روايات

رواية بدايه جديده الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمد

رواية بدايه جديده الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمد

رواية بدايه جديده الجزء التاسع

رواية بدايه جديده البارت التاسع

بدايه جديده
بدايه جديده

رواية بدايه جديده الحلقة التاسعة

اميره بصدمه: انتي بتعملي اي هنااااا
سمر بدلع: بصحي ابن خااالتي في حاجه
اميره: اه فيه شكلك مشوفتيش اميره التانيه اول مره سكت و قولت مش هتعمل كدا تاني لا بس شكلك عاوزه تتربي
مهاب كاتم الضحك بل عافيه: اهدي ي حبيبتي اهدي
اميره: انتا حسابك بعدين اهدا عليا بس
و هجمت علي سمر و فضلت تعض فيها و تضرب فيها و مهاب شالها و بعدها عنها و سمر خرجت
سمر: وربي ما هرحمك و مشيت
اميره: بت بصورم
مهاب بضحك: انتي ال عملتيه ده
اميره: علشان تبقا عبره لل يقرب من جوزي تاني
مهاب قرب عليها وهيا فضلت ترجع لورا لحد ما خبطت في الحيطه: اي بتغيري عليا
اميره بكسوف و وشها بقا احمر: ابعد يعم كدا
مهاب: تؤ مش هبعد الا ما اخد بوسه
اميره شهقت من الصدمه: ولاااااااا لم نفسك
مهاب: خلاص خلينا كدا كتير و ماما تتدخل و تفكر حاجه كدا ولا كدا
اميره: مهااااب
مهاب بحب: عيونه
اميره: اوووووف ابعد
مهاب: عاوز بوسه
اميره قربت منه وكانت هتبوسه من خده قام لافف وشه و باسها من بوقها
اميره بكسوف: انتي رخم و جريت خرجت برا
مهاب خرج ورها بيضحك
كريمه: عملت اي في البيت ياااض
مهاب بضحك: اساليها ي امي هيا قدامك اهي
اميره: ابنك ده قليل الادب والله
مهاب: منا عارفه
اميره: طب ادخل البس علشان ننزل ننقي الفستان
مهاب: من عيوني
ودخل
بوسي: وانا اقول البيت منور لي اتريها مرات اخويا القمر هنااا
اميره: بت انا مش مطمنالك لينا قاعده مع بعض
بوسي: طب تعالي علي ما مهاب يخلص
اميره: عن اذنك ي امي
كريمه: روحي ي حبيبتي
اميره دخلت مع بوسي
اميره: في اي
بوسي: هقولك انا بحب ماالك
اميره: مالك مين
بوسي: اخوكي ي بت
اميره: اوعااا بقا طب و هو
بوسي ضحكت: برضو
اميره: يعني انتو ال اتنين واقعين
بوسي: ايوا ايوا
اميره: ربنا يجعلكم من نصيب بعض
بوسي: يارب ي حبيبتي مش عاوزاكي تزعلي منه
اميره: بالله عليكي ي بوسه ما تفتحي في صفح قديمه
بوسي: بس ي اميره…..
اميره: معلش ي بوسي
بوسي: حاضر
اميره خرجت وكان مهاب خلص
مهاب: في اي مالك
اميره: مفيش ي حبيبي يلا نمشي
مهاب: استني بس و باس راسها دلوقتي اقدر اقولك يلا
مرت الايام بسرعه و الكل فرحه قرب
يوم فرح احمد و دنيا
اميره: اي القمر دهههه بقااا
دنيا بفرح: بجد حلوه و الفستان حلو
اميره: قمر ي روحي وحضنتها
دنيا: كان نفسي بابا وماما يبقو معايا اوووي
اميره: معلش ي حبيبتي اكيد هما شايفينك وبعدين ي بت انا هقول ل ماما سهام هو انتي مش بتعبريها امك برضو
دنيا: طبعا ي حبيبتي وانتي احلا اخت في الدنيا
اميره: طب خلاص نمسح دموعنا دي بقا
بعد شويه
احمد: ما تلفي ي حجه انا مش قد المناهده دي
دنيا لفت ليه
احمد بنبهار: اي القمر دهههه ي لهووووووي علي القمررررررر وفضل يصفر
دنيا بضحك: يبني بطل هبل بقا
احمد حضنها و دنيا حضنته وبعدين اتصور
اميره: اي ي مهاب انتا فين
مهاب: خلاص ي حبيبتي انا تحت و طالعلك اهو
اميره: بسرعه يلا
مهاب: حاضر
بعد شويه مهاب طلع وكان جايب ل اميره بوكيه ورد
اميره بنبهار: ده ليا
مهاب: الورد للورد
اميره حضنته: بحبك
مهاب: ياااه تصدقي دي تاني مره تقوليها
اميره: اي خدمه
مهاب: يعم اتنيل يلا بقا وبعدين تعالي هنا و باس راسها بس كدا كدا يومي بقا احلا
اميره ابتسمت وبعدين مشيو
في القاعه
مهاب: اميره مفيش رقص
اميره: ي مهاب مينفعش لازمن ارقص مع دنيا
مهاب: اميره انا قولت كلمه
اميره: طيب ي مهاب و مشيت
دنيا: مالك قابله وشك ليييي
احمد: هتلقيه قالها بلاش رقص صح
اميره: صح ي خويا صح
دنيا؛الراجل بيغير
اميره ضحكت غصب عنها
احمد: في مفجأءه انهارده
دنيا: مفجأت اي
احمد: هتشوفي دلوقتي
فجاءه النور بتاع القاعه طفا و اشتغلت اغنيه الكل عارفها بس استغربو منها بس دنيا واميره فهمو ال هيا اغنيه الفرحه اللي انا حاسس بيها لانا قادر اقولها ولا احكيها اختي حبيبتي وضي عيوني (بكفايا عليكم كدا بقا 😂)
دنيا بعياط: هو صح
احمد هز راسه بمعني ايوا
دنيا اول ما لمحت اخوها جريت عليه حضنته
دنيا: وحشتيني وحشتيني اوووووي
كريم: انتي اكتر والله ي حبيبتي
احمد: الحمدلله على سلامتك
كريم حضن احمد: الله يسلمك يعم وفضل يدور بعنيه عليها لحد ما شافها كريم راح يسلم علي سهام
سهام حضنته: وحشتني ي معفن
كريم: انتي اكتر والله ي ماما
مالك: كيمووووو
كريم: لوكااا وحشتيني والله اذيك ي سيف اذيك ي امير وحشتوني والله
سيف: انتا اكتر والله
امير: منتا مبتسالش بقاااا
كريم: والله كان غصب عني امال اميره فين
سهام: واقفه مع دنيا هناك اهي
كريم راح ليهم
بس كانو مشيو وراحو في الاستراحه علشان هيوزعو جاتو
كريم: ممكن ادخل
: اتفضل ي فندم
كريم دخل: احم احم
دنيا: تعاله ي حبيبي تعاله
كريم بص ل اميره: اذيك ي اميره
اميره ببتسامه:الحمدلله اذيك انتا
كريم: الحمدلله بخير
الباب خبط
احمد ادخل
مهاب دخل
مهاب: بقالي ساعه بدور عليكي
اميره: منا قولتلك اني راحه مع دنيا
مهاب: خلاص ي ستي مش عاوزين القلبه بتاعتك دي
حاسس ان فيه وجه غريب كدا
دنيا: اه ده كريم اخويا
مهاب: اهلا اتشرفت بمعرفتك انا مهاب جوز اميره صحبت دنيا
كريم بصدمه: اييييي
مهاب بستغراب: اي
كريم: اقصد الف مبروك عن اذنكم
مهاب: مالو ده
دنيا: متشغلش دماغك اميره
اميره بتعب: امم
دنيا: انتي كويسه
اميره بتعب: ايوا ايوا
مهاب بقلق: مالك ي حبيبتي
اميره بتعب جامد: بطني بتتقطع ي مهاااب ااااااه وبعدين اغمي عليها
الكل اتخض مهاب شالها بسرعه و راح علي المستشفى
مهاب رن علي مالك: ماااالك اميره تعبت فجاءه وانا ختها ورايح علي مستشفى *****تعاله بسرعه
وقفل مهاب: فتحي عينك ي حبيبتي انا مليش غيرك والله
اميره كانت بطلع حاجات بيضه من بوقها فا هو فهم انها اتسممت
بعد شويه وصل المستشفى
مهاب بزعيق: دكتور بسرررررعه
الدكتور جه و خدوها اوضه العمليات
مهاب قعد في الارض و فضل يعيط
بعد شويه: كان احمد و دنيا غيرو هدومهم و بعدين راحو لقو الكل موجود و مهاب قاعد علي الارض منهار و كريم كان موجود
امير: اهدا ي مهاب اكيد هيا هتبقا كويسه
مهاب مردش وفضل ساكت
بعد شويه الدكتور خرج
الكل جري عليه
مهاب: مالها ي دكتور
الدكتور: كان عندها حالات تسمم بس للاسف
مهاب: مراتي مالها ي دكتور قوللي
الدكتور: جالها شلل مؤقت لان السم انتشر في رجليها بس هو شلل مؤقت مع العلاج و العلاج الطبيعي ان شاءلله هتبقا كويسه
مهاب قعد علي الارض من الصدمه
كريم: طب انا دكتور علاج طبيعي ممكن انا ال اتخصص للحاله دي
الدكتور: طب تعاله اتفضل معايا نشوف مؤهلاتك وحد ياخد يروح يجبلها العلاج
مالك نزل يجيب العلاج
سهام بحزن: معلش ي حبيبتي بوظنا ليلتكم
احمد كان حاضن دنيا ال كانت بتعيط: ولا يهمك ي طنط اهم حاجه نطمن علي اميره
سيف: ماما هو مش واقته بس النتيجه ظهرت
امير: وعملت اي
سيف ببتسامه: جبت 95 ٪
سهام حضنت ابنها: الف مبروك ي حبيبي
امير: مبروك ي بطل
سيف: الله يبارك فيكم يارب
مهاب قام من مكانه: الف مبروك ي سيف وحضنه
سيف: الله يبارك فيك ي غالي
مهاب: عن اذنكم هدخل ل اميره
ودخل ل اميره لقها صاحيه
اميره بتعب: هو اي ال حصل
مهاب ببتسامه بس كان بيعيط: انتي مؤمنه صح و وراضيه بكل حاجه ربنا يجبها صح وان الله إذا احب عبداً ابتلاه
اميره بستغراب وجت تقوم معرفتش: اي ده في اي
مهاب مسك ايدها و فضل يبوس فيها: انتي اتسممتي وعلي ما وصلنا هنا كان السم انتشر في رجلك…
اميره بعياط: يعني انا اتشليت
مهاب: مؤقت يعني هترجعي تمشي تاني ي حبيبتي متقلقيش
اميره اترمت في حضن مهاب وفضلت تعيط مهاب طلع جنبها علي السرير و فضل حاضنها و يواسي فيها
اميره بعياط: يعني كدا انتا هتسبني
مهاب: لا لا لا طبعا لا انتي روحي في حد بيسيب روحه
اميره بعياط: انا بحبك اوى اوعا تبعد عني
مهاب: انا جنبك ي حبيبتي متقلقيش وبلاش دموع هتبقي كويسه وزي الفل والله
اميره هديت: بس كدا مش هنعمل فرح الا ما تسافر وتيجي ولا اقولك مش لازمن فرح
مهاب: لا هنعمل احلا فرح في الدنيا كلها
اميره: بس لما اخف الاول
مهاب: هتخفي ي حبيبتي متقلقيش
كريم خبت علي الباب وبعدين دخل
كريم: الحمدلله على سلامتك ي اميره
اميره: الله يسلمك ي كريم
كريم: ان شاءلله انا هبقا الدكتور المتخصص ليكي ووان شاءلله هتبقي كويسه
اميره: ان شاءلله
وبعدين الكل دخل
سهام: الف سلامه عليكي ي حبيبتي
اميره: الله يسلمك ي امي
سيف: عاوز اقولك خبر حلو بقا انا جبت 95 وان شاءلله هدخل طب
اميره بفرح: الله الف مبروك ي حبيبي الف مبروك وحضنته
بوسي: الف سلامه عليكي ي حبيبتي
كريمه: ان شاءلله ي حبيبتي هتبقي كويسه
محمد: الف سلامه عليكي ي بنتي
اميره: الله يسلمكم
دنيا بعياط: الف سلامه عليكي ي نور عيني
اميره: ي حبيبتي انا كويسه والله متقلقيش انا كويسه وان شاءلله هخف
احمد: الف سلامه ي اميره
اميره: الله يسلمك ي ابو حميد وبعدين ده انا زعلانه اني بوظت اليوم بتاعكم
احمد: ولا يهمك اهم حاجه تبقي كويسه
اميره: ربنا يخليك يارب
مالك: الف سلامه ي حبيبتي
اميره مبصتش ليه: الله يسلمك
مالك زعل وقام مشي
بوسي: بعد اذنكم هنزل اجيب حاجه
وجريت ورا مالك
الكل خرج من عند اميره علشان ترتاح شويه
والكل روح ما عدا مهاب و مالك و بوسي وكريم
مهاب: عرفتو يعني مين العمل كدا
شخص: ايوا يفندم
مهاب: مين
شخص: بعت صورتها ل حضرتك علي الواتس
مهاب قفل معاه وفتح الواتس وانصدم من الشافه: معقوللل انتي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بدايه جديده)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى