رواية احببت صغيرتي الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي
رواية احببت صغيرتي الجزء الثاني
رواية احببت صغيرتي البارت الثاني
رواية احببت صغيرتي الحلقة الثانية
تطلب ايد مييين ممراااااتي ياااابن *****وبتقول اسمها كداااا من غير القااااب
الشاب بصدمه….. م مراتك مراتك ازاي طب طب دي لسا صغيره
قاطعه مالك ببو*كس اقوي لدرجه وقع على الارض…… لااااا ده انت مصمم بقا تعصبنييييي انت ماااال ****** صغييره ولا لااااء غوووور من وشي
وانتِ.. وجهه كلامه ليا
دموعي نزلت اكتر بسبب الناس الي متابعه وبيتفرجوا
ننعم.. ثانيه ولقيته بيشدني من ايدي
طلعنا الشقه
لسا هجري على اوضتي.. وقفني صوته
استنييي عندك
ن نعم
ارفعي وشك من على الارض
حاضر
واقلعي النقاب خلاص احنا في البيت
حاضر…
اقعدي جنبي تعالي
بصتله كُنت بحاول اشوف فِ عينه حاجه مافيش هاديه خالص وريأكشن وشه هادي كأن مش هو الشخص الي كان بيضر*ب في الشاب تحت
ننعم
الِ عملتيه صح ولا غلط
يا ابيه والله والله انا معرفهوش وومش رديت في الاول بس اما نادى على اسمي بصوت عالي.. فكرته قريبي او او فِ في حاجه مهمه
صدمني اما لقيته بيمسد على شعري من فوق الخمار مع ابتسامه هاديه… اخر مرا ﯾ بنوتي اخر مره اي حد ينادي عليكي اتجاهليه متروديش وبعدين ربنا ستر افرضي كان حرا*مي ولا م*جرم لقدر الله هاا
ابتسم ابتسامه بلهاء على اسلوبه اللين الحنون….. بس احنا كنا العصر!! والناااس في الشارع.. وو بعدين شكله مش يعطي على انه وحش ولا… سكت اما حسيت نظراته اتغيرت كانت هاديه لكن الوقتي عيونه اغمقت
مالك بسخريه….. اي دااا انتي اخدتي بالك بقا من شكله ولبسه.. اخدتي رقمك ولا لسا
بقلمي بسمله بدوي
لحد هنا وطفح بيا الكيل وانفج*رت في العياط… يعني اي.. واخد رقمه لايه يا ابيه ها… شايفني مش كويسه او مش متربيه ها.. عشان تقول كدا.. رد علياااا.. انا خلاص معتش قادره بجد… علطووول متحكم فيا حتي اكلي لبسي.. انا مش صغيره دااا حتي الجواااز اتجوزتك يااا ابيه.. كل دا ليه هااا تحت مسمى بتخاف عليااااا..
خلصتي.. تعالي
رفعت عيوني وبصتله بس لاول مرا احس بحاجه زي كدا… حاجه غريبه كانت بتشدني ليه وحاسه اني بغر”ق في عيونه نقلت عيوني على وشه كان رجولي اوي ووسيم.. دقنه شعره الناعم وكان فيه خصلات متمرده ونازلين على عيونه.. و هو فِ اي… لاحظت في ابتسامه ظهرت على وشه اما لقاني ببص عليه كتير
اي عاارف اني وسيم وكل البنات بتحبي بس في واحده كدا هي الي شغلاني وبحبها من وهي بيبي صغير
بسرعه…. مين دي”مش عارفة اضايقت ليه من كلام يعنيي اي واحده شغلاه.. بيحبها طب طب وانا اي.. فوقت من شرودي على ايده الي بتلوح قصادي…
ايه روحتي فين سرحتي في اي
م مافيش بس استغربت شويه
لقتيته ضحك…. على فكره انتي تعرفيها وكويس اوي
بصتله بتركيز… اعرفها… مين.. م معقوله حد من صحابي..
لقيته كشر… صحابك!!
ابيه هروح اغير عشان اجهز الاكل بسرعا.. لقيته مسك ايدي .. سحبتها بكسوف… اا ابيه
بلاش ابيه ياحبيبتي ماشيي انا جوزك الوقتي قولي مالك
اا م مالك
لا لا انا اول مرا اعرف ان اسمي حلو اوي… تعالي اقعدي جنبي هنا احنا لسا مَخلصناش كلامنا
حاضر
مش انا معرفك اني هاجي اخدك بعد دوام المدرسه و قايلك اول ما تخلصي كلميني فون عشان اجيلك صح ولا
والله نسيت يا
يا اي
يا م ما. لك وحتي انا افتكرت في نص الطريق ورنيت عليك كتير كان الفون مقفول.. اسفه بجد.. اخر مره وعد
خلاص سماح المرادي عشانك
-ابيه هو انت هطلقني
سكت وبعدين قال بهدوء…… مش عارف بس حسب رغبتك لو معرفناش نتعايش مع بعض هطلقك.. بس اهم حاجه عندي الصراحه اي رأيك نكون اصحاب ونحكي لبعض مشاكلنا وكدا
ابتسمت على طريقة كلامه كانت حنونه وهاديه ..هزيت راسي بفرحه..
بس فجأه صدمني اما لقيته بيقول… عُمرك حبيتي قبل كدا
اتكسفت وهزيت راسي….مش عارفه بس حاسه كدا اني بقيت بحبه
لقيت ريأكشن وشه اختلف وحسيته اتعصب…. ف ف اي
بتحبيه ولا لاء… ماتكذبيش قولِ الصراحه
بصيت في عيونه….. بحبه و اوي كمان وفجأه قام بعصبيه ومسك الفازه كسر*ها….
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية احببت صغيرتي)