رواية انتقام خاطئ الفصل الثاني عشر 12 بقلم نيفين بكر
رواية انتقام خاطئ الجزء الثاني عشر
رواية انتقام خاطئ البارت الثاني عشر
رواية انتقام خاطئ الحلقة الثانية عشر
لغصل الثاني عشر
من انتقام خاطئ
بقلمي نيفين بكر
وصلتي هنا يبقي انتي عسل والروايه عجبتك
تفتح لها الباب
ملك مساء الخير
سارة مساء النور
ماما معلش حطي لملك الاكل عل ما ترتاح شويه وتجرها من يدها وتدخلها غرفتها
ها احكيلي عملتي ايه قالك ايه جاب سيرتي
ملك…هههههه حيلك حيلك اهدي ي بنتي هقولك كل حاجة
سارة…طيب احكي بسرعة
ملك..بصي ي ستي هو بس كان عاوز يسالني عامله ايه والشغل ماشي معايا ازاي
سارة..بس
ملك…ايوة بس
سارة…لالالا اكيد قالك حاجة انتي مش عوزة تقوليها
ملك…ي سارة ي حبيبتي صدقيني هو بس كان بيسالني عل بحالي انتي ناسية انه بيعتبرني اخته الصغيرة
سارة..يعني ماجابش سيرتي
ملك…لا ي حبيبتي اكيد لما يجيب سيرتك كنت هقولك انتي عارفة اني نفسي ترتبطي بيه ازاي نفسي ربنا يريح قلبك
سارة..يارب ياااملك يااارب
ملك..يارب ي حبيبتي
يلا بقي انا جعانه يا خلق الرحمة مش كدااا
تضحك سارة عليها ييلا ي ستي
اما ملك في نفسها فكانت تدعي لها
ربنا يفرح قلبك ياسارة يااارب٠…
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند شريف ومي في العربيه
تحب اوصلك فين
شريف..انتي رايحة فين
مي..انا هروح
شريف….وراكي حاجة
مي لا
طييب اي رايك اعزمك عل الغدا وهو هيبقي عيش وملح
مي..لا
شريف…لا ليه
مي…كدا وخلاص
اعتدل شريف ووجه وجه اليها وقال..
شريف…اوعي لاتكوني خايفة تحبيني
مي…احبك دا ايه ي جدع انت
يعني انا اصوم اصوم وافطر عليك انت
شريف…ومالي بقي ان شاء الله
مي …لا مفيش الضهر مع شيري والعصر مع ميرا والليل مع سوسو
شريف ضاحكا …لا انتي قلبك اسود بقي
مي..ولا اسود ولا حاجة انا بس برود عليك
طيب انا حابب اتغدي معاكي ممكن ..
قالها بنبرة حانيه هادئه كانها نابعه من قلبه (من معاميكووو يعني 😉)
مي. . بتردد طيب تمام نروح نتغدي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في فيلا رشدي
روجيدة..ها وقال اي كمان
مفيش غير ال قولتهولك، دا عارف كل حاجة
مش انتي ي مامي ال قولتيلي البت دي مش هتغدر بينا ومضمونه،،اهي باعتنا
بصي ما تقلقيش هو لو كان عاوز يقول لفهد كان قالوا
دا هياخد ال هو عوزة وبس
روجيدة…ربنا يستر يا مامي انا خايفة
ام روجيدة..لا ماتخافيشى
مش عمر طلب جني
ام روجيدة…اييه طلبها ازاي
روجيدة…زي الناس ي مامي
ام روجيده…كدا غلط ي روجيدة كدا التركة هتتقسم غلط نصيب جني عل نصيب عمر هيبقي اكبر من نصيب فهد
روجيدة….عارفة ي مامي عارفة طب والعمل
انا هقولك لازم الجوازة دي تبوظ
روجيدة….ازاي ي مامي دول بيحبو بعض
ام روجيدة….بصي سيبها عليا وانا هحلهالك
طييب ااقوم انا امشي
ام روجيدة….ليه فهد مش جايلك
روجيدة…لا مش جاي
سلام بقي.
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في فيلا سليم
رجعت جني و وجدت عمر في استقبالها
عمر . جيتي حبيبتي حمدلله عل السلامة
جني بابتسامة… الله يسلمك اول مرة تقولهالي ..
هي ايه
حبيبتي
عمر…اول مرة اقولهالك باللساني بس كنت ديما ااقولهالك بقلبي
جني بخجل …ربنا يخليك ليا يا حبيبي
عمر … وهو يجزبها من خصرها ،.يااادين النبي ي جودعان اهي الكلمه دي تخليني اهد الدنيا …
تشهق جني عمر ايه داا حد يشوفنا
عمر…عندك حق
ويسحبها ويصعد بها لغرفته
جني وهي تهرول خلفه …عمر استني عشان خاطري جدو هيسال عليا او…
ادخلها الغرفه واغلق الباب
ع ع ع م ر افتح الباب عشان خاطري
وهو يقترب.. لا في حساب لازم نخلصه
جني باستغراب .حساب اي
عمر..في بوسه اضحك عليها فيها
وانا بقي هاخودها بطريقتي
جني.. عم… ابتلعها عمر في جوفه وكتمها ف جوفها
عندما كبل شفتاه ب شيفاها
بقبله جامحة عاصفة مهلكة متملكة..
ظل يرتشف من رحيقها ويرتشف ويرتشف
نظر لها وجدها تحمل اثار هجومه الضاري العاصف ..
بوجه احمر وبشعر مشعث وبشفاه منتفخة
شكلها اثاره اكثر واكثر. فقال لها وهو يبعد نفسه عنها خوفا عليها من نفسه
عمر بصوت اجش من هول مشاعره الجياشة
جني.. جني حبيبتي ..
انا انا هطلب من جدي يخليه جواز عل طول انا مش هقدر استني ..مش هقدر ..
ماشي ي جني ؟؟
جني بهمهمه مهمهمهمم
جني حبيبتي فوقي كدا …
سمعوا صوت فهد
جني فوقي فهد طالع
جني….هااااا فاااه. د ااعمل ايه
عمر…استني هنا ماشي ،بس زي ماقولتلك انا هكلم جدي وفهد …
هذت له راسها وهي غير واعيه
تركها عمر بالداخل وخرج كي يري الطريق
ينظر يمين ويسار
ويدخل .. جني ييلا
امسكها من كفها سحبها وراءه
ويدخلها غرفتهاويطبع قبله رقيقة بجانب شفتيها زي مااتفقنا باي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
مر عل ابطالنا يومان
في مكتب فهد ..
ايوة ي دكتور اوك نص ساعة بالكتير وهكون عندك
واغلق الهاتف
يفتح الباب
ملك انا هغيب ساعة وراجع
حاضر ي فندم
لو في حاجة مهمة خلي شريف يشوفها عل اماارجع
حاضر ي فندم
💢💢💢💢💢💢💢💢
يصل فهد الي المعمل
ياخذ النتيجة يتجه بها للدكتور
يدخل العيادة التي كانت خاليه بامر من فهد
يقف الدكتور لتحيته
اهلا ي باشا اتفضل
شكرا ..التحاليل اهي
نظر لها الدكتور بصدمة فماذا يقول له
ايقول له انها لن يستطيع الانجاب ابدا ايقول له لن تحمل منك امراءة في رحيمها ولدا ايقول له انت رجل عقيم
قطع شروده صوت فهد
خير ي دكتور …
فهد باشا حضرتك راجل مؤمن بقضاء الله
فهد.. ادخل في الموضوع عل طول من غير مقدمات
احم حضرتك التحاليل بتقول انك رجل عقيم مش ممكن تقدر تخلف ابدا ولا باي وسيله
وقعت الكلمات كالصاعقة عل اذن فهد
ماذا سيقول لجده ..
ماذا سيقول لزوجته ..
ايعري نفسه امامها ا لا ليس امامها وحدها
لا لن يكون محل ضعف او شفقه من احد فهو
فهد عز الدين المهدي قام بكل كبرياء
شكرا لتعبك ي دكتور مش عاوز انبه عليك الموضوع دا مفيش مخلوق يعرف بييه
اكيد اكيد ي باشا من غيرما تقول..
تمام سلام..
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند ام روجيدة
عل الهاتف ..لالا انت كدا ليك حلاوة كبيرة
وتغلق الهاتف وتتصل ب روجيدة
الوة ايوة حبيبتي
روجيدة …..
مش قولتلك سيبي كل حاجة عليا
روجيدة ….
ايوة ي روحي كله تمام
روجيدة …..
ماشي ي حبيبتي باي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢 يدخل فهد مكتبه دون كلمه
ملك ماله دااا ثم قالت في نفسها وانا مالي ..
ثم ياتي شريف…
مستر فهد رجع ..
ايوة ي فندم جوا..
تمام ودخل عليه..
ينظر له اول مرة يري هذا الانكسار ف عينه
فهد وقد انتبه بدخول شريف
شريف ها ف جديد
شريف لا الجديد عندك انت ي فهد مالك ي صاحبي
ماانش الاوان تحكيلي
فهد وهو ينظر لاوراق التحاليل
خد ي شريف هو دااا ال انا مخبيه عنك
ثم يعطيه ظهره وينظر للخارج من خلال النافذة
ياخذ شريف الاوراق ويقراها بصدمة
ثم يقول … احنا ممكن نروح لمعم
لاء
لاء ايه انت ممكن تسافر ونشوف حل برة
قولت لاء يعني لاء ومفيش مخلوق يعرف ي شريف
حاضر ي صاحبي طب وجدك
جدي الوحيد مش لازم يعرف جدي ممكن يحصلوا حاجة
عوزك تحجزلي يومين في شرم
لي
ال قولتوا يتنفذ
حاضر ي صاحبي
بعدها هسافر عل طول عل المانيا
تأمرني بحاجة تاني
لا روح انت
انا هروح احضر نفسي للسفر
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند عمر في الادارة
عمر…ايه هرب هرب ازاي دا اسمه استهتار لعب عيال
ازاي ي سيادة الرائد مجرم زي دا يهرب منك
مصطفي …في حد هربوا وهما بينقلوه من المحكمة للسجن
عمر….لازم يتمسك في ااقرب وقت لازم
مصطفي…اهدي بس ي عمر وكله هيبقي تمام
عمر….تمام ال هو ازاي ها انت عارف انه مش مجرد مجرم
دا في طار بايت بينا تقولي اهدي وكله هيبقي تمام
الخوف مش علينا بس لا عل اهلنا كمان
ربك هو الستار ي صاحبي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في فيلا الجد سليم المهدي
رجع فهد من شغله
سليم …خير ي حبيبي راجع بدري فيك حاجة
فهد…لا ي جدي اطمن انا بس مفيش شغل كتير فرجعت ارتاح شويه
ماشي ي حبيبي
كنت عاوز اكلمك عمر كان عاوز نعمل كتب كتاب ودخله مع بعض
فهد…جدي معلش ممكن نتكلم وقت تاني حتي ناجل الكلام لما ارجع من المانيا
ماشي ي حبيبي
فهد…بعد اذنك ي جدي هسافر يومين اريح اعصابي
ومالو ي حبيبي اعمل ال يريحك
وصعد واتجه لغرفته
فهد…روجيدة اعملي حسابك هنسافر يومين شرم ….
روجيدة…وااو ي حبيبي وتقبله عل وجنته
انا وانت وبس ..
قال. وهو ناظر لها
ايوة انا وانتي وبس…
ماشي انا هحضر الشنط
ماشي ما تاخديش حاجات كتير هما يومين بالعدد…
روجيدة….حاضر ي حبيبي
حبيبي كنت عوزة اطلب منك طلب
خير ي روجيدة
اصل في بنت غلبانه قصدت مامي تتوصتلها انك تشوف لها اي شغل عندك في شركتك
اوك ي روجيدة خليها تحضر ورقها وانا لما ارجع هشوف..
روجيدة…متشكرة اوووي
يلا روحي حضري الشنط…
حاضر….
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في بيت ملك
رن جرس الباب فتحت ملك
تجد دكتور عصام
دكتور عصاب اهلا ب حضرتك
احم انا كنت جاي ااقولك اني فكرت في كلامك
فعلا سارة بنت ممتازة ومش هلاقي حد احسن منها
ملك بفرحة…بجد بجد ا نت فرحتني اوي
عصام….وقد تاكد من انه اخ لها ليس اكثر فهذا المشاعر الذي يحملها لها لا تجوز
ان شاء الله هكلم والدتي تكلم والدتها عشان الموضوع يبقي رسمي
وانتي زي ما قولتي انا اخوكي ولو احتجتي حاجة ماتتأخريش انك تطلبيها
اكيد ي دكتور ربنا يخليك ليا يارب
عن اذنك ثم يتركها ويذهب….
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
يصل فهد وروجيد
روجيدة… يااااه من زمان كان نفسي اسافر انا وانت بس
فهد ناظرا لها بدون ولا كلمه
روجيدة ..مالك ي حبيبي بتبصلي كداا ليه
فهد…احم مفيش بسمعلك..
طب يلا نغير وناكل عشان نلحق نعمل حاجات كتير
فهد..ماشي يلا …
بعد يوم شاق من اللعب والشراء والفسح
روجيدة وهي في حضنه
ياااااه ي حبيبي ماتعرفش انا مودي اتغير قد ايه
ياريت نبقي نعملها تاتي
فهد بدون ولا كلمه
روجيدة انت بتبصلي كداا ليه
فهد.. مفيش بسمعلك انتي مبسوطة
روجيدة..جدا جدا جدا
فهد…طب يلا بينا
أخذها فهد وصعد لغرفتهم …
دخلت روجيدة كي تبدل ملابسها …
اما هو فكان متكئ عل الفراش وهو عاري الصدر
خرجت روجيدة من الحمام كانت ترتدي قميص نوم قصير للغايه…
صعدت عل الفرش بجانبه …
كان فهد ناظرا لها يتاملها فهي حقا امرأءة جميله جميلةجدا
ولكنها امرأة كاي امرأة تشبع غريزته ليس اكثر…
سحبها هو لعالمه الذي يرغم اي امرأة عل الذوبان فيه
بعد مدة اعتدلت روجيدة ونامت عل صدره
كان يثني زراعة تحت رأسه وكان يلف بالاخري خصرها
وهي بحضنه
فهود حبيبي هو احنا ممكن نقعد اكتر من يومين
نهض فهد من جانبها وارتدي بنطاله
روجيدة تعالي عوزك …
لفت روجيد شرشف الفراش حول جسدها ونهضت
واحتضنته من ظهره ..
خير ي قلبي
تناول فهد ملف من عل الطاوله وإعطها اياه
روجيدة باستغراب ..اي داا ي حبيبي
فهد…افتحي وانتي تشوفي
فتحت الملف وقرإته
روجيدة بذهول .اي داا انت عملت كل داا عشاني اانت وتحتضنه حبيبي ي فهد ربنا يخليك ليا
فقد وضع لها فهد مبلغ عشر ملايين
وكتب لها شركه من شركاته باسمها
ثم تناول فهد ملف اخر وقال لها ..شوفي دااا
تاني لا كدا كتير وآلله
تاخد الملف وتقراء ما به فتصدم
اييييه داا اييه
انت عاوز تطلقني؟؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة لرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام خاطئ)