحب شكرا انا كويسه
ادم خد نفس بي راحه الحمدلله
ساره انا هروح اجهز الفطار
ادم قعد علي الكرسي قدمها
نور هو يعني احم عملت ايه مع جوزي
ادم اتعصب اول لما سمع كلمه جوزي أو بمعني اصح غار بس حاول يكون هادي قبضت عليه
نور انا عاوزه اطلق
ادم حاضر هطلقق منه
ادم احم هو يعني معنديش حد من عيلتك
نور بدموع لا ماما ماتت بعد جوازي بي 3 شهور وبابا الشرب مضيعه بس انا مش هتقل عليك انا همشي من هنا وشكرا علي كل حاجه عملتها عشاني ومستنتش ادم يرد وجت تقوم راحت مصوته من وجع جسمها
ادم بخضه خاليكي مرتاحه اي الي قومك وبعدين انا مقولتلكيش امشي انا بسأل عشان اقدر اساعدك انت هتفضلي هنا لغايه لما تكوني كويسه
نور بس انا كده بتقل عليك
ادم وهو سرحان فيها يريت تفضلي متقله عليا العمر كله فاق ع صوت ساره
احسن فطار لا احسن نور في الدنيا
نور شكرا بس انا مش جعانه
ادم بصرامه مفيش حاجه اسمها مش جعانه كلي عشان تاخدي العلاج وبعدين الدكتور قال انك ضعيفه
نور حاضر
ليان فاقت اتلقت عمر نايم علي الكرسي
ليان بتعب عمر
عمر قام بي خضه حبيبت قلبي انتي كويسة
ليان بدموع ابني حصله حاجه
عمر بص عليها بدموع هو كمان وسكت
ليان بخوف عمر رض عليا
عمر ربنا يعوض علينا
ليان بعياط لا هما الي اخدو ابني مني
عمر بي انتبها هما مين
ليان بنهيار معرفش ناس دخلو عليا الشقه ومقدرتش تكمل ونهارت في العياط
عمر خدها في حضنه اهدي يحببتي انتي تعبانه
ليان فضلت تعيط لغايه لما نامت في حضنه عمر
عمر سابها وخرج
مالك قابله رايح فين
عمر رايح اشوف مين الي عمل كده في ليان
مالك انا هاجي معاك
عمر راح شاف الكاميرات المرقبه شاف اربع ستات دخلين وزقو ليان جوا وبعدين خرجو جري
مالك بصدمه مين دول
عمر بغل يولاد الكلب 🐕ورحمة ابويا منا سيبكم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دكتور قلبي)