روايات

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني الجزء السادس عشر

رواية طفله وقعت بين احضاني البارت السادس عشر

طفله وقعت بين احضاني
طفله وقعت بين احضاني

رواية طفله وقعت بين احضاني الحلقة السادسة عشر

عشق جوري انتي بتعملي اي هنا ورغد ورعد حضنوها وهي حضنتهم بحب ودموع
رعد وحشتيني ي ماما اوي كنا خايفين اوي عليكي وبابا كمان خايف عليكي اوي طلع طيب اوي ي ماما
عشق بسرحان بابا علي طول طيب يروحي وبيحبكم اوي
رغد بس في ناس وحشين خطفوكي هنا هما مين دول ي ماما
رباب وشالت رعد شبه أبوكي اوي ي اسيا كله أبوكي
رعد أنا شبه بابا مش شبه حد ونزل من حضنها وراح لعشق مين اسيا دي ي ماما
جوري ف صدمه ثواني كدا قصدك مين ب اسيا ي عمتو وثواني كدا انته كان قصدك مين بعيال اختي قصدك أن عشق تكون اختي انتوا مجانين ولا اي
جوري اسيا كانت عندها وحمه ف ظهرها وكمان طلعت السلسه كان معاها وحده شبه دي مع كل واحد ف العيله بس بابا الوحيد كان خاتم
عشق وطلعت السلسه قصدك دي ي جوري
جوري مفروض اصدقك الكلام ده اي يثبت انك اختي ي عشق وممكن السلسه دي جاتلك هديه أو حد خدها يوم الحادثه
عشق وقعدت ممكن احكيلك حصل أي يومها ي جوري أو جوجي
جوري الاسم ده كان بابا بيقولوا ليا واسيا اختي وقربت منها لفي ظهرك وشافت الوحمه وحضنتها وهي بتعيط اسيا
الرفاعي احكي ي اسيا حصل أي يومها عايزين نعرف
عشق فلاش باك
مراد ي اسيا ي حبيبتي خليكي مع اختك احنا هنروح مشوار ونيجي نجيب خالو وطنط ونيجي يروحي
اسيا بطفوله لا مليش دعوه هاجي معاك يعني هاجي وبدأت تعيط
جميله خلاص ي مراد نخدها معانا وجوري هتلعب مع حسن و مروه بنت عمتها يلا ي حبيبي زمان اخويا نزل مصر والطياره وصلت
مراد وشالها يلا ي ست اسيا معرفش بحبك ازاي كدا يبت ولا عشان بعشق امك
جميله بكسوف مراد عيب كدا اسيا لسه صغيره علي الكلام ده
اسيا بطفوله ي مامي. بابا بيحب فيكي وعايزه لما اكبر اتجوز حد زي بابي يحبني كدا
جميله اكبري انتي بس ي لمضه وكمان انتي لسه صغننه وعايزاكي دكتوره قد الدنيا
اسيا مش عايزه اكون دكتوره عايزه اكون مديرة زي بابي كدا واقعد علي مكتب وامسك شركة كبيره
مراد وباسها حبيبت بابي انتي وركبوا العربيه وكانوا ف طريق لمطار
اسيا بابي عايزه بطني وجعاني اوي وبدأت تعيط
جميله بخوف مالك ي اسيا طب أهدي ي حبيبتي ممكن وجع بطن عادي يروحي
مراد وبص عليها من المرايه وكمل طريقه وهو بيكلمها معلشي ي سولي هنروح نجيب خالو ونطلع علي دكتوره نطمن عليكي اتفقنا
اسيا اوكي ي بابي وكان في عربية نقل وراء وبدأت ترخم عليهم
جميله بقلق مراد خلي بالك من العربية النقل دي شكلها متابعانا من بدري
مراد متخافيش وفجاه بدون مقدمات العربية داخلت فيهم ومراد حاول يسيطر على الوضع بس العربيه انقلبت واسيا انحدفت برا العربيه ب شويه ومراد و جميله العربيه ولعت بيهم وكان في ناس ماشيه قريبه من الحادثه ودول ثريا وممدوح اللي شافوهم وحاول يسعدوهم بس العربيه ولعت وخدو اسيا معاهم اللي فقدت الذاكره وبقت شايفه أن ثريا وممدوح اهلها واه حاجه صغيره عشق افتكرت ازاي عشق كانت ساعتها مش صغيره يعني واعيها وعارفه الصح من الغلط وحاجه صغيره كمان ثريا وممدوح مكنوش بيخلفو وجابوا سلمي وبعدين ممدوح اتجوز علي ثريا وجاب منه وكان عايز الولد باك
الرفاعي بس ازاي جثتك كانت معاهم ي اسيا كدا في حاجه ف موضوع
حسن جدي احنا لازم نطلع جثة عمي ومراته يمكن ميكونش دي كمان جثتهم
جوري أنا مع حسن ف موضوع ده ممكن تكون لعبه وبكلام اسيا في حد كان بيكره بابا
الرفاعي أبوكي كان غلبان ومبيحبش ياذي حد وده شكله كان عارف ان أبوكي هيكون لوحده من غير حرس
سلطان بغضب يعني اي عشق راحت هي وعيالي تاني ابعدو عن وشي فهد فيننن
فهد ونازل أنا رايح اجيب حبيبتي ماسه تخليكي هنا انتي فاهمه حسن حكم علي مو*ته وربنا جوري يكون حصلها حاجه ما يكفيني مو*تك ي حسن
سلطان يلا أنا مش هستنا كتير عايز مراتي وعيالي وانا وانتي ي عشق ومش هخليكي تغيبي عني تاني وفعلا مشيو راحوا البلد وكانوا قعدين وحسن بيكلم مراته
مروه حسن أنا عايزه اروح لدكتوره انهارده اطمن علي رقيه
حسن خلاص هنروح بكرا انا وانتي عشان اليله دي مش هينفع انهارده معلشي
مروه ولا يهمك ي حبيبي كان الباب بيخبط جامد وفتحت الخدامه
سلطان بزعيق عشق انتي فين ي عشققق رعد رغد انتوا فين
عشق سلطان وجريت علي انته عرفت مكاني ازاي
سلطان وحضنها وحشتيني اوي ي عشق خمس سنين بتعذب ف بعدك عني وكمان لما رجعتي تبعدي عني
عشق بهدوء ابعد عني ي سلطان أنا مش حلالك عيب ابعد
سلطان مين قالك انك مش حلالي أنا رديتك لعصمتي ي عشق بعد ما مشيتي ب شهر وكانت بدور عليكي طول الخمس سنين دول
عشق بصدمه نعممم قصدك اي ي سلطان يعني أنا مفروض مراتك دلوقتي
رغد بطفوله الله يعني هنعيش معاك ي بابا علي طول هيي هييي
رعد وافقي بقا ي ماما نعيش مع بابا
عشق بابتسامه بس الاول تعترف قدام الكل اني مش خانتك ي سلطان
سلطان وباس ايديها وانا معترف من غلطي وانك كانتي ونعم الزوجه الصالحه وكانتي محافظة عليا وعلي شرفي وشرفك وانا اسف ي عشق سامحيني وانك عمرك ما خونتيني أنا اسف ي عشق وعارف أن اسف عمرها ما بتعمل حاجه
عشق بابتسامه خلاص سامحتك ربنا بيسامح أنا مش هسامح وحضنته بحب
الرفاعي بخبث احم عيب يواد انته وهي اطلعوا الاوضه حتي
سلطان وشالها وقال بمرح انتي هتقولو فيها سلام بقا انتوا رغد ورعد أمانا معاكم وخدها وركب العربيه راحوا فندق
فهد وقرب من جوري وغمزلها اي ي غزال مش ناوي تحبني ولا اي ده انا حتي بعشقك
جوري بابتسامه اممم موافقه ي فهودي بس بشرط
فهد وبص لرفاعي جدي أنا طالب ايد جوري نقول مبروك
الرفاعي نقول مبروك زغرطي ي مروه وبدأت الزغاريط تعلن عن فرحتها ب الحفيده الصغيره
جوري وبدأت تحكي كل حاجه لفهد وان عشق تكون اختها
فهد يصلاة النبي دماغي لفت يولاد
سلطان وباس ايديها وقال بخبث وحشتيني اوي
عشق بكسوف اتلم الله وانته كمان وحشتني ي سلطان
سلطان احكيلي بقا حصلك اي ف ام اليله دي ومن بعد ما مشيتي من عندي
عشق وبدأت تحكي كل حاجه مفروض دلوقتي اسمي اسيا يسطا
سلطان اسمك عشق السلطان ولا اقولك طفلتي طفلة السلطان
عشق بحبك ي سلطان
سلطان يبوييي اخيرااا قولتيها طلعه منك سكر ي سكر وغمزلها بقولك اي متيجي ونجيب اخوات ل رعد ورغد
عشق بصدمه يالهوي عيال تاني ي سلطان لا حرام
سلطان وضحك تعالي بس هقولك حاجه ف ودنك
عشق بصدمه ي قليل الاد*ب سلطان اتلم عيب
سلطان وشالها علي سرير بلا عيب بلا هباب بيقولك لو مكسوف من بنتك عمك متخلفش منها عيال وعشق ضحكت جامد سلطان وقال بمرح العب
_عيالي وحشوني اوي عايزه اشوفهم كبرو ولا لا
_قريب اوي قريب اوي هنشوفهم ونشبع منهم هما الاتنين
_اسيا و جوري وحشوني و…………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله وقعت بين احضاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى