روايات

رواية انت دائما الفصل الثاني 2 بقلم أصالة محمود

رواية انت دائما الفصل الثاني 2 بقلم أصالة محمود

رواية انت دائما الجزء الثاني

رواية انت دائما البارت الثاني

انت دائما

رواية انت دائما الحلقة الثانية

رهف ركبت عربيتها وطلعت بيها وهيا شايفه العربيه ال وراها وال ماشيه وراها من اول ما خرجت من شركة فهد حركة عينها بملل وهيا بترن على ولدتها
رهف بعصبيه: مش قلتلك شيلي الحراسه ال عليا دى ايه لزمتها هو انا عيله ف kg 1
نسرين ببرود: دى تعليمات عمك
رهف ببرود جحيمي: عمى مالوش حكم عليا
وقفلت السكه وهيا بتغير اتجاه العربيه بعد ما كانت رايحه لبيتها ورنت علي جاسر جاسر استغرب انها بترن عليه وهيا لسه خارجه من ربع ساعه وبص لفهد
فهد باستغراب: فيه ايه
جاسر: مش عارف رهف بترن عليا
فهد: رد عليها وافتح الاسبيكر
جاسر : ايوه يا رهف انتي كويسه
رهف بصوت غير متزن : عمى باعت ورايا مراقبه
جاسر بقلق : يعني ايه هو مش كان شالها
رهف بتنهيده: شالها بس لما رحت لفهد حطها تاني
فهد كرمش حواجبه بعدم فهم ولسه هيتكلم بس جاسر منعه وشاورله بمعني لاء
جاسر بهدوء : رهف اهدي مافيش حاجه هتحصل انا وعدتك
رهف بخوف : جاسر انا مش خايفه عليا انا انت وعدتني ان فهد مش هيعرف حاجه وعدتني انه هيكون كويس
فهد بص لجاسر وقلبه بيدق جامد من صوت رهف الخايف هو مش فاهم فيه ايه بس ال فاهمه ان فيه مشكله وانها مش كويسه
جاسر : انتي فين دلوقت
رهف بخوف: صدقني مش عارفه انا دخلت ف شوارع معرفهاش عشان اتوه من ال ماشي ورايا ونجحت بس معرفش انا فين
جاسر : ابعتيلي اللوكيشن وانا هجيلك
رهف : فهد عندك
جاسر بص لفهد ال حالته مش كويسه واتكلم
جاسر: ايوه هو قدامى
رهف بضحك: متخيله شكله عامل ازاى وهو سامعني دلوقت
جاسر ابتسم : انتي عارفه عادته اكتر منى
رهف بابتسامه : اخر مره اتعصب فيها كسر مناخير الراجل
جاسر ضحك بصوت عالى وهو شايف معالم فهد المصدومه بعدها سمعو صوت ضرب نار والخط فصل مع رهف جاسر وقف برعب وفهد ال طلع يجرى من المكتب بشكل سريع وهو بيعمل مكالمه
فهد ببرود: ايمن عاوزك تعرفلى العربيه **** فين بسرعه
ايمن: حاضر دقيقه وابعتلك الموقع
فهد وجاسر ركبو العربيه وطلع بيها مستني ايمن يرن عليه وبلفعل رن
ايمن: فهد باشا العربيه موجوده حاليا ف الطريق الزراعي بس واقفه مش بتتحرك وفيه عربيه تانيه حوليها بس كمان مش بتتحرك سابته
فهد قفل الخط
رهف نزلت من العربيه وهيا بتبتسم بشر للراجل ال واقع قدامها وماسك كتفه مكان الطلقه ال اخدها من مسدس رهف رهف نزلت وقعدت قدامه وهيا موجه المسدس لراسه والراجل باصصلها برعب
رهف باستفزاز: اوه ابن عمى اللطيف جاي تطمن عليا
مالك بالم: انتي اتجننتي ليه عملتي كده
مسكت وشه ورفعته ناحيتها وهيا بتبتسم بشر
رهف بابتسامه : ايه متوقعتش اعمل كده ولا ايه
مالك بصلها بتشويش
رهف ببرود: ده ولا حاجه من ال عملتو معايا لما قتلتو ابويا عشان تاخدو ورثو وبعدين عذبتوني فاكر علامات الكرباج بتاع ابوك كان بيبقى معلم على جسمي ازاى
مالك: بس انا معملتش معاكى اى حاجه غلط
رهف انفجرت ف الضحك وقلعته الجاكت بعنف وفرشته على الأرض وقعدت عليه
رهف : تؤتؤتؤ عملت كتير جدا استني هعدلك
حطت المسدس جنبها ورفعت كف ايدها الأبيض وهيا بتعد على وصابعها ال مزين واحد فيهم خاتم وردة الياسمين
رهف: واحد قتلتو بابا اتنين رمتوني ف أوضة الخزين لحد ما خلصت ثانوي تلاته ابوك اتجوز امي اربعه كنت بتتحرش بيا خمسه بعتوني اميركا اكمل تعليمي هناك لما حسيتو اني بقيت خطر عليكم عشان تعرفو تسيطرو عليا
بصتله ببرود قاتل وهيا بتحط وشها على ايدها الناعمه وهيا بتغرز صباعها مكان الطلقه ومالك بيصرخ من الألم سمعت صوت عربيه وقفا وراها وريحة برفان فهد ال غزت المكان بس متحركتش من مكانها خرجت صباعها من مكان الطلقه ومسحت صباعها بقرف ف تيشرت مالك
رهف : تعرف كنت حابه اقضي معاك وقت اكتر بس بصراحه تعبانه واني ادخلك ف مكان زى كده صعب شوية لاني معرفش أماكن كتير هنا بس الدعم جي
بصت على فهد ال واقف مش فاهم خاجه ومصدوم من الموقف ال شايف فيه رهف وجاسر ال واقف ببرود والشرار بيخرج من عينه تجاه مالك جاسر مشي لقدام تجاه مالك وهو ناوى يقتله بس رهف حضنته قبل ما يوصل ليه وهزت راسها بمعني لاء جاسر خد نفس عميق وهو بيضرب الطوب بعصبيه رهف لفت على مالك
رهف ببرود: روح لابوك بلرصاصه ال واخدها منى وقله رهف بدأت انتقامها مننا وهحرق الدنيا فوق راسكم كلكم واحد واحد وأولهم امى

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انت دائما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى