روايات

رواية بطيخه غيرت حياتي الفصل الخامس 5 بقلم هدير خيري

موقع كتابك في سطور

رواية بطيخه غيرت حياتي الفصل الخامس 5 بقلم هدير خيري

رواية بطيخه غيرت حياتي الجزء الخامس

رواية بطيخه غيرت حياتي البارت الخامس

بطيخه غيرت حياتي
بطيخه غيرت حياتي

رواية بطيخه غيرت حياتي الحلقة الخامسة

عادل استني يادي أم الشبح خدي هنا دي دخلت وجري وراها
عادل استني ي حياه من فضلك
حياه نعم في اي
عادل بعد اذنك بلاش تسرع و استني انا نتفق و بعدين شوفي البضاعه
حياه ازاي يعني نشوف البضاعه الاول وبعدين نتفق لأن ببساطه الاتفاق بيكون ع حسب البضاعه عامله ازاي انا مش عارفه الصراحه انت ازاي متعرفش الحاجات البسيطه دي
عادل بتفكير تصدقي انتي صح بس لسانك الطويل دة
حياه و بعدين معاك بقى يلا عشان نشوف شغلنا
المعلم سليم أهلا وسهلا ي حياه عاش من شافك
حياه اهلا ي معلم سليم اخبارك اي
سليم كويس الحمدلله لو كنت اعرف انك جايه كنت جبت محمد ابني يمكن قلبك يحن عليه
حياه ي معلم سليم قولتلك محمد دة ميجوزش ليا
المعلم سليم لي بس
حياه مجوز ي معلم مجوز
المعلم سليم قالك هطلقها بس وافقي
حياه لا ويلا بقى عشان نشوف شغلنا
آه نسيت اعرفك عادل ابن الحج شعبان
المعلم سليم أهلا بيك يعادل اول مرة اشوفك
عادل آه لأن انا مش بنزل الشغل مع الحج بس اتشرفت بمعرفتك
حياه هدخل اشوف البضاعه عقبال ما تشرب الشاي بتاعك
طارق كوباية شاي للمعلم سليم هنا
طرق انتي تؤمري واحلى كوباية شاي للمعلم هنا
حياه يلا ي عادل تعالى معايا و دخلت المخزن و شافت البطيخ
عادل بالسرعه دي
حياه آه بالسرعه دي و اوعدك لو لقيت بطيخه واحده وحشه في البضاعه دي و يلا بقى عشان انا مش بطيق الراجل اللي برا دة
عادل آه صح هو عايز يجوزك ابنه
حياه آه ويلا بقى
حياه و عادل خلصوا الصفقه
عادل بإعجاب انتي هايله ي حياه بجد هايله
حياه بغرور دي اقل حاجه عندي
عادل اي التكبر دة
حياه بضحك بهزر معاك انت لسه متعرفش حياه بس لو ليك نصيب هتعرف أن كل دة هزار
عادل وانا في اللحظه دي حاسس اني عايز اعرف حياه
حياه بس كدة احم احم
هاي مسيو عادل انا حياه عبدالله الشافعي عندي 24 سنه
خريجة حقوق دفعة 2022 معايا كورس انجلش و كورس المانيا و واخده شهادة برمجة كمبيوتر اشتغلت في شركة مسيو رامي و مفيش قضية مسكتها في الشركه الا و دفع غرامه ماليه كبيرة و طردتني
عادل بضحك لا مش قادرة انتي مسخره ورجع يكلم بجديه بس احنا مش في انتر فيو ي حياه
حياه ااااه مش تقول اجدع
عادل اجدع لا خليني في انتر فيو احلى ي حياه و بصلها و ضحك
حياه بتضحك لي
عادل مش عارف بس مبسوط
حياه طب يارب دايما
و يارب نتحرك برضو عشان الجو حر في العربيه اوي و انت شكلك بخيل
عادل لي قولتي كدة
حياه مش هاين عليك تفتح التكييف بتاع العربيه
عادل لا خالص بس هو في عطل
حياه عطل في عربية وانا قاعده فيها اديني مفك بسرعه
عادل لي
حياه هات بس و انزل هاتلي حاجه حلوة من السوبر ماركت
عادل انتي بتكلمي جد
حياه آه والله انزل
عادل ماشي
حياه بسم الله الرحمن الرحيم يلا بينا و بدأت تصلح
عادل جاب حاجات كتير حلوة ل حياه بس هو فهمها غلط و جاب حاجات كتير مسكره وهي كان قصدها حاجه من السوبر ماركت عادي
عادل ها ي اي دة
حياه واخد وضع😎اي رايك
عادل هايله
حياه بضحك طب جبت للهايله اي
عادل جبتلك كل الحاجات الحلوة اللي موجوده
حياه بصدمه اي دة ي عادل كل دة سكر دة انا توخت
عادل مالك
حياه بعصبيه توخت ي عادل توخت
عادل بضحك هستيري توختي ي بطه هههههههه
حياه انت بتتريق عليا
#بقلمي هدير خيري
عادل لا بس مش قادر الصراحه هموووت هههه
حياه بزعل طب بعد اذنك يلا
عادل انا آسف بس الكلمه طالعه منك حلوة اوي
حياه طب ممكن نمشي ي عادل انا اصلا اتأخرت
عادل ركب و اتحركوا
حياه في صمت تام و ساندا ع الشباك
عادل مش هتاكلي حاجه
حياه بحزن مش بحب السكريات
عادل مش انتي اللي قولتي عايزة حاجه حلوة
حياه بنفس الحزن مكنش قصدي كدة أنا لما كنت بقول ل بابا وهو نازل هاتلي حاجه حلوة كان بيفهم اني عايزة بوزه و شيبسي وايس كريم
عادل فهم حزنها و قالها انا آسف مكنتش اعرف ان قصدك كدة
حياه انا عارفه ولا يهمك حصل خير و سكتت بعد كدة قالتلوا عارف ي عادل انا بعشق حاجه إسمها خوخ كان موسم الخوخ يجي من هنا وكل نزوله ل بابا يجي بشنطة الخوخ و يغسله و يحطه في الثلاجه و عشان يعرفني أنه جاب كان يمسك واحده و يقولي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بطيخه غيرت حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى