رواية عشقت حوريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد سيد
رواية عشقت حوريتي الجزء الثالث عشر
رواية عشقت حوريتي البارت الثالث عشر
رواية عشقت حوريتي الحلقة الثالثة عشر
سالى : الباب خبط
يزن : يادى القرف
تيا : يزن عيب احنا في المستشفي
يزن : يعني محسساني اني لمه نروح هتقوليلي انا مستعده منتى مش بتخليني اقربلك
تيا : ممكن افكر في الموضوع ده
يزن : لا طلامه كدا بقي يبقي لمه نروح
يزن : اتفضل
سالى : حبيبي عاملين اى
يزن : الحمدالله يا حبيبت اخوكي
سالى اتجهت لتيا
سالى : ينفع كدا كنتى عاوزه تبعدي عننا وانا ليا مين من بعدك بقي
تيا خدتها في حضنها : انا اسفه يا حبيبتي بس مش هبعد عنك خالص وبعدين انا معاكي اهو
سالى : اوعي في يوم تفكري تسيبينا
تيا : انا لزقه فيكو يا حبيبتي 😂
اسراء دخلت مع اياد
اسراء : حمدالله على سلامتك يا قلبي
تيا :الله يسلمك يا روحي
مازن : يزن عامل اى دلوقتي
يزن : الحمدالله اخوك تمام
اياد : اه مهو باين يا حبيب اخوك
يزن : طب يلا حد يجي معايا نجيب للبنات دى اكل
مازن تعالى يلا انا جاى معاك
زياد : انا واياد هنقف بره عشان البنات يخدو رحتهم
يزن : تمام يلا يا مازن
يزن قبل ما يغلق الباب
يزن : زياد لو لمحت طيف حد فيكم ناحيه الاوضه هتصرف معاه بطرقتى
زياد خوفا من نبرته : لا متقلقش يا معلم مين قالك اصلا أن انا ليه حد هنا انا معرفهمش
قبح كل من اياد ومازن ضحكهم
في غرفه البنات
إسراء : حاجات كتير اوى حصلت فاتتك
تيا بحماس : حصل اى
إسراء : اياد بيحبنى واعترفلى بحبه
تيا بفرحه : الف مبروك يا سوسو انتى تستهلى كل خير المهم الفرح امتى
إسراء : هو طلب ايدى للجواز بس انا بصراحه قولتله هفكر
سالى : يستى مش انتى بتحبي وهو بيحبك يبقي على بركه الله يا سعديه
تيا : ههههههههههه يخربيت فصلانك . وانتى يابطوطه وصلتوا لحد فين
سالى : المفروض يا لولى أن انا كنت اتخطبت الاسبوع ده بس ست لولى كانت في غيبوبه
تيا : ربنا يتمملكم على خير
على صعيد آخر
مازن : عامل اى دلوقتى يا زوز
يزن بحزن : والله مش عارف خايف في اى لحظه تضيع أو تبعد عنى
مازن : اجمد كدا يا زوز وربنا يخليهالك وتجيبوا كدا مازن صغير تانى
يزن بسخريه : لا مازن تانى كفايا علينا واحد كدا الدنيا هتخرب
مازن : ياعم يعنى انت تطول
خالد بنبره تهديد : مش عاوزه اطول وحسك ميعلاش
مازن : خلاص يعم يلا نطلع
طلع كلا من يزن ومازن
يزن : هدخلهم الاكل واجيلكوا على الله حد يدخل ورايا
زياد : خلاص يعم العاشق عرفنا
يزن : طب انا بفكر بقي أن مفيش بنات للجواز وانا سالى حبيبتي اولى ببيت اخوها
زياد سريعا : لالأ انا سكت انا متكلمتش اصلا
ضحك كلل من مازن واياد ودخل يزن الاكل
يزن : خدى يا سالى الاكل اهو كلوا يلا
سالى : ماشي يا عم
يزن بمرح : مش هتبطلى كلمه يا عم دى يابت
سالى تضحك ببلاها : اعمل اى بقي مرض وزياد عدانى بيه
بعد نص ساعه مشيوا كلا من مازن ذهب إلى شغله واياد واسراء راحوا الشركه
زياد : الدكتور قال تيا هتخرج امتى عشان ماما متقلقش
يزن : انت قولتلها اى قبل متيجي
زياد : قولتلها انى رايح اجبكوا
يزن بجد: طيب انا هشوف الدكتور
على صعيد آخر
نديلى يزن بيه عشان اعرفه المدام هتخرج امتى كان المتحدث الدكتور
الممرضه : حاضر يا دكتور
الممرضه : يزن بيه الدكتور عاوز حضرتك
يزن : انا رايحله
الدكتور : اتفضل يا يزن بيه
يزن : انا كنت عاوز اعرف هتخرج امتى
الدكتور: انا معنديش مانع أن أخرجها النهارده بس في مشكله
يزن بقلق : مشكله اى
الدكتور : بس هى جسمها ضعيف جدا وممكن اى مجهود او اى حركه تتعب تاني
يزن : متقلقش يا دكتور ولو في اى حاجه هكلم حضرتك
الدكتور : تمام هعملها تصريح خروج
ذهب يزن غرفه تيا وانسحبت سالى
يزن : جهزى نفسك يا لوليا عشان نمشي
تيا باستغراب : لوليا !!!
يزن : ايوه لوليا ده دلعك
تيا : لو كدا ماشي 😂
يزن :طب يلا البسي عشان نمشي
تيا : حاضر
يزن وهو يقترب بخبث : وله تحبي اسعدك
تيا : انت بتعمل اى
حاوط يزن خصرها وهو يقترب يقبلها
تيا كانت مغيبه تماما
يزن بحزن: انتى وحشتيني اوى يا تيا وحشنى قطعه الفراوله والكريز إلى بتنزل من شفايف العسل وقبلها قبله طويله كلها عشق وحنان وشوق ولهفه
فجأه باب الغرفه اتفتح ووووو…………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت حوريتي)