روايات

رواية لهيب العشق الفصل الثاني والأربعون 42 بقلم زوزو

موقع كتابك في سطور

رواية لهيب العشق الفصل الثاني والأربعون 42 بقلم زوزو

رواية لهيب العشق الجزء الثاني والأربعون

رواية لهيب العشق البارت الثاني والأربعون

رواية لهيب العشق الحلقة الثانية والأربعون

باران وهو بيقرب من ديلان : انتي ناوية تجننيني صح
ديلان بتوتر : هاااا لا ليه 🍓
بيقرب باران وبيشدها من خصرها عليه : طالعة بتجنني طالة كثيير حلوه ملفته للنظر بشكل مبالغ فيه ❤️‍🔥
بيقرب باران من وجنتيها ويطبع قبلة عليهم بعشق وشوق وحب ❤️‍🔥
ديلان : باران خلص ابعد هنتاخر ياله
باران وهو تايه في جمالها : متخلينا هنا واصلاً محدش عارف إننا نزلنا تركيا 😌
ديلان : باران خلاص ابعد كدا وإنت موز اووييي وبعدين أنا عايزه احضر عرس اخويا يله بقا ولا هفقد السيطرة عليك 🤭😅
بيضحك باران وهو بيقرب منها اكثر وبيهمس ليها : ماشي هننزل ولكن بعد العرس انتي ملكي يا مدام كارابي 😌
ديلان بتوتر : هااا 😳
باران بضحك علي توترها : هااا اي بس نتكلم في المهم بقا علشان ليلتنا تعدي علي خير من غير مشاكل 😌
ديلان بعدم فهم : مش فاهمه يعني ايه 🙂
باران : هننزل زي ما انتي عايزه بس لو اتحركتي من جنبي انتي حره في اللي هيحصل ليكي لو لمحتك بتتكلمي مع حد كدا ولا كدا دكتور زميلي شخص صديقي اي نووع مذكر غيري هعلقك وأنت امر وعسل كدا وعايزه تتاكلي 😉♥️
ديلان : يعني دا تهديد ولا اي بالظبط مش فاهمه😡
باران : هاا قلتي اي بس هننزل ولا نفضل هنا
بيقرب من شفايفها وبيهمس ببحة رجولية وانا بقول نفضل هنا احسن بصراحة مش ضروري ننزل يعني ❤️‍🔥🤭
بخجل ديلان من قربه اللي بسببه قلبها حساه هيخرج من مكانه واخيراً ديلان قدرت تتكلم بتوهان : لـ لـ لا لا هننزل حاضر مش هتحرك من مكاني حاجة تاني
باران : شطورة يا بيبي خلي ليلتنا تعدي علي خير وعرس اخوكي يعدي من غير مشاكل واحنا نستعد لليلتنا وبيغمز لها 😉
ديلان : باران انت قليل أدب مكنتش كدا واحنا مسافرين 🥹
باران بدموع مزيفة : من اللي شفته ياختي أنا لحقت اخد نفسي من المصايب اللي كانت فوق دماغي 😂
وبعدين تقدري تقولي من النهاردة مش هتشوفي غير النسخة دي من باران لا حد قبلك شافها ولا حد بعدك انتي وبس 😉😎
ديلان بضحك : طيب يعني نلنا الشرف الأول في التعرف علي باران قليل الأدب والله انت فاضي وانا هموت وأسلم علي ماما وبابا وحشوني اوي وجودت كمان يله بقا 🥰
باران بحده : وحش لما يلهفك يا شيخه تعرفي بس لو قربتي من عمي حكمت وحضنتيه هعمل فيكي اي
ولا أقولك هخليها مفاجاة ليكي 😉🤨
وبعدين جودت من النهاردة ليه بقا حضن خصوصي بقا بتاعة وملكة زي ما حضنك ملكي وحضني ملكك انتي وبس 😏
ديلان بصدمة : باران انت بتغير من بابا وجودت لا أكيد لا 😂
باران بهيام : وبغير من الهدوم اللي لبساها بغير عليكي مني أنا شخصياً أنا بعشقك يا ديلان مبحبش حد يقرب منك غيري دنا بخاف عليكي مني من عشقي ليكي ببقا ساعات عايز اخبيكي بعيد عن الكل ومش بعرف 🍓♥️
بيقرب من شعرها وبيشمه : بعشق شعرك الطويل ويرحته اللي بتسـ / كرني بعشق تفصيلك كلها ضحكتك زعلك فرحتك طفوليتك ببقا مش عايز حد يشوفك غيري بيقرب من رقبتها وبيقبلها قبلة عشق ❤️‍🔥
ديلان بتوتر : باران شكلك مش ناوي علي خير خلينا ننزل ونبي أنا عرفاك 😂
باران بضحك : وانا بقول كدا لان لو فقدت السيطرة مش هتلومي غير نفسك بقا ❤️‍🔥🤭
بتقرب منه ديلان بدلع : بس ياروحي أنا موافقة علي كل كلامك كله بس المرة دي ممكن احضن بابا وجودت وبعد كدا خلاص بتقرب من ودنه وبتهمس حضني هيفضل ليك وبتاعك مهما حصل أنا بعشقك انت وبس أنا ملك ليك ملكية خاصة يعني 😌🥰
باران برفعت حاجب : انتي كد اللي بتعمليه دا ولا هتقلبي قطة بلدي 🤨😂
ديلان بضحك : لا أنا قلبت من دلوقتي بس قلت اي ونبي ونبي 🤭
باران بضحك علي قطته : خلاص ماشي المرة دي وبس هعديها علشان عارف هما مشتاقين ليكي وأنتي كمان😌
يله بقا ولا انتي مش عايزه تنزلي منا بقول كدا من الأول 😅
ديلان : لا أنا نزلت أصلاً وبتجري علي الباب وهو بيضحك علي قطته اللي اضافت نكها لحياته السوداوية ❤️‍🔥
في قاعة العرس :
بيكون حكمت وصبيحة بيستقبلوا الضيوف ومعاهم مالك وجول مرات مالك 🤍
بيكون تقريباً الكل وصل بيدخلو صبيحة وحكمت وجول لحتي يقعدو في اماكنهم ويستقبلوا العرسان
بيكون مالك راح لحتي يجيب اخته ويسلمها لعريسها ♥️
بتكون طاولة كبيرة عليها ازادة وقدرت وإيتان وجيهان وفرات وميليسا وصبيحة وحكمت وجول وأليف أخت مالك الثانية ♥️
مش بيكون ناقصهم غير باران وديلان لحتي تكتمل لمتهم الحلوه 😌♥️
وفجأة بيدخل من باب القاعة ثنائي الموسم اللي بيلفت نظر جميع المدعوين وفوقها الصحافة اللي اول ما بتلمحهم بتسلط كميراتها عليهم من جمالهم الخاطف بيكون باران كارابي ببدلته الكوحلي وديلان بفستانها الأبيض وجمالها الطبيعي 🍓
بيمشو بكل ثقة وحب بيكون باران ماسك أديها بتملك وماشيين وهما بيبتسموا ومبسوطين ♥️
بيلاحظو وجودهم العائلة وصبيحة اول ما بتشوف ديلان بتجري عليها تحضنها بشوق وحب وقدرت وايتان بيروحو لباران اللي كان وحشهم والقصر فعلاً ضلم من غير وجوده معاهم 🥰
بعد حضن بيعبر عن شوقهم لأهلهم باران وديلان بيقربو لحتي يبوسو إيادي ازادة وحكمت وقدرت وآيتان وصبيحة 💚
بيسلمو علي فرات وجيهان بحب وديلان بتحضن جول وأليف وميليسا اللي اول ما بتشوفهم بتقول
ميليسا : جبتولي اي معاكم
باران : كل اللي طلبتيه يا لمضة انتي بتنبسط كثيير ميليسا 😄
بيرجعو تاني لأماكنهم لحتي يستقبلو العرسان
باران بيقعد جنب ديلان وبتكون إيديه علي خصرها وبيهمس في ودنها 🤨
باران : مكنش ناقص بس غير انك توزعي حضنك علي المعازيم كلها يا حرمي المصون في القصر هنتحاسب علي اللي عملتيه وليكي عقاب شديد علشان تخالفي كلامي معاكي 😏
ديلان بتوتر : باران يعني عيزني اعمل اي هما اللي حضنوني والله أنا مديت إيدي بس لفرات وجيهان وهما قربو اكسفهم يعني ميصحش 😌
بنفس الهمس باران : لا طبعاً تجي ازاي المهم في القصر نتحاسب بقا 😉
بيقطع كلامهم دخول مالك مع هافين وهو ماسك أديها اللي بيكون جمالها مش طبيعي بالفستان الأبيض وبينبهر بيها الكل بسبب جمالها الأجنبي اكثر وملامحها الجذابه 🤍
اول ما بيدخلو الكل بيسقف لهم بيكون جودت واقف ومعاه بوكي من الورد ابيضّ وجميل وأول ما بيشوفها مش بيكون مصدق أنها خلاص بقيت ملكة وليه وحده بقيت هافين جودت ديمير ❤️‍🔥

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لهيب العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى