روايات

رواية حوريه حمزه الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حوريه حمزه الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حوريه حمزه الجزء السابع عشر

رواية حوريه حمزه البارت السابع عشر

رواية حوريه حمزه الحلقة السابعة عشر

حمزه: مين ي مي
حمزه ملقاش رد من مي و راح يشوف في اي لقا ساره
حمزه بغضب: انتي عبيطه ي بت انتي ازاي تيجي هنا و ازاي خرجتي من السجن
ساره بحقد: ملكش دعوه بس صدقني ي حمزه انا هخلي عيشتكو جحيييم
حمزه ب ابتسامه: اي رايك تبصي وراكي كدا
ساره بصت وراها لقيت الشرطه
ساره بعصبيه: هقتلكوووو هقتلكووو مش هسيبكو تبوظوو حياتييييي
flash Back
حمزه كان قاعد جالو رساله من شخص بيساعدو الرساله محتواها الاتي ••••• اخبارك ي حمزه عايز اعرفك اخر الاخبار عن ساره ساره هتجيلكو النهارده البيت و ناويه علي الشر لما عرفت ان حور محصلهاش حاجه و خرجت من المستشفي سليمه
حمزه قرا الرساله و اتصل ب الشرطه عشان يجو ولما جرس البيت رن حمزه شاف الكميرات ولقا ساره واقفه و قال ل اختو تفتح هيا و تعمل نفسها مصدومه
Back..
_____________________♡
ماجد: ها ي حببتي تحبي اروحك ولا تروحي فين
نيره: هروح ل حور
ماجد: طيب استني هرن علي حمزه اشوفو فين
ماجد رن علي حمزه وقالو انهم خرجو من المستشفي وراحو البيت
ماجد: حمزه خد حور و روحو بيتهم تعالي اوديكي و هروح اتابع شغل الشركه عشان حمزه مش موجود و مينفعش نبقا احنا الاتنين مش موجودين
نيره بحب: طيب ي حبيبي روح انتا وانا هروح لوحدي
ماجد: لا هوصلك وبعدين اروح الشركه
ماجد و نيره ركبو العربيه ومشيو
__________________♡
حمزه كان قاعد بيتفرج علي حور الي كانت فاتحه ڨديو بطمن فيه المتابعين بتوعها عليها
حور بحب: متقلقوش ي جماعه انا كويسه كلها كام يوم بس و هرجع انزل ڤديوهات تاني و بنسبه ل المقالب ف متقلقوش انا مظبطه كل حاجه
و قامت قالبه الكاميرا نحيه حمزه و ضحكت
حور بضحك: وانتا ي غالي صعبان عليا بصراحه من كتر المقالب الي هتتعمل فيك
حمزه بصلها بحب: قومي بالسلامه بس وصدقيني اي حاجه تيجي منك هكون حاببها و هتقبلها منك
وقفلت حور الڨديو بعد ماودعت الفانز بتوعها و فضلت قاعده تعمل تعديلات علي الڤديو ولما خلصت نزلتو
تسريع في الاحداث بعد شهر
حور خفت و بقت كويسه و بدات تحب حمزه جدا
حور كانت واقفه في المطبخ مشغوله وبتحاول تحضر الاكل وخلصت وفضلت قاعده مستنيه حمزه يجي لحد ماسمعت صوت الباب بيتفتح وعرفت انو جه و جريت عليه عشان تحضنو
حور بحب:حموزتييي
حمزه حضنها: حببتي وحشتيني
حور ب فرحه: تعلا عملالك مفجاه
حمزه بستغراب: مفجاه
حور بحماس:ايواااا
حور خدتو المطبخ و ورتو الي هيا عملتو و هوا انبسط جدا و قالها انو هيغير هدومو ويجي يدوق الاكل
حمزه: حوور
حور: اي ي حبيبي
حمزه ب حيره: فين التيشيرت بتاعي الرصاصي
حور ب تفكير: ف الرف الاول عندك هتلاقيه تحت التيشيرت الاحمر
حمزه: ايوا اهو لاقيتو
حمزه بصلها ب استغراب و قرب منها: حور انتي كويسه انتي سخنه
حور بستغراب: لا مش تعبانه انا كويسه
حمزه بضحك: امال مالك قلبتي علي ست بيت ليه كدا مش متعود عليكي كدا
حور: مش عارفه لاقيت نفسي زهقانه قولت اطبخ النهارده و انضف و كمان قررت قرار هيبسطك
حمزه وهوا بيلبس التيشيرت: اي هوا القرار
حور ب ابتسامه: مش محتاجه حد يساعدني ف البيت تاني خلاص هعمل كل حاجه لوحدي
حمزه: خايف والله اسيبك من غير حد مايساعدك تبوظي الدنيا
حور بثقه: عيب عليك جرب بس وبعد كدا اتكلم
حمزه: طيب يختي يلا نشوف الاكل الي عملتيه
خرجو وحمزه قعد علي السفره و حور بدات تجيب الاكل و تحطو علي السفره وخلصت و قعدت
حمزه بدا ب الشوربه الاول
حمزه: حببتي انتي متاكده انك انتي الي عامله الاكل دا
حور ب انبساااط: ايوا انا عجبك
حمزه: جداا بس كان هيبقا احلي لو حطيتي علي الشربه ملح مش سكر
حور: ي خبر استنا كدا
حور داقت الشربه و بلعتها ب العافيه لان طعمها مكنش حلو
حور ب زعل: ممكن تطلب اكل من بره
حمزه بحب: لا ي حببتي هاكلها انتي اي حاجه بتعمليها بتبقا جميله
حمزه ضحك ورجع قال: بس متاكده انك مش عايزه حد يساعدك
بصتلو بغضب وهوا ضحك علي شكلها وفضل انو يسكت ويسيبها براحتها وكل و نسا حوار السكر دا خالص
___________________♡
ابو حمزه: مالك ي ام حمزه
ام حمزه بتفكير: والله ي حج شاغل بالي حوار بت اخوك
ابو حمزه بستغراب: بت اخويا مالها
ام حمزه بنشغال: نسيت ي حج انها متعشمه تتجوز ابنك
______________________♡
؟؟: ياباا عايزه اروح ل ولد عمي اشوفو
!!: مش دلوقتي ي بتي لما اجي اروح ل عمك هخدك معايا
؟؟: اتوحشتو يابوي
!!: اهو عمك بيرن…. ايوا ياخوي…. اخبارك….. الحمدلله انا كويس….. مالو حمزه…… ايييي اتجوز وو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه حمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى